Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Merak cezbeden bir güç: Yamaha MT-03 / Ayşe Şule Bilgiç

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer


    Heh he... Başlığa bakınca bu aletin böyle bilmem kaç yüz beygir filan olduğunu düşünüyor değil mi insan? Yok inanın o maksatla yazmadım. Ben de yazdıktan sonra fark ettim böyle olduğunu ama çok sevdim bu başlığı değiştirmek istemedim. Nasıl olsa yazıyı okuyanlar neyin ne olduğunu anlayacaklar.

    2005 senesinde Yamaha, yeni yarattığı MT serisinin ilk üyesi olan MT-01’i motosiklet pazarına sunmuştu. 2006 senesinde de MT serisinin ikinci üyesi MT-03 geldi. İlk gördüğüm andan beri şahsen benim merakımı cezbetmiş bir model bu. İlk bakıldığında şekil olarak MT-01’i andıran MT-03’de Yamaha’nın yenilikçi ve özel bir karakteri olan motosiklet yaratma çabası çok net görülüyor.

    TEST SÜRÜŞÜ TALEP EDİYORUM

    Tek silindirli, 660 cc’lik bir makinası olan MT-03’ün Öhlins marka yandan amortisörü, çok güzel şekillendirilmiş egzoz sistemi ve kayış tahrikli olması ön plana çıkan yönleri. 660 cc’lik motor 6000 devirde 45 beygir güç üretiyor. Etkileyici mekanik görüntü, el yapımı parçalar, MT-03’ün değişik oturma pozisyonu, ’off-road sürüş’ tarzı bu aletin çok eğlenceli bir model olduğunu söylüyor bana. Ancak üstüne binip bu hissettiklerimi bizzat yaşamadan hayatta inanmam. Yamaha yetkililerine buradan sesleneyim; "Alooooo... Yamaha mı acaba? Hımmm.. Ben sizin şu hani MT-03 modeliniz var ya. Hıh. İşte onu bir güzel test etmek istiyorum. Vallaha beni bilirsiniz bindiğimde hakkında ne düşünüyorsam olduğu gibi yazarım ona göre... Alooo? Alo?"

    YÜKSEK TORKLU MOTOR

    MT-01 ve MT-03’ün arasındaki ortak nokta nedir? "İki model de aynı felsefeyle üretilmiş; minimum zamanda maksimum eğlence" diyor Yamaha. Artık birçok motosiklet severin, motosiklet zevkini tatmak için uzun seyahatler yapacak zamanı yok. Bu insanlar park yerinden çıkar çıkmaz trafik bile olsa, yol şartları kötü bile olsa motosiklet zevkini tatmak, eğlenmek istiyorlar. İşte Yamaha en kısa zamanda en fazla eğlenceyi sağlamak için MT serisini yaratmış. Bu sebepten dolayı her iki modelin de gaza çok iyi tepki veren, vibrasyonu hissettiren ve davul gibi sesi olan makinası ve bu makinayla kombine edilmiş çok kısa, hafif ve üstünde adeta ’saldırı pozisyonunda’ oturulan özel dizayn şasesi varmış.

    İki modelin ayrıldığı özellileri ise; MT-01 yüksek torklu maksimum motor, MT-03 kompakt dizaynla maksimum kıvraklık.

    DETAYLARI İLGİ ÇEKİCİ

    Geçenlerde, yol yapamasam da iyice mıncıklama şansım oldu bu makineyi. Bir kere kesinlikle fotoğraflardakinden çok daha albenisi yüksek, ilgi çekici, gösterişli, şık bir makine. MT-03’ün üzerinde öyle çok detay var ki uzunca bir süre, melul melul baktırıyor kendine... Ne yalan söyleyeyim kimse alınıp darılmasın, bu detaylar bu güne kadar alıştığımız Yamaha standartlarının üstünde göründü bana. Sınıf olarak öyle cuk diye bir yere oturtamıyorsunuz. Melez bir model olduğunu söyleyebilirim. Acayip fırlama bir duruşu var bu keratanın. Bu anlamda Yamaha’nın iddia ettiği gibi eğlenceli bir imajı çiziyor. Fiyatı 13 bin 600 YTL.

    Bu yazdıklarım MT-03 konusundaki ilk izlenimlerim. Kullanmadan, üzerine oturup vakit geçirmeden bir kelime daha yazmam. İlk fırsatta test yazısı ile yine sayfamıza misafir edeceğim MT-03’ü...



    İstanbul Park’ın motosikleti Honda oldu

    Honda Türkiye A.Ş. 2 yıl boyunca İstanbul Park’ın resmi motosiklet sağlayıcısı oldu. Formula 1, MotoGP, WTCC, FIA GT, DTM gibi dünyanın önde gelen yarışlarının yapılacağı İstanbul Park«da, Honda SCV 100 F Beat scooterlar tüm saha içi aktivitelerde kullanılacak.

    Haftaya Deauville

    Geçtiğimiz günlerde Yunanistan’da Türkiye pazarına yeni girecek Honda Deauville MT 700 V, CBF 1000 ve Silver Wing 400’ü kullanma şansım oldu. Harika bir asfaltta, 3 gün boyunca sabahtan akşama kadar tepelerinde dolaşmak sureti ile haklarında çok şey öğrenecek ve keşfedecek fırsatım oldu. Önümüzdeki haftalarda test yazılarını sizlerle paylaşacağım...

    Şimdi eğitim zamanı

    BMW Motorrad standartlarına göre Borusan Oto İstinye tesislerinde inşa edilen ve 2004 yılı Mayıs ayında faaliyete geçen BMW Rider Academy, motosiklete yeni başlayanlardan ileri seviyeye kadar geniş bir yelpazede motosiklet severlere kaliteli güvenli sürüş programları alma olanağı sağlıyor. Sürüş alanı, yol ve enduro pistleri bulunan BMW Rider Academy’de, sadece BMW kullanıcılarına değil tüm motosiklet severlere hizmet veriliyor. BMW Rider Academy, sürüş programların dışında da çeşitli aktiviteleri ile de motosiklet severlerin buluşma noktası.

    Supersport Şampiyonası’ndaki bayrağımız: Kenan Sofuoğlu

    Hastasıyım, hastasıyım, hastasıyım bu çocuğun... Umarım onu MotoGP’de de izleme şansımız olacak. Kenan Sofuoğlu, Dünya Supersport Şampiyonası’na fırtına gibi başladı. Sofuoğlu, sezon öncesi takımı Ten Kate Racing’in katıldığı test dışında, herhangi bir tecrübesinin olmadığı Katar’ın Losail pistindeki ilk yarışında, takım arkadaşı Fransız Sebastien Charpentier ile Yamaha pilotu Kevin Curtain’ın ardından üçüncü sırayı alarak podyuma çıktı. Ten Kate yarış takımının menejeri Ronald Ten Kate’nin sonuçla ilgili değerlendirmesi ise Kenan’ın başarısını gayet net olarak açıklar nitelikte: "Sebastien’in yarışı kazanması birçoklarına göre çok büyük bir sürpriz değil belki, ama Kenan’ı podyumda görmek bizim için gerçekten çok özel bir şey oldu. Kazanamayacağını anlayınca güvenli bir şekilde yarışı bitirmeyi hedefledi ve bunu da başardı. Üstüne yeni şeyler ekleyebileceğimiz şahane bir sonuç bu."

    KENAN SUPERSPORT’U SEVDİ

    Kenan ise yarışın başında liderleri zor da olsa takip etmeyi başardığını, ilerleyen turlarda ise Kevin Curtain’i yakalayabilecek durumda olduğu halde yarışı bitirmeyi hedefleyerek hızını düşürdüğünü belirtti. "Çok güzel bir sonuç aldık" diyerek yeni takımına teşekkür eden sürücümüz, geçen yıl kullandığı superstock motosikletine kıyasla supersport klasmanının tamamen farklı olduğunu, başta süspansiyon olmak üzere motosiklet ayarları seçeneklerinin çok daha fazla olduğunu belirtti. Anlaşılan Kenan Supersport’u sevmişti.

    İKİNCİ YARIŞTA ŞANSIZDI

    Superbike Şampiyonası takvimini takip eden Supersport Dünya Şampiyonası’nın ikinci yarışı da geçtiğimiz hafta sonu Avustralya’nın Philip Island pistinde yapıldı. Kenan için pek şanslı bir hafta sonu değildi. Kenan, yine kendisine yabancı olan bir pistte yarışa sıkı başlayıp, dördüncülük için beşinci sırada giderken, 12’nci turda Honda virajında düştü. Yarışa devam edemeyen Sofuoğlu’nun sağ el bileğinde incinme olduğu, ancak sonraki yarışlar için bunun sorun teşkil etmediği açıklandı. Kenan şu anda genel klasmanda 16 puanla 6’nci sırada. Takım arkadaşı Sebastien Charpentier ise yarışı birinci sırada tamamlayarak genel klasman birinciliğini devam ettiriyor.

    MOTOGP 30 NİSAN’DA TÜRKİYE’DE

    Şampiyonaya, bu yarıştan sonra bir süre ara verip, 28-30 Nisan tarihlerinde Valencia pistindeki yarışla devam edilecek. Kenan, Avrupa pistlerini daha iyi tanıdığı için bundan sonraki yarışlarda şüphesiz daha rahat edecek. Valencia’daki yarışlarla aynı tarihte, 30 Nisan’da İstanbul Park pistinin MotoGP Şampiyonası’nın üçüncü ayağına ev sahipliği yapacağını da şimdiden hatırlatalım.

    Ayşe Şule BİLGİÇ
    ruzgarinkizi@hurriyet.com.tr
    Rüzgarın Kızı - Ayşe Şule Bilgiç'in Yazıları Her Çarşamba Hürriyet Gazetesi Otoyaşam Ekinde Yayınlanır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler

  3. #3
    işçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2009
    Şehir
    karacabey
    Motosikleti
    rks 150 titanic
    ben değilim ama arkadaşım bu motora aşık alayım akşama kadar onla sokaklarda oynayaayım diyo ben ducati monstar diyorum italyan işi

  4. #4
    stunt_rider_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    BMW K 1200 R
    çok hoşuma giden bir model bu

  5. #5
    alix35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    izmir karşıyaka
    Motosikleti
    sattım düğünden sonra bakıcam
    karşıyaka çarşıda bi mağazanın önünde duruyor kime ait bilmiyorum ama bazen sırf o motoru görmek için yolumu değiştiriyorum..beyaz renk nazar değdirmeyeyim sakın....

  6. #6

    Üyelik
    01 Şubat 2009
    Şehir
    üçgün ora dörtgün bura
    Motosikleti
    Touring
    birde kawasaki kle 650 var oda mükemmel ama çok tuzlu bir fiyatı var yoksam kavasaki versys

  7. #7
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    dostum parayı cebe koydummu HAYABUSADAN şaşmam
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  8. #8
    ibocan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Tarsus
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    İlk Aşkım Ybr henüz 40000 Km de
    sanırım Zamanı geldiğinde Paramı Kazandığımda Alacağım Makine Ya
    Fazer Olacak Yada Mt-03 Bu Makinenin 0km fiyatını bilen varmı ?
    www.sahildenturkiye.com

  9. #9
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    kayış tahrikli demiş, bu motor zincirli.
    benden kaçmaz!
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  10. #10
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kayış tahrikli demiş, bu motor zincirli.
    benden kaçmaz!
    Cehaletin böylesi!!

    Yazar burada, kayis motoru tahrik ediyor demek istemis.
    Yani motora binerken kayis takarsaniz tahrik olur acaip seyler yapar anlaminda soyluyor onu.
    Buradan otomobil suruculerine de emniyet kemerinizi takin mesaji veriyor.

    Lutfen art niyetli olmayalim.

    Su muhendis taifesine edebiyat anlatmak zor is azizim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #11
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    MOTOGP 30 NİSAN’DA TÜRKİYE’DE

    Ben daha çok bu kısıma takıldım.

    Şaka falan değil demi?

  12. #12
    smtbhtyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    Bursa
    Kastedilen 2006 yılının 30 Nisan'ı değil mi? İlk mesajın tarihi 11-03-2006.


    Not: Ciddi söylememişte olabilirsiniz. O durumda ben, sazan oluyorum.

  13. #13
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı smtbhtyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kastedilen 2006 yılının 30 Nisan'ı değil mi? İlk mesajın tarihi 11-03-2006.


    Not: Ciddi söylememişte olabilirsiniz. O durumda ben, sazan oluyorum.
    Eyvah!!! Aman şşşşş!

    Tarihe hiç bakmamışım yahu.

  14. #14
    varadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    ybr gitti palio o da gitti yine ybr ;)
    ii güzel hoş da bu motor tek silindir değil miydi yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.
    eğer öyleyse tek silindirlerde titreşim gibi bazı dezavantaj ve rahatsızlıklar olmıyor mu? bir de 660 cc tek silindir olunca.
    saygılar kazasız belasız sürüşler arkadaşlar...

  15. #15
    omersirin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Motosikleti
    Gara Yılan, Nam-ı Diğer Bandit 650 SA ve F 800 S
    Alıntı Skullhunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Heh he... Başlığa bakınca bu aletin böyle bilmem kaç yüz beygir filan olduğunu düşünüyor değil mi insan? Yok inanın o maksatla yazmadım. Ben de yazdıktan sonra fark ettim böyle olduğunu ama çok sevdim bu başlığı değiştirmek istemedim. Nasıl olsa yazıyı okuyanlar neyin ne olduğunu anlayacaklar.

    2005 senesinde Yamaha, yeni yarattığı MT serisinin ilk üyesi olan MT-01’i motosiklet pazarına sunmuştu. 2006 senesinde de MT serisinin ikinci üyesi MT-03 geldi. İlk gördüğüm andan beri şahsen benim merakımı cezbetmiş bir model bu. İlk bakıldığında şekil olarak MT-01’i andıran MT-03’de Yamaha’nın yenilikçi ve özel bir karakteri olan motosiklet yaratma çabası çok net görülüyor.

    TEST SÜRÜŞÜ TALEP EDİYORUM

    Tek silindirli, 660 cc’lik bir makinası olan MT-03’ün Öhlins marka yandan amortisörü, çok güzel şekillendirilmiş egzoz sistemi ve kayış tahrikli olması ön plana çıkan yönleri. 660 cc’lik motor 6000 devirde 45 beygir güç üretiyor. Etkileyici mekanik görüntü, el yapımı parçalar, MT-03’ün değişik oturma pozisyonu, ’off-road sürüş’ tarzı bu aletin çok eğlenceli bir model olduğunu söylüyor bana. Ancak üstüne binip bu hissettiklerimi bizzat yaşamadan hayatta inanmam. Yamaha yetkililerine buradan sesleneyim; "Alooooo... Yamaha mı acaba? Hımmm.. Ben sizin şu hani MT-03 modeliniz var ya. Hıh. İşte onu bir güzel test etmek istiyorum. Vallaha beni bilirsiniz bindiğimde hakkında ne düşünüyorsam olduğu gibi yazarım ona göre... Alooo? Alo?"

    YÜKSEK TORKLU MOTOR

    MT-01 ve MT-03’ün arasındaki ortak nokta nedir? "İki model de aynı felsefeyle üretilmiş; minimum zamanda maksimum eğlence" diyor Yamaha. Artık birçok motosiklet severin, motosiklet zevkini tatmak için uzun seyahatler yapacak zamanı yok. Bu insanlar park yerinden çıkar çıkmaz trafik bile olsa, yol şartları kötü bile olsa motosiklet zevkini tatmak, eğlenmek istiyorlar. İşte Yamaha en kısa zamanda en fazla eğlenceyi sağlamak için MT serisini yaratmış. Bu sebepten dolayı her iki modelin de gaza çok iyi tepki veren, vibrasyonu hissettiren ve davul gibi sesi olan makinası ve bu makinayla kombine edilmiş çok kısa, hafif ve üstünde adeta ’saldırı pozisyonunda’ oturulan özel dizayn şasesi varmış.

    İki modelin ayrıldığı özellileri ise; MT-01 yüksek torklu maksimum motor, MT-03 kompakt dizaynla maksimum kıvraklık.

    DETAYLARI İLGİ ÇEKİCİ

    Geçenlerde, yol yapamasam da iyice mıncıklama şansım oldu bu makineyi. Bir kere kesinlikle fotoğraflardakinden çok daha albenisi yüksek, ilgi çekici, gösterişli, şık bir makine. MT-03’ün üzerinde öyle çok detay var ki uzunca bir süre, melul melul baktırıyor kendine... Ne yalan söyleyeyim kimse alınıp darılmasın, bu detaylar bu güne kadar alıştığımız Yamaha standartlarının üstünde göründü bana. Sınıf olarak öyle cuk diye bir yere oturtamıyorsunuz. Melez bir model olduğunu söyleyebilirim. Acayip fırlama bir duruşu var bu keratanın. Bu anlamda Yamaha’nın iddia ettiği gibi eğlenceli bir imajı çiziyor. Fiyatı 13 bin 600 YTL.

    Bu yazdıklarım MT-03 konusundaki ilk izlenimlerim. Kullanmadan, üzerine oturup vakit geçirmeden bir kelime daha yazmam. İlk fırsatta test yazısı ile yine sayfamıza misafir edeceğim MT-03’ü...



    İstanbul Park’ın motosikleti Honda oldu

    Honda Türkiye A.Ş. 2 yıl boyunca İstanbul Park’ın resmi motosiklet sağlayıcısı oldu. Formula 1, MotoGP, WTCC, FIA GT, DTM gibi dünyanın önde gelen yarışlarının yapılacağı İstanbul Park«da, Honda SCV 100 F Beat scooterlar tüm saha içi aktivitelerde kullanılacak.

    Haftaya Deauville

    Geçtiğimiz günlerde Yunanistan’da Türkiye pazarına yeni girecek Honda Deauville MT 700 V, CBF 1000 ve Silver Wing 400’ü kullanma şansım oldu. Harika bir asfaltta, 3 gün boyunca sabahtan akşama kadar tepelerinde dolaşmak sureti ile haklarında çok şey öğrenecek ve keşfedecek fırsatım oldu. Önümüzdeki haftalarda test yazılarını sizlerle paylaşacağım...

    Şimdi eğitim zamanı

    BMW Motorrad standartlarına göre Borusan Oto İstinye tesislerinde inşa edilen ve 2004 yılı Mayıs ayında faaliyete geçen BMW Rider Academy, motosiklete yeni başlayanlardan ileri seviyeye kadar geniş bir yelpazede motosiklet severlere kaliteli güvenli sürüş programları alma olanağı sağlıyor. Sürüş alanı, yol ve enduro pistleri bulunan BMW Rider Academy’de, sadece BMW kullanıcılarına değil tüm motosiklet severlere hizmet veriliyor. BMW Rider Academy, sürüş programların dışında da çeşitli aktiviteleri ile de motosiklet severlerin buluşma noktası.

    Supersport Şampiyonası’ndaki bayrağımız: Kenan Sofuoğlu

    Hastasıyım, hastasıyım, hastasıyım bu çocuğun... Umarım onu MotoGP’de de izleme şansımız olacak. Kenan Sofuoğlu, Dünya Supersport Şampiyonası’na fırtına gibi başladı. Sofuoğlu, sezon öncesi takımı Ten Kate Racing’in katıldığı test dışında, herhangi bir tecrübesinin olmadığı Katar’ın Losail pistindeki ilk yarışında, takım arkadaşı Fransız Sebastien Charpentier ile Yamaha pilotu Kevin Curtain’ın ardından üçüncü sırayı alarak podyuma çıktı. Ten Kate yarış takımının menejeri Ronald Ten Kate’nin sonuçla ilgili değerlendirmesi ise Kenan’ın başarısını gayet net olarak açıklar nitelikte: "Sebastien’in yarışı kazanması birçoklarına göre çok büyük bir sürpriz değil belki, ama Kenan’ı podyumda görmek bizim için gerçekten çok özel bir şey oldu. Kazanamayacağını anlayınca güvenli bir şekilde yarışı bitirmeyi hedefledi ve bunu da başardı. Üstüne yeni şeyler ekleyebileceğimiz şahane bir sonuç bu."

    KENAN SUPERSPORT’U SEVDİ

    Kenan ise yarışın başında liderleri zor da olsa takip etmeyi başardığını, ilerleyen turlarda ise Kevin Curtain’i yakalayabilecek durumda olduğu halde yarışı bitirmeyi hedefleyerek hızını düşürdüğünü belirtti. "Çok güzel bir sonuç aldık" diyerek yeni takımına teşekkür eden sürücümüz, geçen yıl kullandığı superstock motosikletine kıyasla supersport klasmanının tamamen farklı olduğunu, başta süspansiyon olmak üzere motosiklet ayarları seçeneklerinin çok daha fazla olduğunu belirtti. Anlaşılan Kenan Supersport’u sevmişti.

    İKİNCİ YARIŞTA ŞANSIZDI

    Superbike Şampiyonası takvimini takip eden Supersport Dünya Şampiyonası’nın ikinci yarışı da geçtiğimiz hafta sonu Avustralya’nın Philip Island pistinde yapıldı. Kenan için pek şanslı bir hafta sonu değildi. Kenan, yine kendisine yabancı olan bir pistte yarışa sıkı başlayıp, dördüncülük için beşinci sırada giderken, 12’nci turda Honda virajında düştü. Yarışa devam edemeyen Sofuoğlu’nun sağ el bileğinde incinme olduğu, ancak sonraki yarışlar için bunun sorun teşkil etmediği açıklandı. Kenan şu anda genel klasmanda 16 puanla 6’nci sırada. Takım arkadaşı Sebastien Charpentier ise yarışı birinci sırada tamamlayarak genel klasman birinciliğini devam ettiriyor.

    MOTOGP 30 NİSAN’DA TÜRKİYE’DE

    Şampiyonaya, bu yarıştan sonra bir süre ara verip, 28-30 Nisan tarihlerinde Valencia pistindeki yarışla devam edilecek. Kenan, Avrupa pistlerini daha iyi tanıdığı için bundan sonraki yarışlarda şüphesiz daha rahat edecek. Valencia’daki yarışlarla aynı tarihte, 30 Nisan’da İstanbul Park pistinin MotoGP Şampiyonası’nın üçüncü ayağına ev sahipliği yapacağını da şimdiden hatırlatalım.

    Ayşe Şule BİLGİÇ
    ruzgarinkizi@hurriyet.com.tr
    Rüzgarın Kızı - Ayşe Şule Bilgiç'in Yazıları Her Çarşamba Hürriyet Gazetesi Otoyaşam Ekinde Yayınlanır.
    Motosiklet kulllanmak baska bir sey, hakkinda yazi yazmak baska bir sey,neredeyse yetenek isi. Ayse Hanim'in bahsettigi motosiklet kayisli degil zincirlidir. Ayrica yazilanlara bakinca sanki bir falcinin fal bakmasi gibi.Butun 600 cclik makinalar icin kullandigi veya kullanilabilecek cumleler. Neredeyse hepsi kivrak veya seri vb, ayrica bolca oznel ifadeler: 'guzel', 'etkileyici', 'eglenceli' vb. Bu yazidan sonra gidip MT 03 alasim gelmedi, zira hicbir farkini, hususiyetini veya avantajini goremedim,oylesine bir sey var sanki ortada...
    Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)

  16. #16
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı omersirin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet kulllanmak baska bir sey, hakkinda yazi yazmak baska bir sey,neredeyse yetenek isi. Ayse Hanim'in bahsettigi motosiklet kayisli degil zincirlidir. Ayrica yazilanlara bakinca sanki bir falcinin fal bakmasi gibi.Butun 600 cclik makinalar icin kullandigi veya kullanilabilecek cumleler. Neredeyse hepsi kivrak veya seri vb, ayrica bolca oznel ifadeler: 'guzel', 'etkileyici', 'eglenceli' vb. Bu yazidan sonra gidip MT 03 alasim gelmedi, zira hicbir farkini, hususiyetini veya avantajini goremedim,oylesine bir sey var sanki ortada...
    Bu sizindemi dikkatinizi cekti?
    Ayni husus benimde dikkatimi cekti,
    Yaziyi okudum fakat Ayse hanim'in yazmis oldugu diger yazilarla karsilastirmak icin okudum. Her yazida kullanilan ifadeler neredeyse ayni.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  17. #17
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cehaletin böylesi!!

    Yazar burada, kayis motoru tahrik ediyor demek istemis.
    Yani motora binerken kayis takarsaniz tahrik olur acaip seyler yapar anlaminda soyluyor onu.
    Buradan otomobil suruculerine de emniyet kemerinizi takin mesaji veriyor.

    Lutfen art niyetli olmayalim.

    Su muhendis taifesine edebiyat anlatmak zor is azizim.
    ben düz adamım abicim, öyle dolaylı anlatımları, 3 kelimeden uzun cümleleri pas geçiyorum

    beyti ustası beyitlerin efendisine edebiyat dersi veriyo, peehhh :-)
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  18. #18
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cehaletin böylesi!!

    Yazar burada, kayis motoru tahrik ediyor demek istemis.
    Yani motora binerken kayis takarsaniz tahrik olur acaip seyler yapar anlaminda soyluyor onu.
    Buradan otomobil suruculerine de emniyet kemerinizi takin mesaji veriyor.

    Lutfen art niyetli olmayalim.

    Su muhendis taifesine edebiyat anlatmak zor is azizim.
    Hani şu E..tik Şoplarda satılan kayışlardan mı?....
    Eğer motoru tahrik edecekse motora alayım o kayıştan....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler