- Katılım
- 16 Ağu 2007
- Mesajlar
- 13
Mrb Bende 16 Yaşinda Ybr Kullanicisiyim.yakalnirsam Ceza Ne Kadar?peki Ehliyet 17 Yaşina Girincemi Aliyoruz?
Mrb Bende 16 Yaşinda Ybr Kullanicisiyim.yakalnirsam Ceza Ne Kadar?peki Ehliyet 17 Yaşina Girincemi Aliyoruz?
Tek ehliyette B ve A2 olduğuna gore, diyelim ki alkollu araba kullanmaktan ehliyetinizi aldılar. Bu durumda sadece araba kullanmaktan men mi edilirsiniz, A2 hakkı saklı kalır mı? ya da tam tersi.
ooo oleu oley super bu konu tam benlik yaabn ceza yemişdi,m ehliyet olmadığından şimdi bn ödemedim şuan cezam ne kadar yada varmı yokmu nasıl öğrenebilirim??
Tek ehliyette B ve A2 olduğuna gore, diyelim ki alkollu araba kullanmaktan ehliyetinizi aldılar. Bu durumda sadece araba kullanmaktan men mi edilirsiniz, A2 hakkı saklı kalır mı? ya da tam tersi.
merhaba a2 ehliyetim wardı alkollu araç kullandığım için ehliyetime el konuldu 5 ay kadar önce 1 ayı kaldı tekrar almam için şuan elimde b sertifikamda war ama ehliyet çıkarmam için a2 yi almam gerektiğini söylemişlerdi... sorum şu ki şu anda motor kullanırken yakalanırsam ehliyetsiz kullanmaktan dolayımı ceza alıcam yoksa onceden ehlıyetıme el konulduğu için farklı bi cezai işlemi war mı ?
Aman hocam,açık etme her şeyi.İnsanlığın gereğini yaptım,insanlık ettim demek kurtarmaz başı beladan.. ama bana denk gelirsen bişey yapmam forumdaşıma. en iyisi biraz sabret...
İNEGÖLDE OTURUYORUM. EHLİYETİM YOK ESKİŞEHİR'E GİTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.. YAKALANIRMIYIM? teşekkürler
İNEGÖLDE OTURUYORUM. EHLİYETİM YOK ESKİŞEHİR'E GİTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.. YAKALANIRMIYIM? teşekkürler
Öncelikle siteye üye olma sebebim bu soruyu sorabilmek içindi, bu hizmet için teşekkür ederim.
Dün bir kaza geçirdim Kamyonete yan arka kısmından çarparak kısmen yaralandım. Sağ bilek, sol omuz ve kalçada zedelenme çok şükür ucuz atlattım. Şu anda bu yazıyı düşünüp yazabilecek kadar iyiyim
8 kusurda kamyonda bulundu kavşakta hak ihlali yaptığı için. Ama benim B sınıfı ehliyetim 74 cc TVS scooter ı kullanmak için yetersiz olduğunu öğrendim ve yarın mahkeme var. Yasalar da son durum nedir 200 ytl civarı para cezasının yanında 1-2 ay arasında değişen hapis cezası varmış, sizce ne olur hapis yatarmıyım. Tırsıyorum açıkcası. 1 ay sonra Almanyaya gitme durumu var dil sınavını verebilirsem sicil durumları, engel teşkil edermi ? Aydınlatırsanız memun olurum.
Yaş: 26
İSt-Pendik[/QUOTE
şimdiye kadar bu suçtan hapis yatan yok, hapis cezası para cezasına dönüştürülür. ehliyetsiz olman %100 suçlu olman anlamına gelmez.