PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bu siteye dikkat



sradbela
07 Kasım 2010, 16:23
http://www.motosikletim.com.tr adresinden bi hava filtresi istedim internet üzerinden ve dolandırıldım arkadaşlar karşımda ne bi muhattap ne başka birşey dikkatli olun sizde dolandırılmayın lütfen...

McWarnaly
07 Kasım 2010, 16:31
Bi arkadasim bana bu siteyi onermisti.mersin lidir kendisi,ordana bana bi bot al hediye demistim.oda mersin deki bir motosiklet parca ve aksasuar satan yere gitmis.sonra beni aradi ''valla birsuru sey var ben anlamiyorum sen bak beyen ben alirim'' demisti ve bu siteyi verdi.onada ordan soylemisler bu adresi

GKN
07 Kasım 2010, 16:31
EMinmisin kardeşim? Sürekli alışveriş yaptığım bir yerdir motosikletim, arkasında motoron dergisi var..
Dolandırılmaktan kastın nedir??

sradbela
07 Kasım 2010, 16:38
sipariş geçtim işte 5 gün oldu kargo başka yere gitmiş yok sana moto kurye ile gönderdim felan norfost die bi kargo şirketine verdim dedi ahmet diye birisi yalan atıp duruyor işte kaç gündür bugün tak etti polise gitttim telefonlarıma da cevap vermiyor artık polise şikayetçi oldum ve artık iş benden çıktı aptal yerine koyulmak parasında değilim 100 tl telefon parası vereceğim zaten ama onunla görüşeceğim...

victorist
07 Kasım 2010, 16:41
Kredi kartınızla alışveriş yaptınız ise Bankanıza itiraz Dilekçe si yazın bırakın banka uğraşsın

motocycleboyreigns
07 Kasım 2010, 16:44
Aynı başlığın bir benzeri daha var.Onu sildirin.
Burdan da devamındaki süreci bizimle paylaşın ki ne nedir ne değildir anlayalım.

sradbela
07 Kasım 2010, 16:50
işte sildirmek 1 ayla 6 ay arası sürüyor çalıntı ihbarında bulundum ama bu adam bu parayı ay boyunca kullanacak ve benim sinirim bozuluyor bir başka arkadaşlarında canı yanmasın die paylaşıyorum...

Erhan Erdil
07 Kasım 2010, 17:08
Firma ve Ürün Şikayetlerinizi Forum Kurallarına Göre MT Tüketici Köşesi Forumunun Altına Yeni Konu Açarak Yapmalısınız. Bu Konunuz Silinecektir.


MT Tüketici Köşesi Kuralları

Bu forum motosiklet ile alaka ürün veya hizmet satın alan kullanıcılarımızın olumlu - olumsuz tecrübelerini paylaşması ve bu ürün veya hizmetleri almayı düşünen diğer kullanıcılamızın bilgi edinmesi için açılmıştır. Katılımda bulunmadan önce lütfen aşağıdaki kuralları okuyunuz.


1. Şikayet konusunda aşağıdaki bilgilerin yer alması gerekmektedir. Şikayetler site yönetiminin onaylaması ile yayına alınır. Hiç bir şikayet otomatik olarak forum sayfamızda yayınlanmamaktadır. İletişim bilgileri ve TC Kimlik numaranız sadece site yöneticileri tarafından görüntülenecektir.


Adı Soyad :
İletişim Bilgileri (Tel. / E-mail) :
TC Kimlik Numaranız :
Tarih (şikayetin meydana geldiği zaman) :
Firma Adı (sorun yaşadığınız firma ve ürün bilgisi) :
Firma Yetkilisi (Ürün veya hizmet satın aldığınız kişi) :
Şikayetiniz Olumlu - Olumsuz (Detaylı bilgi verilmesi zorunludur) :

Sonuç:


2. Şikayetiniz yetersiz bilgiye sahipse dikkate alınmayacaktır.

3. Şikayetinizde rencide edici kelimeler kullanmamalı, karalamaya varacak ifadelerden kaçınmalı, objektif ve diğer kullanıcıların faydalanacağı şekilde yazmalısınız.

4. İlgili şikayete, konu hakkında bilginiz olmadan yorum yapmamaya özen gösteriniz.

.
.
.
.


Şikayetiniz yazmadan önce aşağıdaki bilgileri okuyarak hakkınızı nasıl arayabileceğınızı öğrenebilirsiniz.

- 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkındaki kanun için ilgili link ; http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=952
- İlk yapılması gereken mal veya hizmeti veren yere müracaat edilmelidir. Bu müracatın yazılı olması faydalı olacaktır.
- Uyuşmazlığa neden olan mal veya hizmet için ilçe veya il Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine (TSHH) başvurulur.
- Hakem heyetlerinden alınan karar lehte ise mal veya hizmeti veren yere müracaat edilerek kararın uygulanması talep edilebilir. Bu aşamalardan sonuç alınamazsa elde bulunan belgelerle Tüketici Mahkemesine müracat edilerek sorunun çözümü yoluna gidilebilir.

Başvuru ve bilgi edinmek için ;

Sanayi Bakanlığı : www.sanayi.gov.tr adresinden ilgili linkleri ziyaret ederek başvurularınızı yapabilir ve bilgi edinebilirsiniz.
Alo tüketici hattı : 175
Tüketici ve reklam şikayetleri : http://www.sanayi.gov.tr/webEdit/gozlem.aspx?menuSec=234&sayfaNo=894&
Ayıplı mal ve hizmet şikayetleri : 0312 2860365/2326 / 2324
İl ve İlçe TSHH İletişim bilgileri : http://www.tuko-bir.org.tr/frame.asp?sayfa=klavuz




Site yönetimi olarak açtığımız bu foruma gönderilecek şikayetlerin doğruluğunun kontrolü ve çözüme en kısa zamanda ulaşılmasını sağlamamız için oluşturduğumuz yukarıdaki kurallar hakkındaki fikirlerinizi veya varsa eklemelerinizi bize yazabilirsiniz. Yapıcı fikirleri değerlendireceğiz.

Saygılar

MT Yönetimi

Erhan Erdil
12 Kasım 2010, 17:35
Motosikletim.com.tr firmasının konuyu açan üyeye cevabı aşağıdadır.


www.Motosikletim.com.tr alış veriş sitesi olarak ticaret hayatına atıldığımız ilk günden
beri, tecrübe ve deneyimimizle motosiklet severlere elimizden gelen en BÜYÜK ve en
DOĞRU yardımı yapmayı görev edindik! Sitede tarafımızdan dolandırıldığını iddia eden
şahıs motosikletim.com.tr’yi 96 model Suzuki GSXR 750 Srad hava filtresi için aramış ve
filtrenin elimizde bulunmadığı kendisine bildirilmiştir. Fakat söz konusu şahısın “motorumu
çalıştırmam için bu ürüne mutlaka ihtiyacım var yardım edemez misiniz” talebi üzerine
sitemizde dahi olmayan bir başka filtre araştırılmış, bulunmuş ve kendisine bu konuda bilgi
verilmiştir.

Şahıs söz konusu filtreyi 04.11.2010 saat 12:02 de sitemizden kendisine açılan özel hesaptan
satın almış ve söz konusu ürün 05.11.2010 tarihinde NARPOST dağıtım ile Türkiye
distribütöründen direk kişinin adresine gönderilmiştir! İsteyen herkes Narpost Dağıtımın 444
93 94 numaralı telefonundan söz konusu siparişin durumunu öğrenebilir. Teslim-kargo takip
numarası ise: 244403531074

BILECIK // EMRE SIMSEK BOZOYUK // 05.11.201 // Teslim Tarihi:07.11.2010 //244403531074

Cuma günü kargosu yola çıkan söz konusu şahıs cumartesi itibariyle kişisel ve iş
telefonlarımızdan defalarca bizi aramış ve mesaide olmamamıza rağmen telefonlarına
cevap verilerek kendisine kargosunun yolda olduğu bildirilmiştir! Şahsın son
telefonunda “istemiyorum sipariş kalsın” sözü üzerine de izlemesi gereken iade prosedürü
kendisine bildirilerek bundan sonraki (mesaide olmadığımız) CUMARTESİ AKŞAMI ve
PAZAR günkü telefonlarına cevap verilememiştir.

Hal böyleyken elimizden gelenden daha fazlasıyla yardım ettiğimizi düşündüğümüz şahsın
forum sitelerinde “dolandırıldım” başlıklı yazıları ticari ahlakı en üst seviyede gözeden
firmamızın, avukatlarının devreye girmesine neden olmuştur. Telefonlarımıza gelen tehdit
mesajları, kişisel hakaretler ve burada yazılan iftira içerikli yazılar ile ilgili de ayrı ayrı
mahkeme süreci başlatılmak üzeredir.

Söz konusu şahıs bu sitede yer alan aynı başlık altına “Ben dolandırıldığıma dair yalan
söyledim! Ürün şu anda elimde ve kullanıyorum. Yanlışımdan ötürü özür diliyorum. Ahmet
Bey hakkında söylediğim iftiralar için de ayrıca özür diliyorum!” açıklaması yaptığı takdirde
durum yeniden gözden geçirilebilir. Aksi halde site ve telefonlarımızda yer alan yazılar ile
Narpost kargo şirketinin kayıtları doğrultusunda maddi ve manevi tazminat davalarının yer
aldığı Hukuki süreç olması gerektiği gibi başlatılacaktır!

EMRE SIMSEK TESLİM EDİLDİ.

Sitenizde Tüzel ve Özel şahsımıza iftira içeriklerinin bulunduğu başlığa cevap metnimizin
koyularak söz konusu başlığın 2 gün boyunca güncel tutulmasını arz ediyoruz.

www.Motosikletim.com.tr


http://img88.imageshack.us/img88/151/resim021t.jpg