PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 125 cc Çinliyi 250 cc ye yükseltiyorum..Resimli



Sayfa : [1] 2 3

kingcüneyt
13 Aralık 2011, 11:46
İyi günler arkadaşlar malum bu çinli motorlar iyice taladı etrafı adım başı çinli motor görür olduk :) G.antepde de durum böyle malesef :) herneyse konumuza gelelim antepde hemen hemen orjinal motor yok gibi adım başı 200 lük 250 lilik kaynıyor :) (Antebe gelen arkadaşlar bilir) arkdaşımın orjınal motoruda yavaştan sesler gelmeye başlayınca cüneyt bizde büyütelim mi diye sordu :) Bende herkes yapıyor bizimki farklı olsun yöntemiyle evet dedim gittim ustamın yanına malzemleri yazdı gittim aldım aldığım malzemeler..

250 -30-15 (perno) krank krank Tornaya gidip CNC makinasıyla stronglu olacak

65,5 silindir

Sheng karbüratör 200

200 Manifolt

200 Üst kapak (Zongshen) veya 200 kuba ters saplamalı

200 subap şişi 2

4 tane çelik saplama

zealsun göbek

motor yağı

takım conta

arka 32 dişli ön 18 dişli orjinali 38 15

6 lı Baskı plaka

yapılıcak işlemler krank tornaya gidip stronglu olcak,kartel oyulacak üst kapak tornada elden geçecek şimdilik bunlar motorun alt motoru 250 üst tarafı 200 olarak düzüyoruz ama silindir piston çapından anlayan 65,5 silindirin kaç cc ye oran ettiğini bilirler 250 krank strong tan sonra en az 265-270 cc olarak çıkıyor çünkü bir milimi bile önemli :cat: Bunlar apaçi işi değil öyle egsozu delipte bağırtan olmaycak gazı koydun mu yeri inletecek:cat: pazar günü bitecek Allahın izniyle test etmek isteyenleri misafirim olarak bekliyorum antalyadan enes ve arkadaşı 2 ay önce 62,5 motoru test emişlerdi.. :queen: krank tornaya gittiği için resim atamadım motor düzülmeden hepsini çekerim tek tek silindirle üst kapak resmini çekebildim:cyclopsan..Diğer malzemeler motorcuda kaldı ama gittiğimde çekip atarım resimleri..

http://www.hizliupload.com/di-48914I32.jpg
http://www.hizliupload.com/di-JUQC.jpg
http://www.hizliupload.com/di-E5K4.jpg

fat280
13 Aralık 2011, 12:03
hadi bakalım bekliyorum yeni canavarı :D

kingcüneyt
13 Aralık 2011, 12:25
33 kişi okuyor tık yok maşallah :)

izmiRT125
13 Aralık 2011, 12:29
motorum rektefiye istediğinde bendeki 125 lik makinayı da sizin yaptığınız gibi 250cc üzeri hale getirmek istiyorum... ... sizin tecrübenizden faydalanmak isterim... :rendeer:

kingcüneyt
13 Aralık 2011, 12:45
elimden geleni yaparım kardeşim antalyada bi rektefeye 400 lira para alıyorlarmıs ybr lere aynı işin daha iyisini tek işcilik 50 liraya yaptırdım yetkili servise buraya..:) bu 250 cc ye yükseltmede 350 malzme normalde 470 tutdu bana olan fiyat 130 150 torna 140 da işcilik tutuyor toplam 640 liraya yaptıryorum ama tork ivmelenme süper cbr 250 rx 135 filan yanında sadece öyle kalır.. abartmış olmayayım bunun daha büyüğü var 74 mm piston çaplı 4 milyar harcadık Er 5 le kaldıryorlar ona göre hesap edin gücünü :):)

berk_cglr
13 Aralık 2011, 12:49
adın cüneyt sanırım ben istanbulda bir türlü istedigim gibi bi usta bulamadım o yüzden diyorum acaba askerdeyim şuan ama askerden dondukten sonra motoru söküp sana gerekli parçaları yollatsam tornaya girecek vs neyse sena parasınıda yollarım hesaba vs sende gerekli parçaları alıp bana yollatsan bende burda toplatsam olurmu birde tahminen kaca gelir fiyatı vede ortalama kac yapabiliyor bu şekilde motor bendeki şuan orjinal ramzey 150 cc dağ motoru modeli bakmak istersen 150 gy 3 a diye geciyor

kingcüneyt
13 Aralık 2011, 12:56
adın cüneyt sanırım ben istanbulda bir türlü istedigim gibi bi usta bulamadım o yüzden diyorum acaba askerdeyim şuan ama askerden dondukten sonra motoru söküp sana gerekli parçaları yollatsam tornaya girecek vs neyse sena parasınıda yollarım hesaba vs sende gerekli parçaları alıp bana yollatsan bende burda toplatsam olurmu birde tahminen kaca gelir fiyatı vede ortalama kac yapabiliyor bu şekilde motor bendeki şuan orjinal ramzey 150 cc dağ motoru modeli bakmak istersen 150 gy 3 a diye geciyor

berk kardeşim enes_007 arakdasımız gelmıstı antepe ybr yı bu sekıl yapcaklardı 1000 lira tutdu masrafı Ybr nın parcası pahalı dıye senın makına dağ motru olduğu için nasıl sonuç alırız bılmıyorum ama dağda zapdedemiyeceğin kesin çünkü aşırı artış oluyor Bmw km siyle 165 170 yapıyor.. sana söyle yardım edebilirm sen motor bloğunu komple gönderirsin ben burda A dan Z ye yaptırır başka motra bağlatır test eder sana gönderirim sende sadece dişliyi değiştirip kullanırsın

fazla değisiklik olacağını sanmıyorum baktım motruna ufak tefek farklılıklar olabilir o kadar 650 civarı gidyor bizimkine ama ağzına kadar dolu şehir içi binilmek için orjinal ayarlı 200 lük oluyor ama fabrika ayarlarıyla hesaplarsak 250 cc yide geçiyor :)

maxi97
13 Aralık 2011, 13:03
şeytan diyor 3 milyara ybr alacağına gidip 350cc ugk al...

berk_cglr
13 Aralık 2011, 13:05
olur bana uyar olesi birde motoru bildiğin çin malı motorlara benziyor zaten kanuni bretonun tek egzostlu versiyonu diyebilirim hazır çin malı motosikletlerin yedek parcalarının cok oldugu bır yerdesın bi soru daha sorsam komple lektrık tesısatı vede buna uygun sag sol kutuk lazım tahmınen kaca bulabılırım varmıdır oralarda suan kı çin malı dağ motor için soruyorum bidiğin çinli motor :) sağdan soldan aynı kasa olarak o 150 li lik kanuni falan onların birebir aynısı sadece tek egzostlu

kingcüneyt
13 Aralık 2011, 13:08
olur bana uyar olesi birde motoru bildiğin çin malı motorlara benziyor zaten kanuni bretonun tek egzostlu versiyonu diyebilirim hazır çin malı motosikletlerin yedek parcalarının cok oldugu bır yerdesın bi soru daha sorsam komple lektrık tesısatı vede buna uygun sag sol kutuk lazım tahmınen kaca bulabılırım varmıdır oralarda suan kı çin malı dağ motor için soruyorum bidiğin çinli motor :) sağdan soldan aynı kasa olarak o 150 li lik kanuni falan onların birebir aynısı sadece tek egzostlu
birazdan parçaçıya gidecem orda fiyatını öğrenir sana yazarım sağ sol kutuk dediğini tam anlayamadım :) Çinli motorun bütün parçaları var antepde :)

berk_cglr
13 Aralık 2011, 13:11
şöyle sağ sol kumanda paneli kopmle elektrik tesisatı ha bide varsa arka disk fren için fren merkezi (pompa kısmı) ne kadar öğrenirsen çok sevinirim dostum

serkanADH13
13 Aralık 2011, 16:40
hayırlısı olsun,
umarım beklediğin performansı alırsın,
hele çıksında bi görelim canavarı :)

kingcüneyt
13 Aralık 2011, 16:43
hayırlısı olsun,
umarım beklediğin performansı alırsın,
hele çıksında bi görelim canavarı :)

pejo 206 la yakalayabilirsem videosu çekecem trafiğe kapalı yerde yoksa Z 750 le çekeriz siteyede yüklerim feci bişey olcak Allahın izniyle

_w_
13 Aralık 2011, 16:55
Kardeşim öncelikle hayırlı olsun. Forumda birkaç arkadaş bu işlerle uğraşıyor . Cc yükseltince sonradan sorunlar çıkıyor diye duydum. Mesala hızlı giderken yağ pompasının arzalandığı -subap kesme olayının olduğu. Bunlar benim duyduklarım. bunlar hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirm.

tigermbz
13 Aralık 2011, 17:10
cüneyt kardeş!
yaptığın iş, kuvvetle muhtemel motor açısından sıkıntılı olabilecek bir mevzu
ruhsatla alakalı sorunlar da cabası

o yüzden bu işi bitireceksin,
sonra motoru hatırı sayılır bir süre kullanacaksın,
daha sonra da bize ben şu kadar kullandım, şöyle şeyler oldu veya olmadı şeklinde görüş beyan edeceksin,
tamamen objektif olacaksın ama

cc büyütme, imkanı kısıtlı motorcuların ilgisini çekebilecek bir mevzu
bizim senda, 200 cc olsa tadından yenmez
lakin önce icraat sonra da sonuç görelim

GP500-1st
13 Aralık 2011, 18:28
cüneyt kardeş!
yaptığın iş, kuvvetle muhtemel motor açısından sıkıntılı olabilecek bir mevzu
ruhsatla alakalı sorunlar da cabası

o yüzden bu işi bitireceksin,
sonra motoru hatırı sayılır bir süre kullanacaksın,
daha sonra da bize ben şu kadar kullandım, şöyle şeyler oldu veya olmadı şeklinde görüş beyan edeceksin,
tamamen objektif olacaksın ama

cc büyütme, imkanı kısıtlı motorcuların ilgisini çekebilecek bir mevzu
bizim senda, 200 cc olsa tadından yenmez
lakin önce icraat sonra da sonuç görelim

Derbi ye uyumlu orjinal 165 cc kitler malossi vb. var olması lazım carburatör pcı egzoz... Avrupada çoluk çocuk oyuncak gibi oynuyor böyle makinalarla:P Bizde vergisiydi ithalatıydı b.ok umuzla oynuyoruz burda sinirlendim bak şimdi:pr:

kingcüneyt
13 Aralık 2011, 18:56
Kardeşim öncelikle hayırlı olsun. Forumda birkaç arkadaş bu işlerle uğraşıyor . Cc yükseltince sonradan sorunlar çıkıyor diye duydum. Mesala hızlı giderken yağ pompasının arzalandığı -subap kesme olayının olduğu. Bunlar benim duyduklarım. bunlar hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirm.
kardeşim ben tek subap kesmeye şahit oldum oda adam sinrilenmiş 1 viteste elini çekmeden köklemiş devam edince subaplar filan kitlemişti yağ eksiltme filan duymadımda görmedim hiç ben işin erbabına yaptıyorum öyle dandik motrculara değil o yüzden sorun yok yani :)

cüneyt kardeş!
yaptığın iş, kuvvetle muhtemel motor açısından sıkıntılı olabilecek bir mevzu
ruhsatla alakalı sorunlar da cabası

o yüzden bu işi bitireceksin,
sonra motoru hatırı sayılır bir süre kullanacaksın,
daha sonra da bize ben şu kadar kullandım, şöyle şeyler oldu veya olmadı şeklinde görüş beyan edeceksin,
tamamen objektif olacaksın ama

cc büyütme, imkanı kısıtlı motorcuların ilgisini çekebilecek bir mevzu
bizim senda, 200 cc olsa tadından yenmez
lakin önce icraat sonra da sonuç görelim


size son derce şeffaf şekilde cvp verebilirm aldığım parçaların hepsi orjinal yani karburatorunu iğneyle büyütme değil direk 200 lük karbüratör rektefeli 200 lük değil direk 200 lük muayneden yanıda sorun yok çünkü şaşe numaralarıyla oynamıyoruz muayne istasyounundaki tek lastik ebatına farına sinyaline aynasına bakıyor sadece :) bende king varkende uğraşıyordum bu işlerle ama o zamanlar çok arıza veriyodu şimdi bu düzdügüm yarış motoru değil şehir içi esnaf işi yani ama bir cbf 250 mz 301 rx kingi hyo yu çolgına cevirecek cinsten makına olcak apaçi işi değil :) o randımanlı olmayan 250 üstünde geçerli habire arıza veriyor çünkü yarış için düzlüyor onlar yarışta 2 km ondan sonra tekrar toplanıyor..

---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:49 ----------


Derbi ye uyumlu orjinal 165 cc kitler malossi vb. var olması lazım carburatör pcı egzoz... Avrupada çoluk çocuk oyuncak gibi oynuyor böyle makinalarla:P Bizde vergisiydi ithalatıydı b.ok umuzla oynuyoruz burda sinirlendim bak şimdi:pr:
bokuyla oynayan kim anlayamadımda??? avrupalı yapınca tebrik üff ya nasıl yapmış deriz ağzımız açılır ama bizim Türkiyede yaptın mı apaçi derler şöyle böyle derler bazen nasıl ülkede yaşıyoruz hiç anlamıyorum..galiba yanlış anladm sizi ama neyse

enes_007
13 Aralık 2011, 20:14
Arkadaşlar king cüneytin dediği gibi bizzat antepe gidip denedik şuan arkadaşın yapacak olduğu motor ister inanın ister inanmayın 180 kmh neti olacak.kesin delta motor turgay abi yapıyordur:)

http://imageshack.us/photo/my-images/716/dsc00388tr.jpg/

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

Antalyadan kalktık gaziantepe motor yaptırmaya gittik :)

http://img836.imageshack.us/img836/6284/70544390.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/4448/65973378.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/1263/44262486.jpg

http://img33.imageshack.us/img33/3543/34733544.jpg

immortalboss
13 Aralık 2011, 20:27
Enes_007 üstadım.Fotoğraf var mı hiç yaptırdığınız motor aksamının merak ettim doğrusu.Çok büyük bir görüntüsü oluyor bu işlemler yapıldıktan sonra.

Mengu16
13 Aralık 2011, 20:35
Lütfen noolur o motora adam gibi bir çift tubeless lastik almadan(Michelin, Pirelli, Metzeler, Dunlop gibi) 120km hızı geçmeyin.

enes_007
13 Aralık 2011, 20:52
Enes_007 üstadım.Fotoğraf var mı hiç yaptırdığınız motor aksamının merak ettim doğrusu.Çok büyük bir görüntüsü oluyor bu işlemler yapıldıktan sonra.

yok kardeşim :) yanımızda 1200 tl götürdük yamaha ybr de randuman verim alamama durumu nedeniyle yaptırmadık turgay usta garanti veremedi ancak diğer Cg ve rx serileri olsaydı işimiz garantideydi:) dönerken otobüs bulamadık konyaya kadar rastgele bi otobüsle gelip konyadan antalyaya YBRile 4 saate girdik :)

buda türkiyede tek olan yamaha crux modeli gaziantepte

http://img141.imageshack.us/img141/8972/dsc00410ne.jpg

GP500-1st
13 Aralık 2011, 20:54
@Kingcüneyt

kardeş alınganlığın üstünde galiba bugün:) Motorlar için üretilmiş orjinal kitler Türkiyede ya bulunmuyor yada değerinin 2-3 misli fiyata satılıyor onu kastettim. Sana eleştiri getirmedim.

Motosiklet yaşam tarzın ve hobinse üzerinde değişiklikler yapmak çok zevkli bi uğraş.

Modifiye edilen motorun markası ne bilmiyorum ama frenleri ve lastikleride güçlendirilmeli. giden ama duramayan viraj alamayan bi motoru kimse istemez.

Okan Sinan Ocan
13 Aralık 2011, 21:07
Sevgili Kardeşim ,

Anladığım kadarı ile sadece hacim yükselterek ehven performanslı bir makina yapacaksın yani hem güçlü hemde uzun ömürlü bir sonuç çıkacak ortaya doğrumudur ????

yakamoz043
13 Aralık 2011, 21:32
öncelikle enes kütahyadan selamlar kardeşim nasılsın ne var ne yok uzun zamandır yazamıyrum,bu arada antepteki kardeşlerimede selam ederim;

kingcüneyt kardesım bellıkı bu modıfıye ve reketefe işlerinle az çokta olsa ilgileniyorsun,sana bır sorum olucak emınımkı bılgın vardır bu konu hakkında ;
komple set hazır toplanmıs olarak motor vardır mutlak surette 250 ,300 cc cıvarı CG serısı bunların fıyatları ve kalıtelerı hakkında bılgı verırmısın,parca ve ömür konusu hakkında?

ysn17
13 Aralık 2011, 21:56
Sabırıszlık la bekliyorum..işinizde başarılar ;)

RruDeBoyY
13 Aralık 2011, 21:59
başarılar kardeş

kingcüneyt
14 Aralık 2011, 10:51
@Kingcüneyt

kardeş alınganlığın üstünde galiba bugün:) Motorlar için üretilmiş orjinal kitler Türkiyede ya bulunmuyor yada değerinin 2-3 misli fiyata satılıyor onu kastettim. Sana eleştiri getirmedim.

Motosiklet yaşam tarzın ve hobinse üzerinde değişiklikler yapmak çok zevkli bi uğraş.

Modifiye edilen motorun markası ne bilmiyorum ama frenleri ve lastikleride güçlendirilmeli. giden ama duramayan viraj alamayan bi motoru kimse istemez.
hakılısınız dün yalış anladım sizi kusura bakmayın evet motr çok kuvvetli olacağı için frenler de önemli ön tambur olan freni disk yapmayı düşünüyoruz kısmetse olcak tekrar kusura bakmayın..

Sevgili Kardeşim ,

Anladığım kadarı ile sadece hacim yükselterek ehven performanslı bir makina yapacaksın yani hem güçlü hemde uzun ömürlü bir sonuç çıkacak ortaya doğrumudur ????
orjinal parçalarla hacim yüksetiyoruz doğrudur okan abi ama ehven performanslı demenizi anlayamadım bu işlemler bittikten sonra %100 değişiyor tepki veriyor..

öncelikle enes kütahyadan selamlar kardeşim nasılsın ne var ne yok uzun zamandır yazamıyrum,bu arada antepteki kardeşlerimede selam ederim;

kingcüneyt kardesım bellıkı bu modıfıye ve reketefe işlerinle az çokta olsa ilgileniyorsun,sana bır sorum olucak emınımkı bılgın vardır bu konu hakkında ;
komple set hazır toplanmıs olarak motor vardır mutlak surette 250 ,300 cc cıvarı CG serısı bunların fıyatları ve kalıtelerı hakkında bılgı verırmısın,parca ve ömür konusu hakkında?
evet kardeşim o şekilde de var suriyeden set olarak 300 cc 250 cc geliyordu bi ara ama o kadar randımanlı olmadığı için parça parça kaliteli malzemelerle düzüyoruz..

Sabırıszlık la bekliyorum..işinizde başarılar ;)
teşekkür ediyorum biterse deneme amaçlı benim arbayla km sini alcağım full korumayla tabi :)


başarılar kardeş

teşekkür ederim kardeşim

berk_cglr
14 Aralık 2011, 11:04
bende merak ettim şimdi sonuç ne olucak bakalım eğer sonuç güzel olur bir sıkıntı çıkarmazsa çonko burada ustalar hep randıman vermez büyütme ayar tutmaz diyorlar eğer dediğim gibi bir sıkıntı olmazsa mayısa kadar kesin senle bir daha görüşüp bu işe girişicem

kingcüneyt
14 Aralık 2011, 13:07
bende merak ettim şimdi sonuç ne olucak bakalım eğer sonuç güzel olur bir sıkıntı çıkarmazsa çonko burada ustalar hep randıman vermez büyütme ayar tutmaz diyorlar eğer dediğim gibi bir sıkıntı olmazsa mayısa kadar kesin senle bir daha görüşüp bu işe girişicem

kardeşim dün gidemedim senin dediğin parçaların fiyatlarını öğrenecem bugun kusura bakmayasın aklımda yani

berk_cglr
14 Aralık 2011, 15:05
yoo nedemek denk gelirrse sor benim için sorun değil

izmiRT125
14 Aralık 2011, 17:06
CÜNEYT Heyecanla buradaki yazıları takip ediyorum... ....

eğer motorum eski olsaydı veya rektefiye yapılacak durumda olsaydı; senin yakana yapışmış, parçaları bekliyor olacaktım... :cat::wiinkk:

şuan sorun yok iken parçalara anahtar değdirmek istemiyorum.. fakat sen şimdiden mail adresini, cep telefonunu benim özel e atarsan sevinirim.. nasıl olsa ileride muhtaç olacağım sana..

kingcüneyt
15 Aralık 2011, 11:20
CÜNEYT Heyecanla buradaki yazıları takip ediyorum... ....

eğer motorum eski olsaydı veya rektefiye yapılacak durumda olsaydı; senin yakana yapışmış, parçaları bekliyor olacaktım... :cat::wiinkk:

şuan sorun yok iken parçalara anahtar değdirmek istemiyorum.. fakat sen şimdiden mail adresini, cep telefonunu benim özel e atarsan sevinirim.. nasıl olsa ileride muhtaç olacağım sana..

muhtaçlık ne demek kardeşim elimden geleni yaparım bundan hiç şüpheniz olmasın bu arada bugün kartel torranda oyulmayaca gidecek ayarlı eksantrik takılcak cuma gün üst kapak silindir cumarteside inş egsoz takılcak

berk_cglr
16 Aralık 2011, 03:30
son durum ne ne oldu bittimi motor

kingcüneyt
16 Aralık 2011, 10:35
son durum ne ne oldu bittimi motor

stronglu krangımız kartele kondu alt motor kısmı bitti tek 6 baskı plakayı unutmuşum almayı :( onuda şimdi gidip alcam silindirle üst kapakta değişiklik yaptık onlarda :) bugün gelcekti sipariş verdirmiştim... 250 cc kaldıracak egsozuda aldık Allahın izniyle bugün çalışcak şimdi gidecem bikaç resim çekerim..

Syanur
16 Aralık 2011, 10:51
Vay Antepliler vay... Lisedeyken az gavurmasını, burmasını yimedim :) Hala da o yemeklerin tebætini anlayamadım yöörum :)

Sonuçları bekliyorum :cat:

kingcüneyt
16 Aralık 2011, 18:11
evet arkadaşlar motorumuz yavaş yavaş bitiyor alt motor kısmı bitti 6 lı baskı plakayı unutmuştum onuda aldım alt motor kısmı toplandı bitti gelelim silindirle üst kapağa :) parçacının verdiği silindirle üst kapak hoşumuza gitmedi zongshen parka üst kapakla silindirimiz bugün geldi yeni parçaların resimlerinide çektim buyrum resimler 250 lilik krankımız nasıl duruyor ama :):)

http://www.hizliupload.com/di-8SYK.jpg
http://www.hizliupload.com/di-O1XZ.jpg
http://www.hizliupload.com/di-UU0B.jpg
http://www.hizliupload.com/di-OIIC.jpg

değiştirdiğim üst kapak ve silidir

http://www.hizliupload.com/di-PH1U.jpg
http://www.hizliupload.com/di-153P.jpg
http://www.hizliupload.com/di-M499.jpg

ee bunları yaptırmışken bizim emektar yamahayıda yaptırmmak olmazdı depriyaj plakları bitmişti onada orjinal deprej plakları aldım 80 lirada ona gitti 5 tane plağa 80 lira verdim cuk diye oturdu:salut: ah ulan yamaha herşeyin pahalı..:pr::cherry:

http://www.hizliupload.com/di-34FA.jpg
http://www.hizliupload.com/di-QRX2CSJ6.jpg

immortalboss
16 Aralık 2011, 18:39
Güzel gibi görünüyor herşey.En anlamadığım şeylerden biri şu motor kısmını söküp takmak.Bir adet çöp olmuş motosiklet bulup parçalayacağım.Bakalım toplayabilecek miyim.Yazın vaktim olursa karın tokluğuna bu işi öğrenmek isterim.İstediğimde gideyim.Yardım edeyim.Para pul istemez tek derdim kendi söküğümü dikebileyim.Kolay gelsin tekrar.Bittikten sonra sağlam ve kaliteli bir video istiyoruz. :)

ferhatkars
16 Aralık 2011, 18:45
Güzel gibi görünüyor herşey.En anlamadığım şeylerden biri şu motor kısmını söküp takmak.Bir adet çöp olmuş motosiklet bulup parçalayacağım.Bakalım toplayabilecek miyim.Yazın vaktim olursa karın tokluğuna bu işi öğrenmek isterim.İstediğimde gideyim.Yardım edeyim.Para pul istemez tek derdim kendi söküğümü dikebileyim.Kolay gelsin tekrar.Bittikten sonra sağlam ve kaliteli bir video istiyoruz. :)

ben çok çalıştım abi.... ama para da alıyordum...:cherry: günlük en az 20 lira... çalışmadıgım günlerde de motorumun yedek parçasını lamba buji yağ gibi şeyleri de para vermeden aldım.... hatta geçen bayram tatilinde biraz daha abartıp kazalı scooterden ön fren hidrolik yağ deposu ve manetini aldım....:thumleft:

şuan kendi söküğümü gayet güzel dikiyorum...:bounce:

mekan67
16 Aralık 2011, 18:47
ben çok çalıştım abi.... ama para da alıyordum...:cherry: günlük en az 20 lira... çalışmadıgım günlerde de motorumun yedek parçasını lamba buji yağ gibi şeyleri de para vermeden aldım.... hatta geçen bayram tatilinde biraz daha abartıp kazalı scooterden ön fren hidrolik yağ deposu ve manetini aldım....:thumleft:

şuan kendi söküğümü gayet güzel dikiyorum...:bounce:
buna fırsat bu fırsat aman gaçırma derler:thumleft:

ferhatkars
16 Aralık 2011, 18:53
buna fırsat bu fırsat aman gaçırma derler:thumleft:

ahtapot gibi sarılmışım bırakırmıyım.... amaa el emeğimden kazandıgı paralarında haddi hesabı yok....

mekan67
16 Aralık 2011, 18:58
ahtapot gibi sarılmışım bırakırmıyım.... amaa el emeğimden kazandıgı paralarında haddi hesabı yok....
bizde cuneyt abı sayesınde entebin ucuz pazarından faydalancaz inş.

kingcüneyt
16 Aralık 2011, 21:02
bizde cuneyt abı sayesınde entebin ucuz pazarından faydalancaz inş.

elimden geleni yaparım ..

berk_cglr
16 Aralık 2011, 22:30
bu arada benim motor seninkiyle birebir aynı daha önceden sökülü halini gördüğüm için biliyorum :)

Okan Sinan Ocan
16 Aralık 2011, 22:47
orjinal parçalarla hacim yüksetiyoruz doğrudur okan abi ama ehven performanslı demenizi anlayamadım bu işlemler bittikten sonra %100 değişiyor tepki veriyor..



Standart Performans : Fabrika çıkışı orijinal güç.

Aşırı Performans : Yakıt , motor ömrü , güvenlik v.b. gibi faktörler gözardı edilerek saf performansa yönelik çalışma sonucu ortaya çıkan güç.

Ehven Performans : Günlük kullanımda kullanılmayı hedefleyen , motor ömründen ödün vermeden elde edilen gücü hedefleyen çalışmadır. Genellikle iyi sonuç verir ama vites değişimlerine dikkat edilmelidir. Dişliler ve debriyaj hala 125 cc nin parçaları unutmamak lazım.

immortalboss
17 Aralık 2011, 01:36
Standart Performans : Fabrika çıkışı orijinal güç.

Aşırı Performans : Yakıt , motor ömrü , güvenlik v.b. gibi faktörler gözardı edilerek saf performansa yönelik çalışma sonucu ortaya çıkan güç.

Ehven Performans : Günlük kullanımda kullanılmayı hedefleyen , motor ömründen ödün vermeden elde edilen gücü hedefleyen çalışmadır. Genellikle iyi sonuç verir ama vites değişimlerine dikkat edilmelidir. Dişliler ve debriyaj hala 125 cc nin parçaları unutmamak lazım.
Sadece dişliler ve debriyaj değil şase,lastik,frenlerde 125 cc. :) Hocam hepsine bir el atar artık işlemlerden sonra.Bu arada 206 dizelse senin yaptığın motosiklet ondan fazla yakar sanırım. :)

kingcüneyt
17 Aralık 2011, 10:47
Standart Performans : Fabrika çıkışı orijinal güç.

Aşırı Performans : Yakıt , motor ömrü , güvenlik v.b. gibi faktörler gözardı edilerek saf performansa yönelik çalışma sonucu ortaya çıkan güç.

Ehven Performans : Günlük kullanımda kullanılmayı hedefleyen , motor ömründen ödün vermeden elde edilen gücü hedefleyen çalışmadır. Genellikle iyi sonuç verir ama vites değişimlerine dikkat edilmelidir. Dişliler ve debriyaj hala 125 cc nin parçaları unutmamak lazım.
açıkladığınız için teşekkür ederim bilmediğim yerleri öğrendim


Sadece dişliler ve debriyaj değil şase,lastik,frenlerde 125 cc. :) Hocam hepsine bir el atar artık işlemlerden sonra.Bu arada 206 dizelse senin yaptığın motosiklet ondan fazla yakar sanırım. :)
evet motorun durmamsı gibi söz konusu olduğu için ön freni disk fren yapmayı düşünüyorum bu arada pejom benzinli bide aksine bu işlemler yapıldıktan sonra gazı kökleyip gitmediğiniz için fazla yakmıyor

mekan67
17 Aralık 2011, 11:37
elimden geleni yaparım ..

eyv cüneyt abi :)

kingcüneyt
17 Aralık 2011, 18:16
evet arkadaşlar motorumuz bitti maşallah süper oldu ilk 500 km sıkıştırmıcadan yağını değiştirp soğuk havada rodajını tamamlayacağız bugun antep yağmurluydu motr ondan biraz kirli buyrun resimler videoyuda birazdan atacağım :) ilk izlenimlerim 115 le şöyle ufaktan ışıklarda kalkıtık ben tam gaz gittiğim halde Rx 115 le arkadaşım yarım gazla geçti :) rodajtan sonrada top speed videosunu yayınlaycam..
http://www.hizliupload.com/di-DVQR.jpg
http://www.hizliupload.com/di-IYAL.jpg
http://www.hizliupload.com/di-JE3E.jpg

RruDeBoyY
17 Aralık 2011, 18:54
usta bizim burda arkadaş 190 ı görüyorum diyo oda 250 lik yaptırdı doğrumudur

kingcüneyt
17 Aralık 2011, 18:56
motor km siyle görür çünkü km leri yanlış sanmıyorum osmaniyede net 190 yapcak motor yoktur burdaki çıplak yarış motoru bile full set 195 yapıyor bmw km siyle