PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 100 Mfh Yi 125 Lik yapmak ?



35CJS55
12 Temmuz 2011, 22:24
iyi günler sizlere birşeyler danısacagım bende Mondial 100 mfh war 125 yapmayı düşünüyorum zararlarını ve yararlarını söylerseniz sevinirim teşekkürler :)

Bizim_ilker
12 Temmuz 2011, 23:08
Başımdan geçen deneyimi anlatayım. Önceden bende sym shark 125 cc motorsiklet vardı ve 5 yaşına geldiğinde piston silindir sıkıntı çıkardı Motorsiğklet tamircisi arkadşımla fikir münakaşasından sonra samsun da motor yenilemeişi ile uğraşan biratölyede dahairi bir pistona göre silindiri honlattık yenilemecinin yaptığı hesaba göre 160 cc civarı bir hacme sahip oldu. Performansıda etkileyici şekilde artmıştı taaki krank kolu kırılanakadar :) ondan sonra anladımki motorun parçaları üretilirken motor gücü hesaplanıyor ve ona dayanabilecek parçalar üretiliyor cc artıncada bu güce dayanamayan parçalar zarar görüyor. bu tecrübem belki sana bir fikir verebilir

eby78
13 Temmuz 2011, 00:16
ilker arkadaşın söylediği gibi 100 cc olan bir motoru 125 cc ye çıkartmak hem birçok parçanın değişmesi demek,hemde ileride daha ağır sonuçlara davetiye çıkartmak demektir..sadece 125cc piston takmakla olmaz o iş..bunun için krank en başta değişmesi gerekiyor..bu motor içinde sadece ilk adım.bunun dışında karbüratör'e kadar elden geçmesi değişmesi lazım..ama bu kadar oynama yapmayım sadece piston ile bir nebze daha güçlü olsun dersen sadece piston sekman değişimi yaparak 110cc yapabilirsin..biliyorsundur çinli cub motorların 100 ve 110cc blokları krankları aynı..en güzel,en sorunsuz çözüm al kanuni tigrinanın 110cc silindirini tak,ön dişliyi de 1 boy büyük olanı ile değiştir,tadından yenmez o zaman ukh nin ;)