PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 125cc kuba kh125-12d kalkış



motocrazy
23 Haziran 2011, 11:59
merhaba arkadaşlar motorumu yıkamacıda yıkattığımda karbüratöre su kaçmış .sonradan çekiş falan düştü motor tamircisine götürdüm karbüratörü temizledi hava filtresi değişti.sibop ayarı yapıldı .motorda çok fazla bir boğukluk var kalkışta devirli kalkman lazım mobilet gibi kalkıyor.bide yolda gideren yüksek viteste yavaş giderken hopluyor tekliyor bana bir yardım edin lütfen..

THE İMAM
24 Haziran 2011, 01:05
eğer motor düşük devirde stabil gitmiyorsa eğer bobin arızalı değilse karbüratör hava ayarı bozulmuştur.çünkü motor düşük devirlerde ana jetten değil (gaz pistonu ve ona bağlı iğne ) pilot jetten beslenir.motor yüksek devirde sorun yoksa sebep bu .yüksek devirde pilot jet devre dışı kalır (%90 oranında).
bendede çok sık oluyordu yıkayınca motor stop ediyodu.
püskürtmeli karbüratör taaktım ,basınçlı suyla yıkıyorum motor stop bile etmiyor...........

F54
24 Haziran 2011, 10:23
merhaba arkadaşlar motorumu yıkamacıda yıkattığımda karbüratöre su kaçmış .sonradan çekiş falan düştü motor tamircisine götürdüm karbüratörü temizledi hava filtresi değişti.sibop ayarı yapıldı .motorda çok fazla bir boğukluk var kalkışta devirli kalkman lazım mobilet gibi kalkıyor.bide yolda gideren yüksek viteste yavaş giderken hopluyor tekliyor bana bir yardım edin lütfen..

eğer bu kadar ayar yapıp hava ayarı yapmadıysa o ustaya bi daha gitme çünkü boğukluk bu yüzden ve hava ayarını herkez yapamaz servis te dahi doğru düzgün yapamayabilirler düzgün dinleyen ustalar bu işin piri dir öyle bi usta bul zaten hava ayarı bozuk olan motorun benzin sarfiyatı normal olmaz fazla olur:farao:

THE İMAM
24 Haziran 2011, 10:31
sana tavsiyem normal bi motorcuya değilde,motosiklet modifiye eden ustalar varsa onlara yaptır onlar en ince ayarı bile tutturabiliyorlar.ben daha önce mobilet vs .yarışı yapan motorculara gidiyordum............senin sorununa ilaç olabilirler