250 V Motor Ledow Arka süspansiyonu biraz değil bayağı indirmek istiyorum nasıl yaparım yardım edermisiniz süspansiyonu mu değiştirmeliyim yoksa süspansiyona müdahale yapılabiliyor mu
250 V Motor Ledow Arka süspansiyonu biraz değil bayağı indirmek istiyorum nasıl yaparım yardım edermisiniz süspansiyonu mu değiştirmeliyim yoksa süspansiyona müdahale yapılabiliyor mu
Resimde gördügüm kadarıyla yayını cıkarıp süspansiyonu orjinal haliyle bırakmış yani arabalarda Helezyon (Dogru yazabildiysem ne mutlu) yaylarını keserek yere nasıl yakınlaştırıyorlarsa sizde öyle yapabilirsiziniz.
bunu hiç düşünmemiştim haklısınız teşekkürler
fotografta gozuken sanırım alcaltma kıt'ı degıl daha kısa amortısor takmıs
sende buna benzer bır yontem dusunuyorsan kaynaksız ve kesmeden
alcak amortısor takmak
mondıal mct'nın ın amortısor'lerı ledow'dan kısadır guvenle kullanabılırsın
saglıcakla
çok teşekkürler
Arkanda birini taşıyacaksan olmaz.
arkadaşlar benim ledowun altı yere cok yakın zaten. herşeyi orjinal,hiç bi değişiklik yapmadım ama genelde keawey,bisan,heroway,moreno ya göre ledow daha alcak ve oturaklı yanyana geldiğimiz zaman hep dikkat etmişimdir.
Walla Benim Gördüğüme Göre Sanayide Mobilet Amartisörü Takıyorlar Scooterlere Felan Ama Chopper'lara Olur Mu Bilmem Ama Kestirdiklerini Gördüm
Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.
Gösteriş mi Konfor mu ?
-Önemli olan rahatlık/konfor...
Helezonları SAKIN kesmeye kalkma. Daha kısasını tak. Kesmeye 30 lira harcayacağına 50 liraya kısasını bulursun. 95 senesinde dayım Renault Flash'ın helezonları kısaltmıştı, rot kırıp kaza yaptı.
amortisörleri işlev yapmayan bir motosiklete binmiştim. her çukura girdiğimde sanki biri omurgalarıma alttan küt küt vuruyordu. çukura girince birisi sanki beni dövüyordu. illallah ettim. buna bin sabah akşam söv ondan sonra
merhaba arkadaşım.ben bu motoru kullanıyorum ve aynı kasanın keaweyi,bisan lifanı,iki arkadasımda var.bunu sana internnetten motoların fotolarına bak diyerekte ıspatlayabilirim çünkü çok büyük fark var bence(ama sana göre aynı)herhangibir bisan lifan modelinin fotosuna bak.ama yandan çekilmiş bir foto olsun sağ sol farketmez.arka lastikle çamurluk arasından karsı tarafı görebiliyorsun hatta oraya kol bile sokulabilir o kadarda boşluk var.ama ledow da asla böyle birsey yok ben lastiğin üstünü bile göremiyorum camurluk altında gömülü duruyo.bizde biniyoruz be güzel karesim bilmesek öyle birsey dermiyim hiç.kib grs
tamam kadesim bende bunu diyorum işte.yan yana geldiğim zaman aradaki farkın ne kadar olduğunu anlatmaya çalışıyorum.bu lastik boyutu olur başka boyut olur onu tartışmıyorum ki.sadece sana aradaki farkı söyledim.lastik boyutunun farklı olmasının motora nasıl yansıyacağını bende biliyorum.örnek olarakta şöyle diyorum bisanın arka tekerlekle çamurluk arasına kol giriyo baktığın zaman karşı taraf cok rahat gözüküyo.lastik boyutunu veya elementleri karıştırmıyorum.
dengesi kayar motorun
ne kadar çin malı olsada bunların bir mühendislik hesabı var
Arkadaşlar 250 mct arka süspansiyonu supershadow 250 ye takarsam alçalır mı?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)