PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1998 Suziki Ts 125 Er teknik özellikleri?



motorhocası
29 Aralık 2010, 17:28
Aradım bulamadım nasıl bulacağız.:silent: Takasa gireceğim teklifi sundum.:)

90 modeliyle aynı olabilir mi.

http://www.mbike.com/suzuki/ts125er/1990

AydoganX
29 Aralık 2010, 17:55
Aradım bulamadım nasıl bulacağız.:silent: Takasa gireceğim teklifi sundum.:)

90 modeliyle aynı olabilir mi.

http://www.mbike.com/suzuki/ts125er/1990

http://www.bikepics.com/suzuki/ts125/
bikepics'teki verilerde 98 model TS125 için şu özellikler verilmiş:
Google translate ile çeviridir, biraz tarzanca ama olsun yinede anlaşılabiliyor :)

Bilgi: TS125 Özellikler
Motor Motor tipi: 2 zamanlı. Hava soğutmalı.
Ateşleme sistemi: CDI Suzuki Sistemi
Başvuru: Pistonlu vana ve Filmler
Silindir sayısı: 1
Silindir çapı: 56 mm
Strok: 50 mm
Deplasman: 123 CC oranı
Sıkıştırma: 6.7:1
Karbüratör: Mikuni Vm 24sh
Hava Filtresi: Poliüretan köpük elemanı
Çalıştırma sistemi: Kick starter
Birincil Sistemi
Yağlama: Suzuki C.C.I. Performans
Maksimum Güç: 13 8000 d / d Maksimum Tork 13 kg-m 6500 de HP rpm
Iletim Debriyaj: Islak Levha Çoklu İletim ile: 6 hız Boyut ve Ağırlık
Toplam uzunluk: 2085 mm
Toplam Genişlik: 850 mm
Toplam yükseklik: 1155 mm
Yerden yükseklik: 270 mm
Ile Boş Tank Ağırlık: 96 Kg
Dingil mesafesi: 1.345 mm
Şasi Direksiyon açısı: 43 ° dönüş yarıçapı: 2.2 M
Süspansiyon Ön: tarafından sönümlü Teleskopik petrol
Arka Süspansiyon: Yüzer Hidrolik amortisör
Ön Fren: İç Genişleyen Bell Arka fren Ön lastik İç Genişleme: 2.70x21 4PR Arka Lastik: 4.10x18 4PR Yakıt Tankı Kapasitesi: 14 Litre Yakıt Rezerv: 1,2 Litre 2 Stroke Yağ Tankı: 1.2 litre Şanzıman Yağı: 900 ml Tur Gallon Benzinli Ortalama: / Galon Motor Yağı 110 km: 3.200 Km / Galon

Orijinal metin :

Information: Especificaciones TS125 Motor Tipo de Motor: 2 Tiempos. Refrigerado por aire. Sistema Encendido: Suzuki CDI Sistema de Admisión: Válvula de Pistón y Laminilla Número de Cilindros: 1 Diámetro del Cilindro: 56 Mm Carrera: 50 Mm Cilindrada: 123 CC Relación de Compresión: 6.7:1 Carburador: Mikuni Vm 24sh Filtro de Aire: Elemento Poliuretano Sistema de Arranque: Pedal De Arranque Primario Sistema de Lubricación: Suzuki C.C.I. Rendimiento Potencia Máxima: 13 HP A 8.000 RPM Par Motor Máximo 13 Kg-M A 6.500 RPM Transmisión Embrague: Húmedo Con Placas Múltiples Transmisión: 6 Velocidades Dimensiones y Peso Longitud Total: 2.085 Mm Ancho Total: 850 Mm Altura Total: 1.155 Mm Distancia al Piso: 270 Mm Peso Con Tanque Vacio: 96 Kg Distancia Entre Ejes: 1.345 Mm Chasis Angulo de Dirección: 43° Radio de Giro: 2,2 M Suspensión Delantera: Telescópica Amortiguada Por Aceite Suspensión Trasera: Monoamortiguada Hidráulica Flotante Freno Delantero: Campana de Expansión Interna Freno Trasero Campana de Expansión Interna Llanta Delantera: 2.70x21 4pr Llanta Trasera: 4.10x18 4pr Capacidad Tanque de Combustible: 14 Litros Reserva de Combustible: 1.2 Litros Tanque Aceite 2 Tiempos: 1.2 Litros Aceite Transmisión:900 Ml Recorrido por Galón Aproximado Gasolina: 110 Km /Galón Aceite Motor: 3.200 Km / Galón

motorhocası
29 Aralık 2010, 18:00
@AydoganX, teşekkür ederim bu Bike pics de baya aradım çıkaramadım bir türlü.:cat:

10Hp falan diyordum 3 Hp bonus oldu.:)

AydoganX
29 Aralık 2010, 18:03
@AydoganX, teşekkür ederim bu Bike pics de baya aradım çıkaramadım bir türlü.:cat:

10Hp falan diyordum 3 Hp bonus oldu.:)

Rica ederim, yalnız bilgiler pek gerçekçi olmayabilir.
Sen yinede kesin emin olma.
Sonuçta o siteye bir üye tarafından girilmiş bilgiler bunlar.

Yerden yükseklik: 270 mm bilgisi heralde doğru değildir. :)

motorhocası
29 Aralık 2010, 18:08
Rica ederim, yalnız bilgiler pek gerçekçi olmayabilir.
Sen yinede kesin emin olma.
Sonuçta o siteye bir üye tarafından girilmiş bilgiler bunlar.

Yerden yükseklik: 270 mm bilgisi heralde doğru değildir. :)

12 küsürdür o doğru, 270mm motorun altının yüksekliği olabilir.:cat:

draggy
29 Aralık 2010, 18:15
Krosların atası gibi duruyor :) Ama çok yaşlı değil mi?

motorhocası
29 Aralık 2010, 18:18
Krosların atası gibi duruyor :) Ama çok yaşlı değil mi?

O kadar değil dostum.:)

extrem_015
29 Aralık 2010, 23:34
bikepics benimde aklıma gelmişti sen vermişsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------

motorhocası bu ts 125'in parçası bulunuyormu_?hatta bulunmasıda pek önemli değil pahalımı genellikle eski model motorların parçaları az bulunduğu için çok pahalı oluyor, sonra sorun yaşamayasın

ExTReMa
29 Aralık 2010, 23:36
2 zamanlı platinli ateşleme sistemi var
Motoru çok serttir eksozda ufak bir delik olsa dahi performansı yarı yarıya düşer..
Alırsan eğer elimde orjinal pistonu ve çıkma silindiri mevcut.
Ha bana kalsa ts125 alma derim
Ts 125 alacağına Ts 185 al :P

motorhocası
30 Aralık 2010, 00:43
bikepics benimde aklıma gelmişti sen vermişsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------

motorhocası bu ts 125'in parçası bulunuyormu_?hatta bulunmasıda pek önemli değil pahalımı genellikle eski model motorların parçaları az bulunduğu için çok pahalı oluyor, sonra sorun yaşamayasın


2 zamanlı platinli ateşleme sistemi var
Motoru çok serttir eksozda ufak bir delik olsa dahi performansı yarı yarıya düşer..
Alırsan eğer elimde orjinal pistonu ve çıkma silindiri mevcut.
Ha bana kalsa ts125 alma derim
Ts 125 alacağına Ts 185 al :P

Eyvallah extrama bakarım egsoz kaçırıyor mu.:cat: Cdi diyor teknik özelliklerinde ateşlemeye.:silent:
Ts 125 yeter Ts 185 bulamadım hurda çoğu,bu 4000km orjinal makine çıkma egsoza ihtiyacım olmaz gibi. Yurt dışı sıfır getirmek durumu olabilir.:)

ExTReMa
30 Aralık 2010, 00:50
Eyvallah extrama bakarım egsoz kaçırıyor mu.:cat: Cdi diyor teknik özelliklerinde ateşlemeye.:silent:
Ts 125 yeter Ts 185 bulamadım hurda çoğu,bu 4000km orjinal makine çıkma egsoza ihtiyacım olmaz gibi. Yurt dışı sıfır getirmek durumu olabilir.:)

ER modelleri platin ateşleme
Ama sorun olacağını sanmıyorum
Bende ts 50 er vardı yıllarca kullanmıştım
Arkadaşımda ts 125 ER almıştı fakat çalındı..
Eksozda sorun olacagını sanmıyorum ama olsada kaynak yaptırmak cok zor degıl..

motorhocası
30 Aralık 2010, 00:53
ER modelleri platin ateşleme
Ama sorun olacağını sanmıyorum
Bende ts 50 er vardı yıllarca kullanmıştım
Arkadaşımda ts 125 ER almıştı fakat çalındı..
Eksozda sorun olacagını sanmıyorum ama olsada kaynak yaptırmak cok zor degıl..

Tamam dostum teşekkürler 4,5 lt'den fazla yakmaz galiba Ts 125 biraz da yakıtına baktım Ts 185 de var 1991 20.000km 2,300Tl, 1998 Ts 125 4000km 2750Tl hangisi mantıklı.:)

motorcu48
30 Aralık 2010, 00:56
hocam napcan o motoru antika diyemi düşünüyon yoksa

motorhocası
30 Aralık 2010, 00:59
hocam napcan o motoru antika diyemi düşünüyon yoksa

Kokusunu almadım 2 zamanlının japon işte Cgl ile arazide anca Xt600'e kafa tutabiliyorum.Ktm falan ne çıkarsa geçeyim dedim.:P

ExTReMa
30 Aralık 2010, 01:02
Ben olsam 185 alırdım sonuçta ts125 yenı kasa sadece fakat motor aynı er modellerı ıle :)
Hem fiyatı daha ucuz hemde daha güçlü..

motorhocası
30 Aralık 2010, 01:07
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-dr125-super-temiz-orjinal-takasli-sifir-gibi-motorsiklet-30171797/detay

Peki Suziki Dr 125 nasıl.:silent:

motorcu48
30 Aralık 2010, 01:10
Kokusunu almadım 2 zamanlının japon işte Cgl ile arazide anca Xt600'e kafa tutabiliyorum.Ktm falan ne çıkarsa geçeyim dedim.:P

iyi demişsin hocam :P

ozzy gılera
30 Aralık 2010, 01:12
boyle bır durumda motorun adı + specıfıcatıon yazın cıkar ornek:suzukı ts 125 specıfıcatıon saygılar

motorhocası
30 Aralık 2010, 01:18
boyle bır durumda motorun adı + specıfıcatıon yazın cıkar ornek:suzukı ts 125 specıfıcatıon saygılar

Specs de yazdım technical data da olmadı bikepics'den çıktı 98 modelini hala bikepics'de bulamadım.Saygılar.

gs500inanc
30 Aralık 2010, 01:45
dostum hava soğutmalı dt 125 bak daha bilindik bir motor parçası daha kolay bulunur. hem 17 hp diye biliyorum dt 125 i. dtr lar var bir de kips açık 27 hp. ama kips bozulur eder. ne bileyim soğutma suyu karıştırı sen kuru dt bak. alırsan dua edersin.

motorhocası
30 Aralık 2010, 01:53
dostum hava soğutmalı dt 125 bak daha bilindik bir motor parçası daha kolay bulunur. hem 17 hp diye biliyorum dt 125 i. dtr lar var bir de kips açık 27 hp. ama kips bozulur eder. ne bileyim soğutma suyu karıştırı sen kuru dt bak. alırsan dua edersin.

İnanç o da arabadan çok yakıyor arkadaşta var 5,5 lt/100km'de yakıyor.
Temiz bir Dt 125 bulmak çok zor. Parça problemini yurt dışından çözmeyi düşünüyorum.

motorhocası
03 Ocak 2011, 15:55
Takas için nelere dikkat edilmesi gerekiyor ,bizim şehirdeymiş gel bak dedim motora, başka ne gibi incelikler var.:silent: