PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ön amortisörleri indirmem lazım bu motorda nasıl yaparız ?



Seger125
17 Aralık 2011, 01:28
Motorumun ön amortisoru fazla kalkık guzel durmuyor yandan o yuzden ındırmem lazım ama degısık bı dıreksıyon tıpı oldugu ıcın nasıl yapılcagını bılmıyorum fıkırlerınız ?
http://www.segermotors.com/img/kucuk_e1bfb45cfe0dc7075ca08bb7efab203b37.jpg

search16
17 Aralık 2011, 01:31
Yaw susurluklu oraya gelince görüşelim senle. Benimde yarım o taraflı. Sık sık gelirim oralara. Bu fotodaki makina seninmi. Cup yokmuysu sende.

Seger125
17 Aralık 2011, 01:33
Beklerım gelırsen gorusuruz. avatardakı benım makına, bu resım temsılı.. dıreksıyon kartal oldugu ıcın nasıl yapılcagını bılmıyorum...

immortalboss
17 Aralık 2011, 01:43
Bu olayı yaptığında esneme aralığı değişecek motosikletin bence bunu da hesaba kat üstad.Girdiğin sert bir çukurda ön kavalları yamultabilir hatta kırabilirsin bile.Ve küt küt vuruntulu bir sürüş olacaktır.

search16
17 Aralık 2011, 01:43
Bu işlem çok meşakatli ve riskli. Ön maşaları direksiyondan ayıracaksın. Aynı ölçüde üst kısımlardan dikkatlice keseceksin. Yanlız sadece dış boruyu keseceksin. İçinden saplama çıkacak. O saplamayıda kesilecek. Sonrasında ilk kestiğin borudanda baş kısmını kesip üst kısma kaynatacaksın. Riskler çok bu işleme. Dengesiz kesilme, kaynak tutmama(ince malzeme olduğundan),topladıktan sonra direksiyonda sağa sola çekme ve kaynak yerlerinin paslanması gibi etkenler olacaktır. Ona göre. Hangi mahalledesin.

35emre35
17 Aralık 2011, 02:01
Bu olayı yaptığında esneme aralığı değişecek motosikletin bence bunu da hesaba kat üstad.Girdiğin sert bir çukurda ön kavalları yamultabilir hatta kırabilirsin bile.Ve küt küt vuruntulu bir sürüş olacaktır.
kesmeye veya kaynağa gerek yok. maşaları tutan üçgenin sağ ve solundaki; alt ve üstteki civatalrı gevşet. gevşettikten sonra maşlar üste çıkacak, motorun önü düşecektir. istediğin yüksekliğe geldiğinde ikitarafıda aynı uzunluktayken sık. fakat bu durum "immortalboss" unda dediği gibi sağlıklı değildir, kavallar yamulmaz ama en ufak bir çukur vuruntu yapmaya rahatsız atmeye başlar.

search16
17 Aralık 2011, 02:28
kesmeye veya kaynağa gerek yok. maşaları tutan üçgenin sağ ve solundaki; alt ve üstteki civatalrı gevşet. gevşettikten sonra maşlar üste çıkacak, motorun önü düşecektir. istediğin yüksekliğe geldiğinde ikitarafıda aynı uzunluktayken sık. fakat bu durum "immortalboss" unda dediği gibi sağlıklı değildir, kavallar yamulmaz ama en ufak bir çukur vuruntu yapmaya rahatsız atmeye başlar.
Benim kaynak işlemini belirttiğim gibi yapılması durumunda kavalların yamulması veya vuruntu gibi etlenler olmayacaktır. Diğer etkenlerde yok değil tabikide.

35emre35
17 Aralık 2011, 02:34
Benim kaynak işlemini belirttiğim gibi yapılması durumunda kavalların yamulması veya vuruntu gibi etlenler olmayacaktır. Diğer etkenlerde yok değil tabikide.
search16 alınma, okadar işleme masrafa gerek yok, benim değim en kolay yöntem. yoksa keserek ve kaynakla maşa kısaltılabilirde uzatılabilirde, esas uzatılırsa yamulma riski daha fazladır.

Seger125
17 Aralık 2011, 02:40
LokaL'in yanında demır kopruyu gecınce selvı evlerde oturuyorum search16,
dıreksıyonun orda o dedıgın vıdaları gevseltme olasılıgı yok cunku ole bı dıreksıyon degıl dırek saseye baglı dıkkat edersenız farkedersınız, cbr 125'e cok benzıyo dıreksıyon. yanı ybr gıbı gevselt vıdaları bastır cıksın degıl yanı..