cakalaz
31 Mayıs 2011, 22:42
Merhaba arkadaslar,
Motorum ile gecenlerde dolasırken, uzun xenon u acmam nedeni ile devir ibremde bir titreme gördüm. sonra ustaya gittik, uzun xenon kesmiş, acınca cok asırı elektrik cektiği için devir ibrem titremiş.
Neise uzun xenon'u söktük, yerine h7 sarı ampül taktık sorun ortadan kalktı.
yalnız otoparka geldiğimde koltuk altında sıcaklık hissettim. akü ve konjektör bölümü oldukca sıcaktı.oradaki şase parça da ısınmıstı.
bugün usta motoru baktı bindi denedi, geldi, sorunsuz motor dedi. fakat konjektöre tuttuğumuzda biraz fazla ısındığını gördüm. ya da bana mı öyle geliyor anlayamadım. usta dokununca normal dedi. ben daha önce hiç tutmamıstım konjektöre, ısısını bilmiyorum fakat, elimi tam üzerine oturtunca ve bastırınca yakacak derecede acıtıyor, yani o kadar ısınıyor.
Bir de aküyü ölcünce cok az bir değerde fazla şarj oluyor dedi. 7 amperlik akü vardı üzerinde, sökelim 9 amperlik takalım, konjektör biraz rahatlar dedi. taktık geldim otoparka yine, fakat yine konjektör aynı sıcaklıkta idi?
Şimdi acaba konjektörüm mü arızalandı? aküm neden fazla sarj oluyordu? yeni akünün sarjını ölçmedik.
nasıl anlayacağım sorun var ise? konjektör her 4 silindirde ısınıyor mu?:silent: 7 lik akü neden ısınıyordu?
cok acil cevap istiyorum... Psikolojim bozuldu
Motorum ile gecenlerde dolasırken, uzun xenon u acmam nedeni ile devir ibremde bir titreme gördüm. sonra ustaya gittik, uzun xenon kesmiş, acınca cok asırı elektrik cektiği için devir ibrem titremiş.
Neise uzun xenon'u söktük, yerine h7 sarı ampül taktık sorun ortadan kalktı.
yalnız otoparka geldiğimde koltuk altında sıcaklık hissettim. akü ve konjektör bölümü oldukca sıcaktı.oradaki şase parça da ısınmıstı.
bugün usta motoru baktı bindi denedi, geldi, sorunsuz motor dedi. fakat konjektöre tuttuğumuzda biraz fazla ısındığını gördüm. ya da bana mı öyle geliyor anlayamadım. usta dokununca normal dedi. ben daha önce hiç tutmamıstım konjektöre, ısısını bilmiyorum fakat, elimi tam üzerine oturtunca ve bastırınca yakacak derecede acıtıyor, yani o kadar ısınıyor.
Bir de aküyü ölcünce cok az bir değerde fazla şarj oluyor dedi. 7 amperlik akü vardı üzerinde, sökelim 9 amperlik takalım, konjektör biraz rahatlar dedi. taktık geldim otoparka yine, fakat yine konjektör aynı sıcaklıkta idi?
Şimdi acaba konjektörüm mü arızalandı? aküm neden fazla sarj oluyordu? yeni akünün sarjını ölçmedik.
nasıl anlayacağım sorun var ise? konjektör her 4 silindirde ısınıyor mu?:silent: 7 lik akü neden ısınıyordu?
cok acil cevap istiyorum... Psikolojim bozuldu