Adana seyyahriders yaş günü
-
Avrupa, hatta Ortadoğu ülkeleri ile kıyasladığımızda, Türkiye'nin motosiklet kullanıcı sayısı ve motosiklet kültürü yönünden en geri ülke olduğunu görürüz. Biz, Orta Asya'da en iyi atları yetiştiren, en iyi binen, üzerinde rüzgarla yarışan insanların torunlarıyız. Hal böyle iken rüzgar tutkumuzu kiminin "çelik at" ismini taktığı motosikletin üzerinde sürdürmek konusunda ürkek kalmışız. Ama tek neden ürkekliğimiz değil. Trafik Yasası'nda motosiklet ile ilgili zaten üç beş madde var ve bunlar da "motorlu bisiklet" döneminden kalma. Tüm çabalarımıza rağmen bunlar hala güncellenmedi. Asfaltlarını hemen hemen hiç eskitmediğimiz Karayolları Genel Müdürlüğü bizlerden köprü ve otoyollar için kamyonetlerinkiyle aynı ücreti alıyor. Motosiklet vergileri yüksek, birçok otomobil sürücüsü hala motosikletleri araçtan saymıyor ve dikkat etmiyor. Çocukluğunda ya da gençliğinde motosiklet hayali kuran birçok anne baba güvensiz bulduğu için kendi çocuğunun motosiklete binmesini engellemeye çalışıyor. Benim çocukluğumda köy yollarında otomobilden fazla motosiklet vardı. Asfalt bile olmayan tozlu yollarda giden Jawa ya da CZ motosikletlere hayran hayran bakardım. Ne yapsın köylüm, o yıllarda Enduro vardı da binmedi mi? ... Çocukluğumdan kalan başka bir görüntü ise, fanatik motosiklet tukunu olan yan komşumuzun siyah BMW'si ve zeytin yeşili Harley'i, mahallede "Bir gün üstünde olayım" diye hayal kurmayan çocuk yoktu. Bütün bu olumsuzluklara rağmen son yıllarda özellikle büyük şehirlerde motosiklet kullanımı yaygınlaşıyor. Yoğun trafikte kaybedilen zaman bir çok insanı işine giderken motosiklet kullanma tercihine yöneltiyor. İş ve şehir stresinden kaçarak keyifli bir hafta sonu geçirmek için motosiklet kullanan insan sayısı da giderek artıyor. Çok farklı insanlar çok farklı nedenlerden motosiklet satın alıyor. "Motosiklet kültürü" nün yerleşmesi; ona binmenin gerçek keyfini, zevkini ve biniş amacını paylaşmakla mümkün olabilir.
İşte bu amaca hizmet eden sevgili Halil beyaz ve kurmuş olduğu Seyyahriders'in 1. yaş gününe elimizden geldiği kadar destek olmak amacıyla mersin motosiklet kulübü olarak Adana'daydık.
Biraz kalabalık geldik Halil abi,
Sevginin,dostluğun timsali Cbf Türkiye Antakya temsilcisi Sıtkı ağabeyimi bizim gurupla tanıştırırken heyecanladığımı hissettim.
Halil abi sen ve seninin gibiler oldukça motosiklet kültürü elbette yerleşecektir.
70 yaşın üstünde dedemiz.
Bize ikram edilen lahmacun ve ayran için çok çok teşekkür ederiz..
Dönüşte Mersin'de kulüp bilincinin yerleşmesinde önemli yeri olan Burhan Başkanımızın yanına uğramadan olmazdı...
Sonuç olarak çevre il ve ilçelerden motosikletçileri biraraya getiren bu organizasyanu gerçekleştiren Halil Beyaz ve ekibine çok teşekkür ediyoruz.İyiki doğdun seyyahriders.
Reklamlar
-
Doğum gününüz kutlu olsun. Nice kazasız ve sorunsuz yıllar dilerim. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
Motor sevdası bu işte harika bir toplantı olmuş nice yıllara
-
-
birlikteliğiniz daim olsun.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
nice yıllara olsun seyyah riders klübüne.cümleten selamlar arkadaşlar
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
doğum gününüz kutlu olsun.
hertürlü destekte yanınızdayız, yeterki ihtiyacınız olduğunu bilelim.
trafik yasalarının gazabına uğramamanız dileğiyle...........
-
Doğum gününüz kutlu olsun. Yolunuz açık olsun.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
nice yaşlara
-
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler