PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : hyosung rt125 ilk motor olarak sizce be kadar iyi



sengiderya
24 Mart 2010, 15:57
merhaba arkadaşlar. aranıza yeni katılıyorum. ben motor ehliyetimi yeni aldım şimdi ilk motor olarak hyosung rt 125 istiyorum. siz deneyimlerinizden faydalanarak bana ne önerirsiniz. begendiğim motor sizce uygun mu

drej73
24 Mart 2010, 16:02
motor ile ilgili bir kaç resim koysaydın ii alurdu:

sengiderya
24 Mart 2010, 16:11
evet forumda da yeniyim resim eklemeyi bilmiyorum:) ben bu motorla uzun yol yapmıycam kısa mesafelerde kullanıcam

HAZER
24 Mart 2010, 16:37
bence iyi seçim :cat:

sengiderya
24 Mart 2010, 17:11
teşekkür ederim herkes bana ybr 125 veya honda cbf 150 al diyor. ama ben hyosung rt 125 i cok begendim

metci
25 Mart 2010, 14:05
aslına bakacak olursan ybr125 ve cbf150 çok kaliteli ve sağlam motorlar, ama hyosung'da kalite olarak çok uzakta değil bence... Zaten beğenmeyerek cbf150 alacağına beğenerek hyosung rt 125 al :rendeer:

myagdi
25 Mart 2010, 14:31
forumdan kullanıcı yorumlarını okumanızı tavsiye ederim. başlangıç motoru olarak ben de düşünmüş; fakat kronik bazı sorunlarını okuyunca vazgeçmiştim.

barok34
25 Mart 2010, 14:34
http://img35.imageshack.us/img35/6392/hyosungrt125karion20051.jpg (http://img35.imageshack.us/i/hyosungrt125karion20051.jpg/)

resim benden olsun güzel motor bence dikkat çekici kalın lastikli

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:33 ----------

bende zamanında araştırmıştım ikinci motor olarak cross motorumu satınca merak ettim neymiş kronik arızaları

bsalur
29 Mart 2010, 11:15
merhaba arkadaşlar. aranıza yeni katılıyorum. ben motor ehliyetimi yeni aldım şimdi ilk motor olarak hyosung rt 125 istiyorum. siz deneyimlerinizden faydalanarak bana ne önerirsiniz. begendiğim motor sizce uygun mu

Arkadaşım motosiklet dünyasına yeni girdim bende ilk motosikletimi alacağım ve bende senin gibi temiz bir RT arıyorum. Motosikletin kaslı yapısı ve büyük tekerlekleri beni çok cezbetti ki cılız bir motosiklet istemiyorum bu yüzdem uzun süredirde araştırma yapıyorum. Şimdiye kadar pek çok RT kullanıcısıyla konuştum ve en ufak bir şikayet duymadım.

nkalburcu
29 Mart 2010, 15:26
Merhabalar arkadasım aramıza hos geldın bence ılk deneyım olarak alınabılecek en ıyı motor otomatık vıteslı olandır ılk etapta ıkıncı el temız bır cın malı alıp baslamak daha sonra kafanda olusacak ve arzu edecegın tıpte bır motor alabılırsın sımdıden saglıklı bır yaz gecırmenı temennı ederım

satoyama
29 Mart 2010, 15:30
hyosung kafayı çalıştırıp şu engine ile bi commuter yapsa eminim çok satar ve güzel olur çünkü titreşim az denecek kadar makul

polo34
29 Mart 2010, 16:07
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/?pp=20&daysprune=-1&prefixid=09_Hyosung_ST_Kanuni

burada daha çok bilgi var, kaldırım olsun merdiven olsun iner çıkar hoplarsın ... hızlanması iyi olmadığından acemi için bence iyi, dengeli olduğu için sorun yaşamazsın, koruma demiri mutlaka yaptırmanı tavsiye ederim, yakıtı da azdır, uzun süre alıp bineceksen memnun kalırsın, kısa zamanda satıcam dersen ybr ya da honda gibi hemen satamayabilirsin ...

Jagadam
29 Mart 2010, 16:52
hyosung kafayı çalıştırıp şu engine ile bi commuter yapsa eminim çok satar ve güzel olur çünkü titreşim az denecek kadar makul

Allah Allah, kimmiş ki bu Engin? Hyosung, Engin'e yapmasın kardeşim, Rengin'e yapsın, gene çok satar.

Lancelot
29 Mart 2010, 16:56
Zamanında biz de çok bakındık bunun temizine ancak pek bulunmyor. 1.90 lık bir adam için bile gayet makul boyu posu

cumoni
29 Mart 2010, 17:07
forumdan kullanıcı yorumlarını okumanızı tavsiye ederim. başlangıç motoru olarak ben de düşünmüş; fakat kronik bazı sorunlarını okuyunca vazgeçmiştim.

Arkadaşım.. sen iyice karıştırdın galiba! En kısa zamanda buraya gel ve yukarıdaki yorumunu tekrar yorumla! Düşünmeden etmeden, uluorta papağanlık yapma böyle.. bildiğin birşey varsa söyle; neymiş bu kronik sorunlar?

hell24
29 Mart 2010, 17:10
rx125 sm öneririm hem asfalt lastiği var üzerinde göründü olarakta daha güzel ve trafikte de çok rahat edersin. kullanımı vites geçişi kırılacak dökülecek parçasıda az...

satoyama
29 Mart 2010, 17:15
Allah Allah, kimmiş ki bu Engin? Hyosung, Engin'e yapmasın kardeşim, Rengin'e yapsın, gene çok satar.

"Tİ" anlayışınıza hayran kaldım ama bilmeyenler için yinede yazayım.. orada "motor" kelimesini kullanmak istemedim çünkü motor deyince komple motor olarak algılanıyor bazı arkadaşlar sadece lastikleri commuter yapsa anlamasın diye yazdım, tamamen başka bi şasi, grenaj, aktarma yürür vee bu motoru ekleselermiş demek istedim.. :wiinkk:

engine: makina motor mekanik

polo34
29 Mart 2010, 19:54
rx125 sm öneririm hem asfalt lastiği var üzerinde göründü olarakta daha güzel ve trafikte de çok rahat edersin. kullanımı vites geçişi kırılacak dökülecek parçasıda az...

arkadaşın boyunu bilmediğim için benimkini öneremedim, benim makinada boy olarak 1.65m ve aşağısı çok zorluk çeker, ayak uçları yere zor değer, pek acemi işi olmaz ...

Barış Şuşut
29 Mart 2010, 20:10
http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/19261-hyosung-karion-rt125-%5Btest%5D.html

yukarıdaki linkte forum yöneticilerimizden Eyong motoru test etmiş kişisel görüşerini anlatmıştı çok iyi bir rehber .. motoru bilmeden tanımadan yorum yapanlara bakma .. linki bi güzel oku.. başarılı bir motor ve kalın lastikleriyle çok şık ve sıradışı bi alet.. ve benim 8 yıldır kullandığım motorla aynı motoru kullanmakta ...

notnickname
29 Mart 2010, 21:00
harika motor bende onunla başladım denge sorunu yok
yanlız biraz ağır gelmişti bana ilk başlarda durunca devirecekmişim hissi veriyordu

uges
28 Nisan 2010, 13:48
selamlar aranıza yenı katıldım.çin scooterı alacaktım plaka hersey dahıl 2350 lıra gıbı bı rakama gelıyodu.sıtenızde yaptıgım arastırmada çinden uzak durun demıs herkes.bende ıkıncı el 3800 kmde 2007 model bır rt125 karıon buldum bugun bır motor ustasına gosterıp alıyorum kısmetse.ilk motorum olacak henuz hıc motor kullanmadım hıcbır bılgım yok bu konuda ınsallah basımızı agrıtmaz guzel bı motora benzıyor.temız gorunuyor ama tabıkıde bır ustaya gostermekte fayda var dıye dusunuyorum.herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.

Hersekli
28 Nisan 2010, 14:08
Hyosung diye bir marka artık piyasada yok. Aldığınız model de oldukça az. Rt-125 kullanıcısıyım ben de. Motorun parçaları zor bulunur ve bulunursa pahalıdır. Bunu gözönünde bulundurun. Keyfi de gösterişi de 10 numaradır ama olabilecek mekanik problemiyle uğraşırken kaçan keyfiniz matematiksel olarak YBR ile aynı hazza iner. :)
Gülü seven dikenine katlanır. Buna rağmen istiyorsanız alın bu motoru.
(ilgilenen olursa benimki satılık. rt-125 2007 - 19.000 km- Şuan serviste çıkınca muayenesi yapılacak.)

Chronix
28 Nisan 2010, 14:18
forumdan kullanıcı yorumlarını okumanızı tavsiye ederim. başlangıç motoru olarak ben de düşünmüş; fakat kronik bazı sorunlarını okuyunca vazgeçmiştim.

Bahsettiğiniz bazı kronik sorunları ben hiç Rt 125 ile yaşamadım tek sorun vitesi boşa alma sorunu onuda hafif bir ara gazı ile zaten halledebiliyorsunuz..ki bu sorun sanırım hyosungların genelinde var ve kullandığı balatalardan kaynaklanıyor olabilir...

Rt 125 ile ilgili

bir cbf bir ybr Rt 125 ten daha sağlam ve performanslı olabilir..ama iki model de Rt 125 te olan çekiciliğe sahip olamaz motorun sınırlarını bildiğin sürece sorun yaşamazsın.. Altında 180 lik bir tekerlek var diye sürat yapabileceğini ve virajlarda çok aşırı şekilde yatacağını düşünmemelisin sonuçta gireceğin virajı sadece lastik değil motorun performansıda etkiler.. bakımını zamanında ve iyi bir ustaya yaptır yeter ..motora herhangi bir arıza yaşatmadığın sürece rutin değişmesi gereken parçaları kuralkandan temin edebilirsin..

mahoni38
28 Nisan 2010, 15:19
ybr 2010 biraz daha kaslı bir görüntüye bürünmüş.
Buun yerine ybr veya cbf tavsiyesi bi noktada mantıklı ama bu motor cross tazrda onların tarzı farklı. birde "hyosung u kanuni aldı kalitesi düştü" diyenler var bunu da bir araştır derim. Ben sahsen hyosung Gt250R hastayım hyosung markasını da bu motordan mütevellit seviyorum. Bence sevdiğin motoru al arkana bile bakma cin mali motorlara da demediklerini bırakmıyorlar am fiyata göre perforamans ben memnunum. Acemilikte hele cin malı olmasında fayda var bence. Honda nin debriyaj balatasını yakmakla cin malını yakmak farklı fiyatlarda. sevdiğini al hocam

Hersekli
28 Nisan 2010, 16:08
Silindir bloğu tamamen farklı, piston farklı.
Eksantrik gergisi farklı. (250liklerinki kanunide rt-125'e uyuyor ama hyosung olanların gergisi uymuyor.) Eks. zincirinin boyu da farklı olacaktır. İhtiyaç durumunda Kanuni'nin ki kısa kalırsa problem olur.
Hyosung karbüratörlü, bildiğim kadarıyla St-Kanuni enjeksiyonlu motor.
Lastik değişiminde muhtemelen 400TL üzerinde masraf yapacaksınız lastiğe.
Yurtiçinde hiç bulamadım. Kuralkan'da vardır sanırım. Ben direk ucuz yurtdışı fiyatlarını dikkate alıyorum.
Silindir sekman piston en iyi ihtimalle (2007 için bulursanız) = 700TL ve üstü.
Yamaha yada Honda için sorduğunuzda takım olarak 40 liraya var 70 liraya var diyeceklerdir. (bol motorun yan sanayisi de bol oluyor.)
Bunlar rt-125 ile başa gelebilecek en kötü şeyler tabii ki ama dikkate almakta yarar var.
Eksiğim yada yanlışım varsa affola, doğrusunu bilen varsa düzeltirseniz sevinirim.

utuli
18 Kasım 2011, 18:07
hort

İlk motor olarak bununla başlayıp, bunu satmamak ve cross olarak bir kenarda tutmak bana mantıklı geliyor, S&T Kanuni adı altında satıldıktan sonrada yedek parçası gerçekten bu kadar pahalı mı? Şu an fiyatı 6800 TL, yeni alacak biri için gerçekten önerir misiniz? Test sayfasını okudum, çok kullanıcısı olan bir motor da değil, neden? Bu kronik sorunlar nelerdir, şu motoru kullanan arkadaşların tecrübelerini alabilir miyiz?

TAYFUNBORA
18 Kasım 2011, 18:58
Bu sayfayı yeni görüyorum.Bazı bilgiler kanaatimce eksik ve yanlış.Öncelikle kuralkan.net vede merkez yedek parçadan parça fiyatlarına bakabilirsiniz.

http://merkezyedekparca.com/agrup.asp?cesid=20&altid=82&p=HYOSUNG%20|%20RT%20125%20-%20RX%20125
Bunun dışındada piyasada veya sahinbinden.com da parça bulunabiliyor.Motorun hiçbir arızası yok.Kronik problem denebilecek boş vites sorunuda sorundan sayılmaz.Benim eski Gv 250 de dahi vardı.Bizim Rt de vites sorunu hiç olmadı şansımıza:)

Lastik fiyatı doğru.Ama ben Rx me ağustos ayında Michelin lastikleri 500 tl ye almıştım.Xt 660 için arkadaşım 1000 tl ödedi lastiğe yakın zamanda.Bu motora ve lastik türüne ve tabiki kalitesine göre değişir arkadaşlar.

Motor 12 beygir.Son hız 125 dir.Doch motor bloğu 125 cc motora göre oldukça büyüktür.Bu hava soğutmalı bir motor için çok ısınma konusunda artıdır.Uzun yol yapmaz bu motor diyenlere youtube'ta funtay34 kullanıcı adım ile videoları izleyebilirler.Bir kaç gezide forumda gezi kısmında mevcut.Bu motoru düşünenler Ybr Cbf ile kıyaslamasınlar bence dostlar.Bu motor bir oyuncak bir eğlence dünyası gidemediği yer yok.Bunu laf olsun diye demiyorum gerçek:PEğlence istiyorsan macera istiyorsan dikkat çeksin istiyorsan düşünme al.Servislik ustalık işin zaten olmuyor motorun temizse.Biz bu zamana kadar sadece buji,yağ-yağ filtresi,hava filtresi,zincir ve dişli takımı ve balata değişimi dışında hiçbirşey yapmadık motora.Bu anlattığım şeylerin çoğunu hatta istenirsen hepsini kişi kendi yapabilir.Motor bozulduğu zamanda gidersin bir servise yaparlar.Dediğim gibi bir arıza yaşamadığımız için ihtiyacımız olmadı şimdiye kadar.Ama tabiki Honda kadar her yerde parçalar servisler kaynamıyor:) Bunun dışında diğer konu başlıklarındada paylaştığım gibi bu motorun sıfırın tavsiye etmem dostlar.Çükü motorun 2. el piyasası çok yavaş ve durgun.Alan zaten kolay satmıyor.Sıfır 6800 den satılırken 2,eller 3500 e kadar düşüyor ayrıca.Tabi bu benim fikrim dileyen dilediğini gider alır.Bu fiyata bu kadar detayı verebilecek bence başka motor yok.Marka fanatiği gibi anlaşılmak istemem bu arada sadece 3 tane Hyosung motorum oldu diyebilirim Gv 250 Xrx 125 ve Rt 125.Gv 250 ve Xrx 125 Sm'mi sattım.Gt 250 almayı düşünüyordum ama fikrimi değiştirerek Honda Cbf 600 almaya karar verdim.Rt'yi de satıyoruz ve anlayacağınız yakında Hyosung'u terk ediyoruz:mrgreen:Ama maddi durumum müsait olsa kenarda eğlence için ve ekonomi için kesinlikle tutardım bu motoru.Umarım faydalı olabilecek birşeyler yazabilmişimdir dostlar:king: