PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : GSXR 1000 K5&K6 arasındaki farklar



fatiii
04 Mart 2010, 13:07
evet arkadaslar almayı planladıgım bir motor 2006 model zx10 ile K5&K6 arasında bir seçenek yapmayı planlıyorum..

ama benim bilmek istedigim K5 ile K6 arasında ne gibi farklar var.motoru olsun aktarım organları olsun gidişi olsun,bunlar arasında ne kadar fark var?

yani K5 alıpta ''lan tüh keşke K6 alsaydım'' dedirtecek bi fark varmı?

K5 lerin fiyatları biraz daha uygun aralarında cok bi fark yoksa K5 planlıyorum.


cevaplıyan herkeze şimdiden teşekkürler:rendeer:

Hakki
04 Mart 2010, 13:45
seçeneklerinden kawasaki yerine suzuki tercih etmeni tavsiye ederim.

bildigim kadarıyla K5 ve K6 arasında güç farkı yok. ikisi de aynı gidiyor.

K5'ler için şaseleri sorunlu dediler (düşmedikten sonra kırılan gormedim). K6'larda şase probleminin düzeltildigini soylediler fakat ben yine şasesi kırılmış K6'lar gordum. belki benim gordugum K6'lar ugraştı şase kırmak için onu bilemeyecegim ama 4 japon içinde şaseden hasarlı epey bir suzuki gordum diger japonlara gore. belki de kullanıcıları çok apaçi (motorun canını çıkartacak kadar).

fatiii
04 Mart 2010, 13:54
seçeneklerinden kawasaki yerine suzuki tercih etmeni tavsiye ederim.

bildigim kadarıyla K5 ve K6 arasında güç farkı yok. ikisi de aynı gidiyor.

K5'ler için şaseleri sorunlu dediler (düşmedikten sonra kırılan gormedim). K6'larda şase probleminin düzeltildigini soylediler fakat ben yine şasesi kırılmış K6'lar gordum. belki benim gordugum K6'lar ugraştı şase kırmak için onu bilemeyecegim ama 4 japon içinde şaseden hasarlı epey bir suzuki gordum diger japonlara gore. belki de kullanıcıları çok apaçi (motorun canını çıkartacak kadar).

peki alırken iyi bir ustaya götürsek anlar heralde şaside herhangi bi kırılma yada vs oldugunu?

olursa ilk tercihim zx10 dan yana olucak ben seviyorum kawasakiyi :)

aSuBaYaH
04 Mart 2010, 14:34
kawa binmek türkiyede sıkıntılı malum ithalatçı firma çok zayıf.
K5 & K6 arasındaki iki fark fiyat ve yaş herşeyi aynı hiç bir farklılık yok GSXR1000 serisinin içindeki en hırçın makinalar. tecrüben üst düzeydeyse şiddetle tavsiye ederim. 5 viteste 299 kilit yapıyor:cat: ben bir sezon içinde iki seriyide kullandım.

fatiii
04 Mart 2010, 15:02
kawa binmek türkiyede sıkıntılı malum ithalatçı firma çok zayıf.
K5 & K6 arasındaki iki fark fiyat ve yaş herşeyi aynı hiç bir farklılık yok GSXR1000 serisinin içindeki en hırçın makinalar. tecrüben üst düzeydeyse şiddetle tavsiye ederim. 5 viteste 299 kilit yapıyor:cat: ben bir sezon içinde iki seriyide kullandım.

kullanan biri olarak siz böyle diyorsanız aklımdaki soru işaretide kalkmış oluyor.


malzeme sıkıntısı çokta önemli değil artık ebay dan istediginiz parcayı hemde daha uygun fiyata getirebiliyoruz sonucta..

artı kawasaki öyle sorunlu böyle sorunlu makina dediler ben aldım kullanıyorum daha hiç bir sıkıntısını görmedim hemde 30 bin km üstünde bi motor..ki ben ciddi sıkıştırırak sürerim,sanırım bakımıyla alakalı bi konu.

peki bu makinayı alırken nelere dikkat etmeliyiz,özellikle şurasına bi bak denebilecek biyer varmı?

Hakki
04 Mart 2010, 15:22
şasesine bak. yamuk mu, egik mi, kaynaklı mı vs.
kawasaki sorunlu makina değil dedigin gibi ama 2006'nın güç bandı düzensiz biraz.

oturuş pozisyonu olarak o senelerdeki modellerde (2005-2006) bana en rahat R1 geldi.

senin motoru nasıl kullanacagına baglı biraz da yapacagın seçim. eger devamlı top-speed gideceksen 4 japondan herhangi birisi işini görür.

fatiii
04 Mart 2010, 15:24
şasesine bak. yamuk mu, egik mi, kaynaklı mı vs.
kawasaki sorunlu makina değil dedigin gibi ama 2006'nın güç bandı düzensiz biraz.

oturuş pozisyonu olarak o senelerdeki modellerde (2005-2006) bana en rahat R1 geldi.

senin motoru nasıl kullanacagına baglı biraz da yapacagın seçim. eger devamlı top-speed gideceksen 4 japondan herhangi birisi işini görür.

güç bantı düzensiz derken??

Hakki
04 Mart 2010, 15:39
0 km hızda iken gazı çekiyorsun ve motosiklet lineer bir şekilde hızlanmıyor.
değişken şekilde tepkiler veriyor bazı devir aralıklarında.
bu hadise çözümsüz değil korkma. çözümü; dynojet veya rapidbike gibi bir power-commander almak ve dyno üzerinde motosikletine güç ayarı yaptırmak.

fatiii
04 Mart 2010, 15:47
0 km hızda iken gazı çekiyorsun ve motosiklet lineer bir şekilde hızlanmıyor.
değişken şekilde tepkiler veriyor bazı devir aralıklarında.
bu hadise çözümsüz değil korkma. çözümü; dynojet veya rapidbike gibi bir power-commander almak ve dyno üzerinde motosikletine güç ayarı yaptırmak.

anladım teşekkürler...

blue white
04 Mart 2010, 16:38
1 yıl k5 kullandım gecen yıl sattım. harıcınde arkadaslardan r1 ı de kullandım. özellıkle hastası oldugum zx10 uda. ama keske zx10 u kullanmasaydım da aklımda hep hayran oldugum makıne olarak kalsaydı.aralarında fark var. bunu kullanmadan anlayamazsın. suan ıkıncı el alsam k5 yada k5 dan baska motor asla almam.doyamadım çünkü :)
aralarında hersey aynı sadece beyınlarınde ufak değişiklik var. buda performansı falan değiştirmiyor.ıkısıde kuduz gıbı :) şase olayına gelınce tekerde yaptım yan da yattım ama öyle bi sorunum olmadı.sert alaşımdan oldugu için halıyle darbelere karsı bıraz zayıf.ama kafaya takılacak konu değil bence.bakacağın motorda şesede yamukluk göremezsın çünkü şase esnek değil sert.cam gıbı kırılır yanı :) iyi bir ustaya gösterırsen sorun olmaz ama dıkkat etmek lazım çünkü canı çıkmış k5 ve k6 çok var piyasada ..

fatiii
05 Mart 2010, 03:23
1 yıl k5 kullandım gecen yıl sattım. harıcınde arkadaslardan r1 ı de kullandım. özellıkle hastası oldugum zx10 uda. ama keske zx10 u kullanmasaydım da aklımda hep hayran oldugum makıne olarak kalsaydı.aralarında fark var. bunu kullanmadan anlayamazsın. suan ıkıncı el alsam k5 yada k5 dan baska motor asla almam.doyamadım çünkü :)
aralarında hersey aynı sadece beyınlarınde ufak değişiklik var. buda performansı falan değiştirmiyor.ıkısıde kuduz gıbı :) şase olayına gelınce tekerde yaptım yan da yattım ama öyle bi sorunum olmadı.sert alaşımdan oldugu için halıyle darbelere karsı bıraz zayıf.ama kafaya takılacak konu değil bence.bakacağın motorda şesede yamukluk göremezsın çünkü şase esnek değil sert.cam gıbı kırılır yanı :) iyi bir ustaya gösterırsen sorun olmaz ama dıkkat etmek lazım çünkü canı çıkmış k5 ve k6 çok var piyasada ..

kullandıgın zx10 kac modeldi?bide niye öyle dedin cokmu kötü :D

+neleri kötü mesela?

aSuBaYaH
05 Mart 2010, 10:22
fatii,
zx 10 kötü demedim 2006-2007 kasa zx10 çok fena makinedir. yalnız anlatmak istediğim usta ve parça sıkıntısı:cat: ama suzuki k5-k6 serisi ile kıyaslarsan suzuki ön planda 8 enjektör beslemeli yani yakıt daha düşük ve daha agrasif kilo sınıfındaki makinelerden düşük k serisinin daha sonraki modellerinde siniri biraz alınmış ben 6 vites k5 ve k6 da kesiciye girerken k7 de kesiciye giremedim
bir hatırlatma yapayım, suzuki alacaksan sefa köydeki yetkili servisine götürme nereye götürürsen götür baktır usta okey derse al:cat:

fatiii
05 Mart 2010, 12:20
anladım asubayah sen zx10 a kötü demiyosun fakat k5 yada k6 kadar iyi degil diyosun:cat:


ben blue white arkadaşımızın yazdıgına takıldım biraz,hayallerimin makinasıydı ama öyle olmadı dediya..

benimde hayallerimin makinası bi heves yüzünden gidip alıp pişman olmıyalım,niye o şekilde düsünüyo onu ögrenmem lazım...

birde ben burda bi kaç kişiyle konustum onların dedikleri 2006 zx 10 kesinlikle gsxr 1000 den süratli aksini söyliyen ya suzuki fanatigidir yada 2006 kasa zx10 a hiç binmemiştir kulaktan dolma konusuyodur dedi:silent:

hatta bi hayabusacı abimiz var şu an yeni kasasını aldı mutlu şekilde geziyor,dedigini aktarıyım direk.hayatımda o kasa zx10 kadar agrasif bi makinaya binmedim dedi..

şimdi birileri öyle diyor birileri böyle kafam cok karıştı vallahi :(