- Katılım
- 19 Nis 2008
- Mesajlar
- 112
Cümleten merhaba arkadaşlar.
Uzuuuuuun bir naaapak nööörek döneminden sonra (2.5 ay kadar sürmüş..!) bütçeme en uygun aygıtın AN125HK olduğuna fena halde ikna olup, Cumartesi itibariyle ben de bir "Burgman yavrusu" sahibi oldum. Bu kararıma şu an içinde bulunduğumuz forumun çok fazla olumlu etkisi oldu. O yüzden de, foruma emeği geçen sizlere, üşenmeyip yazanlara çizenlere teşekkür ederek başlamak istiyorum.
Motoru nasıl, nerden, kaça aldım, plaka, ÖTV, çanta, kask, aksesuar vs. ile ilgili herşeyi başka bir mesajda detaylı olarak yazacağım. Zira, tıpkı benim kuluçka dönemindeki para(yok)noyak halim gibi, bunları çokça merak eden forum ziyaretçileri olduğundan adım gibi eminim. Nasıl yapsam da yapsam diyorlar şu anda.. En kısa zamanda yazıcam tüm teferruatı ile.. Azzz sonraa..
Motoruma "KARAKAÇAN" adını verdim. Motor gayet normal olarak siyah oluyor bu durumda.. Telif hakkı benimdir, kopirayt mopirayt ağalar, hiç anlamam.. İlk motorum olduğu için ikimiz birlikte rodaj oluyoruz demek yanlış olmaz. şu an 60km'deyiz arkadaşla.. (İkimizin toplamı 120km eder !!!) Evin 5km yarıçapında deli dana turları atıyorum. Yakında mahalleliden temiz bir sopa yiyeceğimi hissediyorum. Aynı yerden 20 kere geçilmez ki.. deli midir ?? sapık mıdır?? dövsek mi??
Önce bir merhaba diyeyim dedim. Ardından da, motorun ingilizce manuelinden bulduğum ipucu ile vardığım ilginç bir yeri sizinle paylaşmak istedim. Suzuki AN125HK, kesinlikle Çin'de üretilen bir motor. Asıl adı "HJ125T-7 Rosie". Haojue Suzuki HJ125T-7(AN125)olarak da geçiyor.
JIANGMEN DACHANGJIANG GROUP CO.LTD tarafından üretiliyor. 1991 senesinde kurulan bu şirket, Japon Suzuki Motor Corporation'ın bizzat ortağı olduğu ve dış ülkelere satış üssü durumunda olan bir şirket. Bizim motor aynı zamanda HAOJEN markası ile satılıyor ve öyle de biliniyor. Dünyanın 70 ülkesine satılıyor. Pek çok web sitesinde bu şekilde adı geçiyor ama bana ilginç gelen birkaç tanesinin linkini aşağıya yazdım.
İlkine bakarsanız bizim ufaklığın bayrak kırmızısı kardeşini göreceksiniz. 360 derece görünümü falan var:
http://www.haojue.com/en/products/hj125t-7/index180.htm
işte size bir başka link :
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/suzuki/05_hj125t_7_8/t78_00.htm
Bir de bizim elemanın şu kırmızı-siyah renklerde, şu spor görünüşüne bakın. Benim favorim bu oldu (hasta oldum da denebilir):
http://blog.qcql.com/?uid-51-action-viewspace-itemid-213
AN125 seçimimde en önemli etken, ürünün kalitesi konusunda herkesin kesin bir memnuniyet içinde olması oldu. Peki bu motor da Çin'de yapılıyormuş. Ama kaliteli. Hadi bakem.. Peki bu nasıl oluyor da oluyor? Aslında cevabı çok basit.. Çinliler artık tüm dünyanın fabrikası durumunda. Ucuz işçilik ile her kalitede her keseye göre mal üretiyorlar. Onlara malı ürettirenlerse, ürünün hangi kalitede olacağına karar verip, ona göre sipariş veriyorlar. Çinliler de istenen kalitede ürün yapıyorlar. Burada kabahat Çinlilerde mi? Yoksa distribütor Türko'larda mı? Karar sizin..
Uzun bir merhaba olmuş.. Çok okuyup, çok sabredip, sonunda çok yazmışım..
O zaman "Tekrar hoşbulduk" deyip gitme vaktidir..
Uzuuuuuun bir naaapak nööörek döneminden sonra (2.5 ay kadar sürmüş..!) bütçeme en uygun aygıtın AN125HK olduğuna fena halde ikna olup, Cumartesi itibariyle ben de bir "Burgman yavrusu" sahibi oldum. Bu kararıma şu an içinde bulunduğumuz forumun çok fazla olumlu etkisi oldu. O yüzden de, foruma emeği geçen sizlere, üşenmeyip yazanlara çizenlere teşekkür ederek başlamak istiyorum.
Motoru nasıl, nerden, kaça aldım, plaka, ÖTV, çanta, kask, aksesuar vs. ile ilgili herşeyi başka bir mesajda detaylı olarak yazacağım. Zira, tıpkı benim kuluçka dönemindeki para(yok)noyak halim gibi, bunları çokça merak eden forum ziyaretçileri olduğundan adım gibi eminim. Nasıl yapsam da yapsam diyorlar şu anda.. En kısa zamanda yazıcam tüm teferruatı ile.. Azzz sonraa..
Motoruma "KARAKAÇAN" adını verdim. Motor gayet normal olarak siyah oluyor bu durumda.. Telif hakkı benimdir, kopirayt mopirayt ağalar, hiç anlamam.. İlk motorum olduğu için ikimiz birlikte rodaj oluyoruz demek yanlış olmaz. şu an 60km'deyiz arkadaşla.. (İkimizin toplamı 120km eder !!!) Evin 5km yarıçapında deli dana turları atıyorum. Yakında mahalleliden temiz bir sopa yiyeceğimi hissediyorum. Aynı yerden 20 kere geçilmez ki.. deli midir ?? sapık mıdır?? dövsek mi??
Önce bir merhaba diyeyim dedim. Ardından da, motorun ingilizce manuelinden bulduğum ipucu ile vardığım ilginç bir yeri sizinle paylaşmak istedim. Suzuki AN125HK, kesinlikle Çin'de üretilen bir motor. Asıl adı "HJ125T-7 Rosie". Haojue Suzuki HJ125T-7(AN125)olarak da geçiyor.
JIANGMEN DACHANGJIANG GROUP CO.LTD tarafından üretiliyor. 1991 senesinde kurulan bu şirket, Japon Suzuki Motor Corporation'ın bizzat ortağı olduğu ve dış ülkelere satış üssü durumunda olan bir şirket. Bizim motor aynı zamanda HAOJEN markası ile satılıyor ve öyle de biliniyor. Dünyanın 70 ülkesine satılıyor. Pek çok web sitesinde bu şekilde adı geçiyor ama bana ilginç gelen birkaç tanesinin linkini aşağıya yazdım.
İlkine bakarsanız bizim ufaklığın bayrak kırmızısı kardeşini göreceksiniz. 360 derece görünümü falan var:
http://www.haojue.com/en/products/hj125t-7/index180.htm
işte size bir başka link :
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/suzuki/05_hj125t_7_8/t78_00.htm
Bir de bizim elemanın şu kırmızı-siyah renklerde, şu spor görünüşüne bakın. Benim favorim bu oldu (hasta oldum da denebilir):
http://blog.qcql.com/?uid-51-action-viewspace-itemid-213
AN125 seçimimde en önemli etken, ürünün kalitesi konusunda herkesin kesin bir memnuniyet içinde olması oldu. Peki bu motor da Çin'de yapılıyormuş. Ama kaliteli. Hadi bakem.. Peki bu nasıl oluyor da oluyor? Aslında cevabı çok basit.. Çinliler artık tüm dünyanın fabrikası durumunda. Ucuz işçilik ile her kalitede her keseye göre mal üretiyorlar. Onlara malı ürettirenlerse, ürünün hangi kalitede olacağına karar verip, ona göre sipariş veriyorlar. Çinliler de istenen kalitede ürün yapıyorlar. Burada kabahat Çinlilerde mi? Yoksa distribütor Türko'larda mı? Karar sizin..
Uzun bir merhaba olmuş.. Çok okuyup, çok sabredip, sonunda çok yazmışım..
O zaman "Tekrar hoşbulduk" deyip gitme vaktidir..