Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

12-20 Temmuz 2014 Doğu Karadeniz Gezisi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Herkese selamlar;

    belirtilen tarihler arasında 4 motor 2500 km lik geziye çıkıyoruz. plan aşağı yukarı tamam, çadır, otel, görülecek yerler genel itibariyle belli. plan biraz sıkışık gibi görünüyor ve 4 kişi olduğundan dolayı gerek motor gerek farklı aksiliklerden dolayı alt üst olup görülecek yerlerin bir kısmı kaçabilir, bu iş işin sürpriz kısmı şimdilik ön göremiyoruz.

    http://goo.gl/maps/a3Ajy

    plan kabaca;

    1. gün ankara-niksar çadır konaklama
    2. gün niksar-ünye-uzungöl çadır konaklama
    3. gün uzungöl- ayder otel konaklama çevre yaylaların motorlu/motorsuz gezilmesi
    4. gün ayder devam
    5. gün ayder-hopa-artvin-şavşat (karagöl) çadır
    6. gün şavşat-tortum-bayburt (çadır) yol hakkında pek bilgimiz yok
    7. gün bayburt-sümela- giresun (sahil çadır)
    8. gün giresun amasya (otel)
    9. gün amasya-ankara

    motorlar:

    KTM 990
    CBF 1000
    DRZ 400
    KTM 200

    deli sorular:

    1- ramazan dolayısı ile sabah kahvaltı ve öğle yemeği durumu güzergahta sıkıntılı olur mu?
    2- uzungölde gölü tepeden gören soğanlı geçidine giden yolda çadır atmayı düşünüyoruz sıkıntı olur mu?
    3- karagölde herhangi bir büfe ya da su alabileceğimiz bir yer yok sanırım?
    4- şavşat-erzurum-bayburt güzergahı yavaş bir yol mu?

    ek olarak psikolojik rahatlık olarak güzergah üzerinde herhangi bir problem ihtimaline karşı, bizi yönlendirmesi adına arayabileceğimiz arkadaşlar numaralarını verebilirlerse seviniriz.

    yol zamanı molalarımız pek uzun olamayacak gibi görünüyor...6. günden sonra durumumuzu psikolojimizi de tam olarak kestiremiyoruz. ayrı ayrı olarak daha kısa sürelerle yol tecrübemiz var fakat uzun sürede ne olur bilemiyoruz. malzeme listemiz, ekipmanımız hazır.

    ek olarak tavisyeleriniz varsa sevinirim.
    Syanur, Sinan Aksu, utk_trn ve 2 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Manco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 r
    Yolunuz açık olsun kazasız belasız inşallah
    umurcan ve erro bunu beğendiler.

  3. #3
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    giderken uzungölü pas geçin ayder yaylasından dönüş yaptığınızda bayburt-uzungöl yapın balığınızı yersiniz ordan akcabata geçin köftenizi yiyin ver elini maçka sümela manastırı, manastırdan çıkın zigana dağı üzerinden torula çıkarsınız ordan kürtün üzerinden giresun sahildesiniz.

    1- ayder - uzungöl
    2- uzungöl - of
    3- of - akcaabat
    4- akcaabat - trabzon - maçka - zigana dağı - sümela manastırı
    5- sümela manastırı - torul - kürtün - doğanyurt - tirebolu bu şekilde gidebilirsiniz, orda olsaydım yardımcı olurdum ama ne yazıkki istanbuldayım yolunuz açık olsun trabzona benden selam söyleyin.
    erro bunu beğendi.

  4. #4
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    giderken uzungölü pas geçin ayder yaylasından dönüş yaptığınızda bayburt-uzungöl yapın balığınızı yersiniz ordan akcabata geçin köftenizi yiyin ver elini maçka sümela manastırı, manastırdan çıkın zigana dağı üzerinden torula çıkarsınız ordan kürtün üzerinden giresun sahildesiniz.

    1- ayder - uzungöl
    2- uzungöl - of
    3- of - akcaabat
    4- akcaabat - trabzon - maçka - zigana dağı - sümela manastırı
    5- sümela manastırı - torul - kürtün - doğanyurt - tirebolu bu şekilde gidebilirsiniz, orda olsaydım yardımcı olurdum ama ne yazıkki istanbuldayım yolunuz açık olsun trabzona benden selam söyleyin.
    İyi de şavşata ne oldu ?
    #sürenadam

  5. #5
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi de şavşata ne oldu ?
    uzungöle uğramadın çamlıhemşin gördün artvin gördün şavşat gördün erzuruma geldin aşkaleyi geçtin bayburt yolu üzerinden uzungöle geldin anlaşılmayacak ne var bunda dostum. dediklerimi uyguladın mı bitti gitti sorun varmı yok bol gezmeler.

  6. #6

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Yakın bir sürede o bölgeyi gezdim. Biz 3 motor daha batıdan başlayıp 11 gün gezdik. Görüşlerimi tavsiyelerimi madde madde yazıyım...

    -- KTM 200 diğer motorlara askıntı olur, 10 dakka git KTM 200ü bekle, önden gönder yanlış yere dönsün gibi sıkıntılarınız olur.
    -- İlk gün Niksar'da kalmak yerine Ünye'ye kadar sürün, Ünye'nin girişinde 3-4 km önce özel bir kamp alanı var, biz 3 çadır için 20 lira verdik, sessiz temiz ve sahile sıfır. Restoranı var, güvenli duş wc elektrik vs. Tavsiye ederim.
    -- Ünye'den Ordu'ya geçerken mutlaka ama mutlaka Perşembe sahil yolunda gidin. Müthiş virajlar var, asfalt çok iyi.
    -- Kamp noktalarınızı belirlemek için vakit ayırın, akşam karanlığına kaldığınızda olmadık yerde yatmak zorunda kalabilirsiniz. CBF 1000'den dolayı yayla taraflarına çok gidemezsiniz, yayla yolları stablize.
    -- Ayder'de otellerin olduğu yer çok kalabalık, yüklü motorlarla dur kalk yapmak sıkıntı olabiliyor. Otellerin olduğu mevkiden 10 km sonra Galler düzlüğü var. Ben CBF 600 ile yavaş yavaş gittim sıkıntı yaşamadım. Kamp için güzel yer, insanlar yardımcı oluyorlar fakat gece soğuk oluyor bilginize. Kaçkar zirve yapmak isterseniz 1 gün harcamanız gerekir, en son yaylaya kadar minübüsler götürüyor ve getiriyor. CBF 1000 galler düzlüğünden sonra gidemez.
    -- Hopa Artvin Şavşat yolu tehlikeli, güzel virajlar var fakat trafik berbat. Bu yol üzerinde tünellere dikkatli girin, yol tünel içinde berbat oluyor. Bazı bölgelerinde yol çalışmaları var, asfalt eriyor vs vs.. Buraya dikkat.
    -- Biz karagöl'e gitmedik, onun yerine Şavşat'dan sonra Karagöl Sahara Milli parkında kamp attık. Tavsiye ederim kesinlikle, kamp için müthiş bir yer. Şavşat'dan sonra 15-20 km sürüyorsunuz, yol içinden geçiyor parkın. Şavşat'da alışverişinizi yapın, sonrasında köy bakkalı bile yok
    -- Ardahan ve Erzurum arasında yol çalışması var, sonrasında asfalt kötü, CBF 1000 sürücüsü için eziyetli yerler olacaktır.
    -- Erzurumdan sahile kadar olan kısmı biz gitmedik fakat bölgeyi tanıdığım kadarıyla söylersem herşeyle karşılaşabilirsiniz. Yağmur, sis, soğuk bozuk yol, heyelan.
    -- İş bankası kredi kartı olanlar mutlaka yanına alsın, olmayanlar müze kartı ayarlarsın. Sağa sola girişte 15'er lira kösüyorlar.

    Başka sorun olursa yardımcı olmak isterim, iyi yolculuklar...
    Bilalancer, utk_trn, enxdesign ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    giderken uzungölü pas geçin ayder yaylasından dönüş yaptığınızda bayburt-uzungöl yapın balığınızı yersiniz ordan akcabata geçin köftenizi yiyin ver elini maçka sümela manastırı, manastırdan çıkın zigana dağı üzerinden torula çıkarsınız ordan kürtün üzerinden giresun sahildesiniz.

    1- ayder - uzungöl
    2- uzungöl - of
    3- of - akcaabat
    4- akcaabat - trabzon - maçka - zigana dağı - sümela manastırı
    5- sümela manastırı - torul - kürtün - doğanyurt - tirebolu bu şekilde gidebilirsiniz, orda olsaydım yardımcı olurdum ama ne yazıkki istanbuldayım yolunuz açık olsun trabzona benden selam söyleyin.
    bayburt-uzungöl en çok görmek istedğim rota fakat enduroların bile ağır geldiği şartlara sahip..bırak cbf 1000 i üzeri yüklü halde resmen tehlikeye yatırmaya davetiye..

    keza sümela manastırı - torul - kürtün - doğanyurt - tirebolu yolu da muamma...

    tavsiyeler için teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakın bir sürede o bölgeyi gezdim. Biz 3 motor daha batıdan başlayıp 11 gün gezdik. Görüşlerimi tavsiyelerimi madde madde yazıyım...

    -- KTM 200 diğer motorlara askıntı olur, 10 dakka git KTM 200ü bekle, önden gönder yanlış yere dönsün gibi sıkıntılarınız olur.
    -- İlk gün Niksar'da kalmak yerine Ünye'ye kadar sürün, Ünye'nin girişinde 3-4 km önce özel bir kamp alanı var, biz 3 çadır için 20 lira verdik, sessiz temiz ve sahile sıfır. Restoranı var, güvenli duş wc elektrik vs. Tavsiye ederim.
    -- Ünye'den Ordu'ya geçerken mutlaka ama mutlaka Perşembe sahil yolunda gidin. Müthiş virajlar var, asfalt çok iyi.
    -- Kamp noktalarınızı belirlemek için vakit ayırın, akşam karanlığına kaldığınızda olmadık yerde yatmak zorunda kalabilirsiniz. CBF 1000'den dolayı yayla taraflarına çok gidemezsiniz, yayla yolları stablize.
    -- Ayder'de otellerin olduğu yer çok kalabalık, yüklü motorlarla dur kalk yapmak sıkıntı olabiliyor. Otellerin olduğu mevkiden 10 km sonra Galler düzlüğü var. Ben CBF 600 ile yavaş yavaş gittim sıkıntı yaşamadım. Kamp için güzel yer, insanlar yardımcı oluyorlar fakat gece soğuk oluyor bilginize. Kaçkar zirve yapmak isterseniz 1 gün harcamanız gerekir, en son yaylaya kadar minübüsler götürüyor ve getiriyor. CBF 1000 galler düzlüğünden sonra gidemez.
    -- Hopa Artvin Şavşat yolu tehlikeli, güzel virajlar var fakat trafik berbat. Bu yol üzerinde tünellere dikkatli girin, yol tünel içinde berbat oluyor. Bazı bölgelerinde yol çalışmaları var, asfalt eriyor vs vs.. Buraya dikkat.
    -- Biz karagöl'e gitmedik, onun yerine Şavşat'dan sonra Karagöl Sahara Milli parkında kamp attık. Tavsiye ederim kesinlikle, kamp için müthiş bir yer. Şavşat'dan sonra 15-20 km sürüyorsunuz, yol içinden geçiyor parkın. Şavşat'da alışverişinizi yapın, sonrasında köy bakkalı bile yok
    -- Ardahan ve Erzurum arasında yol çalışması var, sonrasında asfalt kötü, CBF 1000 sürücüsü için eziyetli yerler olacaktır.
    -- Erzurumdan sahile kadar olan kısmı biz gitmedik fakat bölgeyi tanıdığım kadarıyla söylersem herşeyle karşılaşabilirsiniz. Yağmur, sis, soğuk bozuk yol, heyelan.
    -- İş bankası kredi kartı olanlar mutlaka yanına alsın, olmayanlar müze kartı ayarlarsın. Sağa sola girişte 15'er lira kösüyorlar.

    Başka sorun olursa yardımcı olmak isterim, iyi yolculuklar...

    -ünye ye kadar dayanabilir miyiz tek gün pek emin değilim, baktık rahatız süreriz konaklamak için...

    -kamp noktaları belli aşağı yukarı...CBF1000 i ayderde bırakcaz. dolmuş araç kiralama ya da otostop ile pokut ve kavrun düşünüyoruz..kaçkar zirve zor, belki kavrundan sonraki göllere bakabiliriz...ama o yürüş de bizi yorar..

    - ayderde dur kalkın zor olması sıkıntı olur mu otele ulaşım için...?

    - hopa artvin şavşat yolu güzeldir diye tahmin ediyordum..hoş baraj çalışmaları vs olduğunu biliyorum...iyimser davrandım demek ki..

    - karagöl den kastım şavşat karagöl, borçka karagöl değil...namını duyduk..evet alışverişi ihmal etmemek lazım

    - ardahan-erzurum değil de artvin erzurum yolunu kullanıyoruz tortum üzeri..bi yanlış anlaşılma mı oldu?

    tavsiyeler için teşekkürler tekrar çok faydalı oldu...ar

  8. #8
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bayburt-uzungöl en çok görmek istedğim rota fakat enduroların bile ağır geldiği şartlara sahip..bırak cbf 1000 i üzeri yüklü halde resmen tehlikeye yatırmaya davetiye..

    keza sümela manastırı - torul - kürtün - doğanyurt - tirebolu yolu da muamma...

    tavsiyeler için teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------




    -ünye ye kadar dayanabilir miyiz tek gün pek emin değilim, baktık rahatız süreriz konaklamak için...

    -kamp noktaları belli aşağı yukarı...CBF1000 i ayderde bırakcaz. dolmuş araç kiralama ya da otostop ile pokut ve kavrun düşünüyoruz..kaçkar zirve zor, belki kavrundan sonraki göllere bakabiliriz...ama o yürüş de bizi yorar..

    - ayderde dur kalkın zor olması sıkıntı olur mu otele ulaşım için...?

    - hopa artvin şavşat yolu güzeldir diye tahmin ediyordum..hoş baraj çalışmaları vs olduğunu biliyorum...iyimser davrandım demek ki..

    - karagöl den kastım şavşat karagöl, borçka karagöl değil...namını duyduk..evet alışverişi ihmal etmemek lazım

    - ardahan-erzurum değil de artvin erzurum yolunu kullanıyoruz tortum üzeri..bi yanlış anlaşılma mı oldu?

    tavsiyeler için teşekkürler tekrar çok faydalı oldu...ar
    belki biraz virajlı yollar mevcut ama bir gidiş bir gelişli yollar eskisi gibi kötü değil yani gittiğinize değeceğine eminim maçka-kürtün yolu pişman olmazsınız ama sümela manastırı bayburt yolu haritadan baktım iki yerde bol virajlı yol var o sorun olabilir ama yol berbatta değil, karadenizde otoban beklemiyorsunuz dimi beklentiniz varsa sahil yolu tabagaz gidebilirsiniz.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  9. #9

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Şavşat'dan sonra geri dönüyormuşsunuz, şimdi farkettim Birde Şavşat'dan 1 km önce felan stablize yoldan girilen bir Karagöl var, ben orayıda demiyorum.. Göl yok aslında dediğim yerde, orman milli park, doğa, boz ayılar felan :D Korkan varsa dikkat edin

    Ayder'in yerleşkesinde görecek bişey yok aslında, tek yol, sağ sol otel tesis vs. Asıl güzellikler sonrasında başlıyor. Yukarı Kavrun'a kadar minibüsler gidiyor, kişi başı 20 lira verirsiniz git gel. CBF 1000 ile dur kalk şöyle sıkıntı olur, Ayder içinde kare taşlar döşemişler, öncesinde asfalt mümkemmel.. Dik yerde ağır motorla dur kalk insanı zorluyor, birde makine fan açarsa tuzu bibieri oluyor...

    Kimse üstüne alınmasın fakat Trabzon ilginç bir yer, herkes herşeyi biliyor :D Orada alacağınız bazı tavsiyeleri hiç sallamayın... Trafiği'de berbat.

    Birde komik gelebilir ama motorun üstüne bir kağıda, Kaç para olduğunu, kaçlık olduğunu, kaç yaptığını ve ne kadar yaktığını yazın

  10. #10
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şavşat'dan sonra geri dönüyormuşsunuz, şimdi farkettim Birde Şavşat'dan 1 km önce felan stablize yoldan girilen bir Karagöl var, ben orayıda demiyorum.. Göl yok aslında dediğim yerde, orman milli park, doğa, boz ayılar felan :D Korkan varsa dikkat edin

    Ayder'in yerleşkesinde görecek bişey yok aslında, tek yol, sağ sol otel tesis vs. Asıl güzellikler sonrasında başlıyor. Yukarı Kavrun'a kadar minibüsler gidiyor, kişi başı 20 lira verirsiniz git gel. CBF 1000 ile dur kalk şöyle sıkıntı olur, Ayder içinde kare taşlar döşemişler, öncesinde asfalt mümkemmel.. Dik yerde ağır motorla dur kalk insanı zorluyor, birde makine fan açarsa tuzu bibieri oluyor...

    Kimse üstüne alınmasın fakat Trabzon ilginç bir yer, herkes herşeyi biliyor :D Orada alacağınız bazı tavsiyeleri hiç sallamayın... Trafiği'de berbat.

    Birde komik gelebilir ama motorun üstüne bir kağıda, Kaç para olduğunu, kaçlık olduğunu, kaç yaptığını ve ne kadar yaktığını yazın
    trabzon merkez trafiği evet berbattır, içinden geçmicekseniz sorun değil ama ya geçerseniz nerden nereye gidiyor başınızı kaşımanız gerekebilir.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  11. #11
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belki biraz virajlı yollar mevcut ama bir gidiş bir gelişli yollar eskisi gibi kötü değil yani gittiğinize değeceğine eminim maçka-kürtün yolu pişman olmazsınız ama sümela manastırı bayburt yolu haritadan baktım iki yerde bol virajlı yol var o sorun olabilir ama yol berbatta değil, karadenizde otoban beklemiyorsunuz dimi beklentiniz varsa sahil yolu tabagaz gidebilirsiniz.
    Dostum biraz sakin ol istersen

    Mekanlara hakim olsak aklımızda bukadar soru olmaz zaten. Şavşatı yazmayınca iptal ettin sandım. Şimdi oralarda güzergah yazıyorsun ama bilmeyen adamın anlaması, takibi zor oluyor tabi Bir de yollar kötü değil derken asfalt değil mi bahsettiğin rotalar hep?

    Viraj olması sorun yaratmaz, tehlikeli gibiyse yavaş gidilir. Ama çok bozuk asfalt yada toprak yol ise baya zaman kaybettirir ve hatta CBF1000 için geçilemeyecek noktalara dönebilir diye korkuyoruz. Kısacası asfaltsa sorun yok, topraksa riske etmek gerekmez diyorum. Mekanları bilmediğim hatırlatırım.

    Bir de senin çizdiğin rota şimdi daha mı güzel, daha mı güvenli, yada daha mı kısa nedir? Ben tam anlayamadım Yani daha fazla keyif alırsınız diyorsa, daha güzel yerlere gitmemiz üzerine rota yazdıysan bana uyar. Sonuçta oralarda nereler nasıldır, nekadar güzeldir bilmiyoruz.
    #sürenadam

  12. #12
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Yengen vizesi almanın, Schengen vizesi almaktan daha zor olduğu ülkemizde iyi geziyorsunuz.
    fusuy364, CEM. ve utk_trn bunu beğendiler.

  13. #13
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum biraz sakin ol istersen

    Mekanlara hakim olsak aklımızda bukadar soru olmaz zaten. Şavşatı yazmayınca iptal ettin sandım. Şimdi oralarda güzergah yazıyorsun ama bilmeyen adamın anlaması, takibi zor oluyor tabi Bir de yollar kötü değil derken asfalt değil mi bahsettiğin rotalar hep?

    Viraj olması sorun yaratmaz, tehlikeli gibiyse yavaş gidilir. Ama çok bozuk asfalt yada toprak yol ise baya zaman kaybettirir ve hatta CBF1000 için geçilemeyecek noktalara dönebilir diye korkuyoruz. Kısacası asfaltsa sorun yok, topraksa riske etmek gerekmez diyorum. Mekanları bilmediğim hatırlatırım.

    Bir de senin çizdiğin rota şimdi daha mı güzel, daha mı güvenli, yada daha mı kısa nedir? Ben tam anlayamadım Yani daha fazla keyif alırsınız diyorsa, daha güzel yerlere gitmemiz üzerine rota yazdıysan bana uyar. Sonuçta oralarda nereler nasıldır, nekadar güzeldir bilmiyoruz.
    bayburt uzungöl rotasına bakın iki yerde bol virajlı yol var, yollar asfat o konuda sorun yaşamazsınız. uzungöle gidip geri dönmeyin diye ben bu şekilde güzergah belirttim. yollar toprak yol değil virajlı olduğu için söyledim. siz git geri dön yapıyorsunuz ama ben söylediğiniz rotaları kısaltarak ve geri dönmeden yapmanız için söylüyorum.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  14. #14
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bayburt uzungöl rotasına bakın iki yerde bol virajlı yol var, yollar asfat o konuda sorun yaşamazsınız.
    eğer bahsettiğin yer soğanlı geçidi ve virajlar da dereboyu virajları ise kat-i suretle toprak ve yumruk büyüklüğünde taşların olduğu yer..ama dersen ki o yol değil, bakalım araştıralım...

  15. #15
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı sinanaksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yengen vizesi almanın, Schengen vizesi almaktan daha zor olduğu ülkemizde iyi geziyorsunuz.
    Yengeye selamlar de ki "geçerken beni de alacaklarmış aşkım..."
    Sinan Aksu bunu beğendi.
    #sürenadam

  16. #16
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yengeye selamlar de ki "geçerken beni de alacaklarmış aşkım..."
    Otur oturdugun yerde ''ç*künü keserim'' der
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  17. #17
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    bayburt-değirmencik-akbulut-karaçam-köknar-taşkıran yolu güzergahı D915 yolu oluyor sizin çizmiş olduğunuz güzergahta bu sırayı takip ederseniz virajların iki yerde ve keskin olduğunu göreceksiniz yollar asfattır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer bahsettiğin yer soğanlı geçidi ve virajlar da dereboyu virajları ise kat-i suretle toprak ve yumruk büyüklüğünde taşların olduğu yer..ama dersen ki o yol değil, bakalım araştıralım...
    dediğiniz yol

  18. #18
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Umarım detaylı paylaşım yaparsınız.Ağustos ta ben de tura çıkacağım aksilik olmazsa.Belki kopya çekerim

  19. #19
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Benim öyle bir huyum yok, tüm yük Erhan'da

  20. #20
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umarım detaylı paylaşım yaparsınız.Ağustos ta ben de tura çıkacağım aksilik olmazsa.Belki kopya çekerim
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim öyle bir huyum yok, tüm yük Erhan'da
    Anca gazı çevirmeyi bilir, ne bir paylaşım yapayım ne bir hatıram olsun yazılı falan yok...soracağın sorular için istediğin zaman iletişime geçebilirsin tayfun


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)