PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : x max 250 alınır mı?



juniyear
16 Mart 2011, 15:54
Arkadaşlar Allah kısmet ederse nisan 15 de motosiklet almayı düşünüyorum. Motorumu 0 alıcam. Aklımda xciting 250i gts250 ve xmax var. Son hız ve yakıt olarak x max, sym ve kymcodan daha iyi. xmax ın enjeksiyonlu modellerinin 100km de 3,3-3,6lt yakıt tükettiğini okuyunca 2500 lira fiyat farkını pekde önemsemiyorum. x maxın oturuş pozisyonunun biraz rahatsız olduğunu biliyordum ama son kasada bununda giderildiğini forumlarda okuduktan sonra aklım hep x max a doğru gidiyor.
Yakıt tüketimi en önemli etken benim için. Sizce doğru yolda mı ilerliyorum. :silent:

AmonRA34
16 Mart 2011, 16:06
Ben xciting250i ile 100 km'de 3.2 litre tüketimim vardı.Ama kış girince sanki biraz tüketimim arttı.Birde uzun yolda otobana çıkınca sürekli 130'la gitmek de tüketimi biraz artırıyo.Ama en fazla 3.5 olur.Yakıt konusunda xmaxla arasında fark olacağını sanmıyorum.Ancak eski xcitingler karbüratörlüydü.Onlar biraz fazla yakıyodu.Xcitingin arıza çıkarmayan nasıl sağlam bir motor olduğunu söylemem gerek yok sanırım.Servis konusunda da sıkıntı yaşamazsınız.Zaten yapılacak olan belli km'lerde yağını , suyunu , bujisini , hava filtresini ...... değiştirmek.Xmaxa 2.500 lira fazladan vermeye değer mi bilmiyorum.Ama bütçeniz o kadar yüksekse hiç düşünmeden temiz bir ikinci el sw400 alın daha iyi.Xmax o paraları kesinlikle haketmiyor.

juniyear
16 Mart 2011, 16:11
Ben xciting250i ile 100 km'de 3.2 litre tüketimim vardı.Ama kış girince sanki biraz tüketimim arttı.Birde uzun yolda otobana çıkınca sürekli 130'la gitmek de tüketimi biraz artırıyo.Ama en fazla 3.5 olur.Yakıt konusunda xmaxla arasında fark olacağını sanmıyorum.Ancak eski xcitingler karbüratörlüydü.Onlar biraz fazla yakıyodu.Xcitingin arıza çıkarmayan nasıl sağlam bir motor olduğunu söylemem gerek yok sanırım.Servis konusunda da sıkıntı yaşamazsınız.Zaten yapılacak olan belli km'lerde yağını , suyunu , bujisini , hava filtresini ...... değiştirmek.Xmaxa 2.500 lira fazladan vermeye değer mi bilmiyorum.Ama bütçeniz o kadar yüksekse hiç düşünmeden temiz bir ikinci el sw400 alın daha iyi.Xmax o paraları kesinlikle haketmiyor.

2006 model sw 400 var ama yaşı çok ya :(. En son sw 600 üm vardı. Yakıttan bezmiştim. onun için 250lilik düşünüyorum. Forumlarda hiç 4 lt den aşağısını yazanı bulamadım. Birde son hız olarak 130km de gaz kesiciye girdiği doğru mu?

AmonRA34
16 Mart 2011, 16:31
2006 model sw 400 var ama yaşı çok ya :(. En son sw 600 üm vardı. Yakıttan bezmiştim. onun için 250lilik düşünüyorum. Forumlarda hiç 4 lt den aşağısını yazanı bulamadım. Birde son hız olarak 130km de gaz kesiciye girdiği doğru mu?

Evet devir kesici var.Ama iptal ettirilebiliyomuş galiba.

ZIPPIRMAN
16 Mart 2011, 16:40
2500 TL fark vermeyi göze alıp günlük olarak kaç km yol kullanmayı öngörüyorsunuz?

Sinan Er
16 Mart 2011, 17:13
Linkdeki motoru düşünebilirsin o kadar fark vermeden yamahaya bineceksin bence değer.

Yamaha x-city 250 (http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86560-yamaha-x-city-250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html)

tamyak
16 Mart 2011, 17:22
Bahsettiğiniz motorlar için de yamaha xmax açıkçası tek tercihim olur malzeme ve işçilik kalitesi olarak x-max çok daha önde + bagaj hacmi olarak ta...

juniyear
16 Mart 2011, 18:09
2500 TL fark vermeyi göze alıp günlük olarak kaç km yol kullanmayı öngörüyorsunuz?

Bu alacağım motoru uzun zaman binmeyi planlıyorum. Onun için iyi bi motor olması lazım. Yıllık 8000 km filan yapıyorum.

PHAETONW12
16 Mart 2011, 18:11
eski bir xciting250i kullanıcısı olarak (bende ortalama 3,3-3,6 lt yakıt tüketiyordum) fiyat farkı önemli değilse xcity ya da xmax almanı tavsiye ederim.ben olsam onları seçerim,xciting250i kötü motor değil,ben bakım periyodu haricinde çoook memnundum (fanatik kymcocular için altını çiziyorum :P)ama gerek bakım periyodunun 10.000 km olması,gerek bagaj hacmi gerek de marka imajı olsun bence yamaha bu konuda biraz daha üstte.

juniyear
16 Mart 2011, 18:12
Linkdeki motoru düşünebilirsin o kadar fark vermeden yamahaya bineceksin bence değer.

Yamaha x-city 250 (http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86560-yamaha-x-city-250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html)

Her şartta kullanabileceğim bi motor istiyorum. Hafta sonları 400 km lik turlarda sürekli dimdik oturuş rahatsız olur diye düşünüyorum.

acun0
16 Mart 2011, 18:43
benim fikrim sym gts 250
firen kombine arkayı sıkınca ön firenede bir miktar hidrolik basıncı yolluyor.
seramik silindiri ile evladiyelik ben 2006 modelini kullandım 21 bin firen balatası bie degiştirmedim. günü birlik iki kişi 450 den 900 km yol yaptım rahat bir motordur. yakıt en az yakıtı 1lt ile 40 km en çok yakıtı 1 lt ile 24 km dir.

Sinan Er
17 Mart 2011, 09:09
Her şartta kullanabileceğim bi motor istiyorum. Hafta sonları 400 km lik turlarda sürekli dimdik oturuş rahatsız olur diye düşünüyorum.

Yanlış düşünüyorsun. Dik oturuş pozisyonu en sağlıklı olandır. evindeki koltugunda da işinde de dik oturman lazım.

Hem sağlıklı hem yorucu değıl.

motoseyyah
17 Mart 2011, 10:00
2006 model sw 400 var ama yaşı çok ya :(. En son sw 600 üm vardı. Yakıttan bezmiştim. onun için 250lilik düşünüyorum. Forumlarda hiç 4 lt den aşağısını yazanı bulamadım. Birde son hız olarak 130km de gaz kesiciye girdiği doğru mu?

Starforce nickli arkadaşla sık sık uzun yola çıkarız.Onda xmax 250 var( x city değil) ve her yola vurduk motorları.Hızı otobanda 150 km ye kadar çıktı .3 yıldır hiç bir problem çıkarmadı.Çok konforlu bir yolculuk yaptığını söyler.Daha çok bilgi almak isterseniz starforce ye özel mesaj atabilirsiniz,zira foruma pek takılmaz.

juniyear
17 Mart 2011, 19:35
Yanlış düşünüyorsun. Dik oturuş pozisyonu en sağlıklı olandır. evindeki koltugunda da işinde de dik oturman lazım.

Hem sağlıklı hem yorucu değıl.

Uzun yolda ayakları öne uzatmadan dimdik gitmek sıkıcı olmaz mı?:silent:
Aslıda 9200 lira daha avantajlı ama :pr: sonra pişman olmaktan korkuyorum. Araştırmalarımda x maxın daha az yakıt tükettiğini görmüştüm ama buradaki arkadaşların söylediklerine göre xcitingle gts de az yakıyor diyorlar. :pale: Offf offf en iyisi günü geldiğinde aynı gün hepsine bakmaya gideceğim. Bulabilirsem tabiki. Hangisine içim ısınırsa onu alacağım.

satoyama
17 Mart 2011, 20:07
xmax iyidir güzeldir sınıfında önde gelen scooterlerden dir ama türkiyede parça muamması var saçma sapan bir parça için uzun zaman beklemek can sıkıcı olabilir..

ama bana sorarsan yinede xmax al kardeşim, ayrıca kolduğuda oldukça rahattır.. karbüratörlü versiyonu 2 kişi ile saatte 155km/hızı görmüştür şahitlerim var :mrgreen:

xburakx
17 Mart 2011, 20:24
evet parça sıkıntısı var
istanbulda varsa parçan 5güne kadar elinde olur
istanbulda yoksa 43gün ortalama
ama motorun sürekli bi yerleri değişecek değil sonuçda
kayış lastik balata debriyaj balatası bunlar zaten yamahada internette sahibinden.comda çok rahat bulabileceğin parçalar
xciting ve gtsden fazla benzin yakıyor çokda büyük bir fark yok bu 2motordanda daha kıvrak daha seri parça kalitesi tartışılmaz motorum 2006model sadece 1defa fan motoru değişmiş 5yılda 1sorun hepsi bu
siz zaten son model alacaksınız diğerleri ile arasında görüntü performans kalite konfor bagaj artıları var

AmonRA34
17 Mart 2011, 20:40
benim fikrim sym gts 250
firen kombine arkayı sıkınca ön firenede bir miktar hidrolik basıncı yolluyor.
seramik silindiri ile evladiyelik ben 2006 modelini kullandım 21 bin firen balatası bie degiştirmedim. günü birlik iki kişi 450 den 900 km yol yaptım rahat bir motordur. yakıt en az yakıtı 1lt ile 40 km en çok yakıtı 1 lt ile 24 km dir.

Kombine fren sistemi benim xciting250i'de de var.Mükemmel bir frenleme sistemi.İnsana çok güven veriyo.


eski bir xciting250i kullanıcısı olarak (bende ortalama 3,3-3,6 lt yakıt tüketiyordum) fiyat farkı önemli değilse xcity ya da xmax almanı tavsiye ederim.ben olsam onları seçerim,xciting250i kötü motor değil,ben bakım periyodu haricinde çoook memnundum (fanatik kymcocular için altını çiziyorum :P)ama gerek bakım periyodunun 10.000 km olması,gerek bagaj hacmi gerek de marka imajı olsun bence yamaha bu konuda biraz daha üstte.

Bakım periyodu kafaya takılacak bir durum değil.2 binde bir sadece yağ değişiyo.Şanzıman yağı 4 binde , buji 10 binde , hava filtresi 10 binde bir değişiyo.Bakımları masraflı değil ama yağ haznesi küçük olduğundan az yağ alıyo ve 2 binde bir değiştirmek gerekiyo.Çok sorun edilecek bir durum değil.


Starforce nickli arkadaşla sık sık uzun yola çıkarız.Onda xmax 250 var( x city değil) ve her yola vurduk motorları.Hızı otobanda 150 km ye kadar çıktı .3 yıldır hiç bir problem çıkarmadı.Çok konforlu bir yolculuk yaptığını söyler.Daha çok bilgi almak isterseniz starforce ye özel mesaj atabilirsiniz,zira foruma pek takılmaz.

Xmaxların km göstergesi biraz fazla gösteriyo.145 km hız yapar ama ondan sonrası hayal.160 yaptım falan diyenlerin sözlerine itibar etmemek lazım.250cc ve yapacağı hız ortada.Sadece göstergesi fazla gösteriyo.


Uzun yolda ayakları öne uzatmadan dimdik gitmek sıkıcı olmaz mı?:silent:
Aslıda 9200 lira daha avantajlı ama :pr: sonra pişman olmaktan korkuyorum. Araştırmalarımda x maxın daha az yakıt tükettiğini görmüştüm ama buradaki arkadaşların söylediklerine göre xcitingle gts de az yakıyor diyorlar. :pale: Offf offf en iyisi günü geldiğinde aynı gün hepsine bakmaya gideceğim. Bulabilirsem tabiki. Hangisine içim ısınırsa onu alacağım.

Xmax diğerlerinden az yakmaz.Hepsi 250cc enjeksiyonlu motor.Hepsi aynı yakar.Birde xmaxların kronik sorunlarını bir araştırsanız iyi edersiniz.Geçmişte çok kişinin canını yakmış bir motordur.Çok fazla kronik arızaları var.İyi araştırın.Kymconunsa bilinen hiçbir kronik arızası yok.

juniyear
18 Mart 2011, 08:59
Kombine fren sistemi benim xciting250i'de de var.Mükemmel bir frenleme sistemi.İnsana çok güven veriyo.



Bakım periyodu kafaya takılacak bir durum değil.2 binde bir sadece yağ değişiyo.Şanzıman yağı 4 binde , buji 10 binde , hava filtresi 10 binde bir değişiyo.Bakımları masraflı değil ama yağ haznesi küçük olduğundan az yağ alıyo ve 2 binde bir değiştirmek gerekiyo.Çok sorun edilecek bir durum değil.



Xmaxların km göstergesi biraz fazla gösteriyo.145 km hız yapar ama ondan sonrası hayal.160 yaptım falan diyenlerin sözlerine itibar etmemek lazım.250cc ve yapacağı hız ortada.Sadece göstergesi fazla gösteriyo.



Xmax diğerlerinden az yakmaz.Hepsi 250cc enjeksiyonlu motor.Hepsi aynı yakar.Birde xmaxların kronik sorunlarını bir araştırsanız iyi edersiniz.Geçmişte çok kişinin canını yakmış bir motordur.Çok fazla kronik arızaları var.İyi araştırın.Kymconunsa bilinen hiçbir kronik arızası yok.

Kronik arıza mı???? :sunny: Nette hiç görmemiştim. Bu konu gerçekten önemli. Bi araştırma yapmam lazım.

sero35
18 Mart 2011, 09:36
bu sınıfın lıderı x max dır.sıkılıncada hemen elden cıkarırsın

tamyak
18 Mart 2011, 11:20
Xmaxların km göstergesi biraz fazla gösteriyo.145 km hız yapar ama ondan sonrası hayal.160 yaptım falan diyenlerin sözlerine itibar etmemek lazım.250cc ve yapacağı hız ortada.Sadece göstergesi fazla gösteriyo.



Xmax diğerlerinden az yakmaz.Hepsi 250cc enjeksiyonlu motor.Hepsi aynı yakar.Birde xmaxların kronik sorunlarını bir araştırsanız iyi edersiniz.Geçmişte çok kişinin canını yakmış bir motordur.Çok fazla kronik arızaları var.İyi araştırın.Kymconunsa bilinen hiçbir kronik arızası yok.

Slm , doğrudur hız konusunda ki fikrinize bende katılıyorum hızda sapma vardır...Ama bizzat denenmiştir.Kalkışta olsun son sürat ta olsun x-max xciting den hızlıdır...:)

Kronik problemlere gelince iyi okumamışsınız sanırım.Arkadaş 0 km alıcam demiş...Bahsettiğiniz motor 250 cc sınıfında italya ve fransa da en çok satan scooterdır...Problemlerinden tamamen arındırılmış harika bir motordur diye düşünüyorum...
Kymco da problem olmaması son derece normal 130 ya da 135 km cıvarında devir kesici koymuş ... Kullanıcının motorunu zorlamasına izin bile vermemişler neden acaba ?

emrello
18 Mart 2011, 11:56
Xmax güzel motordur. İmkanım olsa kenara bir tane atardım. Hem şehir içi hem şehir dışı için harikadır. İstersen benim 2009 gezilerime bir göz at.

satoyama
18 Mart 2011, 13:48
ozamanlar (2006) benim arn150cc scooterim vardı ortalama %5-10 arası fazla gösteriyordu gps le ölçünce zaten bu iyice belli olmuştu (iananmayan varsa foto koyarım)

2005 model xmax 250 yi gps ile ölçtük göstergesi %99 doğru gösteriyordu.. zaten gösterge analog kadranlı ama okuma digital olarak yapılıyor, tıpkı innovadaki gibi yani tel ve halat yok :cat: onun için elektronik sisteminde lastik boyutundan bir sorun olmayan xmax ın yanlış göstereceğini sanmıyorum ben bizzat saatte 100-120-140-150 km gibi hızları denedim o hızlara çıkan birisi zaten gps e gerek kalmadan hangi hızda gittiniz anlar :mrgreen:

nedense yamaha scooterlar muadillerine göre daha hızlı oluyorlar mesela majesty 400 inan bir çok 500cc scooter den daha performanslı saatten 185 km hızı görenler var şaka değil



ben xmax ın bırak enjeksiyonlusunu ilk kasa kalbülatörlüsünü bile başka scooter ile karşılaştırmam birde honda fes 250 çok mükemmel ve yumuşak rahat bir scooter, sadece tipten kaybediyor..

sonuçta hepsine bindim test ettim mal ortada..

ama yamahanın tek bir kronik sorun var malesef parça stoğu yok..

şimdi gelelim sadede

benim sözüme bu forumda itibar etmeyecen adam varsa 1 adım öne çıksın!!

piaggio x8 200 ün arkasından yetişemeyen xciting250i bence erken devir kesiciye giriyor...

(olayı yaşayanları buraya çağırabilirim)

ayrıca bu markalardan hiç birinin sahibi babam değil ben gördüğümü yazarım

banarlı
18 Mart 2011, 14:48
scooter ların büyükleri çok fazla yakıyor 150 veya 200 cc yi geçirmeyeceksin scooterda benzini düşünürsen

satoyama
18 Mart 2011, 15:03
scooter ların büyükleri çok fazla yakıyor 150 veya 200 cc yi geçirmeyeceksin scooterda benzini düşünürsen

onu öyle düşünürsen hata edersin!

verimlilik kanununa göre düşünmek lazım

400cc bir scooter yakması gerektiği aralaıklarda benzin yakıyorsa zaten verimli ve az yakıyor demektir e tabiki bu scooteri 125- yada 150cc ile kıyaslayamazsın ama verimlilik olarak kıyaslarsan 400cc yaptığı işe göre daha az yakıyor bile denilebilir

125cc scooter lar otalama 100-125 kuruş arası yakıyor bence verimine göre çok fazla :cat:

AmonRA34
18 Mart 2011, 17:47
Kronik arıza mı???? :sunny: Nette hiç görmemiştim. Bu konu gerçekten önemli. Bi araştırma yapmam lazım.

Ben de bir zamanlar xmax almaya niyetliydim.Ama senede 3 tane akü bitiren , bu motorun üzerine benzin döküp yakıcam diyen kullanıcı yorumlarını okuyunca vazgeçmiştim.Şu başlığı incelersen iyi edersin :

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/15875-yamaha-x-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html


Slm , doğrudur hız konusunda ki fikrinize bende katılıyorum hızda sapma vardır...Ama bizzat denenmiştir.Kalkışta olsun son sürat ta olsun x-max xciting den hızlıdır...:)

Kronik problemlere gelince iyi okumamışsınız sanırım.Arkadaş 0 km alıcam demiş...Bahsettiğiniz motor 250 cc sınıfında italya ve fransa da en çok satan scooterdır...Problemlerinden tamamen arındırılmış harika bir motordur diye düşünüyorum...
Kymco da problem olmaması son derece normal 130 ya da 135 km cıvarında devir kesici koymuş ... Kullanıcının motorunu zorlamasına izin bile vermemişler neden acaba ?

Xmaxın atikliği zaten bilinen bir konu.Ama bende kırmızı ışıkta durduğumda yeşil yandıktan sonra gazı köklediğimde 10 saniye içerisinde arabalara 500 metre fark atmış oluyorum.Xmax da 700 metre fark atmış olsa nolcak.Xciting biraz daha sakin bir motor.Burgman da öyle.Bu konfor meselesi.Motorun gaza gereğinden fazla tepki veren motor aslında konforsuzluğun göstergesidir.Ama gaza asılsan da yumuşak kalkış yapabilen motor konfor motorudur.Ben de gider taiwan yapımı j.costa varyatör takarım xmaxa tozumu yuttururum.Burgmana takanlar var.Zaten burgmanların kavrama sistemleri kronik sorunlu.J.costa takanlar füze gibi kalkış yapıyo.Gayet memnunlar.

Xmaxın kronik sorunlarına gelince bende sizin gibi o kronik sorunlar geçmişte kaldı diye düşünüyodum.Kısa bir süre önce yolda giderken birden alev alıp küle dönen xmaxın videolarını haberlerde izleyince pek de geçmişte kalmadığını anladım.Avrupada çok satan xmax demişsiniz ama Türkiyede niye sıfır çekiyo.Buyrun 2010 yılı ilk 3 ay Türkiyede en çok satan motosikletler :

200 cc ile 500 cc arasındaki satış rakkamları:
Suzuki 0 ad.
Honda 13 ad.
Yamaha 1 ad.(xcity)
Kymco 66 ad.
Piaggio grup 200cc ve üstü scooterde101 adetle sınıfında önde olduğu resmi rakkamlara göre açıklanmıştır.

Niye kymco 66 adet satarken yamahanın eli armut topluyomuş.Xciting 250 17 adet satarken yamahanın yakın fiyata sahip olan xcitiy'si 1 adet satabilmiş.Xmax zaten kaç yıldır sıfır çekiyo.Kuru sıkı atmaya gerek yok.Lafta herkes xmax diyo ama satın almaya gelince kimse alan yok.Çünkü yamaha ve suzuki scooter işini beceremiyo.O iş kymconun ve italyanların işi.Birde honda aradan sh300 gibi modeller çıkarıp arasıra rekabet etmeye çalışıyo.Yamaha suzuki gitsin yarış motoru yapsın.Scooter onun işi değil.Xmax kronik arızalarıyla Türk kullanıcılarını yıldırmış bir motordur.


ozamanlar (2006) benim arn150cc scooterim vardı ortalama %5-10 arası fazla gösteriyordu gps le ölçünce zaten bu iyice belli olmuştu (iananmayan varsa foto koyarım)

2005 model xmax 250 yi gps ile ölçtük göstergesi %99 doğru gösteriyordu.. zaten gösterge analog kadranlı ama okuma digital olarak yapılıyor, tıpkı innovadaki gibi yani tel ve halat yok :cat: onun için elektronik sisteminde lastik boyutundan bir sorun olmayan xmax ın yanlış göstereceğini sanmıyorum ben bizzat saatte 100-120-140-150 km gibi hızları denedim o hızlara çıkan birisi zaten gps e gerek kalmadan hangi hızda gittiniz anlar :mrgreen:

nedense yamaha scooterlar muadillerine göre daha hızlı oluyorlar mesela majesty 400 inan bir çok 500cc scooter den daha performanslı saatten 185 km hızı görenler var şaka değil



ben xmax ın bırak enjeksiyonlusunu ilk kasa kalbülatörlüsünü bile başka scooter ile karşılaştırmam birde honda fes 250 çok mükemmel ve yumuşak rahat bir scooter, sadece tipten kaybediyor..

sonuçta hepsine bindim test ettim mal ortada..

ama yamahanın tek bir kronik sorun var malesef parça stoğu yok..

şimdi gelelim sadede

benim sözüme bu forumda itibar etmeyecen adam varsa 1 adım öne çıksın!!

piaggio x8 200 ün arkasından yetişemeyen xciting250i bence erken devir kesiciye giriyor...

(olayı yaşayanları buraya çağırabilirim)

ayrıca bu markalardan hiç birinin sahibi babam değil ben gördüğümü yazarım

Benim sözüme herkes itibar eder diyosun ama xmaxın 130'la giderken 145 gösterdiğini sağır sultan bile biliyo.Sen nasıl bilmezsin.Belki sen istisna bi durumla karşılaşmış olabilirsin ama sözüne itibar edilecek biri olmak istersen daha genellemeci biri olman lazım.Tek bir ölçümle kesin yargıya varmamalısın.Xcitingin devir kesicisi benim için sorun değil.Olsun xmaxlar yokuş aşşağı yardırıp 10-15 km daha hızlı gitsin.Benim için önemli olan düz yolda performans.Ben xcitingle artçımla beraber gazı köklediğimde 130'u görüyosam sorun yok.250cc motorların hepsi 22 beygir.Aralarında güç farkı yok.Sözüne itibar edilebilecek biri bunun da farkında olmalı.


scooter ların büyükleri çok fazla yakıyor 150 veya 200 cc yi geçirmeyeceksin scooterda benzini düşünürsen

150 cc , 200 cc , 250cc aralarında tüketim açısından çok fark olmaz.

juniyear
18 Mart 2011, 18:28
Bu kronik arıza yeni modellerde yok sanırım. Ama araştırmaya devam. Ben sıfır alacağım. Aslında kymco almak daha işime gelir çünkü fiyat farkı çok. Yakıt yönüyle endişelerim var. Malum motorlar genelde benimle birlikte azcık çok yakar. 175 boy 100 kilo bi tombulla arkada bide artçı oldu mu mutlaka sağlam bişey lazım :queen:. Bu arada motorun ikinci eli hiç umurumda değil. Bir kez alıp adam gibi bi kaç sene binmek istiyorum.

Yakıtının az olması en önemli etken. Birde yamahanın 10 bin km de bir bakıma girmesi gerçekten harika. Kymcoya 2binde bir km bakımını hiç yakıştıramadım. Cart curt servise gitmek gerekiyo:farao:. Hanımı razı ettim gibi. Ona kalsa 1 sym 2 kymco 3 xmax :mrgreen:. Tabiki sadece tip olarak değerlendiriyor.

tamyak
18 Mart 2011, 19:05
Xmaxın atikliği zaten bilinen bir konu.Ama bende kırmızı ışıkta durduğumda yeşil yandıktan sonra gazı köklediğimde 10 saniye içerisinde arabalara 500 metre fark atmış oluyorum.Xmax da 700 metre fark atmış olsa nolcak.Xciting biraz daha sakin bir motor.Burgman da öyle.Bu konfor meselesi.Motorun gaza gereğinden fazla tepki veren motor aslında konforsuzluğun göstergesidir.Ama gaza asılsan da yumuşak kalkış yapabilen motor konfor motorudur.Ben de gider taiwan yapımı j.costa varyatör takarım xmaxa tozumu yuttururum.Burgmana takanlar var.Zaten burgmanların kavrama sistemleri kronik sorunlu.J.costa takanlar füze gibi kalkış yapıyo.Gayet memnunlar.

Xmaxın kronik sorunlarına gelince bende sizin gibi o kronik sorunlar geçmişte kaldı diye düşünüyodum.Kısa bir süre önce yolda giderken birden alev alıp küle dönen xmaxın videolarını haberlerde izleyince pek de geçmişte kalmadığını anladım.Avrupada çok satan xmax demişsiniz ama Türkiyede niye sıfır çekiyo.Buyrun 2010 yılı ilk 3 ay Türkiyede en çok satan motosikletler :

200 cc ile 500 cc arasındaki satış rakkamları:
Suzuki 0 ad.
Honda 13 ad.
Yamaha 1 ad.(xcity)
Kymco 66 ad.
Piaggio grup 200cc ve üstü scooterde101 adetle sınıfında önde olduğu resmi rakkamlara göre açıklanmıştır.

Niye kymco 66 adet satarken yamahanın eli armut topluyomuş.Xciting 250 17 adet satarken yamahanın yakın fiyata sahip olan xcitiy'si 1 adet satabilmiş.Xmax zaten kaç yıldır sıfır çekiyo.Kuru sıkı atmaya gerek yok.Lafta herkes xmax diyo ama satın almaya gelince kimse alan yok.Çünkü yamaha ve suzuki scooter işini beceremiyo.O iş kymconun ve italyanların işi.Birde honda aradan sh300 gibi modeller çıkarıp arasıra rekabet etmeye çalışıyo.Yamaha suzuki gitsin yarış motoru yapsın.Scooter onun işi değil.Xmax kronik arızalarıyla Türk kullanıcılarını yıldırmış bir motordur.



Slm , konumuz yeni kasa xmax lardı , siz hala geçmişte kalmışsınız...Ülkemizde az satmasının sebebi basit Yamaha diğer rakiplerine göre çok daha yüksek fiyat tan satıyordu...
Jcosta çözümleri x-max içinde mevcut...:)
Burda mevzu zaten x max ın daha hızlı gitmesi değil...
xmax olsun gts 250 olsun xciting olsun 3 üde iyi motorlardır bunların herhangi birisini alanın zaten pişman olacağını sanmıyorum...
Ama kendi fikrimdir xmax ın son kasası malzeme kalitesi ve işçiliğiyle diğer modellerden çok daha iyi...Zaten fiyatı sym ya da kymco ile aynı fiyat olsa o zaman sizin verdiğiniz bu istatistiğin benim için önemi olurdu...Yurtdışında böyle yüksek fiyat olmadığı için satış rakamlarında 250 cc için xmax açık ara önde ....

Buyrun size güncel liste

2011 Şubat Ayı Global Scooter Satışları

1. Honda SH300i (1534 adet)
2. Piaggio Liberty 125 RST (1376 adet)
3. Piaggio Beverly 300 (1302 adet)
4. Yamaha TMAX 500 (874 adet)
5. Yamaha XMAX 250 (711 adet)
6. Honda SH 150i (696 adet)
7. Honda SH 125i (603 adet)
8. Yamaha X-City 250 (559 adet)
9. Piaggio Vespa GTS 300 SUPER (554 adet)
10. Kymco Downtown 300i (495 adet)

Buyrun bu da Fransa 250 cc ve üstü....

1. Yamaha T-Max 3448
2. S Burgman 650 942
3. Giler GP800 856
4. Honda SWT400 851
5. Yamaha X-Max250 840
6. Vespa GTS 250/300 559
7. Peugeot Satelis500 556
8. S Burgman 400 513
9. Kymco Ding Street300 280
10. Yamaha Majesty400 240

satoyama
18 Mart 2011, 20:04
@AmonRA34

dikkat edersen ben bütün konularda hep ispatlı ve bilimsel olarak konuşuyorum, yaşadığımı test ettiğimi denediğimi fotoğraflarla birlikte sunacak kadar dediklerimin arkasından duruyorum ama sende kuru kuruya bir bindiği motoru övme yüceltme hastalığı var hep varsayımlarla "öyleymiş böyleymiş" lerle dediklerini doğruluyorsun birde insanı inceden yalancı çıkartma eğilimin var insanlar senin önüne tecrübelerini teknik verileri istatistikleri koyuyorlar ama hala bildiğini okuyorsun, bu şekilde biyere varamazsın :cat:

ben neredeyse anamın karnından çıktığımdan beri 2 teker üstündeyim

yeteri kadar, idrak edecek kadar xmax da kullandım xciting 250-500 de kullandım hangisine para vereceksem doğru kararı zaten biliyorum.

xmax kullanmadıysan bindiğin scooterden soğumamak için mümkünse xmax250 kullanma çünkü hayal kırıklığına uğrarsın

ve hala inatla xciting şöyle böyle diyeceksin bende diyorum senin motoruda biliyoruz tarafsızca yazıyoruz diyorum

geçen fotumda fotoğraf koydum hem xciting 500 hemde 250 üzerinde

ama sen "bu iş fotoğraf artistliğine test etmeye benzemez ben parayı bastım aldım" yazdın, (bu ayıptır) en iyisi bu ayağına yatıyorsun

karşındaki insanı tanımadan bilmeden keşfetmeden kuru kuruya markacılık yapma ben kymco nun damarını bilirim

belki biraz olsun beni anlamışsındır.

motoseyyah
18 Mart 2011, 20:21
İşte sonuçta bu oluyor motor mukayesesi yaparken iş dönüp dolaşıyor(afedersiniz ama) sidik yarışına dönüyor.Herkes kendi motorunu övüyor,belkide hiç kullanmadığı motoru kötülüyor.Türkiye deki satış rakamalarına bakıp bir motosikletin iyi yada kötü olduğunu ölçemezsiniz.Dönüpte Avrupa hatta Dünya satış rakamlarını incelerseniz daha doğru sonuca varırsınız.Ben kendi motorumla 150 de seyrederken yanımdaki arkadasımın kullandığı xmax250 de de kadran 150 km/h vurmuş, bence km göstergesinde bir hata yok eğer varsa ki bu ihtimal biraz zayıf benimkindede aynı sapma var.Sonuç Yamaha kötü motor üretmez yada bizden daha iyi bilir şu Yamaha yı üretenler.

AmonRA34
18 Mart 2011, 22:56
Slm , konumuz yeni kasa xmax lardı , siz hala geçmişte kalmışsınız...Ülkemizde az satmasının sebebi basit Yamaha diğer rakiplerine göre çok daha yüksek fiyat tan satıyordu...
Jcosta çözümleri x-max içinde mevcut...:)
Burda mevzu zaten x max ın daha hızlı gitmesi değil...
xmax olsun gts 250 olsun xciting olsun 3 üde iyi motorlardır bunların herhangi birisini alanın zaten pişman olacağını sanmıyorum...
Ama kendi fikrimdir xmax ın son kasası malzeme kalitesi ve işçiliğiyle diğer modellerden çok daha iyi...Zaten fiyatı sym ya da kymco ile aynı fiyat olsa o zaman sizin verdiğiniz bu istatistiğin benim için önemi olurdu...Yurtdışında böyle yüksek fiyat olmadığı için satış rakamlarında 250 cc için xmax açık ara önde



Malzeme kalitesi.Nedir bu yaw.Ben anlamıyorum.Söylenecek laf kalmayınca uydurulan bir saçmalıktan başka bişey değil.Xmaxın malzeme kalitesi daha yüksek mademki neden önde tek disk var.Xcitingde çift disk var.Neden xmaxda CBS fren sistemi yok da xcitingde var.Neden xmaxın fren hortumları plastik de xcitingin çelik.Xcitingin CBS fren sistemi sayesinde frenlemesi çok çok daha üstün.Bir de üstüne çelik hortumlar eklenince daha da artıyo.Çünkü plastik hortum esneme yaparak fren gücünde kayba sebep olur.Ayrıca çelik hortum darbelere karşı koruma sağladığından çok daha uzun ömürlü.Hala daha xmaxın malzeme kalitesi üstünlüğünden bahsediyosanız xcitingi iyi tanıyamamışsınız demektir.


@AmonRA34

dikkat edersen ben bütün konularda hep ispatlı ve bilimsel olarak konuşuyorum, yaşadığımı test ettiğimi denediğimi fotoğraflarla birlikte sunacak kadar dediklerimin arkasından duruyorum ama sende kuru kuruya bir bindiği motoru övme yüceltme hastalığı var hep varsayımlarla "öyleymiş böyleymiş" lerle dediklerini doğruluyorsun birde insanı inceden yalancı çıkartma eğilimin var insanlar senin önüne tecrübelerini teknik verileri istatistikleri koyuyorlar ama hala bildiğini okuyorsun, bu şekilde biyere varamazsın :cat:

ben neredeyse anamın karnından çıktığımdan beri 2 teker üstündeyim

yeteri kadar, idrak edecek kadar xmax da kullandım xciting 250-500 de kullandım hangisine para vereceksem doğru kararı zaten biliyorum.

xmax kullanmadıysan bindiğin scooterden soğumamak için mümkünse xmax250 kullanma çünkü hayal kırıklığına uğrarsın

ve hala inatla xciting şöyle böyle diyeceksin bende diyorum senin motoruda biliyoruz tarafsızca yazıyoruz diyorum

geçen fotumda fotoğraf koydum hem xciting 500 hemde 250 üzerinde

ama sen "bu iş fotoğraf artistliğine test etmeye benzemez ben parayı bastım aldım" yazdın, (bu ayıptır) en iyisi bu ayağına yatıyorsun

karşındaki insanı tanımadan bilmeden keşfetmeden kuru kuruya markacılık yapma ben kymco nun damarını bilirim

belki biraz olsun beni anlamışsındır.

O fotoğrafları koyan sen miydin.Valla kusura bakma tanıyamadım.Hörmetler abi :queen:

Böyle mi dememi bekliyosun?Gel ben sana benim xcitingi vereyim.Lastiklere 40 psi hava basayım.Bu nasıl sert bir motor dersin.Ama 1 ay kullanırsın lastikler fazla havasını atar.Kullanma kılavuzunda yazan olması gereken değerlere düşer.O zaman ne konforlu motor dersin.

O kadar iddialı konuşuyosun ki.Sanki sen benim kim olduğumu biliyo musun gibi bir havadasın.Valla kim olursan ol.Ben kimseye eyvallah edecek değilim.Sen fikrini söylersin ben de kendi fikrimi söylerim.Kimseye tamam abi sen daha iyisini biliyosun abi diyecek halim yok.Ben xciting alırken yola çıkışımda en önemli unsur sorunsuz bir motor almaktı.Xmaxı parasız zamanımda çok esnek ödeme seçeneğiyle alma imkanım varken bu kronik sorunları nedeniyle eledim.Sorunsuzluk arayışım beni xcitingle buluşturdu.Şimdi 1 yıldır kullanıyorum.Çok memnunum.Ayrıca ben 11 bin liraya xmaxa bineceğime gider ikinci el 10 bin km'de sıfır ayarında sw400'e binerim.Konforun kralını yaşarım.Sen çok biliyosun da biz de cahil değiliz.Neyin ne olduğunu iyi biliyoruz.

tamyak
19 Mart 2011, 00:31
Malzeme kalitesi.Nedir bu yaw.Ben anlamıyorum.Söylenecek laf kalmayınca uydurulan bir saçmalıktan başka bişey değil.Xmaxın malzeme kalitesi daha yüksek mademki neden önde tek disk var.Xcitingde çift disk var.Neden xmaxda CBS fren sistemi yok da xcitingde var.Neden xmaxın fren hortumları plastik de xcitingin çelik.Xcitingin CBS fren sistemi sayesinde frenlemesi çok çok daha üstün.Bir de üstüne çelik hortumlar eklenince daha da artıyo.Çünkü plastik hortum esneme yaparak fren gücünde kayba sebep olur.Ayrıca çelik hortum darbelere karşı koruma sağladığından çok daha uzun ömürlü.Hala daha xmaxın malzeme kalitesi üstünlüğünden bahsediyosanız xcitingi iyi tanıyamamışsınız demektir.



O fotoğrafları koyan sen miydin.Valla kusura bakma tanıyamadım.Hörmetler abi :queen:

Böyle mi dememi bekliyosun?Gel ben sana benim xcitingi vereyim.Lastiklere 40 psi hava basayım.Bu nasıl sert bir motor dersin.Ama 1 ay kullanırsın lastikler fazla havasını atar.Kullanma kılavuzunda yazan olması gereken değerlere düşer.O zaman ne konforlu motor dersin.

O kadar iddialı konuşuyosun ki.Sanki sen benim kim olduğumu biliyo musun gibi bir havadasın.Valla kim olursan ol.Ben kimseye eyvallah edecek değilim.Sen fikrini söylersin ben de kendi fikrimi söylerim.Kimseye tamam abi sen daha iyisini biliyosun abi diyecek halim yok.Ben xciting alırken yola çıkışımda en önemli unsur sorunsuz bir motor almaktı.Xmaxı parasız zamanımda çok esnek ödeme seçeneğiyle alma imkanım varken bu kronik sorunları nedeniyle eledim.Sorunsuzluk arayışım beni xcitingle buluşturdu.Şimdi 1 yıldır kullanıyorum.Çok memnunum.Ayrıca ben 11 bin liraya xmaxa bineceğime gider ikinci el 10 bin km'de sıfır ayarında sw400'e binerim.Konforun kralını yaşarım.Sen çok biliyosun da biz de cahil değiliz.Neyin ne olduğunu iyi biliyoruz.

Olayı marka savaşına getirdiniz bravo...Gerçi ben sizi tanıyorum siz başka forumlarda bu tür davranışlarınızdan dolayı çeşitli yaptırımlara uğradınız ...Sizinle tartışılmıyacağını daha önceden öğrenmiştim aslında hata bende... Ama hayat size hiç bir şey öğretmemiş...Bu konuya artık başka yorum yapmam size motorunuz la kazasız belasız sürüşler dilerim...:)

emrello
19 Mart 2011, 00:40
Malzeme kalitesi.Nedir bu yaw.Ben anlamıyorum.Söylenecek laf kalmayınca uydurulan bir saçmalıktan başka bişey değil.Xmaxın malzeme kalitesi daha yüksek mademki neden önde tek disk var.Xcitingde çift disk var.Neden xmaxda CBS fren sistemi yok da xcitingde var.Neden xmaxın fren hortumları plastik de xcitingin çelik.Xcitingin CBS fren sistemi sayesinde frenlemesi çok çok daha üstün.Bir de üstüne çelik hortumlar eklenince daha da artıyo.Çünkü plastik hortum esneme yaparak fren gücünde kayba sebep olur.Ayrıca çelik hortum darbelere karşı koruma sağladığından çok daha uzun ömürlü.Hala daha xmaxın malzeme kalitesi üstünlüğünden bahsediyosanız xcitingi iyi tanıyamamışsınız demektir.



O fotoğrafları koyan sen miydin.Valla kusura bakma tanıyamadım.Hörmetler abi :queen:

Böyle mi dememi bekliyosun?Gel ben sana benim xcitingi vereyim.Lastiklere 40 psi hava basayım.Bu nasıl sert bir motor dersin.Ama 1 ay kullanırsın lastikler fazla havasını atar.Kullanma kılavuzunda yazan olması gereken değerlere düşer.O zaman ne konforlu motor dersin.

O kadar iddialı konuşuyosun ki.Sanki sen benim kim olduğumu biliyo musun gibi bir havadasın.Valla kim olursan ol.Ben kimseye eyvallah edecek değilim.Sen fikrini söylersin ben de kendi fikrimi söylerim.Kimseye tamam abi sen daha iyisini biliyosun abi diyecek halim yok.Ben xciting alırken yola çıkışımda en önemli unsur sorunsuz bir motor almaktı.Xmaxı parasız zamanımda çok esnek ödeme seçeneğiyle alma imkanım varken bu kronik sorunları nedeniyle eledim.Sorunsuzluk arayışım beni xcitingle buluşturdu.Şimdi 1 yıldır kullanıyorum.Çok memnunum.Ayrıca ben 11 bin liraya xmaxa bineceğime gider ikinci el 10 bin km'de sıfır ayarında sw400'e binerim.Konforun kralını yaşarım.Sen çok biliyosun da biz de cahil değiliz.Neyin ne olduğunu iyi biliyoruz.

Eski bir Xmax kullanıcısı olarak söyleyeyim: Xmax'ın "kronik sorunları" yok. Kronik sorun, zamana yayılan, "müzmin", yani bir türlü giderilemeyen sorun demektir. Xmax'ın 2006-2007 modellerinde "çocukluk hastalığı" diyebileceğimiz iki bağlantı hatası vardı. Bu da çok basit ve ucuz önlemlerle giderildi.

Kymco, Yamaha ve Honda kullanmış biri olarak Yamaha'nın işçiliğindeki özeni sevdiğimi söyleyebilirim. Basit görünen ama incelikli, işe yarayan ayrıntıları var.

Xciting çok güzel bir motor. Çok kaliteli görünüyor. Ama bence gereğinden fazla ağır ve sele altı bagaj bölmesi küçük. Kullanmadım, ama trafikte Xmax kadar çevik olacağını sanmıyorum.

Xmax'la günde 8 saat motor üstünde olduğum gezilere çıktım. Hiç yorgunluk vermedi. Şehir içi ve şehirler arasında kullandım. 2,7'lere inen yakıt tüketimine hayran oldum. Otobanda 130'la gayet güvenli seyrettim (ki o konforu Transalp'te bulamadım). Sele altı bölmesi ise inanılmaz genişlikte.

Yamaha'nın belki de en büyük talihsizliği Türkiye'deki distribütörlüğünün bir türlü düzene giremeyişi. Türkiye'de çoğu markada stok bulundurmama sorunu var (Honda dahil). Ama maalesef Yamaha'daki en son durum daha bir "saldım çayıra mevlam kayıra" durumu idi. Ayrıca parçaları da yetkili servisten alırsanız oldukça pahalıya geliyor. Şimdi bir iyiye gidiş var mı bilmiyorum.

AmonRA34
19 Mart 2011, 02:17
Olayı marka savaşına getirdiniz bravo...Gerçi ben sizi tanıyorum siz başka forumlarda bu tür davranışlarınızdan dolayı çeşitli yaptırımlara uğradınız ...Sizinle tartışılmıyacağını daha önceden öğrenmiştim aslında hata bende... Ama hayat size hiç bir şey öğretmemiş...Bu konuya artık başka yorum yapmam size motorunuz la kazasız belasız sürüşler dilerim...:)

Konu xmaxın malzeme kalitesiydi.Cevabınızı aldınız.Şimdi de başka bir noktaya bağlamışsınız.Tebrik ederim.Aslında kimsenin Xmax'a 11 bin lira vereceği yok ama burda boşuna tartışıyoruz.Zaten Xmax sıfır satıyo Türkiyede.Hatta Çok daha uygun fiyatlı Xcity bile 1 tane satarken Xciting 17 tane satıyo.Hani nerde kaldı yamaha.Sizin gibi savunucuları hariç kocaman bir hiç oldu yamaha Türkiyede.Marka fanatikliği yapan ben miyim , siz misiniz?Müşterisini yedek parça için 5-6 ay bekleten yamaha.Servis belirsizliği yamahada.Yüksek fiyatlar yamahada.Kronik sorunlu Xmaxlar yamahada.Alacak olan google'a Xmax yazar nasıl bir motormuş görür.Birde xciting yazar onu da görür.Noldu o forumunuzdaki admin xcitinge güzel yüzlü yakışıklı şişko dedi , amortisörleri sert dedi , selesi sert dedi.Ben dedim ki günde 5-6 saat geziyorum.10 saat üstünden inmediğim gün oldu.Böyle rahatsız bir motorla o kadar gezmek mümkün mü diye motorumu savundum.Şimdi durum ne?Arasıra misafir modunda giriyorum.Xciting başlığı almış başını gidiyo.Adminin bütün kötülemelerine rağmen her gün xciting kullanıcılarına bir yenisi ekleniyo.

Bu devirde sorunsuz motor yapmak zor iş.Scooter konusunda Yamahanın , Suzukinin , Hondanın yapamadığını bugün Kymco markası yapıyo.Motorlarının 100 bin km sorunsuz çalışacağını iddia ediyo ve bu güne kadar da yüzünün akıyla devam ediyo.İtalyanların 22 beygirlik 300cc motorlarına rakip olarak 29 beygirlik downtown300 ile rekabet ediyo.Uygun fiyat ve diğerlerinden üstün özellikler kymcoda var.Bırakın artık marka fanatikliğini.Yamahanın savunulacak bi tarafı kalmadı.


Eski bir Xmax kullanıcısı olarak söyleyeyim: Xmax'ın "kronik sorunları" yok. Kronik sorun, zamana yayılan, "müzmin", yani bir türlü giderilemeyen sorun demektir. Xmax'ın 2006-2007 modellerinde "çocukluk hastalığı" diyebileceğimiz iki bağlantı hatası vardı. Bu da çok basit ve ucuz önlemlerle giderildi.

Kymco, Yamaha ve Honda kullanmış biri olarak Yamaha'nın işçiliğindeki özeni sevdiğimi söyleyebilirim. Basit görünen ama incelikli, işe yarayan ayrıntıları var.

Xciting çok güzel bir motor. Çok kaliteli görünüyor. Ama bence gereğinden fazla ağır ve sele altı bagaj bölmesi küçük. Kullanmadım, ama trafikte Xmax kadar çevik olacağını sanmıyorum.

Xmax'la günde 8 saat motor üstünde olduğum gezilere çıktım. Hiç yorgunluk vermedi. Şehir içi ve şehirler arasında kullandım. 2,7'lere inen yakıt tüketimine hayran oldum. Otobanda 130'la gayet güvenli seyrettim (ki o konforu Transalp'te bulamadım). Sele altı bölmesi ise inanılmaz genişlikte.

Yamaha'nın belki de en büyük talihsizliği Türkiye'deki distribütörlüğünün bir türlü düzene giremeyişi. Türkiye'de çoğu markada stok bulundurmama sorunu var (Honda dahil). Ama maalesef Yamaha'daki en son durum daha bir "saldım çayıra mevlam kayıra" durumu idi. Ayrıca parçaları da yetkili servisten alırsanız oldukça pahalıya geliyor. Şimdi bir iyiye gidiş var mı bilmiyorum.

2006-2007 modellerde sorun vardı diyosunuz ama benim haberlerde izlediğim xmax 2010 yılında yolda giderken yanıp kül oldu.Bir motorun yanıp kül olması için mutlaka elektrik tesisatında bir arıza olması lazım.Bu kadar yıldan sonra devam eden elektrik arızası sizce "müzmin" katogorisine girmez mi?

Sinan Er
19 Mart 2011, 08:59
Fiyat performans değerlendirmesine bakılırsa Kymco 1 gömlek üstün görünüyor. Ama bunu ikisinin arasında uçurum varmış gibi göstermenin anlamı yok. Birbirine çok çok yakın iki motosiklet. Ayrıca unutmamak lazım Yamahada arıza sayısının fazla olmasının nedeni satış rakamınında fazla olmasından kaynaklanmakda. Önemli olan bu oranları % olarak karşılaştırmak. Bugün sıfır 250 cc motosiklet alacak olsam bende acaba gangisi diye düşünürdüm ve büyük ihtimalle Yamaha x-city olurdu. Nedeni ise büyük tekerlekler.

Enduroya biniyorum ve O öndeki 21" jantın farkını sürekli hissediyorum. İnanılmaz bir konfor sağlıyor. Yüksek hızlarda değil tabiki.

xburakx
19 Mart 2011, 20:21
yazık acınacak durumda arkadaşlar var
benim düşündüğüm şey
bu konu açan arkadaşın kafasının karışması
xmaxa binmeden kullanmadan yorum yapılıyor
mazide kalan 2kuruşluk kablo düzeneyini
5 yıllık motor daha mekanik 1parçası değişmedi
toplasan kronik arızasını kitap yaparım diyenler
siz kitap yazın biz scooterın kefini çıkarıyoz
hemde 250ccde 1 numara ama yapcak birsy yok konuşan çok
yamahayı kötüleyenlerde yamahaya yaklaşmasın canlarını çok yakıyoruz
bu markanın tek sorunu parçanın geç kalması
genel bakım parçaları kayış balata vs. türkiyede bulunuyor

AmonRA34
19 Mart 2011, 21:22
yazık acınacak durumda arkadaşlar var
benim düşündüğüm şey
bu konu açan arkadaşın kafasının karışması
xmaxa binmeden kullanmadan yorum yapılıyor
mazide kalan 2kuruşluk kablo düzeneyini
5 yıllık motor daha mekanik 1parçası değişmedi
toplasan kronik arızasını kitap yaparım diyenler
siz kitap yazın biz scooterın kefini çıkarıyoz
hemde 250ccde 1 numara ama yapcak birsy yok konuşan çok
yamahayı kötüleyenlerde yamahaya yaklaşmasın canlarını çok yakıyoruz
bu markanın tek sorunu parçanın geç kalması
genel bakım parçaları kayış balata vs. türkiyede bulunuyor

Yaw nedir şu xmaxın üstünlüğü bi yazın da bilelim.Ne xmaxmış be.Ben yukarıda xcitingin üstünlüklerini yazdım.CBS fren sistemi , önde çift disk fren , çelik fren hortumları , 2.500 lira fiyat farkı , servis.Her konuda xciting üstün.Ama kabul ettiremiyoruz size.Xmaxın seriliğinden bahsedecekseniz 150 , 200 cc motorlara j.costa varyatör takıp tozu dumana katanlar var.Çok isteyen gider taktırır.Kaç kuruşluk şey.Güç desen hepsi 250cc 22 beygirlik motorlar.Hepsinden üstün tuttuğunuz şu xmaxın kronik arızalarından başka bilmediğimiz ne marifetleri var.Çok merak ediyorum doğrusu.Bence kompleks yapıyosunuz başka bişey değil.