PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 150 cc mi yapsak ?



onuRRtas
12 Temmuz 2011, 13:14
Merhaba beyler, en sonunda sıyırdım yağ yakma meselesi yüzünden kafayı internetten silindir piston sekman bakmaya başladım. Bi sitede çok uygun bi fiyata buldum. SIFIR.

2 seçeneğim var. 1. si 40 TL olan ÇELİK 125 cc CG Seti.

http://mopetpar.com/StockProperties.php?SCode=ST04071

2. si ise 150 cc ZONGSHEN 150 CC cg seti buda 60 tl.

http://mopetpar.com/StockProperties.php?SCode=ST04078

Açıkçası almışken 150cc yapayım taraftarıyım. Ama yağ pompasının yetişemeyip motorun totoşu başı dağıtması ihtimalinden baya baya tırsıyorum diyebilirim.

Yapan varmıdır içinizde, yada yorumlarınız benim için çok önemli.

Şimdiden teşekkür ederim.

Ramazan Can
12 Temmuz 2011, 13:29
yağlama yetersiz gelecektir..... bence 125 e devam...

tr100a
12 Temmuz 2011, 14:41
olur ama işi yarım yapıp randıman alamayınca imkansız görüyorlar yağ pompasıyla alakası yok bu işin piston sekman gömlekle iş bitmiyor kesinlikle alman gereken silindir kapağı subaplarıyla beraber komple 150cc eksozu karbüratörü bu parçalar orjinal ve aynı motora ait olacak yani piston gömlek zongshen ise silindirkapağı-eksoz-karbüratöde bu markaya ait olucak uydurma olmayacak

silindir kapağını değiştirmessen motor fazla sıkıştırma yapacağından hararet yapar yürümez eksozun küçük kalır randımanlı çalışmaz karbüratörü değiştirmessen eskisi benzin yetiştiremez yine seni böyle bir işe kalkıştığın için pişman eder yazdıklarım değişirde kullanınca güç artar çeki artar ama hızın artmaz iki kişiyle 5 vitesle bütün rampaları cıkarsın hız ayrı konu değiştirince yazarım nasıl hızlanacağını

Ramazan Can
12 Temmuz 2011, 14:47
arkadaşlar forumdan ve çevremden bilen biliyor 2004 model ybr ye komple silindir piston set attık.... 150 cc yaptık dedik daha kuvvetli olsun... gerekli karbüratör manifolt ve eğzost düzeneğide sağlandı... fakat motor kilitledi düzenli bi rodj yaşamasına rağmen.... durumu inceledik ve 950 gram yağ çıkan kartelin bir şekilde yağlama kestiği yönünde karar kıldık.... yeni rektefiye yeni silindir yeni yağ pompası ile yine topladık rodaj sonrası sıkışan motor yine kilitledi.... dedik ne oluyor... sonra baktık ki yağlama yetersiz geliyor limitleri zorlayınca...

tr100a
13 Temmuz 2011, 02:06
gömleğin oturduğu grankcase diye adı geçen otolarda blok dediğimiz parçanın üzerinde küçük pirinç yüzük bulunan bir delik var bu yeni gömlekte yerine oturdumu acaba bu yüzüğü küçültüp büyüterek yağın azalıp çoğalması ayarlanır.Yağ basınçı emsal motorlarda hep aynıdır

gs500inanc
13 Temmuz 2011, 05:13
onur motorundan duman bile doğru düzgün çıkmıyor kaşınma...bugün beyaz bir klr 250 gördüm marmariste dt 125 zannettim rölantide bembeyaz ata ata gidiyordu.. sen de o aşamaya getir sonra çözüm yolu ararız..veya satarsın uygun bir fiyata bu maceralara girmeye gerek yok bence dostum:)))

onuRRtas
13 Temmuz 2011, 12:12
Tamam abicim, yakın bi zamanda gazlayalım yine ama :)

tr100a
13 Temmuz 2011, 13:27
arkadaşlar olmaz diyor ben olur diyorum onuRRtas nicli arkadaşa gaz vermiş oluyorum ama malesef motor tamircisi olanların yüzde doksandokuzu bu modifiye işinden anlamaz birşeyleri mutlaka yanlış yaparlar ve fatura kullanıcıya cıkar bu tür işler modifiye işiyle uğraşanlara yaptırılmalı yapılan birkaç motoru görüp refarans alınmalı yoksa motorunu elletme

raif34
16 Temmuz 2011, 13:20
125 cc bi motora 150 cc silindir olur....yeterki saplamaları olsun... çünkü takım olarak alacaksınız.. yag yetiştirmeyi yapar genellikle ii bakarsanız 125 cc ile 150 cc arasındaki tek fark üst silindir geri kalan yerleri birebir aynıdır.. ustanız ii olsun.. kanuni 125 cc motoru olan bi arkadaş 150 cc yaptı tork canavarı gibi olmuştu hatta torku yükselince yakıtıta azaldı..