[MT-İZMİR] 11 Nisan Cuma "Son Tur Son Şans" Toplantısı Teras Cafe

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
o da dogru be abi
seni kimler ne kadar kızdırdı da sen yine de sesini cıkarmadın
(Ahlaka ve adaba aykırı olmadıgı sürece şakaya acıgız dimi kardeşim :wiinkk: )

aynen sonuna kadar sakaya acığız o konuda kendıme guvenıyorum ama bazen karsımdakını de kendım gıbı sanıp sopa yemekten korkuyom:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
İş çıkışı Şirinyer istikametinden kesin geleceğim ama mekan nerededir bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
İş çıkışı Şirinyer istikametinden kesin geleceğim ama mekan nerededir bilmiyorum yardımcı olur musunuz?

ege üniversitesi kavşağında sağda kal, metronun yanından metroya paralel ilerle, ışıkları geç, yol bitince sola dön sağdaki ışıklardan geç dümdüz(sola dönme), 60m sonra soldaki mekan..durağın karşısı..:wiinkk: büyükpark ile küçükpark civarı
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
ege üniversitesi kavşağında sağda kal, metronun yanından metroya paralel ilerle, ışıkları geç, yol bitince sola dön sağdaki ışıklardan geç dümdüz(sola dönme), 60m sonra soldaki mekan..durağın karşısı..:wiinkk: büyükpark ile küçükpark civarı
Teşekkürler Chatkut...Tahmin edebiliyorum mekanı....Görüşürüz.....Kendine iyi bak.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
bu sefer listeyi ben yapayım dedim
her zamanki gibi gelecekler kopyalayıp adlarını eklesin ki kimler geliyor bi görelim :wiinkk:

1-gittardando
2-extreme1925
3-karmacoma
3-bikerboy35
4-chatkut
5-serhan yoruk
6-??
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
1-gittardando
2-extreme1925
3-karmacoma
3-bikerboy35
4-chatkut
5-serhan yoruk
6-csalgin
7-malcolm_x
8-??
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Orda olmaya çalışıcam.... Misafirim var da....:p İzin alabilirsem gelicem... :p

Bu arada Ayvalığa gidecek ekipte yer alıcakların muhakkak gelmeleri gerekmektedir.... Hem yolda yapılacakların hemde sürüşün güvenli olması için gerekli bilgilerin verileceğinden dolayı....

Bu bilgilendirmeleri alamayan arkadaşların Wallace ile muhakkak irtibata geçmelerini istiyoruz... Tabi cuma günü gelememişlerse.....

Haftaya olan toplantımızda da APV41 in katkıları ile ilkyardım ve sağlık konuları işlenecektir.... :cat:

Bu iki toplantıyı kaçırmamanızı Gurup olarak rica ederiz... Üzülerek söylüyoruz ki bu iki toplantıya gelememiş veya bu konuları işlememiş kişileri malesef Ayvalık gezisine dahil edemeyeceğiz.... :cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
1-gittardando
2-extreme1925
3-karmacoma
3-bikerboy35
4-chatkut
5-serhan yoruk
6-csalgin
7-malcolm_x
8-apv41
9-KUMİTA45 (aklıda bizimle gönlüde :rendeer:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
1-gittardando
2-extreme1925
3-karmacoma
3-bikerboy35
4-chatkut
5-serhan yoruk
6-csalgin
7-malcolm_x
8-apv41
9-KUMİTA45 (aklıda bizimle gönlüde :rendeer:)

Beni niye yazmıyon lam.......

10- alp_tunay
11-bizimoğlan


Bu arada davut bu toplantıda değil ama haftaya aramızda olacak...Herkese selamları var..... :cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar, gerekli bilgiler yukarı da verilmis zaten... bu son iki hafta ozellikle sürücülerin olması gereken bi hafta.. Ayvalık gezisine gelemeyecek arkadaslarında grup sürüsü vs. hakkında bilgi saglayacagı, sonra ki geziler icin de faydalı olabilecek bilgiler edinmesi acısından gereklidir...

Allahtan bi mani olmassa, Cuma günü kısa da olsa, sonunda ''artcımla'' geliyorum:)
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Yaz tahtaya al cumaya;

sandman+1 :bounce:

(Allah tabi nasip kısmet ederse :):))
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Arkadaslar, gerekli bilgiler yukarı da verilmis zaten... bu son iki hafta ozellikle sürücülerin olması gereken bi hafta.. Ayvalık gezisine gelemeyecek arkadaslarında grup sürüsü vs. hakkında bilgi saglayacagı, sonra ki geziler icin de faydalı olabilecek bilgiler edinmesi acısından gereklidir...

Allahtan bi mani olmassa, Cuma günü kısa da olsa, sonunda ''artcımla'' geliyorum:)

Nasıl yani? Miss kolpa eteğindeki taşları getirsin mi şimdi??:queen::queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
biz olmadan olmaaas!bizide alın lizteye :mrgreen:
Marina & Özer :cat:


ilk yardım konusunu işlemeden önce kimin (allah kaza bela vermesin tabii ) hangi konularda görevli olacağını ben şimdiden tespitettim.
1- APV41 : patlak lastik ve tamir işleri başkanı.
2- Wallace : Çay ve Sigara dan sorumlu müfür.
3- Alptunay: kırık çıkıkçı (kaynağı iyi bilir ya )
4- Kolpa üfürükçü (üfürüğü sağlamdır sanırım çünkü göğüs kafesi bayağı geniş )
şimdlik bukadar diğerlerinede yardımcı asistanlık görevi verilecektir.Hayırlı olsun:mrgreen:


Arkadaslar, gerekli bilgiler yukarı da verilmis zaten... bu son iki hafta ozellikle sürücülerin olması gereken bi hafta.. Ayvalık gezisine gelemeyecek arkadaslarında grup sürüsü vs. hakkında bilgi saglayacagı, sonra ki geziler icin de faydalı olabilecek bilgiler edinmesi acısından gereklidir...

Allahtan bi mani olmassa, Cuma günü kısa da olsa, sonunda ''artcımla'' geliyorum:)

Allahtan bir aksilik çıkmazda gelirsiniz:cat:
eee.... senin artçın daha 3 kez katılmadı toplantılara:mrgreen: kaçakmı getircen:cyclopsan hangi aşiretten peki? tanırmıyız:mrgreen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
abi ne demek şimdi bu üfürükçü fln nikimiz kolpa diye üfürükçü mü olduk şimdi:p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Nasıl yani? Miss kolpa eteğindeki taşları getirsin mi şimdi??:queen::queen:

Ben o taşlarla sek sek oynardım ama neyse:p kardesim bak benim hatunla olaki miss kolpa kaynasırsa, ikimize de pahalıya patlar bu iş... 5.000 euroluk yuzukleri unutma... yeni motor mu evlilik teklifi mi?

biz olmadan olmaaas!bizide alın lizteye :mrgreen:
Marina & Özer :cat:



Allahtan bir aksilik çıkmazda gelirsiniz:cat:
eee.... senin artçın daha 3 kez katılmadı toplantılara:mrgreen: kaçakmı getircen:cyclopsan hangi aşiretten peki? tanırmıyız:mrgreen::queen:


Abi benim hatun geliyo yarrın akşam Alamanya dan... aslında gruba getirmeyecektim, simdi herkes eteginde ki taşları da biriktirmiş diye, ama atın ölümü arpadan olsun misali bile bile geliyorum işte...

İstersen toplantıya gecmeden once bulusalım beraber gidelim...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Allahtan bi mani olmassa, Cuma günü kısa da olsa, sonunda ''artcımla'' geliyorum

Kısa derken? artçın mı kısa, gün mü kısa, geleceğin yol mu kısa?

3 şıktan birini seç, başka kısa bir mazeret kabul etmiyoruz...:queen:

:queen::queen::queen:
bi tek "kısa" kelimesinde mi hata var sanki,
"mani" ne demek engel mi demek istedi yoksa falım sakızlarından çıkan dörtlüklerimi kastetti,
"sonunda artçımla geliyorum" da nihayet artçımla geliyorum mu demek istedi yoksa toplantı dağılırken geliyorum mu demek istedi hangisi

mübarek bileşik devrik kombinasyonu
bide bunların kombinasyonları var ki bu durumda sercanın yapabileceği 12 olasılık var bakalım cuma çözecez mânayı (a yada şapka yakıştı ama)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sercan senin mutlaka 20:00 en geç 20:30 gibi terasta olman lazım. Ayvalık güzergahını ve ayvalık içini senden iyi bilecek kimse yok. O yüzden you must come.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst