PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İkilem :(



necathan
02 Kasım 2010, 19:51
Hyosung ve s&t kanuni ikisi arasında fark varmı ya gt 250 r düşünüyorum ama bu ikilem beni gün geçtikçe düşündürüyor ...:silent:

MrSharp
02 Kasım 2010, 19:53
S&T Kanuniler Enjeksiyonlu. Birde Yanında Kocaman Kanuni Yazıyor. Sıkıntı o diye biliyorum.

rasta07
02 Kasım 2010, 19:55
karbüratörlü ve enjeksyonlu olarak ayırabiliriz , birkaç değişiklik daha var ancak genel olarak aynı marka sayılır ikiside ...

Böyle konuda sormaktansa forumda aratarak çok ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsin...

İyi forumlar...

necathan
02 Kasım 2010, 19:59
peki abi sizce enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü ?

extrem_015
02 Kasım 2010, 20:11
enjeksiyon :cat:

eko29
02 Kasım 2010, 20:27
benim açımdan basit her zaman iyidir mantığına dayanarak karbüratör derim gerçi bu bahsi geçen motorları hiç sürmedim ama:bounce:

fat280
02 Kasım 2010, 20:27
enjeksiyonlu tabiki ama geçen bir abiden öğrendim stkanunilerin bazılarında 10.000 km den sonra enjeksiyonlarda sorun oluyor dedi ama ne kadar doğru bilemem

otopsici
02 Kasım 2010, 20:32
peki abi sizce enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü ?

kesinlikle karbüratör
neden dersen her şey mekanik bi yeri bozulunca hemen tamir edersin
enjeksiyonlunun herşeyi elektronik en ufak arızasında 1000 tl bayılırsın

McWarnaly
02 Kasım 2010, 21:28
kesinlikle karbüratör
neden dersen her şey mekanik bi yeri bozulunca hemen tamir edersin
enjeksiyonlunun herşeyi elektronik en ufak arızasında 1000 tl bayılırsın

:cat: iyi bi yaklasim.Teknoloji dusmani :queen: aslinda benden basitlikten yanayim.ancak enjeksiyonunda avantajlari var tabiki.en basinda yakit tasarrufu.

otopsici
02 Kasım 2010, 21:44
:cat: iyi bi yaklasim.Teknoloji dusmani :queen: aslinda benden basitlikten yanayim.ancak enjeksiyonunda avantajlari var tabiki.en basinda yakit tasarrufu.

abi sen yakıt tasarrufu diyosun ama benim motor karburatörlü 100 km de 5.6 yakıyo enjeksiyonlusu 5.3 yakıyo
300 cc yakıt için o kadar uğraşa ve masrafa değmez eğer ben tamir edemiyorsam o motora binmem
bu işler çok basittir "nekadar az teşkilat o kadar az müşkilat"

Celil Öztürk
02 Kasım 2010, 21:45
karbüratör olsa daha mantıklı yakıt aşırı oynamaz ama enjeksyonluda arızada daha yüksek para bayılmak var :) nede olsa japon değil arıza eksik olmaz

takendy
02 Kasım 2010, 21:48
karbüratörlüyü tercih ederim. ayarlaması kolay temizlemesi kolay , ustası parçası hepsi kolay

enjeksiyon yakıt tasarrufu nedeniyle tercih ediliyor ,

şimdi bir hesap yapalım ,

enjeksiyonlu motor karbüratörlüye nazaran %25 daha az yaksın diyelim (olmaz ya )
yani 10 litrede 2.5 litre kar ettiğini varsayıyorum TL cinsinden yaklaşık 9 liraya tekabül etsin.

enjeksiyon arızası ise iyi bir niyetle 500 TL olsun.

500 TL / 9 TL = 55 adet 10 litre yani 550 lt benzin koyarak yaptığın km. içerisinde bozulursa zarardasın.

550 lt ile yapacağın km nedir ?
100 km. de 4 lt yaktırıyorum iyi mi ?

550 lt / 4 lt = yaklaşık 140 diyelim
140 x 100 km = 14000 km. eder
14.000 km içerisinde enjeksiyon arızası yaşar mısın ?

yüksek ihtimalle !!!

buggin
02 Kasım 2010, 21:57
karbüratörlüyü tercih ederim. ayarlaması kolay temizlemesi kolay , ustası parçası hepsi kolay

enjeksiyon yakıt tasarrufu nedeniyle tercih ediliyor ,

şimdi bir hesap yapalım ,

enjeksiyonlu motor karbüratörlüye nazaran %25 daha az yaksın diyelim (olmaz ya )
yani 10 litrede 2.5 litre kar ettiğini varsayıyorum TL cinsinden yaklaşık 9 liraya tekabül etsin.

enjeksiyon arızası ise iyi bir niyetle 500 TL olsun.

500 TL / 9 TL = 55 adet 10 litre yani 550 lt benzin koyarak yaptığın km. içerisinde bozulursa zarardasın.

550 lt ile yapacağın km nedir ?
100 km. de 4 lt yaktırıyorum iyi mi ?

550 lt / 4 lt = yaklaşık 140 diyelim
140 x 100 km = 14000 km. eder
14.000 km içerisinde enjeksiyon arızası yaşar mısın ?

yüksek ihtimalle !!!

Brehhh... :) kafa basmadı :queen:

takendy
02 Kasım 2010, 22:03
Brehhh... :) kafa basmadı :queen:

yahu karbüratörlü işte ,

yukarıya doğru rakamları koysan 25.000 km filan eder , bu motor 25.000 km. içinde enjeksiyon arızası çıkarır mı ona bakmak lazım :)