Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

[Van - MT]

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sezona az kaldı dayanın
    Sezon hiç kapandımıki


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #62
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700 Mondial drift 150
    babam bizim derimiz seninki gibi kalın değil üşüyoz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:02 ----------

    Alıntı acoskun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otopsici, motoru sattım sonunda...
    abi hayırdır bi sıkıntı mı oldu
    Bu Nickin sahibi din dil ırk siyasi görüş sosyal statü ve cinsiyet ayrımı yapmaz
    Ayrıca yapanları da hiç sevmez
    Bu arada kaşınanı çok güzel kaşır

  3. #63
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700 Mondial drift 150
    kar yağdı yine arkadaş
    Bu Nickin sahibi din dil ırk siyasi görüş sosyal statü ve cinsiyet ayrımı yapmaz
    Ayrıca yapanları da hiç sevmez
    Bu arada kaşınanı çok güzel kaşır

  4. #64
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Merhaba Otopsici;
    Van'dan Tekirdağ'a kadar gittim, motoru orda bıraktım, kışın burda kullanamıyordum, orda ev aldım, boş duracağına satayım dedim, kısmet olursa bu yaz emekliliği düşünüyorum, inşallah o zaman bir dragstar falan düşünüyorum. Hayırlısı, ama 2 teker insanın ruhunda varsa bunu içinden asla atamıyor.
    Hocam, kusura bakmayın ayın 3'ünde yazdığınızı görmemişim. Saygılar...
    Şarköy'de Sigortacı...

  5. #65
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700 Mondial drift 150
    olurmu abi öyle şey asıl sen kusura bakma buralarda ilgilenemedik seninle gerçi iş dolayısıyla kendimlede ilgilenemiyorum ama ev alman iyi olmuş ev çok önemli be hocam çok iyi yapmışsın Allah güle güle hayırlısıyla oturmanı nasip etsin
    Bu Nickin sahibi din dil ırk siyasi görüş sosyal statü ve cinsiyet ayrımı yapmaz
    Ayrıca yapanları da hiç sevmez
    Bu arada kaşınanı çok güzel kaşır

  6. #66
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olurmu abi öyle şey asıl sen kusura bakma buralarda ilgilenemedik seninle gerçi iş dolayısıyla kendimlede ilgilenemiyorum ama ev alman iyi olmuş ev çok önemli be hocam çok iyi yapmışsın Allah güle güle hayırlısıyla oturmanı nasip etsin
    Amin Hocam;
    Allah olmayanlarada nasip etsin, bu gün Van'da idim, bir kaç motosikletçi hatta chopper gördüm, çok sevindim, Muradiye'ye göre Van'daki hava sıcaklığı bana yazın gelişini hatırlattı, bizde hala eksilerde...
    Şarköy'de Sigortacı...

  7. #67
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700 Mondial drift 150
    hazırlıklara başladık inşallah bir aya HATAY yolcusuyuz
    Bu Nickin sahibi din dil ırk siyasi görüş sosyal statü ve cinsiyet ayrımı yapmaz
    Ayrıca yapanları da hiç sevmez
    Bu arada kaşınanı çok güzel kaşır

  8. #68

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Van
    Merhaba arkadaşlar. Yakında ben de inşallah ben de Hyosung gv 250 alıyorum. Sizlerle tanışmak isterim. Selametle...

  9. #69
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    İnşallah Tercan; Burdaki tek gv250 benimdi, sattım, inşallah diğeri de senin olur...
    Şarköy'de Sigortacı...

  10. #70

    Üyelik
    13 Mayıs 2011
    Şehir
    wan
    Motosikleti
    motor+özgürlük
    az kaldı wan hiç görmediği bi motor görecek

  11. #71
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    İnşallah, merak etmedim dersem yalan olur, ne motor olduğunu söylerseniz biz de öğrenmiş oluruz...
    Şarköy'de Sigortacı...

  12. #72
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700 Mondial drift 150
    Alıntı poyraz_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az kaldı wan hiç görmediği bi motor görecek
    cbr 1000 i halen getiremedin mi?
    Bu Nickin sahibi din dil ırk siyasi görüş sosyal statü ve cinsiyet ayrımı yapmaz
    Ayrıca yapanları da hiç sevmez
    Bu arada kaşınanı çok güzel kaşır

  13. #73

    Üyelik
    13 Mayıs 2011
    Şehir
    wan
    Motosikleti
    motor+özgürlük
    yok benim honda değil kawasaki alacam

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------



    işte bundan düşünüyorum
    Sakın öleyim deme..motorun sahipsiz kalır

  14. #74
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700 Mondial drift 150
    Alıntı poyraz_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok benim honda değil kawasaki alacam

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------



    işte bundan düşünüyorum
    hani göremedik halen kawayı
    Bu Nickin sahibi din dil ırk siyasi görüş sosyal statü ve cinsiyet ayrımı yapmaz
    Ayrıca yapanları da hiç sevmez
    Bu arada kaşınanı çok güzel kaşır

  15. #75
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Hepinize geçmiş olsun inşallah kaybınız yoktur haberi duyunca çok üzüldüm hele ki şu günlerde

  16. #76
    mtcrss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Lefkosa - Kibris
    Motosikleti
    Yamaha & Kawasaki
    herkese cok gecmis olsun arkadaslar. simdi ogrendim cok uzuldum

  17. #77
    kabataşlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2009
    Motosikleti
    Honda TA
    İzmir MT olarak hepinize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.İnşallah bir kaybınız yoktur.

  18. #78
    Grhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Demir At
    Geçmiş olsun arkadaşlar. Acınız acımızdır. Allah sabırlar ve kolaylıklar versin...
    Dumanla haberleşmeye son.
    Her yer DUMANSIZ HAVA SAHASI

  19. #79
    cagriaksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Harley-Davidson XL883R
    Allah hepinize yardımcı olsun, sabır versin. İnşallah kimsenin kaybı yoktur, kaybı olanlarada Allah'tan rahmet diliyorum...

    Geçmiş olsun arkadaşlar...

  20. #80
    Yusuf Ziya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    Adana / Seyhan
    Motosikleti
    Piyade
    Arkadaşlar,
    Geçmiş olsun, başınız sağolsun. Vefat edenlere Alah' tan rahmet, geride kalanlara sabır, hastalarınıza şifa dilerim.
    Allah yardımcınız olsun.
    İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı? Bu, insana bağlı.


    ANES MOTOR
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)