Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
benim plaka hafiften kıvrık çamur atmadığına eminmisin çamurlu yollardan geçtinmi
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
14
eğer motorun mondial 150 hs ise ben çok çamurlu yoldan geçtim atmadı yukarı doru çamuru merak etme:cat:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
3
slm sag ayna dipten çevirdinmi harika gösteriyo aynayı sök altında 13 lük çıvatayı gevşet çevir biraz yerine tak harika tmm birde arka amörtisörleri ayarla bak ne oluyor hs bin kardeşim
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
11
arkadaşlar ben monero angel alacaktım ama bunları okudum fikrim degişti bnm için önemli olan hızz..sizce nasıl 10.000 den sonra ölüyormu bilgi verirseniz çok sevinirim çünkü 15 güne kadar lacagım..
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
14
arkadaşlar ben monero angel alacaktım ama bunları okudum fikrim degişti bnm için önemli olan hızz..sizce nasıl 10.000 den sonra ölüyormu bilgi verirseniz çok sevinirim çünkü 15 güne kadar lacagım..

eğer adam akıllı kullanırsan ve bakımlarını zamanında yaptırırsan motor daha fazla süre gider.moneroyu bilmiorum ama hsler baya gidio ben hs 32.000de gördüm valla
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
arkadaşlar ben monero angel alacaktım ama bunları okudum fikrim degişti bnm için önemli olan hızz..sizce nasıl 10.000 den sonra ölüyormu bilgi verirseniz çok sevinirim çünkü 15 güne kadar lacagım..



wallah bakarsan motora bişi olmaz oda sana bakar benim motor 12100 km oldu daha hiç bişeyini değiştirmedim ne olcak şimdi tabi allaha çok şükür monero sakın alma çok esniyor süz yolda altı vuruyor karar senin

eğer adam akıllı kullanırsan ve bakımlarını zamanında yaptırırsan motor daha fazla süre gider.moneroyu bilmiorum ama hsler baya gidio ben hs 32.000de gördüm valla




HER ŞEYİ ZAMAN GÖSTERECEK
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar benim motor şu anda 800 km'ye geldi ve 800km'de motorum bu gün komple motoru indi serviste motorun KRANGI değişicekmiş fabrika çıkışı benim motorun arızalı olduğu ortaya çıktı allahtan garanti kapsamında para vermiycem ama ben bu motordan bıktım soğudum servislere hiç güven olmuyor ben motoru aldığımdan beri garip bir ses geliyordu motordan servise her gittiğimde abi sibob ayarından diyorlardı neyse dün tamirci arkadaşımın yanına gittim motora baktı usta bunun sibob ayarıyla ilgisi yok dedi krank'tan geliyor bu ses dedi neyse atladık servise gittik motorcu arkadaşımla tabi bilen biri olunca gevşemeye başladılar servisteki arkadaşlar tamam biz bunun krangını değişelim dediler yani ben servise yanlız başıma gitsem beni kandırıcak adamlar motor yapıldıktan sonrada gidip arkadaşa göstericem güven olmaz bunlara

ayrıca arkadaşlar bizim motorların arka amartisörleri çok sert biliyorsunuz
ben şöyle bir çözüm getirdim çoktandır motorcu arkadaş bana söylüyordu gel şu arka amartisörlerini keselim diye bende işe yaramaz daha kötü olur diye korkuyordum ama üç gün önce gittim amartisörleri 1 santim kadar kesti ve sonuç çok iyi oldu o sertlik nerdeyse ortadan kayboldu ayrıca arka tarafın yüksekliğide düştü arkada oturan kişi daha rahat oturuyor
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
slm arkadaşlar benim motor şu anda 800 km'ye geldi ve 800km'de motorum bu gün komple motoru indi serviste motorun KRANGI değişicekmiş fabrika çıkışı benim motorun arızalı olduğu ortaya çıktı allahtan garanti kapsamında para vermiycem ama ben bu motordan bıktım soğudum servislere hiç güven olmuyor ben motoru aldığımdan beri garip bir ses geliyordu motordan servise her gittiğimde abi sibob ayarından diyorlardı neyse dün tamirci arkadaşımın yanına gittim motora baktı usta bunun sibob ayarıyla ilgisi yok dedi krank'tan geliyor bu ses dedi neyse atladık servise gittik motorcu arkadaşımla tabi bilen biri olunca gevşemeye başladılar servisteki arkadaşlar tamam biz bunun krangını değişelim dediler yani ben servise yanlız başıma gitsem beni kandırıcak adamlar motor yapıldıktan sonrada gidip arkadaşa göstericem güven olmaz bunlara

ayrıca arkadaşlar bizim motorların arka amartisörleri çok sert biliyorsunuz
ben şöyle bir çözüm getirdim çoktandır motorcu arkadaş bana söylüyordu gel şu arka amartisörlerini keselim diye bende işe yaramaz daha kötü olur diye korkuyordum ama üç gün önce gittim amartisörleri 1 santim kadar kesti ve sonuç çok iyi oldu o sertlik nerdeyse ortadan kayboldu ayrıca arka tarafın yüksekliğide düştü arkada oturan kişi daha rahat oturuyor




ÇUKURLARLARDA GÖRÜRSÜN MOTORU BAKALIM İYİMİ OLMUS KÖTÜMÜ SERT OLMASI HER ZAMAN DAHA İYİ ALTI HEP VURUR SENİN MOTORUN ZAMANLA GÖRECEKSİNNN :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
senin dediğin gibi olsa o zaman neden honda yamaha suzuki vs onların amartisörleride sert olurdu niye yumuşak peki amartisörleri bu motorların

hem altını yere vuracak kadar yumuşak olmadı amartisörler
yumuşak amartisör her zaman için daha iyidir sen bakalım gir bozuk yola sert amartisörlü motorla bide yumuşak amatisörle gir bunu anlamak çok zor değil
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
11
Tskler arkadaşlar yardımınız için:)

Yardımınız için teşekkürler arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
senin dediğin gibi olsa o zaman neden honda yamaha suzuki vs onların amartisörleride sert olurdu niye yumuşak peki amartisörleri bu motorların

hem altını yere vuracak kadar yumuşak olmadı amartisörler
yumuşak amartisör her zaman için daha iyidir sen bakalım gir bozuk yola sert amartisörlü motorla bide yumuşak amatisörle gir bunu anlamak çok zor değil

evet sert amortisörr rahatsız ediyor çukurlara girerken de yumusak ta ise rahat oluyor ama oda motorun diğer ağırlık binen parçalarına yansıyor ve onları bitiriyor örnek takozları bitiriyorr:bounce:

Tskler arkadaşlar yardımınız için:)

Yardımınız için teşekkürler arkadaşlar



RİCA EDERİM HER ZAMAN BEKLERİM ELİMDEN GELİYORSA NE MUTLU BANA :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
evet sert amortisörr rahatsız ediyor çukurlara girerken de yumusak ta ise rahat oluyor ama oda motorun diğer ağırlık binen parçalarına yansıyor ve onları bitiriyor örnek takozları bitiriyorr:bounce:





RİCA EDERİM HER ZAMAN BEKLERİM ELİMDEN GELİYORSA NE MUTLU BANA :bounce:

kardeş okadar yumuşak yapmadım zaten. yani gene sert ama eskisi kadar değil
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kardeş okadar yumuşak yapmadım zaten. yani gene sert ama eskisi kadar değil


ya kardeşim o kadar sert değilki zaten esniyorki bizim motorlarrr zamanlada ağır yük binsin süper olurrr

Tskler arkadaşlar yardımınız için:)

Yardımınız için teşekkürler arkadaşlar



KARDEŞ SEN MOTOR ALACAKSAN ÇOK İYİ DÜŞÜN GERÇİ PARAN YOKSA FAZLA DÜŞÜNMENE GEREK YOK DEĞİLMİ AMA ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Yeni motor hastası...

Slm arkadaşlar aranıza bende yeni katıldım.Benimde bi mondial 150 Hs'm war bugüne kadar büyük bir sorun çıkarmadı bakımlarını zamanında yaptım ve temiz bindim şimdilik memnunum....:cat:

Arkadaşlar size bi sorum olcak...Benim motor marş dinamosunun hemen dibinden yağ kaçırıyor acaba bu normal mi yani fazla yağı felan mı atıyor yoksa motoru sıkıştırıncamı oluyor(ama sıkıştırmadım hiç :mrgreen:)Anlayan varsa yardımları için şimdiden teşkrler...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Slm arkadaşlar aranıza bende yeni katıldım.Benimde bi mondial 150 Hs'm war bugüne kadar büyük bir sorun çıkarmadı bakımlarını zamanında yaptım ve temiz bindim şimdilik memnunum....:cat:

Arkadaşlar size bi sorum olcak...Benim motor marş dinamosunun hemen dibinden yağ kaçırıyor acaba bu normal mi yani fazla yağı felan mı atıyor yoksa motoru sıkıştırıncamı oluyor(ama sıkıştırmadım hiç :mrgreen:)Anlayan varsa yardımları için şimdiden teşkrler...:cat:



kardeşim marş motorunun içinde zaten yağ varr kaçırcak tabi sıkıştırmadan atar yağı normaldir yani kafana takma önemli bişi değillll herşeyi görme motorda yoksa sakındıkçaa olur bu olaylarr zatennn:bounce:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
slm arkadaşlar ben motora cant yanağı yaptırmayı düşünüyorum sizce nasıl olur yada cant şeridi mi çeksem ama motor turuncu sarıda belli olmaz kırmızı nasıl olur?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
slm arkadaşlar ben motora cant yanağı yaptırmayı düşünüyorum sizce nasıl olur yada cant şeridi mi çeksem ama motor turuncu sarıda belli olmaz kırmızı nasıl olur?



wallah ben vitesli motorda gördüm gayet güzel açık bir turuncu renk var bide sarı ile yeşil karışımı bir renk var ikiside sahene olur bunların ikisinden 1 ini yaptır bence
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
saolun arkadaşlar bizim buraki yerde sarı kırmızı ve yeşil var bide orjinal cant şeridi değil ince fosforlu kağıt bideniycem sarı basit durur sankide kırmızıyı yapçam ama turuncuya gidermiki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst