PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki den Yeni W800 (Cafe Racer)



twona
01 Mayıs 2011, 11:26
Kawasaki 2011 yılında atağa kalktı ve yeni Retro modeli W800 ü tanıttı. W800 Retro havasıyla Cafe Racer tarzı motorları sevenlerin aklını çelecek gibi. Günümüz teknolojisi ile geçmişin kendine has çizgilerini bir arada barındıran w800 gerçektentende akılları baştan alıyor.

Satış fitayı: 10500 Euro

Tanıtım Videosu: http://www.youtube.com/watch?v=nCBcfIoDBsY

http://img12.imageshack.us/img12/7631/w800.jpg (http://img12.imageshack.us/i/w800.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img713.imageshack.us/img713/4088/w801.jpg (http://img713.imageshack.us/i/w801.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img638.imageshack.us/img638/6482/w802.jpg (http://img638.imageshack.us/i/w802.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Engine and transmission

Switch unit

Engine type: 2 cylinders, 4-stroke, Inline
Displacement: 773 cc (47.23 cubic inches)
Power: 48 ps
Bore × stroke: 77 mm × 83 mm (undersquare - longstroke)
Throttle: Cable operated
Valves
Valve train: SOHC, variable
Valves per cylinder: 4
Fuel and ignition
Sparks per cylinder: 1
Fuel supply system: Fuel injection
Ignition type: Digital CDI
Funnel diameter: 34 mm
Compression: 8.4:1
Engine mounting: Transverse
Lubrication system: Wet sump
Gear box: Manual
Clutch: Wet, multiple discs, cable operated
Starter: Electric
Dimensions
Physical measures
Length: 2180 mm
Width: 790 mm
Height: 1075 mm
Wheel base: 1465 mm
Trail: 108 mm
Ground clearance: 125 mm
Seat height: 790 mm
Weight
Curb weight: 216 kg
Chassis and suspension
Frame type: steel, Double cradle frame
Front
Suspension: Cartridge
Suspension travel: 130 mm
Fork angle: 27°
Brake: Single Disk, Ø300 mm
Tire: 100 / 90 R19
Rear
Suspension: twin shock, Swingarm
Suspension travel: 105 mm
Brake: Drum, Ø160 mm
Tire: 130 / 80 R18
Other
ABS available: No
Fuel capacity: 14 l
Number of riders: 2 persons

ozaktasi
01 Mayıs 2011, 11:46
Zevkler ve beğeni olayı..Yani bu motor bu parayı hakedermi ..Bence asla etmez..

zeda3000
01 Mayıs 2011, 11:54
Cafe racer seven ve proje sahibi biri olarak boyle bir cesitlilikten dolayi kawasakiye hayli kanim isindi. Genelikle cogu japon cafe racerlar Hondalardan yapilmakta, boyle son teknoloji ile bezenmis bir klasik gorunumlu bir motorun olmasi bence hayli iyi olmus. Sonucta kendinize cafe racer yaptiginizda bu rakkamdan daha asagi mal edemiyorsunuz.

BurakASLAN
01 Mayıs 2011, 11:58
Zevkler ve beğeni olayı..Yani bu motor bu parayı hakedermi ..Bence asla etmez..

Hiç sanmıyorum.Bu para o motora asla verilmez. :(