Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Artık kış gelecek diye,2015 yılının son kampının da gerçekleştirdik. 10 motor 2 araç ve 15 kişilik bir ekiple,her zamanki gibi kahkaha,gırgır ve protein dolu bir kamp oldu.bu kampımız HÜSEYİN DAYImızın isteği üzerine oldu.hüseyin dayımıza,yaptığı enfes kebapları,salataları ve kahvaltısı ile gazi kardeşimize,ayrıca emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunarım.buyrun fotolara :



























































































































