Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bakalım inşallah açılır açılmassada canı sağolsun bana her şartta 100 km son hız yeter bide artar :)ama düzde 110 geçmicek gibi bir his var içimde...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakalım inşallah açılır açılmassada canı sağolsun bana her şartta 100 km son hız yeter bide artar :)ama düzde 110 geçmicek gibi bir his var içimde...
Biliyomusun o his bendede oldu..1300km'de bir ara denemiştim düzde en fazla 105-110 yaptı..Sonra içine tüküreyim böyle motorun dedim..Daha sonra 2500km'de tekrar denedim düzde tam 125 yaptı !..Ondan sonra motoruma aşık oldum..:cat:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
arkadaşlar bugun farı söktüm, yerine H4 55 w ampul taktım. honda yetkili servisi bile bunu yapamadı.
resmini çekip siteye koyacam yarın..
çok güzel aydınlatıyor şu an. eskisi beş para etmez, önünü bile aydınlatmıyor.
arka stop için de ledli ampul bulduk yarın takacaz.


orjinal bujisi kaçlık bilen varmı? dğeişmek istiyorum. şimdi ben honda servisine gittim sordum 6 numara var dedi. cpr6ea. bunu takarsam motor 80 i geçmez. bana 8 numara lazım. innovanın kullanma kılavuzunda yazıyor, elinde olan varsa bana aynen söyleyebilirmi acaba? tam olarak kaç numara tavsiye ettiğini yani. kılavuz da yazıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Biliyomusun o his bendede oldu..1300km'de bir ara denemiştim düzde en fazla 105-110 yaptı..Sonra içine tüküreyim böyle motorun dedim..Daha sonra 2500km'de tekrar denedim düzde tam 125 yaptı !..Ondan sonra motoruma aşık oldum..:cat:

valla bende diyorum şimdi anca yokuş aşşağı bişeyler görüyo düzde fıs diye bilmiyorum inşallah açılır dahada...:cat:

arkadaşlar bugun farı söktüm, yerine H4 55 w ampul taktım. honda yetkili servisi bile bunu yapamadı.
resmini çekip siteye koyacam yarın..
çok güzel aydınlatıyor şu an. eskisi beş para etmez, önünü bile aydınlatmıyor.
arka stop için de ledli ampul bulduk yarın takacaz.


orjinal bujisi kaçlık bilen varmı? dğeişmek istiyorum. şimdi ben honda servisine gittim sordum 6 numara var dedi. cpr6ea. bunu takarsam motor 80 i geçmez. bana 8 numara lazım. innovanın kullanma kılavuzunda yazıyor, elinde olan varsa bana aynen söyleyebilirmi acaba? tam olarak kaç numara tavsiye ettiğini yani. kılavuz da yazıyor

far benimde dikkatimi çekiyor çok iyi aydınlatmıyor ancak arka far baya bi iyi özellikle frene basınca arkasını gündüz yapıyor...hangi ampülü taktın buraya koyarmısın tam oturdumu? buji tavsiye edilen performans için CPR7EA-9 STANDARDI=CPR6EA-9 ANCAK BEN PERFORMANS TİPİ OLANINI HİÇ BİR YERDE BULAMADIM...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
valla bende diyorum şimdi anca yokuş aşşağı bişeyler görüyo düzde fıs diye bilmiyorum inşallah açılır dahada...:cat:



far benimde dikkatimi çekiyor çok iyi aydınlatmıyor ancak arka far baya bi iyi özellikle frene basınca arkasını gündüz yapıyor...hangi ampülü taktın buraya koyarmısın tam oturdumu? buji tavsiye edilen performans için CPR7EA-9 STANDARDI=CPR6EA-9 ANCAK BEN PERFORMANS TİPİ OLANINI HİÇ BİR YERDE BULAMADIM...

hoca burası istanbul, ben 8ea bile buldumda korktum takmaya. şu an 7 ea-9 var, 7 milyon.
far ampulune gelince, bildiğimiz otomobillerin far lambaları.. 12volt 55watt
Şimdi motorun kafayı söküyosun, önce aynaları sonra 4 tane yıldız vida var onları sök. far tüpünü çıkarıyorsun, ampulu duy ile birlikte çıkarıyon, sanayiden, "H4 duy" alıyorsun + h4 ampul 12v 55w bu kadar.

Zaten kafayı sökünce görürsün, kablolar fişlidir. o fişi söküyorsun. öylece elektrikçiye götür yapar. ben 15 milyon verdim bi fiş bağlamaya :) birde ampulu yerine oturtmak var tabi onada para aldı
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
motoru dün teslim aldım. 45-55 arası geçmemeye çalısıyorum.rodaj süresi boyunca basmayacagım sabırsızlıkla rodaj zamanının geçmesini bekliyorum.Dün motoru teslim almaya gittiğimde honda bayisinde dogru dürüst innova kalmamıs geçenlerde epey vardı.bi kaç tane gri renkte 2006 modellerden kaldı.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru dün teslim aldım. 45-55 arası geçmemeye çalısıyorum.rodaj süresi boyunca basmayacagım sabırsızlıkla rodaj zamanının geçmesini bekliyorum.Dün motoru teslim almaya gittiğimde honda bayisinde dogru dürüst innova kalmamıs geçenlerde epey vardı.bi kaç tane gri renkte 2006 modellerden kaldı.
Hayırlı olsun..Doğru tercih :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hoca burası istanbul, ben 8ea bile buldumda korktum takmaya. şu an 7 ea-9 var, 7 milyon.
far ampulune gelince, bildiğimiz otomobillerin far lambaları.. 12volt 55watt
Şimdi motorun kafayı söküyosun, önce aynaları sonra 4 tane yıldız vida var onları sök. far tüpünü çıkarıyorsun, ampulu duy ile birlikte çıkarıyon, sanayiden, "H4 duy" alıyorsun + h4 ampul 12v 55w bu kadar.

Zaten kafayı sökünce görürsün, kablolar fişlidir. o fişi söküyorsun. öylece elektrikçiye götür yapar. ben 15 milyon verdim bi fiş bağlamaya :) birde ampulu yerine oturtmak var tabi onada para aldı

dostum resimleri koyda bir bakalım

motoru dün teslim aldım. 45-55 arası geçmemeye çalısıyorum.rodaj süresi boyunca basmayacagım sabırsızlıkla rodaj zamanının geçmesini bekliyorum.Dün motoru teslim almaya gittiğimde honda bayisinde dogru dürüst innova kalmamıs geçenlerde epey vardı.bi kaç tane gri renkte 2006 modellerden kaldı.

hayırlı olsun dostum güle güle kullan...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün 3.viteste düz yolda 105 gördüm pekte zorlanmıyordu..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
O H4 farı bende taktım baştan sona kendim uğraştım yaptım hatta beyaz ampul taktım fakat motor far gücünü drek konjektörden aldığı için düşük devirlerde far iyi yanmıyor ayrıca uzun yapınca uzuna 1 sn sonra geçiyor yani sellektörrün bi manası kalmıyor kısaca motor 55-60w h4 ü kaldıramıyor haa ben ona razıyım diyosan elbette güzel aydınlatıyor ama ben üzrerindeki orjinal ampulden memnunum
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O H4 farı bende taktım baştan sona kendim uğraştım yaptım hatta beyaz ampul taktım fakat motor far gücünü drek konjektörden aldığı için düşük devirlerde far iyi yanmıyor ayrıca uzun yapınca uzuna 1 sn sonra geçiyor yani sellektörrün bi manası kalmıyor kısaca motor 55-60w h4 ü kaldıramıyor haa ben ona razıyım diyosan elbette güzel aydınlatıyor ama ben üzrerindeki orjinal ampulden memnunum
Clube neden uğramıyorsun ya..
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Ya arkadaşlar İnnova çok sevdiğim ve hala özlemini çektiğim bir model ama şu hızı konusunda yazdıklarınız çok özendirici olmaya başladı :cyclopsan

İnnova 100'den sonra aşırı titreşimi ve konforsuz oluşunun ötesinde çok da emniyetsiz olmaya başlıyor, lütfen bu modele ilgi duyan kardeşlerimizi bilgilendirmek adına bunu da yazın olur mu? Yol bir de çok rüzgarlıysa soğuk ecel terleri döktürdüğünü de yazın ki verilen bilgi tam olsun. Almak isteyen arkadaşlarımız bu yönünü de bilerek alsınlar.

Edit: Mondializzet rüzgar sorununa değinmiş, geç farkettim afedersiniz, ama 120-130 diye hızı övmeyelim lütfen, zira 100'den sonra kontrolü ve zaptı zorlaşıyor, küheylan oluyor, savrulabiliyor vs vs vs :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
teşekkür ederim arkadaşlar.Hafta içi plaka işlemlerini de hallettim mi tam olacak inşallah. :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Ya arkadaşlar İnnova çok sevdiğim ve hala özlemini çektiğim bir model ama şu hızı konusunda yazdıklarınız çok özendirici olmaya başladı :cyclopsan

İnnova 100'den sonra aşırı titreşimi ve konforsuz oluşunun ötesinde çok da emniyetsiz olmaya başlıyor, lütfen bu modele ilgi duyan kardeşlerimizi bilgilendirmek adına bunu da yazın olur mu? Yol bir de çok rüzgarlıysa soğuk ecel terleri döktürdüğünü de yazın ki verilen bilgi tam olsun. Almak isteyen arkadaşlarımız bu yönünü de bilerek alsınlar.

Edit: Mondializzet rüzgar sorununa değinmiş, geç farkettim afedersiniz, ama 120-130 diye hızı övmeyelim lütfen, zira 100'den sonra kontrolü ve zaptı zorlaşıyor, küheylan oluyor, savrulabiliyor vs vs vs :pale:

+1:cat:.................................
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Ya arkadaşlar İnnova çok sevdiğim ve hala özlemini çektiğim bir model ama şu hızı konusunda yazdıklarınız çok özendirici olmaya başladı :cyclopsan

İnnova 100'den sonra aşırı titreşimi ve konforsuz oluşunun ötesinde çok da emniyetsiz olmaya başlıyor, lütfen bu modele ilgi duyan kardeşlerimizi bilgilendirmek adına bunu da yazın olur mu? Yol bir de çok rüzgarlıysa soğuk ecel terleri döktürdüğünü de yazın ki verilen bilgi tam olsun. Almak isteyen arkadaşlarımız bu yönünü de bilerek alsınlar.

Edit: Mondializzet rüzgar sorununa değinmiş, geç farkettim afedersiniz, ama 120-130 diye hızı övmeyelim lütfen, zira 100'den sonra kontrolü ve zaptı zorlaşıyor, küheylan oluyor, savrulabiliyor vs vs vs :pale:

aynen katılıyorum bu motorlar şehir içi için üretilmiş kısa mesafe 99 kg alete 100 km bile fazla ama alet özellikle yokuş aşşağı manyak kaçıyor adeta manyaklaşıyor 125 gördüm ybr ve cbf için bu hız hayal ancak kasa hafif kalıyor bu süratler innova için tehlikeli...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muvattali
Katılmıyorum..Rüzgar yoksa zaptı zor olmuyor..Titreşim demişsin..hayır dostum..Rüzgarsız yolda 115-120 sabit gidiyorum titreşim sarsıntı yok..Tabi innovanın tek eksi yönü rüzgarda savrulması..Rüzgar varsa evet özellikle 90'dan sonra zaptı biraz zor..:)
aykan
Haklısın dostum..Zaten dün akşam bir cbf600 abs'ye bindim motor 2 kişi 200'le gidiyor..Hasta kaldım..Cbf150'den sonraki motorum cbf600 olacak..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
muvattali
Katılmıyorum..Rüzgar yoksa zaptı zor olmuyor..Titreşim demişsin..hayır dostum..Rüzgarsız yolda 115-120 sabit gidiyorum titreşim sarsıntı yok..Tabi innovanın tek eksi yönü rüzgarda savrulması..Rüzgar varsa evet özellikle 90'dan sonra zaptı biraz zor..:)
aykan
Haklısın dostum..Zaten dün akşam bir cbf600 abs'ye bindim motor 2 kişi 200'le gidiyor..Hasta kaldım..Cbf150'den sonraki motorum cbf600 olacak..

izzet ben varya 3 senedir hayalini kuruyorum cbf 600 ün geçenlerde bitane 10000 kmde bakımlı temiz denk geldi 11 kağat istiyor tanıdık yabancı değil ama yaz sonunu beklemek gerekecek.....ben şu tam naked olanada bayılıyorum....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
küçük motorlarınızı satıp büyük almayın küçükler dursun çünkü benzin bu fiyattayken cbf600 le her yere gidemezsiniz büyük varsa yanında küçük motor da olcak
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Cbf600 Cbf150'ye çok benziyor.
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
muvattali
Katılmıyorum..Rüzgar yoksa zaptı zor olmuyor..Titreşim demişsin..hayır dostum..Rüzgarsız yolda 115-120 sabit gidiyorum titreşim sarsıntı yok...


Peki, ama benim kullandığım İnnova 80'den 90'a çıkınca bir üst vitese geçmek için yaygara yapıyordu ve devir saati 'yeter, daha fazla zorlama!' diyordu. Malum, aletin 5. vitesi de yok. 100'ün üzerinde ise titreşimi bana hep rahatsız edici gelmiştir. Senin İnnova sanırım daha özel bir makina :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst