- Katılım
- 2 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,378
o da dogru be abi
seni kimler ne kadar kızdırdı da sen yine de sesini cıkarmadın
(Ahlaka ve adaba aykırı olmadıgı sürece şakaya acıgız dimi kardeşim :wiinkk: )
aynen sonuna kadar sakaya acığız o konuda kendıme guvenıyorum ama bazen karsımdakını de kendım gıbı sanıp sopa yemekten korkuyom:queen::queen::queen: