PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : CBF 500 Konjektör Sorunu mu? Acil Yardım Lütfen



AlperAy
28 Haziran 2011, 11:28
ACİL YARDIM LÜTFEN *******

Merhabalar,

CBF500 sayfasına da yazdım ama teknik problem olduğundan genel yazmayı da uygun buldum...

Bir arkadaşımın CBF 500'ünde geçen haftasonu yaptığımız gezi sırasında bir problem oluştu.
...Her şey normal iken verdiğimiz bir mola sonrasında motor çalışmadı, yani akü bastı ama yetersiz geldiğinden araç çalışmadı, biz de vurdurarak çalıştırdık.
Xenon farı bundan sonraki sürüşte yanmadı. Hatta Korna da gitti.
Sonrasında bir mola daha verdik, ikinci mola sonrasında problemsiz çalıştı :shock:

Biraz daha yol (80km) gittikten sonra durduk ve benzin aldık, denedik, bu defa çalışmadı :shock: :shock:

Sonunda eve ulaştık ve dün çalıştırmak istediğimizde çalışmadı, bizde vurdurmayalım, bu defa akü aktarma ile çalıştıralım dedik, ancak benim motordan elektrik almaya çalıştığımızda kabloları bağlayamadık bile, direkt şase yapmaya başladı... Kıvılcımlar vs...

Motor şu anda bir motosiklet ustasında, bugün vakti olmadığından yarın bakacak ve muhtemelen tüm tesisatı kontrol edecek.
Bu konuda Bilgisi-Tecrübesi olan varmı? Sizce ne olabilir? Konjektör diye düşünüyorum ama ona da internetten yazıştığım bir satıcı 425TL istedi, bu doğru olabilir mi?

Sizde de bu işin uzmanları olduğuna eminim, yardımlarınızı bekliyorum.
Selamlar
Alper
(Aynı yazı CBF Türkiye'ye de yazılmıştır)

(Bu arada Mersin - Antalya arasında Sahil yolunu kullanmayın, manzara güzel ama inşaatlar nedeniyle çooook yorucu)

THE İMAM
28 Haziran 2011, 12:17
aynı şey benim'de başıma geldi-konjektör yanmış haberim yok gece yola çıktım,herşey normal
giderkaen birden xenon far kısılmaya başladı sonra kırpık kırpık yandı daha sonra komple gitti .akü bitene kadar far yanmış ,şarj etmeyince tabi ne var ne yok gitti.dediğin gibi marş rölesi çalışıyor ama motoru çeviremiyor akü.araba peşlerinde 70 km'yi zar zor bitirdim.parçacıya vardım atanıdıktı,konjektörü değiştirdim ,motoru ayakla çalıştırdım 1dakika sonra farları bi açtım yandı,motoru stop edip yeniden bastım.herşey yolunda,sorun konjektörmüş seninkide büyük ihtimalle o ama ben konjektörü 10 tl'ye aldım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:11 ----------

sahibinden.com'da (MOTOSER lüleburgaz dan TÜM MODELLERE UYGUN KONJEKTÖRLER KAMPANYA )diye ilan var.yurt dışında siparişle bütün motorlara konjektör getittiriyorlarmış 15 günde.
parantez içini bi arat istersen.
biri buradan alıp Honda CX 500'e bunu alıp montajlamış.enduroist motosiklet kulubünde resimli falan değiştirediğini göstermiş.

AlperAy
28 Haziran 2011, 12:37
aynı şey benim'de başıma geldi-konjektör yanmış haberim yok gece yola çıktım,herşey normal
giderkaen birden xenon far kısılmaya başladı sonra kırpık kırpık yandı daha sonra komple gitti .akü bitene kadar far yanmış ,şarj etmeyince tabi ne var ne yok gitti.dediğin gibi marş rölesi çalışıyor ama motoru çeviremiyor akü.araba peşlerinde 70 km'yi zar zor bitirdim.parçacıya vardım atanıdıktı,konjektörü değiştirdim ,motoru ayakla çalıştırdım 1dakika sonra farları bi açtım yandı,motoru stop edip yeniden bastım.herşey yolunda,sorun konjektörmüş seninkide büyük ihtimalle o ama ben konjektörü 10 tl'ye aldım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:11 ----------

sahibinden.com'da (MOTOSER lüleburgaz dan TÜM MODELLERE UYGUN KONJEKTÖRLER KAMPANYA )diye ilan var.yurt dışında siparişle bütün motorlara konjektör getittiriyorlarmış 15 günde.
parantez içini bi arat istersen.
biri buradan alıp Honda CX 500'e bunu alıp montajlamış.enduroist motosiklet kulubünde resimli falan değiştirediğini göstermiş.


Bilgi için teşekkürler, bu arada 425TL fiyatı bende oradan almıştım :farao:
Bakalım, nasıl bulacağım bilemiyorum....

_OLD_
28 Haziran 2011, 12:40
Buradan bulup internetten alabilirsin:
http://www.sanel.com.tr/regulator.htm
Ben Transalpe taktım sorun yok,ama,bilen biri bağlamalı.

AlperAy
28 Haziran 2011, 14:54
Teşekkürler,
konjektör problemi olup olmadığı belli olsun, buradan alacağım, sanırım ilk model uyuyor, 14.2V olanı...

cekokk
28 Haziran 2011, 15:02
bende kawasaki er-5 te aynı sorun olmuştu konjektör başta olmak üzere oksitlenme sonucu komple elektrik tesisatı yandı.:pr: ama konjektör temizledik görevini yapmaya devam etti masraf 250 kayme :cherry:

sozyurt
28 Haziran 2011, 23:55
Maddi sıkıntınız yoksa orjinalini tavsiye edrim.Ama sanel konjektör aynı işi görüyor.Biçok motora uyguladım kendi motorumda dahil problem yok.Trifaze alternatöre sahip tüm motorlara uygulanabilir.