PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yağ katkısı dubleup



umutermis
09 Haziran 2010, 12:07
Arkadaşlar taksıcı bı abı ye sordum bu yag katkısı ıse yarıomu dedım. Yaramamı falan dedı anlattı olayı. Bende maxi scooter var tek sılındır beredeyse 12 bın devıre kadar çıkıo. Siz nedersiniz, sizce bu duble uptan alımmı.

zeda3000
09 Haziran 2010, 12:11
Motosikletin kuru debriyaj olmadigi surece kesinlikle yag katkisi kullanma. Arabalarda kuru debriyaj dir bu yuzden baski balatanin yag ile ilisigi yoktur. Buna nazaran motorlarin baski balatalari yag li calisir. Katki yagin ozelligini degistirir. Pistonda ise yarasada baski balatada kavramayi zorlar ve siyirir. Motosikletlerde kesinlikle yag veya benzin katkisi kullanmayin.

Wallace
09 Haziran 2010, 12:16
ıslak debriyajlı motorlarda dediğin tipten katkı maddeleri debriyajın işlevini yitirmesine neden olur ve sıkıntı yaratır. o yüzden kullanılması önerilmez.

umutermis
09 Haziran 2010, 15:46
hocam benımkı scooter balata kavrama arkada motordan ayrı bı yerde..Hoş onunda gresın unutmusum dıslılerı benzınle yıkadım kavdama dışlulerıne de gres basıcam ben sadece kartelden yanı sılındır yaglamadan bahsedıorum...

greyhorse
09 Haziran 2010, 18:03
.daha once takıp ettıgım bırkac yabancı forumdada bahsedılen kullanıpta sıkıntı yasanmadıgı yonunde. tezat olusturacak sekılde debrıyaj kacırıpta balataları degıstırmek zorunda olanlrda var(bor katkılılar )ıcın bor'un bosluklara nufus ettıgı yagın ozellıgını degıstırmedıgı .yonunde yıne aynı sekılde balatadakı bosluklarada doldurgu yonunde soylem vardı.emın olmak ıcın NNT'ye e-posta gonderdım ve daha oncede benzer posta aldıklarını ve sıkayet olmadıgını kullanabılecegımı soyledıler.bende 2 motorumda denedım balatanın sıyırması gıbı bır durumla karsılasmadım. motordakı rahatlama 50.km'den sonra farketmeye basladı
saygılar