Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 200 SS Kullanıcıları/ Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı retox70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem Ata ' yı on seneden fazla tanırım. Kullanıcıya böyle bir kelime sarfetmez. Yanlış anlama olduğunu düşünüyorum.
    İlk defa sitede kullanıcı adı aldığında, yaklaşık 1 yıl önce yazdım durumu burada, tam olarak "satışlarımızdan rahatsız olan başka firmaların şakşakçıları tarafından yapılan karalama çalışmaları" dedi. Madem bu kadar karalama yapılıyor o zaman bize de söz hakkı düşer diye devam ediyordu yazısı.

    Siteye reklam verdiklerini düşünürsek benim yazdıklarımın siteden silinmesini anlamak zor olmamalı.

    Durumu verdiği mail adresi vasıtası ile kendisine de bildirdim, detaylı bir şekilde anlattım, hem servis ismi verdim hem de ustanın adını. Araştıracağım falan dedi ancak bir kere daha tekrar ediyorum, Türkiye'de servise posta koyabilecek bir motosiklet firması yok, servisin eline mahkumlar. Koskoca başkentte 3 tane servisler bir tane bayileri var ve bu servislerden 1 tanesi resmen at hırsızı baba katili insanlardan(!) oluşuyor. Herhangi bir yaptırım uygulamay muktedir bir firma değildir bajaj, dahi kuralkan bunu yapamaz. Zaten onlar için müşteri feedback'i önemli değildir. Ben yıllardır bunu gördüm, bunu bilirim. MAlı satana kadardır kuralkan, mondial vs gibi firmaların zihniyeti.

    Tüm bunları buraya gelip bak ekram amca, bana bunlar bunlar yapıldı, bu yaratıkların kulaklarını çek demek için yazmadım.

    Ekrem bey her ayzsıında 150 tane servisleri olduğunı, servisleri eğittiklerini, donanım yonunden eksıklerı olmadığını yazıyor. Bu piyasaya ucuz ve kaliteli bir ürün getrdikleri için kendilerini desteklemek isterim ve bu servis kalitesinin çıtasının yukseltılmesını istediğim için bunları yazıyorum.

    Ankara'da 3 tane at hırısızı servis olana kadar, 1 tane olsun ama adam akıllı olsun, çalıntı motor, çıkma parça satan yerlere servislik verilmesin. Servis çalışanları sabıkalı insanlar olmasın.

    İnternette 60 liraya satılan parçaya 160 tl istedikleri zaman, ama internette 60 lira diyince " .iktir git oradan al o zaman ameke" diyen servislerle muhatap olmak istemiyorum

    "3 bin liralık motorun garantisi olmaz, git beni istediğin yere şikayet et, zikseler bu saatten sonra senin motoruna garantiden anahtar değmez" diyen servisle muhatap olmak istemiyorum

    "servisi şikayet eden mailimi adım soyadım gözükecek şekilde servise gönderen gerizekalı müşteri temsilcisi istemiyorum

    Motoruma 100% sentetik, tercihen motul veya castrol yağ koyulmasını istediğim zaman " burada usta benim, ben ne istersem o yağ koyulacak, bozulursa motor garantsi benim, hem sen ne zikim biliyorsun yağ hakkında, internetten 2 satır yazı okuyup burda benden yağ isteyemezsin, ben yıllardır gavazaki ustasıyım diyen yaratıklarla muhatap olmak istemiyorum. ( ilkokul terk sanayi elemanı, odtü mğhendislik öğrencisinden çok daha iyi bilir tabi viskozite nedir? ne işe yarar?.

    Açık yağı tasla ölçmek sureti ile motoruma koyup, 65 lira para alan servis istemiyorum, 3 kişi dükkanda üzerime yürüyorsa, sana bir sanayi dayağı atalım görürsün kaliteli yağı diyorsa, ben bu servislerle muhatap olmak istemiyorum.

    Ankara'da bajaj kullanan 3 kişi ile yüzyüze görüştüm ve servisleri sordum, bunlardan bir tanesi eski hyosung kullanıcısıydı. Aynı kuralkan servisi dedi. 200 RS almak içn bekliyordum, aldığı parayı hakederek almasın birileri diye vazgeçtim, eski tas eski hamam sözüm hala geçerli.

    Gidip 2. el suzuki alacağım, ne servise uğrarım ne bişey yaparım ama kafam rahat olur.

    Yada ben herşeyi yanlış anlamışımdır, adamlar belki bana sen bekle, biz bi koşu motul alıp gelelim demişlerdir, ben şizofren olduğum için kendim uydurmuşumdur bunları, bu arada pasosu uzun buji taktıklarını söylemeyi unuttum, tabi canım nolacak? Altı üstü silindir-piston seti değişir, sonra buna yanlış buji takılmış takılmış diyip parası da benden alınır.

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi servismiş bunu söyleyen merak ettim ? Ve ne sebepten söyledi ?
    Yukarıya yazdım SEKO gardaş, ankara'da yaşıyorsan söyleyeyeim ismini, yok istabulda yaşıyorsan zaten işin düşmez, gerek yok.

    Bende o servise internetten bakıp gitmiştim zaten, hani yol üstünde yada bulunacak bir yerde değil, ankaranın en pis işlerinin döndüğü yerlerde.
    slyman_b bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Serviste bahsettiğin tiplemeler konusunda haklısın. İmkan olsa o insan cinsinin bu memlekette neslinin tüketilmesi taraftarıyım. Ancak müşteri şikayetlerinin ciddiye alınmamasına katılmıyorum. Bajaj'ın yeni medellerinde yapılan değişikliklerin tamamı müşteri şikayetlerini çözmeye yönelik iyileştirmelerden oluşuyor. Ciddiye almasalar yapmazlar.
    retox70 bunu beğendi.

  3. #103
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serviste bahsettiğin tiplemeler konusunda haklısın. İmkan olsa o insan cinsinin bu memlekette neslinin tüketilmesi taraftarıyım. Ancak müşteri şikayetlerinin ciddiye alınmamasına katılmıyorum. Bajaj'ın yeni medellerinde yapılan değişikliklerin tamamı müşteri şikayetlerini çözmeye yönelik iyileştirmelerden oluşuyor. Ciddiye almasalar yapmazlar.
    işte diyorum ya, ben yalan söylüyorum

    Bu gibi servislere günün birinde işiniz düşüp gideceksiniz nasıl olsa, o zaman dökülmeye başlarsınız foruma. Sadece benim anlattığım serviste değil bu, eski kanuni servislerinin hepsi neredeyse bajaj oldu. Bişey değişmedi. Bugün yarın işin ucunu sıkı tutan Ekrem Amca o firmadan ayrılırsa kanuni , mondial, asya, kuba'dan farkı kalmayacak.

    Bu millet o kadar gerizekalı ki birisi çıkıp eksiklerin düzeltilmesini istediği zaman adı yalancı, iftiracı, üfürükçü oluyor. Bir markanın malını aldığı zaman o markanın parasız avukatı oluyor.

    Adam NS başlığına koltuk rahat değil demiş, ona da saydırmışlar. Para verdiya mal, malın kötü bir yanı olamaz.

  4. #104

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    Servis konusunda bize intikal eden her sorun ile ilgili gerekli geri beslemeler yapılıyor. Bazı arkadaşlarımın ifadeleri kırıcı da olsa dozunda olmak koşulu ile, biraz da forumun gereği olarak kabul ediyoruz ve aslında ne yaşanmış onu bulmaya çalışıyoruz. Zira bizim kızmaya veya küsmeye hakkımız yok diye düşünüyorum. Şahsen bu yolla bir çok düzeltmeler de yapıldı. Özelden bize bazı yaşanmış hadiseleri sunan arkadaşlara da bu vesile ile çok teşekkür ediyorum.

    Şunu da söylemek isterim. 2015 yılı sonunda yapmış olduğumuz bayiler toplantısında tüm bayilerimize servislerimize söylediğim bir cümleyi buraya aktarıyorum. İsteyen arkadaşım dergiden görebilir. Hatta bir bayim bu söyledklerime itiraz ettiği halde kendisine gerekçeleri de söyledim. Şunları söylemiştim;

    "Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır. Böyle inanın, buna göre davranın. Kendinizi o müşterinin yerine koyun. Sizle muhatap olan
    olan, şikayet eden müşteriden asla korkmayın. Onu her zaman kazanabilirsiniz. Küsen müşteriden korkun. Çünkü sizi terk eder, gider ve o artık ebediyen kayıptır. "

    Kuralkan bünyesi altında 375 civarında servis varken Bajaj servisi sadece 149 adettir. Belirli kriterler çerçevesinde bu servislikler verilmektedir. Öncelikle bunun bilinmesini isteriz. Her geçen gün askıya alınma, iptal edilme gibi örnekler de yaşanmaktadır.

    Ayrıca geçen hafta sonuçlarını aldığımız çok detaylı bir araştırma yaptırdık. Servis memnuniyetini ölçümleyen tamamen bağımsız araştırma kuruluşu tarafından yapılan detaylı sonuçlar elimizde. Ciddi bütçeli ve tamamen tüketiciler üzerinden yapılan kapsamlı bir araştırma. Eğer bazı kriterlerin açıklanmasında hukuki bir sorun yok ise bazı detayları size sunmak isterim. Konuyu araştırıyorum. Bazı önemli markaların servis memnuniyetlerini de kullanıcıları vasıtası ile ölçümledik. Bütün veriler ve kıyaslamalar elimizde.

    Açıkçası sonuçlar yüzümüzü güldürdü. Genel olarak söyleyebileceğim Bajaj servislerinde memnuniyet seviyesi yüksek ve markaya bağlılık, aidiyet derecesi oldukça tatmin edici. Benim gözlemlediğim en büyük eksiklik memnuniyet derecesinin homojen dağılımında bazı sorunlar olduğu. Yani oldukça yüksek oranda memnun olunan noktalar var. Ancak bazı noktalarda ise memnuniyet seviyesi aşağılarda. Bu noktaları da düzelteceğiz. Yani ortalama yüksek deyip durmayacağız.

    Hatta istatistikte ortalama hesabın anlaşılması için bir hikâye örnek olarak anlatılır. Meselenin açıklanması için iyi bir örnek. Adamın başı sobada yanıyor, ayakları ise buzdolabında donuyor. Gövdesi ise normal sıcaklıkta. Bu durumda ortalaması iyi denilmez. Adam ölüyor. Önemli olan memnuniyeti homojen dağılım ile sağlamak. Burada biraz daha alınacak mesafemiz var.

    Kısaca servislerin sizler için ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Yolumuza devam edeceğiz.

    Ayrıca 31 Mayıs 2015 Pazar günü İstanbul Park’da tüm pulsarcıların davetli olduğu çok güzel bir etkinlik yapacağız. Adeta bir pulsar şenliği olacak. Şimdiden pulsar kullanıcılarını davet ediyorum.

    Selam ve saygılarımı sunuyorum.
    slyman_b bunu beğendi.

  5. #105
    slyman_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    @zuzuuw
    ankaradaki sorun yaşadığın servisin hangisi olduğunu söyler misin? biz de ona göre gitmeyelim oraya, sen zaten afişe olmuşsun

  6. #106

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    Ankara Balgat
    Motosikleti
    Yamaha YBR ESD '10 / Honda CBR 929RR '01
    200ns zaten deli bir makine. 600 ve 1000 cc kullanmama rağmen bana onları aratmadı. Profesyonel bir şekilde teker yapabilen varsa 200 ns'de deneyen varmı ? Havada 2. Vitese geçtiğimi biliyorum. Cc ye göre fazla gaz tepkisi varr.. Adamlar yapıyo yaa

  7. #107
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı marcolomboss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200ns zaten deli bir makine. 600 ve 1000 cc kullanmama rağmen bana onları aratmadı. Profesyonel bir şekilde teker yapabilen varsa 200 ns'de deneyen varmı ? Havada 2. Vitese geçtiğimi biliyorum. Cc ye göre fazla gaz tepkisi varr.. Adamlar yapıyo yaa
    Devrine göre gaz vermeden dipgaz yaparsan çok boğuluyo ama, öyle 4000 devirde gazı sonuna dayayım fırlasın olmuyor gazı yavaş yavaş artıracaksın, dikkatsiz kullanırsan yanlar takla falan atar o ayrı tabi.

  8. #108

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    Servis konusunda bize intikal eden her sorun ile ilgili gerekli geri beslemeler yapılıyor. Bazı arkadaşlarımın ifadeleri kırıcı da olsa dozunda olmak koşulu ile, biraz da forumun gereği olarak kabul ediyoruz ve aslında ne yaşanmış onu bulmaya çalışıyoruz. Zira bizim kızmaya veya küsmeye hakkımız yok diye düşünüyorum. Şahsen bu yolla bir çok düzeltmeler de yapıldı. Özelden bize bazı yaşanmış hadiseleri sunan arkadaşlara da bu vesile ile çok teşekkür ediyorum.

    Şunu da söylemek isterim. 2015 yılı sonunda yapmış olduğumuz bayiler toplantısında tüm bayilerimize servislerimize söylediğim bir cümleyi buraya aktarıyorum. İsteyen arkadaşım dergiden görebilir. Hatta bir bayim bu söyledklerime itiraz ettiği halde kendisine gerekçeleri de söyledim. Şunları söylemiştim;

    "Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır. Böyle inanın, buna göre davranın. Kendinizi o müşterinin yerine koyun. Sizle muhatap olan
    olan, şikayet eden müşteriden asla korkmayın. Onu her zaman kazanabilirsiniz. Küsen müşteriden korkun. Çünkü sizi terk eder, gider ve o artık ebediyen kayıptır. "

    Kuralkan bünyesi altında 375 civarında servis varken Bajaj servisi sadece 149 adettir. Belirli kriterler çerçevesinde bu servislikler verilmektedir. Öncelikle bunun bilinmesini isteriz. Her geçen gün askıya alınma, iptal edilme gibi örnekler de yaşanmaktadır.

    Ayrıca geçen hafta sonuçlarını aldığımız çok detaylı bir araştırma yaptırdık. Servis memnuniyetini ölçümleyen tamamen bağımsız araştırma kuruluşu tarafından yapılan detaylı sonuçlar elimizde. Ciddi bütçeli ve tamamen tüketiciler üzerinden yapılan kapsamlı bir araştırma. Eğer bazı kriterlerin açıklanmasında hukuki bir sorun yok ise bazı detayları size sunmak isterim. Konuyu araştırıyorum. Bazı önemli markaların servis memnuniyetlerini de kullanıcıları vasıtası ile ölçümledik. Bütün veriler ve kıyaslamalar elimizde.

    Açıkçası sonuçlar yüzümüzü güldürdü. Genel olarak söyleyebileceğim Bajaj servislerinde memnuniyet seviyesi yüksek ve markaya bağlılık, aidiyet derecesi oldukça tatmin edici. Benim gözlemlediğim en büyük eksiklik memnuniyet derecesinin homojen dağılımında bazı sorunlar olduğu. Yani oldukça yüksek oranda memnun olunan noktalar var. Ancak bazı noktalarda ise memnuniyet seviyesi aşağılarda. Bu noktaları da düzelteceğiz. Yani ortalama yüksek deyip durmayacağız.

    Hatta istatistikte ortalama hesabın anlaşılması için bir hikâye örnek olarak anlatılır. Meselenin açıklanması için iyi bir örnek. Adamın başı sobada yanıyor, ayakları ise buzdolabında donuyor. Gövdesi ise normal sıcaklıkta. Bu durumda ortalaması iyi denilmez. Adam ölüyor. Önemli olan memnuniyeti homojen dağılım ile sağlamak. Burada biraz daha alınacak mesafemiz var.

    Kısaca servislerin sizler için ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Yolumuza devam edeceğiz.

    Ayrıca 31 Mayıs 2015 Pazar günü İstanbul Park’da tüm pulsarcıların davetli olduğu çok güzel bir etkinlik yapacağız. Adeta bir pulsar şenliği olacak. Şimdiden pulsar kullanıcılarını davet ediyorum.

    Selam ve saygılarımı sunuyorum.


    Ekrem bey kardeşime başlangıç motoru arıyoruz pulsar ona uygun düşünüyor da açıkçası fakat bu durduk yere deselerasyonda istop etme durumu gerek tr gerek hindistan forumlarında sıkça duyuluyor.Bu durumla ilgili gelişme henüz yok değil mi? Birkaç arkadaş ciddi kaza atlattı bunun yüzünden.

  9. #109

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Stop etme sorunu yasayan arkadaşım varsa herhangi bir Bajaj yetkili servisine gidebilir. Selamlar. ..

  10. #110
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ýlk defa sitede kullanýcý adý aldýðýnda, yaklaþýk 1 yýl önce yazdým durumu burada, tam olarak "satýþlarýmýzdan rahatsýz olan baþka firmalarýn þakþakçýlarý tarafýndan yapýlan karalama çalýþmalarý" dedi. Madem bu kadar karalama yapýlýyor o zaman bize de söz hakký düþer diye devam ediyordu yazýsý.

    Siteye reklam verdiklerini düþünürsek benim yazdýklarýmýn siteden silinmesini anlamak zor olmamalý.

    Durumu verdiði mail adresi vasýtasý ile kendisine de bildirdim, detaylý bir þekilde anlattým, hem servis ismi verdim hem de ustanýn adýný. Araþtýracaðým falan dedi ancak bir kere daha tekrar ediyorum, Türkiye'de servise posta koyabilecek bir motosiklet firmasý yok, servisin eline mahkumlar. Koskoca baþkentte 3 tane servisler bir tane bayileri var ve bu servislerden 1 tanesi resmen at hýrsýzý baba katili insanlardan(!) oluþuyor. Herhangi bir yaptýrým uygulamay muktedir bir firma deðildir bajaj, dahi kuralkan bunu yapamaz. Zaten onlar için müþteri feedback'i önemli deðildir. Ben yýllardýr bunu gördüm, bunu bilirim. MAlý satana kadardýr kuralkan, mondial vs gibi firmalarýn zihniyeti.

    Tüm bunlarý buraya gelip bak ekram amca, bana bunlar bunlar yapýldý, bu yaratýklarýn kulaklarýný çek demek için yazmadým.

    Ekrem bey her ayzsýýnda 150 tane servisleri olduðuný, servisleri eðittiklerini, donaným yonunden eksýklerý olmadýðýný yazýyor. Bu piyasaya ucuz ve kaliteli bir ürün getrdikleri için kendilerini desteklemek isterim ve bu servis kalitesinin çýtasýnýn yukseltýlmesýný istediðim için bunlarý yazýyorum.

    Ankara'da 3 tane at hýrýsýzý servis olana kadar, 1 tane olsun ama adam akýllý olsun, çalýntý motor, çýkma parça satan yerlere servislik verilmesin. Servis çalýþanlarý sabýkalý insanlar olmasýn.

    Ýnternette 60 liraya satýlan parçaya 160 tl istedikleri zaman, ama internette 60 lira diyince " .iktir git oradan al o zaman ameke" diyen servislerle muhatap olmak istemiyorum

    "3 bin liralýk motorun garantisi olmaz, git beni istediðin yere þikayet et, zikseler bu saatten sonra senin motoruna garantiden anahtar deðmez" diyen servisle muhatap olmak istemiyorum

    "servisi þikayet eden mailimi adým soyadým gözükecek þekilde servise gönderen gerizekalý müþteri temsilcisi istemiyorum

    Motoruma 100% sentetik, tercihen motul veya castrol yað koyulmasýný istediðim zaman " burada usta benim, ben ne istersem o yað koyulacak, bozulursa motor garantsi benim, hem sen ne zikim biliyorsun yað hakkýnda, internetten 2 satýr yazý okuyup burda benden yað isteyemezsin, ben yýllardýr gavazaki ustasýyým diyen yaratýklarla muhatap olmak istemiyorum. ( ilkokul terk sanayi elemaný, odtü mðhendislik öðrencisinden çok daha iyi bilir tabi viskozite nedir? ne iþe yarar?.

    Açýk yaðý tasla ölçmek sureti ile motoruma koyup, 65 lira para alan servis istemiyorum, 3 kiþi dükkanda üzerime yürüyorsa, sana bir sanayi dayaðý atalým görürsün kaliteli yaðý diyorsa, ben bu servislerle muhatap olmak istemiyorum.

    Ankara'da bajaj kullanan 3 kiþi ile yüzyüze görüþtüm ve servisleri sordum, bunlardan bir tanesi eski hyosung kullanýcýsýydý. Ayný kuralkan servisi dedi. 200 RS almak içn bekliyordum, aldýðý parayý hakederek almasýn birileri diye vazgeçtim, eski tas eski hamam sözüm hala geçerli.

    Gidip 2. el suzuki alacaðým, ne servise uðrarým ne biþey yaparým ama kafam rahat olur.

    Yada ben herþeyi yanlýþ anlamýþýmdýr, adamlar belki bana sen bekle, biz bi koþu motul alýp gelelim demiþlerdir, ben þizofren olduðum için kendim uydurmuþumdur bunlarý, bu arada pasosu uzun buji taktýklarýný söylemeyi unuttum, tabi caným nolacak? Altý üstü silindir-piston seti deðiþir, sonra buna yanlýþ buji takýlmýþ takýlmýþ diyip parasý da benden alýnýr.



    Yukarýya yazdým SEKO gardaþ, ankara'da yaþýyorsan söyleyeyeim ismini, yok istabulda yaþýyorsan zaten iþin düþmez, gerek yok.

    Bende o servise internetten bakýp gitmiþtim zaten, hani yol üstünde yada bulunacak bir yerde deðil, ankaranýn en pis iþlerinin döndüðü yerlerde.

    Kanim dondu resmen. Keşke telefona kayıt felan yapsaydin. O zaman Ekrem Bey in yaptirimini görürdün. Üzüldüm.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  11. #111
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı rebel_punto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanim dondu resmen. Keşke telefona kayıt felan yapsaydin. O zaman Ekrem Bey in yaptirimini görürdün. Üzüldüm.
    Yasal izin olmadığı müddetçe taşınabilir kamera ile kayıt yapmak zaten suç ve bunu mahkemeye sunamazsın. Ancak güvenlik kamerası gibi kameralar veya ciddi manada menfaat ihlal eden kamu davalarında bu tip görüntüler kullanılabilir. Bunun dışında bu görüntüler kayıt olarak kullanılamaz.

    Ayrıca kendi servisinin ne mal olduğunu benden öğrenecek değildir, bunu olayın olduğu zamanda daha sonra da gerekli adreslere ilettim. Aldığım cevabı yazıyorum "O SERVİSE GİTMEYİN O ZAMAN".

    Bunun yanında ben isimlere takılmam, ortada bir zihniyet olduğu kanısındayım.

    Benim karakterim değil, ben müşteriye böyle sözler söylemem dedikten sonra "müşteri yalan söylemez abartır" diyen bir karakterle karşı karşıyayım. Abartmak ve yalan söylemek arasında bana göre fark yoktur. Satır arasında yine yalancılıkla suçlandım Bunları idrak edebilmek için belirli bir algı seviyesinin üzerinde olmak lazım tabi.

    Israrla isim soran olmuş, Ulusta, Yiba çarşısının arkasında bulunan 06 MOTOR isimli tükkandır kendileri. Selim Şahinbaş sahibinin adı, tüm bu yaşananlara şahittir, yanında isminin Mutlu olduğunu hatırladığım birisi daha vardı ve tüm bu küfürler ona aittir.

    Tüm bunları 3 kere kendi yöneticileri ile paylaştım, yetmedi Kuralkan adamları Bajaj servisi yaptı.

    Unutmuşum, ısrarla ifadeler hoş değil yazıyor.

    Ana bacı küfür etmiş andavallardan bahsederken nasıl bir üslup kullanmamı bekliyor kendisi bilemem ama ben küfürün kıyametin gırla gittiği bir teşkilatın kültürü ile yetişmedim, o genişliğe sahip değilim. Eğer kendisi bu genişliği gösterecekse ben şahsına küfür edeyim, o da gıyabımda burada neler yazacak izleyelim o zaman?
    enescanatar ve Murat.K. bunu beğendiler.

  12. #112

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Geçmiş olsun diyorum Zuzuuw. Bu bahsetmiş olduğun mahlukat değil teknik bilgi normal beşeri ilişkilerden bihaber vatana millete zararlı varlıklar.

    Asıl anlayamadığım konu esasen şudur benim. Bir ürün yada servisten müşteri şikayet ettiğinde diğer arkadaşlar neden savunma haline geçiyor. Canları yandığında aynı tavır ve tutumu sergilemeyeceklerinden eminim.

    Memleketimin mtosiklet sektörü kadar motosiklet sahibi kitleside sorunlu. 7 ye alıp 9 a satma gayretinde olan bu "uyanık" zevattan zaten ne beklenirki.

    istiyorlarki kendi mallarına laf söylemeyeceksin. Buradaki kompleks başka bir yerde yok. Yıl oldu burada hergün birileri sorundan bahsediyor çoğuda servis , servis personeli sorunu. Hala düzeliyor düzelecek , herşey yoluna girecek falan filan dönüyor.

    Çok doğru söylemişsin bu ülkede bu dandik servislerine laf dinletecek doğru düzgün bir distributor yok. Yok kardeşim şimdi kimse var falan demesin yok. Bu kafa yüzünden memlekette yılda 200 bin motor zor satılıyor çoğuda zaten 3 bin tL altı çoğuda ticari kullanım maksatlı çinli motorlar.

    2015 otomotiv sektörü verilerine bakın görün %50 büyüdü trafik olmasına rağmen . Niye çünkü otomobilciler adam gibi servis veriyor.

    4 ay once sıfır bir araç aldım reklam olmasın markasını vermeyeyim. Adamlar beni 4 defa aradı 2 ay içinde bir sorununuz varmı. Nasıl memnun musunuz. Nasıl yardımcı olabiliriz vs vs diye.

    Ama konu motosiklete gelince olmaz yapamayız iyileştiriyoruz yarın iyileşecek düzelecek. Geçiniz bu hikayeleri bişeyin düzeleceği yok. Bunu satılan motosikletlerin sınıfından ve adetlerinden çok net görüyoruz.

    Bu şekilde motosiklet kullanıcıları 2015 tede hala matematiksel sonuç yerine şehir efsanelerine bakarak motosiklet satın almaya ve düzgün servis hizmeti almasa bile markayı desteklemeye devam ederse. Daha çok boyle hikayeleri dinleriz birlikte.

    Bu arada Zuzuuw kardeşim o bahsettiğin servis kapanmaz.Kapatamazlar. Örneği yoktur. Müşteriden servis daha önemlidir. Bu hatayı otomobilciler 20 yıl once yapıyordu. Maalesef bizim motosiklet sektörü 30 yıl önceden geliyor. Bu nedenle bu satış adetleri ve Hyosung vb. markaların memleketimde yaşayamaması çok dogal..

  13. #113
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Merhaba. Benim öncelikle Ekrem bey'e, sonrasında da net bilgisi olan herkese bir kaç sorum olacak. Öncelikle TVS Apache kullanıcısıyım. Bir kaç ufak tefek şey hariç motorumdan memnunum.Uzun mesafelerde son hız yetersiz kalıyor sadece. O yüzden değiştirme kararı aldım.

    Açıkçası Honda CBR 250 ve Bajaj Pulsar RS200 arasında kararsız kaldım. 200 cc gündelik işlerim için, ve arada yazlığa gidip gelmek için kullanacağım. Olursa bir de haftasonu gezmeleri. Sıfır alıp öldürene kadar kullanmayı düşünüyorum.

    Açıkçası 0 fiyatından çok yakıtı ve servis bakım ücretleri+ yedek parça fiyatları daha önemli benim için.

    Şu noktada RS200 güzel bir seçenek olarak duruyordu karşımda. Ta ki bu konuda bilgi almaya ve kafamdaki soruları gidermeye karar verene kadar.


    1) İlk olarak bajaj.com.tr de yazan müşteri hizmetleri numarasını aramaya karar verdim. 0 800 lü numarada "Ne yazıkki aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor" mesajıyla karşı karşıya kaldım. (:

    2) Hadi daha yeni organize oluyorlar dedim müşteri hizmetlerine e-posta yolladım. Gönderdiğim e-posta ve cevap aşağıda:

    Gönderdiğim e-posta:

    Merhaba. TVS Apache kullanıcısıyım. Motorumu makul seviyede büyütmek istiyorum. 200-250 cc arası.

    Bajaj pulsar 200 SS şu an kafama en yatkın motor gibi duruyor. İzmirde yaşıyorum .



    Fakat çok detaylı bir bilgi bulamadım internette. Ayrıca destek hattınız(0 800 261 33 43) da kapalı. O yüzden birkaç sorum var.

    1) İzmirde test sürüşü yapabileceğim, olmadı inceleyebileceğim bir bayi varmıdır?

    2) Satın alma işlemi ile ilgili piyasaya ne zaman sunulacak? Yani şu an karar versem en erken ne zaman satın alabileceğim?
    3) Fiyat sitede yazan fiyat mı olacak?
    4) Ön sipariş vs. gerekiyor mu?

    5) Sadece kırçıllı sarı rengi mi gelecek?

    6) ABS olacak mı?



    İyi Çalışmalar.
    Yanıtı:


    Öncelikle markamıza göstermiş olduğunuz ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederiz.



    Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ile ilgili; sanırız siz PULSAR 200RS ürünümüzden bahsediyorsunuz. Ürünümüz Temmuz ayı içerisinde piyasaya sunulacak şekilde planlanmaktadır. Mailinizde belirtmiş olduğunuz diğer konular ile ilgili ise ürün stoklarımıza ve bayilerimize geldiğinde bayilerimizden detaylı olarak bilgi alabilirsiniz.



    Bilgilerinize sunar, hayırlı günler dileriz.



    Saygılarımızla,

    6 soru ve tek bir cevap. Temmuz ayında gelecek, kalanı bayiden öğrenin.

    İyi de para bankada. Ben bir seçim aşamasındayım. Ya CBR250 ya RS200. E bayi de bihaber?

    3) Yılmadım. Bajaj India ya mail attım:
    Hi.

    I am a TVS Apache user. Really good motorcycle and it made me trust to Indian motorcycles. I like my motorcycle. But it is 150 cc :( Then i tried my friend's 200 NS and i liked it. So i agreed to buy a Pulsar 200 SS.

    But i have some questions.

    1) When do you plan to export them to Turkiye? I mean when i can buy this motorcyle in here?

    2) Will your export models carry ABS?

    3) I get some vibration at 200 NS between 5000-6000 rpm. Is it chronical?

    Thanks for your concern.

    Best Wishes.
    Ve aldığım cevap:
    Dear Sir

    We are in receipt of your mail and noted the contents. We would request you to provide few details mentioned below so that our Service/Sales Team would get in touch with you.


    Contact No. - Mobile Nos


    REQUEST TO REPLY ON THIS EMAIL ONLY...


    With Warm Regards
    Customer Care Cell
    Aldığım cevap bu. Bir robotla muhatab oluyorum. Telefon numaranızı bırakın biz sizi ararız. (((: Telefon numaramı bıraktım cevap bekliyorum bir süredir. Hadi hayırlısı.

    4) Hala yılmadım oturdum uzun uzun buraya yazıyorum.

    __________________________________________________ _________________________________________________

    Ben bunlarla uğraşırken bunlara ek olarak kafamda yeni soru işaretleri de belirdi.

    1) Öncelikle daha motor hakkında ön bilgi alamazken ileride sıkıntılı bir durum oluştuğunda kime nasıl ulaşacağım? Sonuçta her satıcı malı satana kadar iyidir. Satıcının/alıcının iyisi kötüsü sorunlar patlak vermeye başladığında belli olur.

    2) Yedek parça fiyatlarının uygunluğu konusunda sorular oluşmaya başladı kafamda. TVS yedek parça fiyatları şu an almış başını uçmuş gitmiş durumda. Başlarda çok farklıydı. Allahtan sağlam motor da bakımdan bakıma uğruyorum bayiye. Benzer durum Kuralkan bünyesindeki Hyosung parçaları için de konuşuluyor(Sadece araştırdığım kadarıyla biliyorum). Keza NS200 'ün fiyat artışı da kaygılandırdı beni bu konuda. Tamam tüm motorların fiyatları arttı ama NS 200 ün bir sene önceki(ki daha dolmadı sanırım) fiyatıyla şu anki fiyatı arasında %30 gibi bir fiyat farkı var ki bu abartı bir rakam.Yedek parça fiyatlarındaki oynama ile ilgili herhangi bir veriye ulaşamadım.

    Benim kafamı kurcalayan RS200'ün bakımı ve parça fiyatları. Acaba CBR250 ile kafa kafaya gelirmi, hatta CBR250 den pahalıya patlarmı bana?


    3)
    Bunlara ek olarak maillarda yazdığım sorulara ise hala cevap bulabilmiş değilim. Ayrıca buna da ek olarak bir 200NS kullanıcısının blogunda yazdığı bir yazı oldukça canımı sıktı. Bazı ufak tefek sorunlardan bahsediyor ama bu tarz ufak tefek(!) sorunların çok daha büyük sorunların habercisi olabileceğini bilecek kadar da mühendislik mesleğinin içerisindeyim.


    Ekrem bey özellikle ilk iki soruyu cevaplayabilirseniz sevinirim. Sonuçta motorsiklet başına değişen parça adedi, diğer markaların ortalama adetleri, ve bakım masraflarının rakamları sizin elinizde var veri olarak. Ayrıca firma olarak ulaşılabilirlik konusunda nasıl bir yol izleyeceğiniz de sizin bilginizde. Bunlara dayanarak bir cevap verebilirseniz sevinirim.Çünkü bunlar benim için çok önemli noktalar.
    __________________________________________________ _______________________________________________
    Not: bahsettiğim blog un linkini vermedim. Forumda ne kadar hoş karşılanacağını bilmediğim için. İsteyen olursa özelden yollayabilir veya sıkıntı yoksa buraya edit ederek ekleyebilirim.
    atillatopal9 bunu beğendi.

  14. #114

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkaşlar; benim bayiler ve servisler toplantısında birebir söylemiş olduğum aşağıdaki cümleden müşteri yalan söyler gibi bir anlam çıkarmak oldukça zorlayıcı olmuş. Bilakis tersini söylüyorum ve müşterinin mutlaka bir sıkıntısı vardır ve üzerine düşün diyorum. Evet, 16 yıldır bu sektörün tüm birimlerinin içindeyim. Her sektörde olduğu gibi bazı abartılı müşteri şikayetleri geliyor ve konu araştırıldığı zaman söylendildiği gibi olmayabiliyor. Ama böyle bile olsa mutlaka içinden bir hikaye çıkıyor. Buna vurgu yaptım.

    "Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır. Böyle inanın, buna göre davranın. Kendinizi o müşterinin yerine koyun. Sizle muhatap olan
    olan, şikayet eden müşteriden asla korkmayın. Onu her zaman kazanabilirsiniz. Küsen müşteriden korkun. Çünkü sizi terk eder, gider ve o artık ebediyen kayıptır. "

    Mozgur rumuzlu arkadaşımın sorularına cevaplarım aşağıdadır;

    1) İzmirde test sürüşü yapabileceğim, olmadı inceleyebileceğim bir bayi varmıdır?
    (Pulsar 200 RS olarak satışa sunulacaktır.Bazı noktalarda test motorları olacaktır. Ancak henüz bu noktalar belli değildir. Test sürüşleri gruplar halinde fabrikamızda mümkün olabilmektedir.)

    2) Satın alma işlemi ile ilgili piyasaya ne zaman sunulacak? Yani şu an karar versem en erken ne zaman satın alabileceğim?
    (ilk planımıza göre süreç biraz uzadı. Bunun bazı zorunlu sebepleri var. Şu an için satış takvimi ağustos görünüyor. Hata payını da ekliyorum)

    3) Fiyat sitede yazan fiyat mı olacak?
    (en uygun fiyattan sunma gayreti içinde olacağız. 2015 yılının diğer yıllardan farkı bildiğiniz gibi henüz durağan bir seyire geçmeyen döviz fiyatları. Bu fiyata en yakın bir seviyede olmaya çalışacağız)

    4) Ön sipariş vs. gerekiyor mu?
    (Gerek yok. 2014 yılında pulsar 200 ns'de yaşadığımız sıkıntıyı yaşamak ve yaşatmak istemiyoruz. satışa sunmadan önce belirli bir süre önceden duyurusunu yapacağız)

    5) Sadece kırçıllı sarı rengi mi gelecek?
    (Renk konusunda satıştan bir ay önce net bilgi sunacağız)

    6) ABS olacak mı?
    (Evet, mutlaka böyle olmasını talep ettik)

    RS'in bakımı ve işçilik fiyatları PULSAR 200 NS ile aynı olacak. Yani oldukça uygun bir yedek parça fiyatı ve işçiliği.Bu konuda PULSAR 200 NS kullanıcı sayfasından detaylı bilgi alınabilir.

    200 NS fiyatında geçen yıl ile bu yıl arasında % 30 luk fiyat farkı var bilgisi için şunları söyleyebilirim.

    Mart ayında 7371 tl ile satışa sunulan PULSAR 200 NS'in bugünkü fiyatı 8960 tl. Aradaki net artış oranı % 21,55
    Aynı süreçteki döviz artış oranı % 23,85. Buna ilave olarak bazı ilave maliyetler de var. İnşallah en kısa zamanda piyasalar stabil bir duruma geçer.

    Saygılarımla...

    Saygılarımla...

    Selam ve saygılarımla...
    TOTEMONS ve mozgur bunu beğendiler.

  15. #115
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Tüm hikayeyi en ince ayrıntısına kadar yazdim size. Peki bizim hikâyemizi bir de doğru ağızdan dinleyebilir miyiz ?

    Israrla ayni kaçamak cevaplar geliyor. Tüm yetkiler elinizde, haydi ayDinlatin. Konu hakkinda zerre bilgi sahibi olmadan direk musteri yalan söylüyor demek en kolayı. Peki benim olayı abarttigimi düşündüren nedir? Buna dair bir bilginiz var mı ? Yoksa suçluluk psikolojisini getirdiği savunma kuramlarindan ilki olan INKAR ETMEK, KABULLENMEMEK yoluna neden başvuruyorsunuz.

    Bu daha ayıp, olayı 3 sayfa boyunca anlattım. Şu sonuca vardık demek yerine musteri yalan söyler, olmadı abartır demek veya bunu satır aralarında ısrarla dile getirmek niye.

    Zihniyet, zihniyet, zihniyet...

  16. #116
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Ekrem bey bilgiler için teşekkür ederim. Bu ulaşılabilirlik sorununa da bir çözüm bulabilirseniz daha iyi olur gibi. Tahminimce size pek yansımıyor ama bir alıcı/kullanıcı olarak yazdığım gibi cidden zor Bajaj'a ulaşmak.

    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yasal izin olmadığı müddetçe taşınabilir kamera ile kayıt yapmak zaten suç ve bunu mahkemeye sunamazsın. Ancak güvenlik kamerası gibi kameralar veya ciddi manada menfaat ihlal eden kamu davalarında bu tip görüntüler kullanılabilir. Bunun dışında bu görüntüler kayıt olarak kullanılamaz.
    Aslında kullanabilirsin taraflardan birisi sen olduğun sürece. Trafik kazalarında araç içi, mobese veya civar kameraların kullnılabilmesi buna bir örnek. Kamusal alanda olduğun sürece sorun yok ki servisler de bir işyeri yani kamusal bir alandır. Benim bildiğim kadarıyla böyle. Ha bunun başına geleceğini düşünüp kamera alamazdın yanına o ayrı mesele.

    Ama yukarıda bahsettiklerin okuduğum kadarıyla servis firma vs. muhabbetlerini aşmış mahkemelik bir olay.Eğer tam olarak anlattığın gibiyse hukuk yollarını kullanmanı tavsiye ederim. Keza dükkan içini kaydeden kamera(lar) muhtemelen mevcuttur. Burdan bir sonuca ulaşabilirsin. Bir avukatla konuşmanda fayda var.

    Geçmiş olsun.

  17. #117
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı mozgur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem bey bilgiler için teşekkür ederim. Bu ulaşılabilirlik sorununa da bir çözüm bulabilirseniz daha iyi olur gibi. Tahminimce size pek yansımıyor ama bir alıcı/kullanıcı olarak yazdığım gibi cidden zor Bajaj'a ulaşmak.



    Aslında kullanabilirsin taraflardan birisi sen olduğun sürece. Trafik kazalarında araç içi, mobese veya civar kameraların kullnılabilmesi buna bir örnek. Kamusal alanda olduğun sürece sorun yok ki servisler de bir işyeri yani kamusal bir alandır. Benim bildiğim kadarıyla böyle. Ha bunun başına geleceğini düşünüp kamera alamazdın yanına o ayrı mesele.

    Ama yukarıda bahsettiklerin okuduğum kadarıyla servis firma vs. muhabbetlerini aşmış mahkemelik bir olay.Eğer tam olarak anlattığın gibiyse hukuk yollarını kullanmanı tavsiye ederim. Keza dükkan içini kaydeden kamera(lar) muhtemelen mevcuttur. Burdan bir sonuca ulaşabilirsin. Bir avukatla konuşmanda fayda var.

    Geçmiş olsun.
    Avukatım var Durumu geçen sene konuştuk. Yanımda saitim yok.dukkan içinde kamera da yok sonuçta sanayi dükkanı. Ibreti alem için Madara ederdim onları ancak haklı olmak hukuk cercevesince yetmiyor. Yasalarla ve yönetmeliklerle çizilmiş hakkımı dahi alabilmek için aylardır mahkemelerde uğraşıyorum. Bu işten sonuç çıkmaz. Benim sitemim bu servislerin elimine edilmemesine ve araştırmadan musteri yalancı demesine. Bugün bana yarın sana, sonuçta aynı servislerle muhatabıZ.

  18. #118
    turkmath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 - Kawasaki z250sl
    Benim anlamadigim doviz artarken fiyata hemen yansimasi oluyorda duserken neden hic yansimasi olmuyor?Mesela doviz duşse fiyat dusecek mi?Gecmiste bu tur bir fiyat politikasi hic gormedik. Bajaj baska ülkelerde kaca satiliyor,ulkemizde kaca vergiler vs.haric ciplak fiyat olarak?

  19. #119

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm hikayeyi en ince ayrıntısına kadar yazdim size. Peki bizim hikâyemizi bir de doğru ağızdan dinleyebilir miyiz ?

    Israrla ayni kaçamak cevaplar geliyor. Tüm yetkiler elinizde, haydi ayDinlatin. Konu hakkinda zerre bilgi sahibi olmadan direk musteri yalan söylüyor demek en kolayı. Peki benim olayı abarttigimi düşündüren nedir? Buna dair bir bilginiz var mı ? Yoksa suçluluk psikolojisini getirdiği savunma kuramlarindan ilki olan INKAR ETMEK, KABULLENMEMEK yoluna neden başvuruyorsunuz.

    Bu daha ayıp, olayı 3 sayfa boyunca anlattım. Şu sonuca vardık demek yerine musteri yalan söyler, olmadı abartır demek veya bunu satır aralarında ısrarla dile getirmek niye.

    Zihniyet, zihniyet, zihniyet...
    ya dostum her şeyi okudum ama ekrem bey sana abartıyorsun dememişki neden bana yalan söyler olmadı abartır dedi diyorsun. gayet açık bir cümle. "Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır.". Abartabilir demek abartır demek değildir. biraz daha önyargısız olmaya çalışabilsen sana aslında abartıyorsun demek istemediğini görürsün. bu olayda müşteri olarak biz her türlü senin destekçiniz fakat sözleri çarpıtarak söylemen bence yanlış. abartabilir diyen birisi karşısındakine abartıyorsun demiş olmuyor. kaldı ki tüm müşteriler abartır da olmuyor. benim o cümleden anladığım müşterinin yalan söylemeyeceği, bazılarının belki abartılı bir dil kullanarak olayı anlatacağıdır. bunu konuşmak bile yersiz aslında hepimizin anlayış kabiliyetinin normal düzeyde olduğu kanısındayım

  20. #120

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...

    ......

    Israrla isim soran olmuş, Ulusta, Yiba çarşısının arkasında bulunan 06 MOTOR isimli tükkandır kendileri. Selim Şahinbaş sahibinin adı, tüm bu yaşananlara şahittir, yanında isminin Mutlu olduğunu hatırladığım birisi daha vardı ve tüm bu küfürler ona aittir.

    Tüm bunları 3 kere kendi yöneticileri ile paylaştım, yetmedi Kuralkan adamları Bajaj servisi yaptı.

    ....
    Geçmiş olsun Zuzuuw,

    Bu ulus servisi benim işyerime 5 dakka uzaklıkta. O servise 2. bakım için sadece bir uğramıştım bu sene başında, zaten mekan olarak pek iç açıcı görünmemişti bana, envai çeşit markanın tabelası vardı, ama hani "sanayi/servis bölgesi sayılır ,olabilir" deyip 2 soru sordum sadece :
    1) Servis ücreti ne kadar?
    Cevap: "70 tl"

    Ne güzel, ucuzdu diğerlerine göre.


    2)Hangi yağı kullanıyorsunuz?
    Cevap: "Mondial yağ."

    "Mondial yağ ney len?" diye sormadım, soramadım, sadece içimden "Ben burdan uziim en iyisi" dedim ve Çankaya'daki servisi denemek için ve adresi bulup oraya gittim. Hiç olmazsa görünüş olarak daha iyi ve bakım yapılırken motorun yanında durabiliyorsunuz(4.44'te ona da izin yoktu).


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)