Arkadaslar herkese merhaba V motorlarda tek silindir piston segman yapılırmı? yoksa senkron tutturmak ıcın ıkısını bır mı yapmak gerekır ağer fikri olan varsa yorumlarınızı beklıyorum teşekkürler
Arkadaslar herkese merhaba V motorlarda tek silindir piston segman yapılırmı? yoksa senkron tutturmak ıcın ıkısını bır mı yapmak gerekır ağer fikri olan varsa yorumlarınızı beklıyorum teşekkürler
Senkrondan ziyade birinde kompresyonun fazla olması diğerinin az olması çalışmada illaki problem yaratır. Ama düz mantık olarak düşününce bu pistonlar aynı kranka bağlı aynı anda çalışıyor. Aşınma birinde fazla oluyorsa Sorun o silindirdeki piston sekmanda değildir. Mutlaka başka yerlerde de arızalar vardır. Bana kalırsa takım olarak değişmek gerekir.
arka sılındırle ılgılı aklınıza gelebılecek butun olcumler vs yapıldı hıc bır sekılde sıkıntı yasamadık ama on sılındırde problem var adı lazım degıl manısada bu usta baya bı ısım yapmıs burda egedede en ıyılerden bırısı göya ha bırde babamın arkadası kendısı bana bu motoru tavsıye ettı herseyı ıle temız falan fılan akhısardan simsarın birinden aldık motoru ön silindirden reno pistonu cıktı bu yuzden revizyona gırdık şimdi motoru adam etmeye calısıyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)