Adana MT yine çok keyifli bir geziye imsasını attı.
Adana MT yine çok keyifli bir geziye imsasını attı. Bugünkü rotamız Mersin-Gözne idi. "Kimler geliyor", "ben gelirim", "yok ben gelemem", "bana patron izin vermiyo", "banada hanım izin vermiyo" 'ların sonuda yine yine çoluk çocuk toplam 20 kişi olduk ve düştük yollara. Kimi arabayla, kimi motoruyla katıldı geziye. yine sucuklar yendi, tatlılar götürüldü. Damarlarımızdaki kolestrol oranlarını yükseltik, güldük, eğlendik ve dönüş vakti geldiğinde birbirimize iyi yıllar dileyip ayrıldık. Geziye katılan sucuklara emeği geçen herkese teşekkürler. En kötü günümüz böyle olsun.
1. Burası Gözne'den mersin manzarası Panaromik fotoğrafdır.
2. Her gezide olduğu gibi abah toplaşıp fotoğraf çektik (bir nevi sabah içtiması)
3. Aile babası Gökhan Hocam
4.
5. Hülya hanımın parmaklara dikkat ödem olmuş gibi. O cüsseye o parmak
6.
7. Grubun bıdığı Mina hanım
8. Baba ve Oğul
9.
10. Daha heybetli duramazdım herhalde, analar ne yiğitler doğuruyor breh, breh breh...
11. Sucuklar hazırlanıyor.
12.
13.
14.
15. Sucuğa hucuma beş kala
16.
17. Herkes çok açıkmış ilk partı sucuklar da ortalık toz duman oldu.
18. Kurtlar sofrası
19.
20. Yiyoruz içiyoruz nereye gidecek bunun sonu merak ediyoruz.
21. Hala yiyoruz.
22. Yenmiyecek gibide değilki mübarek. Bu sefer az yiyeyim dedim yine yarım ekmek gitti.
23.
24. Muzaffer abinin Aquila denemeleri
25.
26.
27.
28. Sıra geldi tatlıya
29.
30.
31.
32. Tabiiki yine kendini kaybedenler oldu.
33.
34. Veeee ayrılma vakti fotoları
35.
36.
37.
38.
39.