Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Arka Süspansiyon Alçaltma Nasıl Yapılır

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Mayıs 2010
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 1100 Classic
    250 V Motor Ledow Arka süspansiyonu biraz değil bayağı indirmek istiyorum nasıl yaparım yardım edermisiniz süspansiyonu mu değiştirmeliyim yoksa süspansiyona müdahale yapılabiliyor mu



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    izmiR ! - Şimdilik Ankara
    Motosikleti
    Hyosung Gt250 Comet
    Resimde gördügüm kadarıyla yayını cıkarıp süspansiyonu orjinal haliyle bırakmış yani arabalarda Helezyon (Dogru yazabildiysem ne mutlu) yaylarını keserek yere nasıl yakınlaştırıyorlarsa sizde öyle yapabilirsiziniz.

  3. #3

    Üyelik
    16 Mayıs 2010
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 1100 Classic
    bunu hiç düşünmemiştim haklısınız teşekkürler

  4. #4

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    fotografta gozuken sanırım alcaltma kıt'ı degıl daha kısa amortısor takmıs
    sende buna benzer bır yontem dusunuyorsan kaynaksız ve kesmeden
    alcak amortısor takmak
    mondıal mct'nın ın amortısor'lerı ledow'dan kısadır guvenle kullanabılırsın

    saglıcakla

  5. #5

    Üyelik
    16 Mayıs 2010
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 1100 Classic
    çok teşekkürler

  6. #6

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Arkanda birini taşıyacaksan olmaz.

  7. #7

    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    SİLİVRİ/celaliye
    Motosikleti
    yamaha virago

    papaz...

    arkadaşlar benim ledowun altı yere cok yakın zaten. herşeyi orjinal,hiç bi değişiklik yapmadım ama genelde keawey,bisan,heroway,moreno ya göre ledow daha alcak ve oturaklı yanyana geldiğimiz zaman hep dikkat etmişimdir.

  8. #8
    AzRaİL42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Walla Benim Gördüğüme Göre Sanayide Mobilet Amartisörü Takıyorlar Scooterlere Felan Ama Chopper'lara Olur Mu Bilmem Ama Kestirdiklerini Gördüm
    Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.

  9. #9

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı papaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim ledowun altı yere cok yakın zaten. herşeyi orjinal,hiç bi değişiklik yapmadım ama genelde keawey,bisan,heroway,moreno ya göre ledow daha alcak ve oturaklı yanyana geldiğimiz zaman hep dikkat etmişimdir.
    motorlar aynı ,salıncak aynı ,amortısor aynı.senınkı tamamen psıkolojık

    kısa amortısor taktıgınızda camurluk arasında bosluk olacak bu bosluk normal boyutlardakı bır ınsanı rahatlıkla tasıyabılecegınız anlamına gelır

    zaten 20 cm'e yakın fark var teker ıle camurluk arasında

  10. #10
    y.infernal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    VW Polo
    Gösteriş mi Konfor mu ?

    -Önemli olan rahatlık/konfor...

  11. #11
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Helezonları SAKIN kesmeye kalkma. Daha kısasını tak. Kesmeye 30 lira harcayacağına 50 liraya kısasını bulursun. 95 senesinde dayım Renault Flash'ın helezonları kısaltmıştı, rot kırıp kaza yaptı.

  12. #12

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    amortisörleri işlev yapmayan bir motosiklete binmiştim. her çukura girdiğimde sanki biri omurgalarıma alttan küt küt vuruyordu. çukura girince birisi sanki beni dövüyordu. illallah ettim. buna bin sabah akşam söv ondan sonra

  13. #13

    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    SİLİVRİ/celaliye
    Motosikleti
    yamaha virago
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorlar aynı ,salıncak aynı ,amortısor aynı.senınkı tamamen psıkolojık

    kısa amortısor taktıgınızda camurluk arasında bosluk olacak bu bosluk normal boyutlardakı bır ınsanı rahatlıkla tasıyabılecegınız anlamına gelır

    zaten 20 cm'e yakın fark var teker ıle camurluk arasında
    merhaba arkadaşım.ben bu motoru kullanıyorum ve aynı kasanın keaweyi,bisan lifanı,iki arkadasımda var.bunu sana internnetten motoların fotolarına bak diyerekte ıspatlayabilirim çünkü çok büyük fark var bence(ama sana göre aynı)herhangibir bisan lifan modelinin fotosuna bak.ama yandan çekilmiş bir foto olsun sağ sol farketmez.arka lastikle çamurluk arasından karsı tarafı görebiliyorsun hatta oraya kol bile sokulabilir o kadarda boşluk var.ama ledow da asla böyle birsey yok ben lastiğin üstünü bile göremiyorum camurluk altında gömülü duruyo.bizde biniyoruz be güzel karesim bilmesek öyle birsey dermiyim hiç.kib grs

  14. #14

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı papaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşım.ben bu motoru kullanıyorum ve aynı kasanın keaweyi,bisan lifanı,iki arkadasımda var.bunu sana internnetten motoların fotolarına bak diyerekte ıspatlayabilirim çünkü çok büyük fark var bence(ama sana göre aynı)herhangibir bisan lifan modelinin fotosuna bak.ama yandan çekilmiş bir foto olsun sağ sol farketmez.arka lastikle çamurluk arasından karsı tarafı görebiliyorsun hatta oraya kol bile sokulabilir o kadarda boşluk var.ama ledow da asla böyle birsey yok ben lastiğin üstünü bile göremiyorum camurluk altında gömülü duruyo.bizde biniyoruz be güzel karesim bilmesek öyle birsey dermiyim hiç.kib grs
    keeway,osmanlı,bisan,ledow'da virago 250 sasisi kullanılmaktadır.amortısorlerde aynı boydadır
    lastık boyutu ve amortısor faktoru yukseklıgı etkıleyebılır,kontrol ederek ogrenebılırsın

  15. #15

    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    SİLİVRİ/celaliye
    Motosikleti
    yamaha virago
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keeway,osmanlı,bisan,ledow'da virago 250 sasisi kullanılmaktadır.amortısorlerde aynı boydadır
    lastık boyutu ve amortısor faktoru yukseklıgı etkıleyebılır,kontrol ederek ogrenebılırsın
    tamam kadesim bende bunu diyorum işte.yan yana geldiğim zaman aradaki farkın ne kadar olduğunu anlatmaya çalışıyorum.bu lastik boyutu olur başka boyut olur onu tartışmıyorum ki.sadece sana aradaki farkı söyledim.lastik boyutunun farklı olmasının motora nasıl yansıyacağını bende biliyorum.örnek olarakta şöyle diyorum bisanın arka tekerlekle çamurluk arasına kol giriyo baktığın zaman karşı taraf cok rahat gözüküyo.lastik boyutunu veya elementleri karıştırmıyorum.

  16. #16
    Doobly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2008
    Şehir
    Nilüfer/BURSA
    Motosikleti
    GT250R
    dengesi kayar motorun
    ne kadar çin malı olsada bunların bir mühendislik hesabı var

  17. #17

    Üyelik
    21 Kasım 2010

    süspansyon

    Arkadaşlar 250 mct arka süspansiyonu supershadow 250 ye takarsam alçalır mı?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)