Biliyomusun o his bendede oldu..1300km'de bir ara denemiştim düzde en fazla 105-110 yaptı..Sonra içine tüküreyim böyle motorun dedim..Daha sonra 2500km'de tekrar denedim düzde tam 125 yaptı !..Ondan sonra motoruma aşık oldum..:cat:bakalım inşallah açılır açılmassada canı sağolsun bana her şartta 100 km son hız yeter bide artarama düzde 110 geçmicek gibi bir his var içimde...
Biliyomusun o his bendede oldu..1300km'de bir ara denemiştim düzde en fazla 105-110 yaptı..Sonra içine tüküreyim böyle motorun dedim..Daha sonra 2500km'de tekrar denedim düzde tam 125 yaptı !..Ondan sonra motoruma aşık oldum..:cat:
arkadaşlar bugun farı söktüm, yerine H4 55 w ampul taktım. honda yetkili servisi bile bunu yapamadı.
resmini çekip siteye koyacam yarın..
çok güzel aydınlatıyor şu an. eskisi beş para etmez, önünü bile aydınlatmıyor.
arka stop için de ledli ampul bulduk yarın takacaz.
orjinal bujisi kaçlık bilen varmı? dğeişmek istiyorum. şimdi ben honda servisine gittim sordum 6 numara var dedi. cpr6ea. bunu takarsam motor 80 i geçmez. bana 8 numara lazım. innovanın kullanma kılavuzunda yazıyor, elinde olan varsa bana aynen söyleyebilirmi acaba? tam olarak kaç numara tavsiye ettiğini yani. kılavuz da yazıyor
valla bende diyorum şimdi anca yokuş aşşağı bişeyler görüyo düzde fıs diye bilmiyorum inşallah açılır dahada...:cat:
far benimde dikkatimi çekiyor çok iyi aydınlatmıyor ancak arka far baya bi iyi özellikle frene basınca arkasını gündüz yapıyor...hangi ampülü taktın buraya koyarmısın tam oturdumu? buji tavsiye edilen performans için CPR7EA-9 STANDARDI=CPR6EA-9 ANCAK BEN PERFORMANS TİPİ OLANINI HİÇ BİR YERDE BULAMADIM...
Hayırlı olsun..Doğru tercih :cat:motoru dün teslim aldım. 45-55 arası geçmemeye çalısıyorum.rodaj süresi boyunca basmayacagım sabırsızlıkla rodaj zamanının geçmesini bekliyorum.Dün motoru teslim almaya gittiğimde honda bayisinde dogru dürüst innova kalmamıs geçenlerde epey vardı.bi kaç tane gri renkte 2006 modellerden kaldı.
hoca burası istanbul, ben 8ea bile buldumda korktum takmaya. şu an 7 ea-9 var, 7 milyon.
far ampulune gelince, bildiğimiz otomobillerin far lambaları.. 12volt 55watt
Şimdi motorun kafayı söküyosun, önce aynaları sonra 4 tane yıldız vida var onları sök. far tüpünü çıkarıyorsun, ampulu duy ile birlikte çıkarıyon, sanayiden, "H4 duy" alıyorsun + h4 ampul 12v 55w bu kadar.
Zaten kafayı sökünce görürsün, kablolar fişlidir. o fişi söküyorsun. öylece elektrikçiye götür yapar. ben 15 milyon verdim bi fiş bağlamayabirde ampulu yerine oturtmak var tabi onada para aldı
motoru dün teslim aldım. 45-55 arası geçmemeye çalısıyorum.rodaj süresi boyunca basmayacagım sabırsızlıkla rodaj zamanının geçmesini bekliyorum.Dün motoru teslim almaya gittiğimde honda bayisinde dogru dürüst innova kalmamıs geçenlerde epey vardı.bi kaç tane gri renkte 2006 modellerden kaldı.
Clube neden uğramıyorsun ya..O H4 farı bende taktım baştan sona kendim uğraştım yaptım hatta beyaz ampul taktım fakat motor far gücünü drek konjektörden aldığı için düşük devirlerde far iyi yanmıyor ayrıca uzun yapınca uzuna 1 sn sonra geçiyor yani sellektörrün bi manası kalmıyor kısaca motor 55-60w h4 ü kaldıramıyor haa ben ona razıyım diyosan elbette güzel aydınlatıyor ama ben üzrerindeki orjinal ampulden memnunum
Ya arkadaşlar İnnova çok sevdiğim ve hala özlemini çektiğim bir model ama şu hızı konusunda yazdıklarınız çok özendirici olmaya başladı :cyclopsan
İnnova 100'den sonra aşırı titreşimi ve konforsuz oluşunun ötesinde çok da emniyetsiz olmaya başlıyor, lütfen bu modele ilgi duyan kardeşlerimizi bilgilendirmek adına bunu da yazın olur mu? Yol bir de çok rüzgarlıysa soğuk ecel terleri döktürdüğünü de yazın ki verilen bilgi tam olsun. Almak isteyen arkadaşlarımız bu yönünü de bilerek alsınlar.
Edit: Mondializzet rüzgar sorununa değinmiş, geç farkettim afedersiniz, ama 120-130 diye hızı övmeyelim lütfen, zira 100'den sonra kontrolü ve zaptı zorlaşıyor, küheylan oluyor, savrulabiliyor vs vs vsale:
Ya arkadaşlar İnnova çok sevdiğim ve hala özlemini çektiğim bir model ama şu hızı konusunda yazdıklarınız çok özendirici olmaya başladı :cyclopsan
İnnova 100'den sonra aşırı titreşimi ve konforsuz oluşunun ötesinde çok da emniyetsiz olmaya başlıyor, lütfen bu modele ilgi duyan kardeşlerimizi bilgilendirmek adına bunu da yazın olur mu? Yol bir de çok rüzgarlıysa soğuk ecel terleri döktürdüğünü de yazın ki verilen bilgi tam olsun. Almak isteyen arkadaşlarımız bu yönünü de bilerek alsınlar.
Edit: Mondializzet rüzgar sorununa değinmiş, geç farkettim afedersiniz, ama 120-130 diye hızı övmeyelim lütfen, zira 100'den sonra kontrolü ve zaptı zorlaşıyor, küheylan oluyor, savrulabiliyor vs vs vsale:
muvattali
Katılmıyorum..Rüzgar yoksa zaptı zor olmuyor..Titreşim demişsin..hayır dostum..Rüzgarsız yolda 115-120 sabit gidiyorum titreşim sarsıntı yok..Tabi innovanın tek eksi yönü rüzgarda savrulması..Rüzgar varsa evet özellikle 90'dan sonra zaptı biraz zor..
aykan
Haklısın dostum..Zaten dün akşam bir cbf600 abs'ye bindim motor 2 kişi 200'le gidiyor..Hasta kaldım..Cbf150'den sonraki motorum cbf600 olacak..
muvattali
Katılmıyorum..Rüzgar yoksa zaptı zor olmuyor..Titreşim demişsin..hayır dostum..Rüzgarsız yolda 115-120 sabit gidiyorum titreşim sarsıntı yok...