PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial zat 150, arka lastik sökme, kayış ve arka fren balatası değiştirme yardım!!!



bahri_uysal
05 Aralık 2011, 02:40
merhabalar arkadaşlar motorumun grenajlarını söktüm bir güzel metalik griye boyadım ve sadece pasta ile temizleme - parlatma derdim kaldı, grenaj konusunda sıkıntım yok hatta kendi motorunu boyamak isteyen arkadaşlara da elimde geldiğince yardımcı olurum...

fakat jantları boyamak için motorumun arka lastiğini sökmekte başarısız oldum, arka lastiğin sökümünü bilen birisi bana yardımcı olursa minnettar kalırım...
bununla birlikte kayış ve arka fren balatasını da değiştirmek istiyorum bunlarla da ilgili bilgi verebilirseniz sevinirim..

sadece pazar günleri çalışmıyorum ve pazar günleri de motor tamircileri kapalı oluyor mecbur kendim yapmak zorundayım... sökmek için kullanılacak extra aparat falan var ise adı nedir ve nerden satın alabilirim bunu da belirtirseniz sevinirim...

hattsaffa
05 Aralık 2011, 03:20
bende pek çok parça boyadım. sprey boya kullanıyosan boyamak istemediğin yere dikkatlice kalın bi krem(vazelin, el kremi vs) sür. boya gitsin boya kuruyunca kremli yerleri sil kremden dolayı boya yapışmıyo ve tertemiz kalıyo ;)

bahri_uysal
05 Aralık 2011, 11:20
Ewt biliyorum guzel bi taktik kolay ve pratik, fakat sorun grenaj boyamakta degil :) arka lastigi sokmekte :)

serkanADH13
05 Aralık 2011, 13:32
arka lastiğini,,kayış değişim için Varyatörleri sökebilmen için HAVALI SOMUN SIKMA TABANCASI'na ihtiyacın olacak,
yani o işler sanıyorum bıraz zor olabılır senin için,
yok benım o sıkıntım yok dersen varyatörleri 17 lokma anahtar ve sanıyorum arka lastık somununuda 20 veya 22 lokma olması gereklı,,,
arka tekerleği sökmen için egzas'uda sökmen gerekebilir...

Kolay Gelsin...

bahri_uysal
05 Aralık 2011, 17:49
hava somun sıkma tabancası olmadan da söküldüğünü görmüştüm ama sanırım bir aparatı vardı varyatöreleri sabitlemek için, bana ondan lazım sanırsam :( nereden temin edebilirim diye araştırayım en iyisi

bahri_uysal
11 Aralık 2011, 23:18
bahsettiğim varyatör aparatını temin ettim. varyatörler ile bir problemim kalmadı fakat en büyük problemim arka lastik

hala arka lastiği sökemedim, egsozu söktüm egsoz bakalitinin somunlarını söktüm fakat arka lastik milim yerinden kıpırdamıyor en sonunda ite kaka tamirciye götürmek zorunda kalıcam ona yanıyorum :(

izmiRT125
11 Aralık 2011, 23:56
Okadar sökmüşsün, zoru başarmışsınız... benim hatırladığm kadarıyla, egzostun olduğu yerdeki amartisörün bağlı olduğu siyah metalide sökmen gerek.. ...

her babayiğit zat ile ugraşmaz, epeyce vida söktürüyor.. ... karenajlı motorun mekaniği ile ugraşmak çok zor, yarış motoru açıp kapamaktan daha fazla vakit alıyor bu ZATlar..

sedarsad
11 Ocak 2012, 20:34
bahsettiğim varyatör aparatını temin ettim. varyatörler ile bir problemim kalmadı fakat en büyük problemim arka lastik

hala arka lastiği sökemedim, egsozu söktüm egsoz bakalitinin somunlarını söktüm fakat arka lastik milim yerinden kıpırdamıyor en sonunda ite kaka tamirciye götürmek zorunda kalıcam ona yanıyorum :(

varyatör aparatını izmirde nerden buldun ustam ?