PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VFR 800 gidon yükseltmesi yapılabilir mi?



frequency48
20 Kasım 2011, 01:10
selam arkadaşlar.
2009 model beyaz vfr sahibiyim.motoruma aşığım.her yönüyle çok seviyorum AMMAAAA...
boyum biraz uzun geliyor sanırım,biraz eğilerek sürmek zorunda kalıyorum,uzun yolculuklarda belim ve el bileklerimde ağrı-uyuşma oluyor.
gidon yükseltme aparatı ile sorunumun giderileceğini umuyorum ama nette aramadığım yer kalmadı,yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar.böyle bi aparat veya başka bi hal çaresi var mıdır?
sorunu çözemezsem satmak zorunda kalcam.pişman olmak istemiyorum.herkese teşekkürler,tekeriniz düz bassın.

greyhorse
20 Kasım 2011, 01:25
gidon clip-on yani amortisör baglantılı oldugundan sıkıntılı bir durum ya daha yuksek clıp on gidon yaptıracaksın yada triple tree'ye.yani üst tablaya kelepçe'ler için iki adet delik açılır kelepçeler bushing ve civatalarıyla sabitlenip yeni gidon takılabilir


vfr'de son dedigim işlemi yapabilmen mümkün kimisi kıllanabilir motorun orjınallıgı gıder dıye
iki secenek var ikiside mumkun

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTm9PBAN37CU7TlashQ7cuH3r_BMBjeG ntbbosOJIxN7CSt293xhp9k6MeP

glock
20 Kasım 2011, 01:27
kesinlikle olmaması gereken birşey sakın öyle rektifikasyonlara girmeyin yol tutuşunu eksi yönde etkiler tehlike yaratabilir! satın o zaman gidip crossrunner vfr ye bakın...

greyhorse
20 Kasım 2011, 01:34
http://vfrworld.com/forums/6th-generation-2002-2009/33922-handlebar-risers-vs-heli-bars-2.html


http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...St293xhp9k6MeP

yol tutuştan ziyade sürüşü degistirecegi kesindir

vfrworld'de benzer uygulamalar mevcut

kolay gelsin

frequency48
20 Kasım 2011, 01:42
verdiğniz bilgiler ve önerileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.motoru satmaktan ziyade sorunumu çözmeyi düşünüyorum herşeyden önce.
sorunumu çözebilir miyim,çözeyim derken başka problemlerle karşılaşır mıyım orasını bilemediğim için sizlerin görüşlerini istedim.
f 800 gs ile değiştirmek kolay,ya da crossrunner la.
ama dedim ya motorumu seviyorum.
tekrar tekrar teşekkürler arkadaşlar.

glock
20 Kasım 2011, 01:50
eskiden vfr800üm vardı ztn gidonu yüksek... daha fazla yükseldiğinde oturuş pozisyonu itibariylede ön lastiğe gerekli ağırlığı veremeyeceğinizden dolayı şahlanmalar yaşanabilir ben sağlıklı bulmuyorum, vfr ye yapılabilecek tek şey ancak gidon amortisörü çünkü koymamışlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

boy ölçünüzü yazar mısınız? ayrıca bu motosiklet supersporta daha yakın olduğu için touringten ziyade, bu yüzden oturuş pozisyonu yorucu olabilir bu yüzden alışmalısınız biraz daha kalçanızı dışa doğru çıkartın (popo arka mono kapağa kadar yaslansın) bu şekilde deneyin.

frequency48
20 Kasım 2011, 01:58
eskiden vfr800üm vardı ztn gidonu yüksek... daha fazla yükseldiğinde oturuş pozisyonu itibariylede ön lastiğe gerekli ağırlığı veremeyeceğinizden dolayı şahlanmalar yaşanabilir ben sağlıklı bulmuyorum, vfr ye yapılabilecek tek şey ancak gidon amortisörü çünkü koymamışlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

boy ölçünüzü yazar mısınız? ayrıca bu motosiklet supersporta daha yakın olduğu için touringten ziyade, bu yüzden oturuş pozisyonu yorucu olabilir bu yüzden alışmalısınız biraz daha kalçanızı dışa doğru çıkartın (popo arka mono kapağa kadar yaslansın) bu şekilde deneyin.

boyum1,85. depoya yakın oturduğumda biraz daha oturuş pozisyonum dik oluyor ama vfr den keyif alabilmek için ben zaten kalçamı mono kapağa dayalı kullanıyorum.düzenli olarak motor kullanmadığım için de rahatsızlık çekiyorum elbette,işler yoğun oluyor her zaman kullanamıyorum.gidon amortisörü konusunu incelemiştim,ancak soruşturduğum bazı yerlerde vfr ye uygun gidon amortisörü olmadığını söylediler ben de fazla araştırmadım.biraz daha açıklayıcı olabilir misiniz konuyla ilgili.
teşekkürler.

glock
20 Kasım 2011, 02:11
öncelikle çok abartılı bir ölçüye sahip değilsiniz vfr ye göre, vfr modeli hayabusa boyutlarına yakın ve daha yüksektir, 1000cc supersportlardan büyüktür geniş bir motosiklettir. sürüş konforunu arttırmak için yükseltici vs... tarzında aparatlara pek taraftar değilim açıkcası fakat yinede sorup soruşturun bakalım, gidon amortisörüne gelince GPR, SCOTTS veya ÖHLINS markalar mevcut. sahibinden.com a bakmak lazım. ayrıca söylemek istediğim vfr yi aldığım ve kullandığım zamanlar ulan derdim ne güzel yapmışlar ama ön çatalı niye ters tepmeli koymamışlar!

frequency48
20 Kasım 2011, 02:17
"kargaya yavrusu şahin gibi görünürmüş" derler.
motorumdan her yönüyle çok memnunum. (dik oturma problemi ve malesef ağır olması hariç)
gidon amortisörü konusunu araştırıp bulmaya çalışacağım,ancak bu parçanın bana sağlayacağı faydalar hakkında biraz bilgi verirsen sevinirim.(cahilliğimi bağışla)
teşekkürler.

glock
20 Kasım 2011, 02:29
rica ederim, gidon amortisörü size öyle bir anda gerekli olur ki o an hayatınızı kurtarır, gidondaki titreşim sarsıntı sallanma gibi durumları absorbe eden bir parça ve aynı zamanda sertlik ayarlı olduğu için gidonunuzu istediğiniz sertliğe göre ayarlayabilmenizi sağlar, kritik durumda sizin yapabileceğiniz yanlışları yapmanızı engeller.

frequency48
20 Kasım 2011, 02:41
teşekkür ederim.şu an inceliyorum.nerede bulabileceğim konusu biraz sıkıntılı gibi görünüyor.araştırayım bakalım biraz daha.

glock
20 Kasım 2011, 03:08
mutlaka vardır bulursunuz...

Burak Cingiz
22 Şubat 2012, 19:54
şu anda bir tane yapmak için uğraşıyoruz torna vs bitirebilirsek buradan linkli koyarız incelersiniz...