ADANA [MT] SEZONUN SON KAMPINDAYDI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Artık kış gelecek diye,2015 yılının son kampının da gerçekleştirdik. 10 motor 2 araç ve 15 kişilik bir ekiple,her zamanki gibi kahkaha,gırgır ve protein dolu bir kamp oldu.bu kampımız HÜSEYİN DAYI’mızın isteği üzerine oldu.hüseyin dayımıza,yaptığı enfes kebapları,salataları ve kahvaltısı ile gazi kardeşimize,ayrıca emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunarım.buyrun fotolara :


























































































































 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Bizde nerede böyle ekip.. Tebrikler gerçekten güzel bir nokta olmus..
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
45
Öncelikle Hüseyin daymıza, emekleri için Gazi kardeşimize, muhabbetleri için diğer dostlara teşekkür ederim.
Çok keyifli nice gezilere ...
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Gazi abi döktürmüş gene.. Ellerine sağlık ...
Çok güzel bir gezi olmuş. Emeğinize sağlık .
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
çoooooookkkkkkkkkkkkkkkkk güzel bir hafta sonu geçirdik gırgırıyla şamatasıyla eğlencesiyle harika bir gezi oldu emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.
Özellikle Gazi abiye ellerine sağlık o güzel kebapların ve yaptığın salataların için ve tabiki Hüseyin dayımıza çok teşekkür ediyorum
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
soğanların doğranmış halinden şefin ne kadar maharetli olduğu görülüyor, afiyet olsun, yine gezmiş eğlenmişsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst