Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

chooper motora başlama sebebi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    eski nesil chopperlarda titreşim vibrasyon doğaldır fabrikalar sanırım bu benim tahminim birazda chopper tipi motorlarda sürücü tat alsın diye vibrasyonu tolere edebilicek değerlerde tutuyorlardı..

    ben gv250 ile bursadan ist geldim vibrasyon nerdeyse hiç yoktu .. olanda öyle adamı rahatsız edicek değerlerde değildi önceki motorum tdm850 de bile yüksek hızlarda daha fazla özellikle elcik kısmında vibarsyon olurdu..

    bence şu anda chopperda türkiyede alınabilicek en ideal motor gv250 üstünde birazda custom çalışma yapılırsa ortaya gerçekten çok güzel işler çıkabilir..

    gt250 ile gv250 nin motorları aynı diye biliyorum gt250 bir iki kez sürme fırsatım oldu ama öyle yüksek hızlara çıkmadım emanet motorlardı neticede forumlarda okuduğum gt250 ile 170-180 bile çıkanlar varmış.. gt250 o hızlara çıkıyorsa şayet gv de çıkar aradaki fark büyük ihtimal dişli farkı falandır.. dişliler değişirse tahminim gv de o değerleri yakalar.. birde avrupada bazı gv lerde forumlarda gördüm kayış aktarma yapmışlar oda hem ekonomi hemde performansa ek bir artı değer katar..

    cs ile gs arasında bile sadece bir kayış farkından 0.5 litre yakıt ekonomisi oluyor..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    24 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    jin lun 150 cbf150
    Ön dişliyi yükseltmek her zaman için güç kaybıdır....

  3. #43
    Artes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı capoverde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön dişliyi yükseltmek her zaman için güç kaybıdır....
    Teknik anlatım açısından şöylede yazabiliriz,

    Son Hız artarsa-Tork düşer

    Tork artarsa-Son hız düşer
    capoverde bunu beğendi.

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    bursa yenişehir
    Motosikleti
    mondial z-one 150
    her motosiklet farklıdır. Bütçe,yakıt sarfiyatı,konfor,sağlamlık,güvenlik,tarz-gösteriş gibi unsurlar choper motosiklet seçiminde faktör.Choper dediğin zaman derya deniz bir konuya girersin. Tam olarak beklentin nedir. Onu tespit edersen daha rahat yardımcı olmaya çalışırız. Yoksa bu iş biraz el yordamı işidir. Bober Sana uyar bana uymaz.vs..vs. gibi..

  5. #45
    jemalizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir - Göztepe
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    pekii chopper da artıçı konforonu en iyi sağlayan makine hangisidir ?
    Flickr
    http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
    ..kanlı resimler ressamı..

  6. #46

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    fabrikasyon olarak artçısı rahat chopper bilmiyorum.. ama chopperlar zaten cruiserların custom yapılmış halidir yada özel sipariş verilp yaptırılmış motorlardır.. herkes bu motorları kendi yaşam tarzına göre senkronluyor.. hanımıyla gezen biri artçı selesini kendi selesinden bile konforlu yaptırabiliyor..

  7. #47
    Artes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı jemalizm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pekii chopper da artıçı konforonu en iyi sağlayan makine hangisidir ?
    şuan oturduğum koltuktan rahat
    capoverde bunu beğendi.

  8. #48

    Üyelik
    24 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    jin lun 150 cbf150
    Naaptın hocam? Bu foto lak diye konulur mu? Olan var,olmayan var...


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)