PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sorun Nerrede Sizce????



serkanADH13
23 Nisan 2010, 11:37
Slm Dostlarım,
Bı Arkadaşımda Mondıal'in CUP Modelı var,
motorun statörü değişmiş,
Aküsüde DeğişMİŞ,
Fakat halen arıza sürüyor,

ilk akü sorunu var sanmış,
aküyü almış,
sonra motor çalışır durumdayken elektrık uretmedıgı için sorun statorde demiş ustası (bencede oyledır cunkı).Değiştikten sonra elektrık uretmeye baslamış.

onuda değiştirtmiş,

şimdilerde ise,
motoru marşa basıyor ve motorun aküsü boşmuş gibi iki cıv cıv sonra tırt,
akü bütüyormuş,
aküsü daha yenı 1 haftaık,

benım aküyü takıyorum onda calısıyor,
sorun aküde'mi, yoksa başka bir elektronık parcanın etkısı olabılırmı???

tantürk
23 Nisan 2010, 11:58
senin akü onun motorunu çalıştırıyor anladığıma göre onun aküde senin motorunu çalıştırıyormu eğer çalıştırıyorsa değişin olsun bitsin :) ama çalıştırmıyorsa aküde problem var gibi görünüyor :)

serkanADH13
23 Nisan 2010, 12:03
akü sıfır durumda,
yani,
acaba sorun aküdemi???,
yoksa stator yeterli gucu verıp dolduramıyormu???,

veya başka bir sorun varmı???

işin şakası değil aslı gereklı yani,
Yinede Teşekkürler...

serdaruma
23 Nisan 2010, 12:44
Konjektörü bi değiştirin isterseniz.

söztürk
23 Nisan 2010, 14:32
abicim almayın mondial falan mobilete binin

karayılan
23 Nisan 2010, 14:56
abicim almayın mondial falan mobilete binin

arkadaşım konu ile alakası olmayan saçma sapan yorum yazma hem sen Mondial kaç defa kullandın saçmalıyorsun.

arkadaşım Konjektörüne baktırdınmı bence o aküde problem var peki sen arkadaşının aküsünü kendi motorunda denedinmi

zaferkarizma
23 Nisan 2010, 15:09
bana kalırsa konjektör bozuk şarj etmiyo makina etmediği içinde akü normal olarak boşalıyor...

MaxiBoost
25 Nisan 2010, 09:56
böyle sıkıntılı durumlarda olabilecek arızalı parçalar :

statör
konjektör (regulator)
akü
kablolar (kısa devre)
aşırı akım çeken bir şey? (kısa devre)
kablolar
sigortalar
motor şase kablosu (çok önemli)


*motor çalışırken akü ölçüldüğü zaman 12 volt ve altında bir değer görüyorsanız muhtemelen akü şarj edilmiyordur, şarj sırasında voltajın 13 volt seviyelerinde (ideali 13.8 volt) olması lazım .

mach1
25 Nisan 2010, 19:28
Büyük ihtimal kaçak var bir yerde tesisatı kontrol etsin.Motoru çalıstırın artı kutbunu sökün farı açın eğer stop ediyorsa sarjda sorun var...