PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : tüplü motorsikletler sizce emniyetli mi



amfibik
24 Mart 2010, 16:24
arkadaşlar motorlara tüp taktığımı daha önce bildirmiştim. bu konuda ki fikirlerinizi alabilirmiyim:wiinkk:

_UnReaL_
24 Mart 2010, 16:38
arkadaşlar motorlara tüp taktığımı daha önce bildirmiştim. bu konuda ki fikirlerinizi alabilirmiyim:wiinkk:

Öncelikle selamlar, Bende Piaggio X9 kullanıcısıyım, acaba tüp taksak verimli olurmu? Tüpü koymak için kolduğun altı uygun olurmu?

amfibik
24 Mart 2010, 16:53
slmlar. yağsız benzin kullanan her motora takılabilir. motorunuzda yeterli boşluk yoksa bile arka bağaj kısmı kullanılabilir.

yucika
24 Mart 2010, 17:17
Emniyetlidir.
Emniyetten arkadaşlar gördükleri yerde motoru bağlarlar.

motorhocası
24 Mart 2010, 17:22
Doğru montajla tehlikesi en fazla benzin kadar olur.
http://gastechproducts.com/gasconverter.html

Doobly
24 Mart 2010, 17:45
Bana yanımda bomba taşıyormuşum hissi veriyor.
Ne motorsikletimde ne de arabamda kullanmayı düşünmüyorum.

Osbourne
24 Mart 2010, 22:18
Daha önceden epeyce tartışılmış bir konu..
MT'deki genel kanı; darbe anında patlama riski olan basınçlı bir depoyu arkanda ya da altında taşımak akıl karı değil şeklinde olmuştu..

mmucit
24 Mart 2010, 22:31
bizdeki benzin fiyatlar uçtukça, daha çok tartışırız bunu.

amfibik
25 Mart 2010, 12:18
arkadaşlar her türlü koruma aynı arabalarda olduğu gibi herhangi bir kaza anında sistem otomatikmen gazı kesiyor. tankın yerinden çıkması halinde zaten gaz yeri tıkanıyor. gaz kesiliyor. emniyetin bağlaması durumuna gelince benzine geç kontrolden sonra tekrar yola devam et polis nereden anlayacak. tankın patlaması içinde 130 tonluk bir sıkışma gerekiyor. bu sıkışmadanda sen zaten pestil olursun. yani kısaca önemsiyecek bir yaşamın zaten kalmayacak

GKN
25 Mart 2010, 12:28
arkadaşlar her türlü koruma aynı arabalarda olduğu gibi herhangi bir kaza anında sistem otomatikmen gazı kesiyor. tankın yerinden çıkması halinde zaten gaz yeri tıkanıyor. gaz kesiliyor. emniyetin bağlaması durumuna gelince benzine geç kontrolden sonra tekrar yola devam et polis nereden anlayacak. tankın patlaması içinde 130 tonluk bir sıkışma gerekiyor. bu sıkışmadanda sen zaten pestil olursun. yani kısaca önemsiyecek bir yaşamın zaten kalmayacak

:mrgreen::mrgreen:
Ben eski arabamda kullandım 3 sene, gayet keyifli ve ekonomikti. Lpg ile 80.000 yaptım herhangi bi sorun yaşamadım. Sadece benzini az bıraktığınız zaman benzin otomatiği sürekli çalıştığından yanabiliyor. Elektronik avanslı motorlarda da oksijen sensörü ağrızası verebiliyor..
Motosiklette ne kadar gerekli tartışılır aslında
Tmm pestil olduktan sonra belki çokta bi işe yaramıyacak patlaması ama bu kadar tekil düşünemezsin, bu dünyada yalnız yaşamıyorsun sosyal bir varlıksın ve altndaki motosiklet seni pestil ettikten sonra gidip sağa sola vurabilir..Başka insanların ölümüne de yol açabilir patlama hadisesi..
Bence güvenlik yaklaşımlarını daha farklı yerlerden aç ki mantığımız bir olsun..

CERRAHI
25 Mart 2010, 12:31
Bu sistem araclarda cıktıgında da cok tartısılmıstır.
Ama beklenen sıkıntılar gerceklesmedi.
Motosiklet uzerine uygulanmadan once araclardaki gibi duzgun emniyetli bir uygulama yapılırsa sorun olacagını sanmıyorum.

aSuBaYaH
25 Mart 2010, 12:47
:mrgreen::mrgreen:
Ben eski arabamda kullandım 3 sene, gayet keyifli ve ekonomikti. Lpg ile 80.000 yaptım herhangi bi sorun yaşamadım. Sadece benzini az bıraktığınız zaman benzin otomatiği sürekli çalıştığından yanabiliyor. Elektronik avanslı motorlarda da oksijen sensörü ağrızası verebiliyor..
Motosiklette ne kadar gerekli tartışılır aslında
Tmm pestil olduktan sonra belki çokta bi işe yaramıyacak patlaması ama bu kadar tekil düşünemezsin, bu dünyada yalnız yaşamıyorsun sosyal bir varlıksın ve altndaki motosiklet seni pestil ettikten sonra gidip sağa sola vurabilir..Başka insanların ölümüne de yol açabilir patlama hadisesi..
Bence güvenlik yaklaşımlarını daha farklı yerlerden aç ki mantığımız bir olsun..

GKN, benim kanaatim zevkin LPG si olmaz, günümüzde bir çok insan motoruna 3-5 bg. eklemek için neler yapıyor, lpg takınca kaç bg kaybetmiş oluruz:silent:
lpg sistemini 125 lik scooterda 2000 yılında sanayide LPG ci arkadaşım denedi, sonuç verimli değildi,
verim vermeyen kısmı
1- beyin su sistemi ile ısınıyor
2- beyini ve lpg tankını nereye koyacaksın
3- sistem bayağı kalabalık, bundan dolayı sıkıntılıydı

blt_59
25 Mart 2010, 13:21
şimdi anlamadıgım bu mereti motoramı uyduruyolar yoksa motosiklete özel tasarımlı bi sistemmi var ?

barok34
25 Mart 2010, 13:30
şu anda yasal değil bildiğim kadarıyla ki olmasın da bence iki kuruş ay yakıcak diye bombayla gezmenin alemi yok :bounce:

GKN
25 Mart 2010, 13:36
GKN, benim kanaatim zevkin LPG si olmaz, günümüzde bir çok insan motoruna 3-5 bg. eklemek için neler yapıyor, lpg takınca kaç bg kaybetmiş oluruz:silent:
lpg sistemini 125 lik scooterda 2000 yılında sanayide LPG ci arkadaşım denedi, sonuç verimli değildi,
verim vermeyen kısmı
1- beyin su sistemi ile ısınıyor
2- beyini ve lpg tankını nereye koyacaksın
3- sistem bayağı kalabalık, bundan dolayı sıkıntılıydı

Bende bu kanıdayım zevkinveresiyeside olmaz lpgside :)
Ha diyosanki motorum çok yakıyor alıcaksın bi cup paşa paşa biniceksin öle değilmi?

barok34
25 Mart 2010, 13:52
öle öle :cat:

karayılan
25 Mart 2010, 13:59
250cc ve altına tüp takılması gereksiz bir işlem olur bence

blt_59
25 Mart 2010, 14:04
250cc ve altına tüp takılması gereksiz bir işlem olur bence

böle bişeyi seriye döksünler 50 cc lerde bile görürüz 2.5 litre benzin 10 tl ..canım memleketim benim yaa ..:pr:

amfibik
25 Mart 2010, 16:56
arkadaşlar normalde zaten sistem sulu çalışıyor. diyeceksiniz ki hava soğutmalı motorda su ne gezer maharette zaten orada eklediğim bir düzenekle devamlı sıcak su dönüşümünü sağlıyorum. güç kaybına gelince benzin yanma anında 1800 derecelik bir ısı çıkıyor. lpg de ise 1600 derecelik bir patlama oluyor. Yani güç kaybı yüzde 10 her araçta aynı motor güçlüyse sorun olmuyor. yani 10 beygirlik bir 125 cc 8 beygire iniyor. yokuşu 4 ile çıkacağına 3 ile çıkıyorsun. parasal olarak neye binerseniz binin yüzde 50 az para vermek kim istemez ki.

motorhocası
25 Mart 2010, 21:41
arkadaşlar normalde zaten sistem sulu çalışıyor. diyeceksiniz ki hava soğutmalı motorda su ne gezer maharette zaten orada eklediğim bir düzenekle devamlı sıcak su dönüşümünü sağlıyorum. güç kaybına gelince benzin yanma anında 1800 derecelik bir ısı çıkıyor. lpg de ise 1600 derecelik bir patlama oluyor. Yani güç kaybı yüzde 10 her araçta aynı motor güçlüyse sorun olmuyor. yani 10 beygirlik bir 125 cc 8 beygire iniyor. yokuşu 4 ile çıkacağına 3 ile çıkıyorsun. parasal olarak neye binerseniz binin yüzde 50 az para vermek kim istemez ki.

Segmanlar kuru yakıt ile çalışmaya alıştığında benzin ile çalışmak istemiyor motor. Vw 1303'üm gazlı ve benzinle çekmiyor,gazla son sürati olan 126 km/h i geçip 145 yapabiliyor(1300cc) Çekişte bir problem olmuyor,tabi gaz ayarı makineden başka gazın piri bir ustasında ayarlatmak gerekiyor.Ben deneye deneye buldum ayarını uçuyor,ışıklardan ilk kalkan benim:)

Hava soğutmalı olduğundan buharlaştırıcı kafayı ısıtmada egsoz ısısı kullanıyor.

http://img257.imageshack.us/img257/9204/cimg0012ha.jpg (http://img257.imageshack.us/my.php?image=cimg0012ha.jpg)

regal
25 Mart 2010, 21:47
her kes bişey yazar ama benim kendi şahsi fikrim benzinden daha tehlikeli değil olası tehlike durumunda benzin kadar tehlikelidir sadece benim de ihtiyacım var düüünüyorum bende

yazin
25 Mart 2010, 22:01
arkadaşlar siz galiba at arabası falan kullandığınızı mı zannediyorsunuz?..yani motosiklet kullanmak tehlikeli değil ama tüplü oldumu tehlikeli..bu nasıl mantık?..motosikletin kendisi zaten bomba..adam saatte 300 km'yi zorluyor iki tekerin üstünde ama tüplü olursa ALLAH KORUSUN!..vay be,bizim Temel'in fıkralarını gölgeleme hırsı görüyorum bazı arkadaşlarda..