wr 125!! beni durdurmak isteyen varsa ya şimdik durdursun yada sonsuza kadar sussun:D
-
09 Ağustos 2012, 01:14
#21
cbr sahibiyim 2.4 100 km uzun yol performansı yakaladım
son denememde 3 dis ile 253 km yol geldim yarısı depoda halen
eminim 2.4ten asagı dusecek tuketım yolda 80-90 arası geldim
90-100 arası 2.4
110-130 arası 3.1 yakıyor motor bizzat denendi
cbr hafif eğimli yollarda 100 ile çıkar doğrudur eğimli yolları vites düşürerek 80-90 km ile çıkabilirsiniz
ayrıca motorda defalarca uzun yol yapmış biri olarak motor rahatsız değil
sonraki motorum wr 125 x olabilir o ayrı konu tabi
fakat wr 125in 10 kurustanfazla yakacağını dusunuyorum her halukarda normal kullanımda
cbrnın kalıtesızlığı konusuna katılmıyorum
Reklamlar
-
09 Ağustos 2012, 01:17
#22
Sizin elinizdeki cbr125 patlak bir cbr'mış. Yeni kasaları bilemem eski kasalar rahatlıkla 120li hızlara düz yolda ulaşıp rüzgarsız havada 130 ile gidebilen bir motordur. Wr125in üzerindeki motor r125in üzerindeki motor ile aynı. Eski kasa cbr125den bir gömlek üstün olduğu doğrudur. Fakat r125den yola çıkarsak arada abartılacak bir fark yok. Ayrıca 2006 senesinde 20.000km cbr125 kullandım en ufak bir vidasının yalama olduğunu görmedim.
-
09 Ağustos 2012, 01:29
#23
beyler wr 125 belki cbr dan daha atiktir ama yokuş eğim diyorsunuz herkesin girdiği eğim farklıdır boşa kıyas yapmayın ama düz yolda cbr kadar hızlı olabilmesi imkansız.ss sevmeyen ve enduro hayranı olan biri olarak konuşuyorum,wr 125 bana da daha çekici geliyor yine de son sürat olarak 130 ların üzerine çıkabildiğini sanmıyorum.bunun motor gücüyle silindir hacmiyle alakası yok aerodinamik olarak mümkün değil.yakıt konusunda da yanlış ölçüm yaptığınızı varsayıyorum yoksa bahsettiğiniz tüketimi cup modeller bile tutturamaz.
-
09 Ağustos 2012, 03:20
#24
motorumu alalı iki ay oldu ve gayet memnunum teknoloji harikası şiddetle tavsiye ederim ben servise götürmek istemiyorum yag degişimine 40 lira para aldılar ve bide işçilik berbat bundan sonra kendim degiştirecem yagını fakat yag filitresini nereden bulurum bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim!!
-
09 Ağustos 2012, 04:18
#25
bi dk yaa,wr 125 nedir arkadaş canım çekmeye başlıyor,bilgileriniz net mi? yok mu başka kullanıcı gelsin topiğe karşılaştıralım.
-
09 Ağustos 2012, 04:34
#26
bende düşünüyorum pain
işe bi girsem hayırlısıyla
duke 200un arka teker 150likmiş
bu işi bozdu :D
duke 125 gibi sanarken daha büyükmüş
bakacağız hayırlsı
-
09 Ağustos 2012, 04:39
#27
yahu şimdi fotoğraflara baktım da,ya motorun üzerindekiler ufak tefek insanlar, yada hakkaten yüksek(yüksek olduğunu biliyorum da) ve cbr 125 üzerinde durduğumuzdan daha normal dururuz belki üzerinde.Cross motorla işim olmaz ama yeni alan arkadaş bu kadar övünce kısa süre içinde olsa benim motorla kafa kafaya neden olmasın dedim:D. Ama kışın asfaltta sıkınıt olabilir gibi geldi.Bu arada alan arkadaşa hayırlı olsun,tekerin düz bassın.
-
09 Ağustos 2012, 04:42
#28
wr 125 e kenan sofuoğlu nun pistinde bindim.3 ten 1 e atınca başlıyor yanlamaya az devir ceviriyor ama...
keyifli makina
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
-
09 Ağustos 2012, 06:21
#29
kitlemiyor mu teker ?
kitlenmiş halde mi yanlıyor yoksa
-
09 Ağustos 2012, 06:29
#30
Pain adlı üyeden alıntı
yahu şimdi fotoğraflara baktım da,ya motorun üzerindekiler ufak tefek insanlar, yada hakkaten yüksek(yüksek olduğunu biliyorum da) ve cbr 125 üzerinde durduğumuzdan daha normal dururuz belki üzerinde.Cross motorla işim olmaz ama yeni alan arkadaş bu kadar övünce kısa süre içinde olsa benim motorla kafa kafaya neden olmasın dedim:D. Ama kışın asfaltta sıkınıt olabilir gibi geldi.Bu arada alan arkadaşa hayırlı olsun,tekerin düz bassın.
WR125X te artçı alma gibi bir lüksün yok.. onun dışında şehir içinde cbr 125 ten çok daha keyifli bir kullanımı vardır tek kişi bu kesin.. Ama sıfırları arsında 2000 tl fark var
Ve cbr 125 te camin altına yatıp 135-140 km görüp uzun yolda bunu beğenmezken WR125 kötü ayrodinamiğinden dolayı hem bu süratleri göremez hemde çok huzursuz eder 120+ gitmekte ısrar edilirse
-
09 Ağustos 2012, 06:38
#31
O büyük bir dezavantaj benim için,sürekli kullandığım yol aşırı rüzgarlı.Ayrıca rüzgarda nefret ediyorum 1.88 olmama rağmen sabiha gökçen yolunda 90 la bile giderken camın altına giriyorum.Yani rüzgar yemektense ikiye katlanmayı tercih ediyorum:D Bu bakımdan bana gelmez.Ne bileyim daha az yakıyor daha iyi gidiyor,yüksek gibi şeyler duyunca heyecanlandım açıkçası:D Bir de yamaha,honda dan bir tık daha önde sonuçta.
-
09 Ağustos 2012, 06:39
#32
artcı olmazsa olmaz
bu motoru alırsam kız arkadasım aynı gun sattırır vallahi
artcı problemlı ama mutlaka oturacak yerı vardır yahu
haksız mıyım ?
-
09 Ağustos 2012, 06:52
#33
brooklynnn adlı üyeden alıntı
artcı olmazsa olmaz
bu motoru alırsam kız arkadasım aynı gun sattırır vallahi
artcı problemlı ama mutlaka oturacak yerı vardır yahu
haksız mıyım ?
hahahah sıkıntı büyük::D
-
09 Ağustos 2012, 07:15
#34
bu motorda devir saati yok bi eksiklik bence
bu gibi eksiklikler beni ktm almaya itiyor
ama wr daha iyi tip olarak
200 duke 150 lastige sahip
ama 139 km son hız benim cbr gibi :s
off of
-
09 Ağustos 2012, 08:03
#35
brooklynnn adlı üyeden alıntı
kitlemiyor mu teker ?
kitlenmiş halde mi yanlıyor yoksa
evet kitliyor supermoto ların özelliği işte
wr 125 te r125 in motoru var diye cbr 125 le karşılaşma yapılması yanlış çünkü wr 125 8.000 devir de falan redline giriyor sm olduğu için.r125 12.000 devir ceviriyordur
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
-
09 Ağustos 2012, 08:28
#36
kitleme olayı bir iki olur ücündüde problem olarak geri döner bize gelmez
nette 0-100 videolarına baktım cok yavas duruyor :S
r 125 10bin devir
-
09 Ağustos 2012, 08:42
#37
motodrift adlı üyeden alıntı
evet kitliyor supermoto ların özelliği işte
wr 125 te r125 in motoru var diye cbr 125 le karşılaşma yapılması yanlış çünkü wr 125 8.000 devir de falan redline giriyor sm olduğu için.r125 12.000 devir ceviriyordur
Yanlışın var... Motorun YZF-R125 teki halinden hiçbir farkı yok. 8000 binde redline yapıyor dediğin motor 8000 de max torkunu veriyor. 9000 Rpm de 15 hp veriyor ve 10.000 devirde redline a giriyor...
CBR la karşılaştırılıyor çünkü yokuşları 120 ile çıktığı iddia edildi.. biraz abartı şeyler bunlar. sonuçta düz yolda 100 den 120 ye çıkarken bile neredeyse yarım dakika geçiyor 125 cc lerde. kullanmasam bilmicem ama
-
09 Ağustos 2012, 13:22
#38
Bende wr125x in görüntüsüne bitiyorum ama şu artçı meselesi canımı sıkıyor.Çok mu rahatsız olur artçı için gerçi kısa mesafelerde kullanmayı düşünüyorum.Birde dişli değişikliği ile son hızı biraz daha arttıramaz mıyız?
-
09 Ağustos 2012, 14:29
#39
X modeline bineceğim demişsin. 2 motoru da sürmedim ama CBR125 e 10 kere tercih ederim WR'yi. Parçalarını da ebay'den getirt. Daha da sıkınıt yaşamazsın. Şehir içinde çok daha rahat sürebileceğin bir motor.
-
09 Ağustos 2012, 17:56
#40
0-100 hızlanması cok yavas malesef motorun 15 saniyeyi geciyor nette baktım da
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)