Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

İlk motorum ne olmalı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    Merhaba arkadaşlar;
    motorları sadece dışarıdan izlemek istemyrm artık ve motor almaya karar verdim.8000 tl ye kadar bütçem var.
    ama ne almalıyım ? motordan bekletilerim şunlar
    1- Göze hoş gelmeli
    2- performansı iyi olmalı.(gaza yüklendiğimde altımdan kaymalı)
    bu ikis olsun benm için yeterli. başlangıç için venox 250 ve gv 250 ideal denilmiş
    ama bu motorlar performasn acısından beni ne kadar tatmin ederler bilemyrm.
    bu yüzden bilgili arkdaslarıma danışmak istedim.ben ne almalıyım
    şimdiden teşekkurler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    Bugün gittiğim dürümcüye göre Honda yada Yamaha olmalıymış .....

    Şaka bir yana 250cc bir motor başlangıca göre tatmin eder bence hatta fazla bile gelebilir

  3. #3

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    dürümcüye selam olsun
    ben 250cc bi motorla hız yapmak istesem atyrm bu gv 250 olsun. kaç km/h görrüm ?

  4. #4
    Yanagisawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/ Bostancı
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC gitti Hayabusa Alma Arifesinde
    Alıntı sefa ertan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dürümcüye selam olsun
    ben 250cc bi motorla hız yapmak istesem atyrm bu gv 250 olsun. kaç km/h görrüm ?
    Motor üzerindeki geçmişiniz ve tecrübeniz ne?
    Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..

  5. #5
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    Alıntı Yanagisawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor üzerindeki geçmişiniz ve tecrübeniz ne?
    Başlığa bak.
    Yanagisawa bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    1 sene kadar mondıal 125 lk schooter kullandım.zorladığımda 100-110 gryrdu.

  7. #7
    Yanagisawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/ Bostancı
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC gitti Hayabusa Alma Arifesinde
    Alıntı sefa ertan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 sene kadar mondıal 125 lk schooter kullandım.zorladığımda 100-110 gryrdu.
    Sen yine 125 lik bir motor al ilk önce vitesli motor tecrübeni arttır daha sonra 250 cc ye geçersin en drusu budur.
    Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..

  8. #8

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    hocam kusuruma bakma vitesli kullandığım motoru söylemeyi unuttum. gv250 gbmıdır blmyrm ama kanunı 2 vitesli bi motordu 4 5ay kullandım

  9. #9
    Yanagisawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/ Bostancı
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC gitti Hayabusa Alma Arifesinde
    Alıntı sefa ertan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam kusuruma bakma vitesli kullandığım motoru söylemeyi unuttum. gv250 gbmıdır blmyrm ama kanunı 2 vitesli bi motordu 4 5ay kullandım
    Tecrübeni yeterli görüyorsan o senin bileceğin bişeydir !!!!
    sorduğun soruya gelirsek gv250 gtr250 ile aynı motor bildiğim kadarıyla çok rahat 160 kmler çıkar tahminimce ama 2tekerde 160 km çok citti bir sürattir citti tecrübe ister bunu sakın unutmayın!!!
    Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..

  10. #10

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    anladım hocam vitesli motru kullanbilecek düzeydeyim.hız boş düzgün yolda yapanlardanım. gv 250 bana yetecek sanırım.teşekkürler

  11. #11
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    gv 250 performans açısından seni oldukça tahmin eder eğer kullanabilirim diyorsan.. yapı olarak toplu bir yapısı vardır dragstar valusia vulcan tayfasına benzer..
    regallerde viragolara benzer bence ben ince motor sevmem sen seversen senin bileceğin iş..

    gv 250 aerodinamiği olmadığı için 140 görür redline yaparsanız 150 falan görür...
    daha az önce rampa çıkarken 1. viteste gaza yüklendim yanlamaya başladı kerata yerinde durmuyorki
    sefa ertan bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    redline derken hocam?

  13. #13
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)




    Motor devir göstergesindeki sonlara doğru (resimde 6000 devirden sonra başlıyor) kırmızı alanın ismi, ingilizce "Redline" olarak geçiyor.

    Uzun süre o alanlarda motoru kullanmak (araba, motosiklet...) motora zarar verir. Kısa bir süre için kullanılabilir.

  14. #14
    madlive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Bağcılar / İstanbul
    Motosikleti
    Vespa SLX 250 ie.
    Senin gibi birçok arkadaşımı ikna edemedim. 2 si kaza yaptı motoru bıraktı sonra keşke seni dinleseymişim oldu.
    Biri Ninja 250 r ile başladı etme eyleme dedik cbr125 r al dedik yok. Gitti kaza yaptı 2 liraya sattı 10 liraya aldığı motoru.
    Çok şükür kendisine bişey olmadı.
    Senin öyle olmanı istemediğimiz için 125cc ile başla diyoruz.
    Çünkü 125 cc ile 250 cc arasında dünya vardır. 2 katıdır. Ciddidir. 250 cc ortalama bir motor 2 kişi ile 120-140 yapabilir. 10 saniyelerde 100 km hıza çıkabilir.
    Yaşına olgunluğuna güveniyorsan 600 cc ile başlayan abilerim var.
    Ama benim gibi 25 li yaşlardaysan 125 150 cc ile başla. 250 cc ile sen motordan korkacağına motor senden korksun.
    Chopper tarzında gv 250 6-7000 devire kadar pek canlı olmadığından başlanılabilir. İlk motor olabilir. Yalnız şu unutulmamalı gv 250 2. vites dipgaz 90 yapıyor! Çok ciddi bir hız.
    Üzücü olaylar yaşamaman dileği ile.
    Her zaman full koruma.

  15. #15

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    benim motordaki istediğim performanas hiç durmadan gaza yüklen hız yapsın mantığı değil.ben otomobilide motosikletide düşük devirde boğuk sesle kullanmayı seven biriyim.yalnız şehirler arası yolda 100 100 gidincede olmuyor.hafiften gaza dokunacaksın.performasn bana trafik ışıklarında lazım önemi oarada ortaya cıkyor.pratik olmasını istediğimden performans istyrm.aklı başında biriyim
    düşündüğünüz için teşekkür ederimm...

  16. #16
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı madlive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin gibi birçok arkadaşımı ikna edemedim. 2 si kaza yaptı motoru bıraktı sonra keşke seni dinleseymişim oldu.
    Biri Ninja 250 r ile başladı etme eyleme dedik cbr125 r al dedik yok. Gitti kaza yaptı 2 liraya sattı 10 liraya aldığı motoru.
    Çok şükür kendisine bişey olmadı.
    Senin öyle olmanı istemediğimiz için 125cc ile başla diyoruz.
    Çünkü 125 cc ile 250 cc arasında dünya vardır. 2 katıdır. Ciddidir. 250 cc ortalama bir motor 2 kişi ile 120-140 yapabilir. 10 saniyelerde 100 km hıza çıkabilir.
    Yaşına olgunluğuna güveniyorsan 600 cc ile başlayan abilerim var.
    Ama benim gibi 25 li yaşlardaysan 125 150 cc ile başla. 250 cc ile sen motordan korkacağına motor senden korksun.
    Chopper tarzında gv 250 6-7000 devire kadar pek canlı olmadığından başlanılabilir. İlk motor olabilir. Yalnız şu unutulmamalı gv 250 2. vites dipgaz 90 yapıyor! Çok ciddi bir hız.
    Üzücü olaylar yaşamaman dileği ile.
    Her zaman full koruma.
    Öncelikle kaza yapan arkadaşlarına geçmiş olsun diliyorum. Sonrasında 125cc ile 250 cc arasında güç farkı var buda gaz kolundan ayarlanabilen bir şey. Sonuç olarak motosiklete komut veren biziz kendi kafasına göre birşey yapamaz gaz açarsak gider fren yaparsak durur. Bence başlangıç için 125 cc 250 cc fark etmez kullanıcısı bilinçli olmalı

  17. #17
    madlive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Bağcılar / İstanbul
    Motosikleti
    Vespa SLX 250 ie.
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle kaza yapan arkadaşlarına geçmiş olsun diliyorum. Sonrasında 125cc ile 250 cc arasında güç farkı var buda gaz kolundan ayarlanabilen bir şey. Sonuç olarak motosiklete komut veren biziz kendi kafasına göre birşey yapamaz gaz açarsak gider fren yaparsak durur. Bence başlangıç için 125 cc 250 cc fark etmez kullanıcısı bilinçli olmalı
    Teşekkürler. Evet o kol ayarlamasını 25 li yaşlarda olan ben yapamıyorum. Yetenekten bahsetmiyorum. Kullanma kullanıyorum da sakin kullanamıyorum. Altında 1000 cc makina olup da gaz açmıyorum diyen var mı? Arada da olsa açarlar gazı. Genç adam da hep açar. Sıka sıka gider. İstisnalar vardır tabi ki.
    O bilinç 25 li yaşlarda çok zor. En kötüye göre düşünmek gerek.
    Evet bir eğitim sonrası direk 600 cc ile başlayanlar var 40 a merdiven dayamış.
    25 li yaşlarda olup da sakin kullanıyorum diyene bir yerimle gülerim.
    Ben hiç görmedim. Ya da bir tek ben miyim kanı kaynayan?
    PAGEUP bunu beğendi.
    ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..

  18. #18
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı madlive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Evet o kol ayarlamasını 25 li yaşlarda olan ben yapamıyorum. Yetenekten bahsetmiyorum. Kullanma kullanıyorum da sakin kullanamıyorum. Altında 1000 cc makina olup da gaz açmıyorum diyen var mı? Arada da olsa açarlar gazı. Genç adam da hep açar. Sıka sıka gider. İstisnalar vardır tabi ki.
    O bilinç 25 li yaşlarda çok zor. En kötüye göre düşünmek gerek.
    Evet bir eğitim sonrası direk 600 cc ile başlayanlar var 40 a merdiven dayamış.
    25 li yaşlarda olup da sakin kullanıyorum diyene bir yerimle gülerim.
    Ben hiç görmedim. Ya da bir tek ben miyim kanı kaynayan?
    Hocam gaz açılacak yol vardır ki açmazsan motora ayıp edersin :D yol vardır sakin ve dikkatli gitmen gerekir. Örnek vermek gerekirse, geçenlerde otobüs beklerken motosikletli bir genç 20-25 yaşlarında, altında 98 model bir 600f, yol kalabalık hava sıcak, yanımızda otobus bekleyen kızları gören abimiz veriyor gazı veriyor gazı :D nafile, motor yorulmuş artık ne yapıyor bu abimiz debriyaja basıp basıp bırakıyor motor iyi bağırsın diye hızıda kötü değil hani 120-150 arası. işte bu bilinçsiz kullanmaktır, apaçiliktir bu adam 125cc kullansada sonu iyi değil 600cc kullansada sonu iyi değil.

  19. #19
    madlive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Bağcılar / İstanbul
    Motosikleti
    Vespa SLX 250 ie.
    Aynen öyle. Lakin demek istediğim tehlikeleri absorve etmektir. 125 cc ile gazlamakla 250 cc ile gazlamak arasında fark vardır.
    125 cc ile dip gaz tırları zor sollarken bazen sollayamazken 250 cc ile çoğu otomobile rampalarda sellektör çakarsın.
    Zararında olmaz yani. Kötü bişey demiyoruz sonuçta 125 cc al onunla kal demiyoruz ki al bi kendini tanı biraz öğren bu işi sonra al ne yapıyorsan yap.
    Kaskı koluna takıp da racing süren elemanlara selam bile vermek istemiyorum.
    Motorcu değil şekilci elemanlar.
    Hele 250 cc motorun deposunun üstüne kaskı koyup gidenler yok mu
    Neyse arkadaşın konusunu dağıtmayalım.
    Umarım onun için faydalı şeyler söylemişizdir.
    PAGEUP bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    19 Haziran 2013
    Şehir
    Adana
    Merhaba hocam,
    Ben de 24 yaşındayım, kardeşimin 250cc motoru var. İlk motor tecrübem onunla oldu ve gayet sakin kullanıyorum. yalnız kalıyorsun


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)