PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Gsf 600 Bandit Randuman problemi



hakan1434
18 Kasım 2010, 23:38
arkadaşlar motoru alalı 15 gün oluyor 14 gün bindim motora gayet güzeldi tıra yükledik sola yatırdık palete motoru 300 km geldi motoru indirdiğimizde benzin akıtıyordu motor çalışmadı 1 gün bekledik benzin uçsun çalıştıralım diye ertesi gün yine çalışmadı takviye yapıp çalıştırdık sonra düzeldi ama önceden gelen ses artık yok istop ediyor arada çalışırken problem olabiliyo kalkıştatada tekliyor istop edicek gibi gaza yüklenince toparlıyo tekrar sebebini öğrenebilirmiyim yardımcı olabilicek bi arkadaş varsa yazabilir mi lütfen veya hkn.sezgin@hot. dan ekleyipde yardımcı olrsanz çok sevinirim

motorhocası
18 Kasım 2010, 23:44
Benzin pompasından şüphelenmek lazım,benzin yetiştiremiyor olabilir.

omersirin
18 Kasım 2010, 23:47
Karbüratörün temizlenmesi gerekebilir veya elektrik aksamında sorun olabilir, bir de soğuk havada çalıştırırken mutlaka jikleyi çekerek çalıştırın, daha rahat çalışır..benzin pompası zaten yazılmış...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------

sizi de bandit topiğine bekleriz, orada çok sayıda bandit kullanıcısı var.

ExTReMa
18 Kasım 2010, 23:48
Bujilere bi bak birde karbüratöre

mkemalyonca
18 Kasım 2010, 23:48
SİZDE DESTEK OLURMUSUNUZ...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/83196-nasil-bi-eylem.html

Hann_Ist
19 Kasım 2010, 00:06
Benzin hortumunu da kontrol et..

hakan1434
19 Kasım 2010, 14:12
BEnzin geçen enjeksiyon tüpünün sürekli dolumu olması lazım? motor bi süre bekleyince tüp doluyor çalışınca tüpü boşaltıyo benzin yetiştiremiyor diye tahmin ediyorum normaldede bölemi bu tüp yoksa sürekli dolumu oluyor

motorhocası
19 Kasım 2010, 14:45
BEnzin geçen enjeksiyon tüpünün sürekli dolumu olması lazım? motor bi süre bekleyince tüp doluyor çalışınca tüpü boşaltıyo benzin yetiştiremiyor diye tahmin ediyorum normaldede bölemi bu tüp yoksa sürekli dolumu oluyor

Yakıt pompasının bastığı basıncı muhafaza etmesi gerekir,dolu olacak.

zontar
19 Kasım 2010, 23:11
Motor yan yattığı için şanzumandan kafa kısmına yağ almış olabilir. Eğer yağ aldıysaki bence öyle dir silindir üst kafada diyaframlardan çıkan ve vakum hortumuna bağlı olan bir valf var ona ulaşmıştır. Yağın viskositesi nedeniyle vakumu zorlaştırır. Sök temizle derim ben. Daha sonra o valften çıkan hortumları kontrol et. Hepsi temiz olmalı. Çünkü o vakum hortumları tamamen diyafram, valf, karbüratör, hava filtresi bağlantılı. Bunu damar tıkanıklığı gibi düşün. Hava geçmesi gereken yerlerde şu an yağ vardır. Ne valf işini yapabilir ne de karbüratöre bu valf adam gibi huzur verdirir. En sonda senkron ayarıyla kapat. Benim tespitim bu.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------


Motor yan yattığı için şanzumandan kafa kısmına yağ almış olabilir. Eğer yağ aldıysaki bence öyle dir silindir üst kafada diyaframlardan çıkan ve vakum hortumuna bağlı olan bir valf var ona ulaşmıştır. Yağın viskositesi nedeniyle vakumu zorlaştırır. Sök temizle derim ben. Daha sonra o valften çıkan hortumları kontrol et. Hepsi temiz olmalı. Çünkü o vakum hortumları tamamen diyafram, valf, karbüratör, hava filtresi bağlantılı. Bunu damar tıkanıklığı gibi düşün. Hava geçmesi gereken yerlerde şu an yağ vardır. Ne valf işini yapabilir ne de karbüratöre bu valf adam gibi huzur verdirir. En sonda senkron ayarıyla kapat. Benim tespitim bu.....

aynı zamanda bu valf yakıt pompasınada bağlı ona göre :)