PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tek Silindir Çift Eksoz Ne Gibi Degişiklikler Olur ?



deo
01 Temmuz 2010, 21:18
Tek silindirli bir motordan manifort agzının altından bir eksoz daha eklesek

yakıtta çok fazla oynama yaparmı
seste degişme olurmu
performans da degişme olurmu

wanda
01 Temmuz 2010, 21:43
Bir arkadaşımın motoruda tek silindir çift çıkışlıydı, orjinalde öyle üretilmiş 150 cc chooper jinlun du ancak alttaki egsozdan üsttekine nazaran daha az hava çıkışı vardı, sanırım birazda göstermelik gibiydi, standart çıkışı dahada açık hale getirmek, sadece ses almak maksatlı içinse motor sıhhati açısından pekte hoş değildir..

ixeywent
02 Temmuz 2010, 00:13
motor çok yakar çekişi düşerr ömrüü giderr sesii bilmem.

deo
02 Temmuz 2010, 18:31
daha bilgili arkadaşlar yorum yapsa daha iyi olur

ixeywent
02 Temmuz 2010, 18:49
daha bilgili arkadaşlar yorum yapsa daha iyi olur

merak etme aynısını dicek onlarda. çekiş düşücek ömrü gidicek çok yakacak. ses sesi nasıl istersen öle yapabilirsin egzozla oynadıktan soraaa

yucika
02 Temmuz 2010, 20:52
Motorun ömrüne yada çekişine büyük bir etkisi olmaz.
Az da olsa bir fark oluşursa karbüratör ayarıyla durum düzeltilebilir.

Blackeagletr
02 Temmuz 2010, 21:13
Bende çok düşündüm Bretonu çift egsoz yapmayı.Gerek görüntü gerek ses olsun. Ama yakıtı çok yakacağını söylediler ve motorun ömrü kısalır dediler vazgeçtim. Egsozcu madem sesinden memnun değilsin en azından bi YBR egsozu al dedi bakalım hiç YBR egsozlu breton görmedim ama görürsem hoşuma giderse alabilirim.

Volkan Serezli
02 Temmuz 2010, 21:27
çift egsoz daha iyi olsaydı emin ol
fabrika çıkışı öyle olurdu

piranha dört
02 Temmuz 2010, 22:45
Eksoz sübapı zaten tek,susturucular çıkartılmadığı sürece,metal aksam çogaldıgından ısı transferide daha fazla olacağından yazın bence yararlı.