Muğla MT... Marmaris ve Köyceğiz Tayfasi Yollarda...

Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
6375.jpg


6380.jpg


6388.jpg


6395.jpg


6405.jpg


6416.jpg


6422.jpg


6434.jpg


6440.jpg


6448.jpg


6452.jpg


6458.jpg


6467.jpg


6470.jpg


6472.jpg


6478.jpg


6481.jpg


6487.jpg


6493.jpg


6495.jpg


6504.jpg


6511.jpg


6519.jpg


6528.jpg


6534.jpg


6536.jpg


6543.jpg


6544.jpg


6549.jpg


6556.jpg


6559.jpg


6565.jpg


6572.jpg


6577.jpg


6579.jpg


6581.jpg


6586.jpg


6589.jpg


6595.jpg


6604.jpg


6612.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi bişi soracam bu kızın adı ayçamı :silent:

bu arada harika resimler ve herzaman olduğu gibi deniz sefalarına bayılıyorum =)

6388.jpg
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
3
Harika bir geziydi çok keyifli bir pazar geçirik...:cat: Haftaya Bodrum'da görüşmek üzere... :queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
vay vay vay muğla mt nerelerdesiniz kayboldunuz gittiniz özledik valla sizleri vatanoğlu merhaba ekip baştan aşşağı değişmiş sanırım bu yaz görüşemedik hiç sizinle mesut abiyle biraz sohbet etme imkanı buldum sadece yengeyede selamlar güzel yerler sizin oralar hiç gelesim olmadı bu taraflara desem yeridir selamlar görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Uzun zamandan beri gezisiz kalmıştık.Muğla Mt olarak şöyle bol sohbetli bol km li bir geziye hasret kalmış bünyelerimize ilaç gibi geldi bu buluşma.Yeni arkadaşlarla tanışma fırsatıda doğmuş oldu böylelikle.

İki akşam öncesi maramriste toplantı resimlerini verelim ilk olarak










Nereye Gittik peki;Muğla Gökova yolundan dervam ederek Ören hattından Akbük sahili Rotamızdı:)





Sabah Marmaris tayfası ile buluşmak için erken yola çıkınca bende manzaranın tadını çıkarttım:)







Buda kahvaltı molası verdiğimiz Saklıgöl Marmarsi Muğla karayolu üzerinde Sedir Adası KAvşağından gidiliyor.Buradan mekan seçimini yapan Betül Hanıma teşekkürler:)



















Bu karışıklığı seviyorum ben:queen:







Mt'nin eski toprakları

nmurataydın biraz göbeklenmiş ben görmeyeli:wiinkk:(Betül Ablaaaa))




Vatanoğlu Ömer abim ise her zamanki gibi




Yol boyunca bir yanımız egenin sakin denizi bir yanımız ise çam ormanlarıydı.
Birazda manzara...Odalarınıza Oksijen girsin:)































Ve son resim eski toprak Muğla Mt birarada:mrgreen:





Bu güzel geziye katılan tüm arkadaşlara teşekkürler
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
12
tüm mt tayfasına teşekkürler çok güzel bir gezi olmuş bizde sizinle gezmiş kadar olduk....yanlız arkadaslar motorların modellerinide yazssaydınız malum aramızda benim gibi çaylaklarda var hepsi birbirinden güzeller....(motor almayı düşünüyorumda yanlız işte böle yeni modelleri gördükçe bir türlü karar veremiyorum...
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Sizleri görmek çok güzell .. yine harika bir gezi yapmışınız :rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tebrikler Gecesiyle gündüzüyle cok güzel ve zevkli bir gezi yapmıssınız :)
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
28
herkese çok çok teşekkürler.harikaydı.yemek gırla,sohbet kahkaha gırla,bol oksijen,deniz,orman manzara üstüne manzara.o denizin rengi,ormanın serinliği.ben tıka basa doydum.sadece yemeğe değil herşeye.ama hemen acıkıyorum kahretsin.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
7
merhaba,çok güzel bir geziydi,gösterdiriğiniz ilgi ve dostluğunuz için teşekkürler başka gezilerde sıkça görüşmek üzere..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
57
merhaba,çok güzel bir geziydi,gösterdiriğiniz ilgi ve dostluğunuz için teşekkürler başka gezilerde sıkça görüşmek üzere..

Halukcuğum resimleri aldın mı buradan yoksa mail atayım mı? Ya da en güzeli sen bana mail adresini at ben sana mail atarım. Çünkü 1-2 resmin daha var bende.
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
22
abi ben de resimleri nereye eklemişim... neyse ... buraya da atalım :D bunların hepsini de siteye ekliyelim :)

bu arada bendeki dizlik kimin? şahinin çantasındaydı?
RESİMLER TEKRAR UPLOAD EDİLECEK YARIM SAAT KADAR SONRA :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
cok guzel gezi olmus arkadaslar paylastiginiz icin tesekkurler imbolc seninkiler hic gozukmuyor :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst