- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar hiç hesapta yokken bu gün 2 gibi ben kardeşim motorizeekip ve remzican ile buluştuk ne yapalım nereye gidelim derken ayaş lafı çıktı birinde baktım gidiyoruz iyiki gitmişiz aslında bu gittiğimiz yere remzi ve ben lise yıllarımızda izciyken giderdik çok hoş süper bir yer ayaşın yağmurdede köyü ankaralılar bilir piknik yapmaya filan çok giden olur o tarafa ama bizim gittiğimiz yer özel bir yer arabaların pek giremediği sakin sessiz güzel bir çay akan (korna kuşlarının bulunduğu ) pusulanın çalışmadığı telefonun çekmediği rüzgarın esmediği domuzlara ew olmuş gizemli bir yerde diyebiliriz inşallah birdahaki sefere buradanda katılım olursa hep beraber kalabalık gideriz gidiş geliş toplamda 120 km civarı yol yaptık ama yollar gerçekten çok güzeldi kıvrımlı kıvrımlı az rampalı bol manzaralı motosiklet gezisi için birebir giderken ayaş merkezden sosis sucuk köfte filan aldık bide taş mangal yaktık ki tadına doyulmaz motorizeekip lede bu gün bu gezide tanıştım korna kuşu demiştim onuda size o anlatsın
arkadaşlar resimleri bir bir eklemeye çok üşendim haliyle yorgunumda direk linke attım zip olarak isteyen bir tıkla ulaşabilir resimlere
http://fuatemreata.googlepages.com/mtayagezi0427.rar
arkadaşlar resimleri bir bir eklemeye çok üşendim haliyle yorgunumda direk linke attım zip olarak isteyen bir tıkla ulaşabilir resimlere
http://fuatemreata.googlepages.com/mtayagezi0427.rar



























