ADANA MT SARNIÇ'ta yine çok keyifli bir geziye imzasını attı.

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
evt arkadaslar gercekten cok keyifli ve cok güzel bir geziydi.
İSTE RESİMLER
2lk2q35.jpg

wia0x.jpg

2vacdcl.jpg

2vjc32h.jpg

vcuwjr.jpg

t7lhjp.jpg

2irlyxw.jpg

30wnwye.jpg

2uzxaty.jpg

15cnaxs.jpg

2nu61rr.jpg

fc6t20.jpg

157c2dv.jpg

345be3a.jpg

24vp1n9.jpg

24vp1n9.jpg

dpu2k2.jpg

dpu2k2.jpg

2q4021t.jpg

iyplj6.jpg

xp7b5k.jpg

TEKERE KALKARKEN
2efrtl5.jpg

334nqpw.jpg

zldt6r.jpg

264gb53.jpg

fa801k.jpg

2s1pw8m.jpg

nq7n74.jpg

5zgxw4.jpg

wtduo1.jpg

i3t4bo.jpg

2lm2ikl.jpg

nlr4g3.jpg

5xnz0l.jpg

24brlty.jpg
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Adana MT yine çok keyifli bir geziye imsasını attı.

Adana MT yine çok keyifli bir geziye imsasını attı. Bugünkü rotamız Mersin-Gözne idi. "Kimler geliyor", "ben gelirim", "yok ben gelemem", "bana patron izin vermiyo", "banada hanım izin vermiyo" 'ların sonuda yine yine çoluk çocuk toplam 20 kişi olduk ve düştük yollara. Kimi arabayla, kimi motoruyla katıldı geziye. yine sucuklar yendi, tatlılar götürüldü. Damarlarımızdaki kolestrol oranlarını yükseltik, güldük, eğlendik ve dönüş vakti geldiğinde birbirimize iyi yıllar dileyip ayrıldık. Geziye katılan sucuklara emeği geçen herkese teşekkürler. En kötü günümüz böyle olsun.

1. Burası Gözne'den mersin manzarası Panaromik fotoğrafdır.
mergedresizert0.jpg

2. Her gezide olduğu gibi abah toplaşıp fotoğraf çektik (bir nevi sabah içtiması)
img6376resizebg5.jpg

3. Aile babası Gökhan Hocam
img6378resizeew4.jpg

4.
img6379resizetx5.jpg

5. Hülya hanımın parmaklara dikkat ödem olmuş gibi. O cüsseye o parmak
img6380resizelu3.jpg

6.
img6381resizekq4.jpg

7. Grubun bıdığı Mina hanım
img6382resizeoa2.jpg

8. Baba ve Oğul
img6383resizesz1.jpg

9.
img6384resizexr5.jpg

10. Daha heybetli duramazdım herhalde, analar ne yiğitler doğuruyor breh, breh breh...
img6385resizefw0.jpg

11. Sucuklar hazırlanıyor.
img6387resizebq3.jpg

12.
img6388resizeqh2.jpg

13.
img6391resizeas2.jpg

14.
img6389resizesk2.jpg

15. Sucuğa hucuma beş kala
img6392resizexl9.jpg

16.
img6395resizeox3.jpg

17. Herkes çok açıkmış ilk partı sucuklar da ortalık toz duman oldu.
img6396resizezh4.jpg

18. Kurtlar sofrası
img6397resizevg6.jpg

19.
img6401resizelq2.jpg

20. Yiyoruz içiyoruz nereye gidecek bunun sonu merak ediyoruz.
img6403resizejm9.jpg

21. Hala yiyoruz.
img6405resizesk0.jpg

22. Yenmiyecek gibide değilki mübarek. Bu sefer az yiyeyim dedim yine yarım ekmek gitti.
img6406resizepg0.jpg

23.
img6410resizekv5.jpg

24. Muzaffer abinin Aquila denemeleri
img6411resizelt2.jpg

25.
img6412resizeep3.jpg

26.
img6413resizego1.jpg

27.
img6414resizedy3.jpg

28. Sıra geldi tatlıya
img6423resizems4.jpg

29.
img6424resizezp1.jpg

30.
img6425resizery2.jpg

31.
img6426resizeyp6.jpg

32. Tabiiki yine kendini kaybedenler oldu.
img6427resizesp0.jpg

33.
img6428resizegp4.jpg

34. Veeee ayrılma vakti fotoları
img6429resizemn2.jpg

35.
img6431resizefq5.jpg

36.
img6433resizegj1.jpg

37.
img6434resizegx4.jpg

38.
img6435resizeob7.jpg

39.
img6436resizebd3.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel bir hava vardı.son derece keyif aldığımız bir gezi oldu.katılan tüm arkadaşlara teşekkür ediyoruz.
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
aynısını yazim:) yine on numara bi gezi olmuş paylaşım için tşk:cat:

sucuklarda harika olmuş karnım acıktı walla:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
iki kere aynı resimlere gerek yok bunları sialeyim
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel eğlenmişsiniz ama resimlerde eksik var,macera yok aksiyon yok manzara yok,yok oğlu yok ben zevk almadım,boş geçmiş gibi sanki sucuk yemeye gitmiş gibi bir görüntü var yaf çamur atacam ya nasıl atim diye düşündüm ancak böyle olur dedim,tekerinize sağlık hoşgeldiniz

şu yılbaşını bir atlatalım tarsus berdan çayının denize döküldüğü yer var oraya bir keşif gezisi yapıp sonra kısırlı köfteli hatta ve hatta sucuklu çadırlıda olabilir diye bir atraksiyon düşünüyorum.Daha önce biz ailecek kamp kurmuştuk orda bir tarafın berdan çayı bir tarafın ağaçlık ön taraf akdeniz çok güzel bir yer yılbaşında konuşuruz
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel eğlenmişsiniz ama resimlerde eksik var,macera yok aksiyon yok manzara yok,yok oğlu yok ben zevk almadım,boş geçmiş gibi sanki sucuk yemeye gitmiş gibi bir görüntü var yaf çamur atacam ya nasıl atim diye düşündüm ancak böyle olur dedim,tekerinize sağlık hoşgeldiniz


şu yılbaşını bir atlatalım tarsus berdan çayının denize döküldüğü yer var oraya bir keşif gezisi yapıp sonra kısırlı köfteli hatta ve hatta sucuklu çadırlıda olabilir diye bir atraksiyon düşünüyorum.Daha önce biz ailecek kamp kurmuştuk orda bir tarafın berdan çayı bir tarafın ağaçlık ön taraf akdeniz çok güzel bir yer yılbaşında konuşuruz
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam arkadaşlar çok güzel bir gezi olmuş, sucuklar her zamanki gibi süper duruyor
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
ya nasıl olur ben hiç bir resimde çıkmamışım iyi eğlenmişiniz elinize sağlık
siz bir tanesiniz :pr:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Aslan gibi gezi olmuş, bugün hava çok güzel, katılım güzel :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
canlarım benim yaaa.... maraşa otobüsler gidip 3 gündür cnım çıkasıya kadar koşturdum. özleden gelen mesaja da cevap vermedim. silzeri burada ağırlamak bana kısmet olmayacak sanırsam ama inşallah şeytnın bacağını kıracağız.

bu arada kahramanmaraş Mt deki arkadaşların da ykın ilgisini söylemeden geçemeyeceğim. motosiklet dostluğu bambaşka bir şey :)

iyi ki varsınız :)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herşeyden önce Maşallah
Emeğinize tekerinize sağlık muhteşem bir birliktelik motosiklet aile dostluk kokan bır birliktelik ,bu güzel gezi ve fotoğrafları paylaştığınız için teşekkürler ,
herkesi canı gönülden kutluyorum ,yüzünüzdeki gülüçük yüreğınızdekı huzur mutluluk hıç eksik olmasın ,
yolunuz hep açık olsun .
saygılar
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güzel gezi olmuş tekerinize ve yüreginize saglık... ama bir anormallik mi var nedir:cherry:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
Hep Bırbırınızı Cekmıssınız,bırazda Cevreyı Cekseydınız Keske..
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
güzel eğlenmişsiniz ama resimlerde eksik var,macera yok aksiyon yok manzara yok,yok oğlu yok ben zevk almadım,boş geçmiş gibi sanki sucuk yemeye gitmiş gibi bir görüntü var yaf çamur atacam ya nasıl atim diye düşündüm ancak böyle olur dedim,tekerinize sağlık hoşgeldiniz


şu yılbaşını bir atlatalım tarsus berdan çayının denize döküldüğü yer var oraya bir keşif gezisi yapıp sonra kısırlı köfteli hatta ve hatta sucuklu çadırlıda olabilir diye bir atraksiyon düşünüyorum.Daha önce biz ailecek kamp kurmuştuk orda bir tarafın berdan çayı bir tarafın ağaçlık ön taraf akdeniz çok güzel bir yer yılbaşında konuşuruz

bu soğukta orada kamp yapabilecek bir yiğit varmı acaba. ben varım. eminim ümit de vardır varmı başka bir babayiğit
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst