PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Arkadaşlar Lütfen Yardımcı Olun!!!



Sayfa : [1] 2

Canİzmir
25 Şubat 2010, 16:02
Arkadaşlar ben kawasaki 250r almak istiyorum yada Hyosung GT250 ama hangisini almalıyım ve izmirde güvenilir bir bayii varmı? Çocukluğumdan beri bu motor tutkusu hep içimde...

birde taşıt kredisi çekmek istiyorum motoru sıfır alıcam ama bir kaç arkadaştan sıfır motor alırken kredi işlerini bayiinin hallettiğini benim sadece ödeme yapacağımı söylediler doğrumudur? yardımcı olursanız çok sevinirim... saygılar...:pale:

speirs
25 Şubat 2010, 16:08
Ben ninja 250r almanı öneririm. İzmirde kawasaki bayii si vardır sanırım. Kredi işine gelince her bayii yapmıyor onu sein yaşadığın yerdeki bayii ye sorup daha doğru bilgi alabilirsin.

Canİzmir
25 Şubat 2010, 16:14
teşekkür ederim ama izmirde özgül motor varmış ve bir çok kez bazı arkadaşların canını yakmış bu motor alım konularında bunları okudum ve korktum açıkçası yani bana servis ve sıfır alımda içimin rahat edeceği bir bayii lazım bir arkadaşa forumlarda okuduğum kadarıyla sıfır diye ciddi kazalı bir motor satmışlar ama adam bunu başka bir servise gidince anlamış yani başıma böyle birşey gelmesinden korkuyorum açıkçası :pale:

ozgurakman
25 Şubat 2010, 16:37
izmir de iki tane kawa bayii var. biri kazıkçı ve dolandırıcı diğeri düzgün. ama hangisi hatırlamıyorum. kawa al bence. ben de kawa alacağım. şimdiden hayırlı olsun...

Canİzmir
25 Şubat 2010, 17:19
saol arkadaşım teşekkür ederim sanada hayırlı olsun...

ama ben şöyle bir duyum aldım kawasakinin yeni 250 si küçük görünüyormuş yani hyosung GT250 daha büyük duruyor çok araştırıyorum bu konuyu kafam iyice karıştı malesef

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:14 ----------

kawasaki 250 ve hyosung GT250 kullanan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim yardımlarınızı bekliyorum...

freestyle__
25 Şubat 2010, 17:45
Tabiiki kawasaki 250r :) bende Junior ını aldım sipariş verdim Profil resmimden görebilirsin :) :cat:

otopsici
25 Şubat 2010, 21:15
Arkadaşlar ben kawasaki 250r almak istiyorum yada Hyosung GT250 ama hangisini almalıyım ve izmirde güvenilir bir bayii varmı? Çocukluğumdan beri bu motor tutkusu hep içimde...

birde taşıt kredisi çekmek istiyorum motoru sıfır alıcam ama bir kaç arkadaştan sıfır motor alırken kredi işlerini bayiinin hallettiğini benim sadece ödeme yapacağımı söylediler doğrumudur? yardımcı olursanız çok sevinirim... saygılar...:pale:

kardeşim hiç bir şart altında kesinlikle kawasaki alma
neden mi?
çünkü kawasaki en çok ve en çabuk arızalanan motordur
kawasaki z motor sitesinde parça en geç iki haftada elinde olur diyo geçen sene bana 3 ayda geldi sadece bir pistonu 550 avro basit elektronik arızaları için en az 1000 lira para harcarsın yan sanayi ürünler uymuyo çıkma buluyorsun çıkmalar neredeyse orjinal fiyatına satılıyo bene en 500 var bir yıl içinde toplam 1000 km yol yaptım bana 2000 tl masraf çıkardı aç sor kawasaki kullananlar (elindeki motoru gagalamak isteyenler hariç) kesinlikle alma diyecektir

Canİzmir
25 Şubat 2010, 23:16
kardeşim hiç bir şart altında kesinlikle kawasaki alma
neden mi?
çünkü kawasaki en çok ve en çabuk arızalanan motordur
kawasaki z motor sitesinde parça en geç iki haftada elinde olur diyo geçen sene bana 3 ayda geldi sadece bir pistonu 550 avro basit elektronik arızaları için en az 1000 lira para harcarsın yan sanayi ürünler uymuyo çıkma buluyorsun çıkmalar neredeyse orjinal fiyatına satılıyo bene en 500 var bir yıl içinde toplam 1000 km yol yaptım bana 2000 tl masraf çıkardı aç sor kawasaki kullananlar (elindeki motoru gagalamak isteyenler hariç) kesinlikle alma diyecektir

kardeşim yazını okuduktan sonra resmen şok oldum...:cyclopsan gerçekten bu kadar masraf çıkaran bir makinaysa çok kötü daha 1000 km de 2000 tl diyorsun yani feci bir durum bu... peki hyosung GT250R hakkında bir bilgin varmı?? varsa paylaşırsan sevinirim dostum... :cat:

sergiowanni
25 Şubat 2010, 23:20
bende şoq oldum.garanti diye bişey var..goz var nizam var..sen NİNJA AL bence aldirma bole diyenlere..

Canİzmir
25 Şubat 2010, 23:26
bende şoq oldum.garanti diye bişey var..goz var nizam var..sen NİNJA AL bence aldirma bole diyenlere..



valla benimde kafam iyice karışıyor :silent: ama ninja parçaları gerçekten bu kadar maliyetli ve geçmi geliyor??

strangerRTR
25 Şubat 2010, 23:31
bir arkadaşımda er 5 i ile kaza yapmıştı ve otopsici arkadaşın dediği kadar olmasada 1-1buçuk ay bekledi ve çok da önemli olmayan 2 -3 parça için 1000 lirayı geçik masraf yaptı.

Canİzmir
25 Şubat 2010, 23:40
o zaman gerçekten pahalı parçaları ama edindiğim bilgilere ve söylentilere göre hyosung marka motorların yedek parça ve servisi çok daha ucuzmuş bir konuda gördüm Kawasaki bakım servisi 550 TL hyosung bakımı ise 200 TL olarak söylenmiş full bakımdan kastediyorum...

aya
25 Şubat 2010, 23:57
hyo gt250r kullandım. şikayetim olmadı doğrusu. parça bulmak da kolay. internetten kuralkan.net'ten bile kendin bakıp sipariş verebiliyorsun. gerçi ordaki sitede bile bazı parçalar yanlış gösterilmiş ve fabrikadaki adama bile anlatamadım durumu, o bile yanlışlığın farkında değil ve doğrusunu bilmiyordu ama genel itibarıyla biraz araştırırsan buluyorsun. hangi markada hata yok ki...

Canİzmir
26 Şubat 2010, 00:06
hyo gt250r kullandım. şikayetim olmadı doğrusu. parça bulmak da kolay. internetten kuralkan.net'ten bile kendin bakıp sipariş verebiliyorsun. gerçi ordaki sitede bile bazı parçalar yanlış gösterilmiş ve fabrikadaki adama bile anlatamadım durumu, o bile yanlışlığın farkında değil ve doğrusunu bilmiyordu ama genel itibarıyla biraz araştırırsan buluyorsun. hangi markada hata yok ki...

saol kardeşim bu beni baya rahatlattı ve hyosunga yönelmeye başladım iyice... dediğin gibi her markada mutlaka bir hata vardır ama önemli olan servis ve yedek parça temin etmek ama anladığım ve forumda baktığım kadarıyla hyosungta böyle problemler yok...:)

aya
26 Şubat 2010, 00:09
haaa, unutmadan, kawasaki!de nasıldır bilmiyorum ama hyo'da frenleri hiç beğenmemiştim. hyo alırsanız fren konusunda dikkat edin. yine aynı şekilde standart lastiklerden kaynaklı olsa gerek viraj tutuşu da çok sağlam değildir. bu iki konuya dikkat ettikten sonra bir sorun yaşayacağınızı sanmam. ben bu konularda uyarayım da vebalim olmasın sonra...

barok34
26 Şubat 2010, 00:18
bende zamanında epeyce araştırmıştım bu motoru hyo kullanıcıları yüzde 90 motorlarını seviyor ve tavsiye ediyorlar kawasaki kullanıcıları kawasakinin nerdeyse en özenmeden ürettiği motor diyorlar ama sonuçda hyonun kasasına kawasaki motoru takarsam tam olacaktı ben ikisini de almadım :P

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 ----------

bence hyonun en büyük handikap olayı tank tokatlaması

utenmen
26 Şubat 2010, 00:29
ben iki motoruda kullanmadım ama kavanın da yol tutuşunun çok iyi olmadığını yine sitemizden okumuştum.

GOKHAN42
26 Şubat 2010, 00:29
kardeş hyo kullanıcısı olaraktan sıfır alacaksan HYO al diyorum sana. bakımlarını aksatmadan bin var ya canavar gibi olur.. sorun çıkartmaz tek elden kullan.. parçaları çok rahat bulunur ben konyadayım burda servisi olmadığı halde aldım düşün yani:wiinkk: (ki parça ile sorunum olcağınıda zannetmiyorum sapasağlam motor)ilerde büyütmek isteyeceğinde seni 600lük bi makineye yabancılaştırmayacak bir motordur hyo gt250r.. kasa oturuş pozisyonu olarak kawayı tek geçer.. benim hyo kullanıcısı olarak önerim HYOSUNG GT250R:cat:

Canİzmir
26 Şubat 2010, 00:40
kardeş hyo kullanıcısı olaraktan sıfır alacaksan HYO al diyorum sana. bakımlarını aksatmadan bin var ya canavar gibi olur.. sorun çıkartmaz tek elden kullan.. parçaları çok rahat bulunur ben konyadayım burda servisi olmadığı halde aldım düşün yani:wiinkk: (ki parça ile sorunum olcağınıda zannetmiyorum sapasağlam motor)ilerde büyütmek isteyeceğinde seni 600lük bi makineye yabancılaştırmayacak bir motordur hyo gt250r.. kasa oturuş pozisyonu olarak kawayı tek geçer.. benim hyo kullanıcısı olarak önerim HYOSUNG GT250R:cat:

kardeşim kesinlikle sıfır motor alıcam zaten 2. el motora karşıyım çünkü çok dolandırıcılık var o işte neyse verdiğin bilgiler içimi rahatlattı gerçekten peki uzun yolda nasıldır hyosung?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------


haaa, unutmadan, kawasaki!de nasıldır bilmiyorum ama hyo'da frenleri hiç beğenmemiştim. hyo alırsanız fren konusunda dikkat edin. yine aynı şekilde standart lastiklerden kaynaklı olsa gerek viraj tutuşu da çok sağlam değildir. bu iki konuya dikkat ettikten sonra bir sorun yaşayacağınızı sanmam. ben bu konularda uyarayım da vebalim olmasın sonra...

uyarın için teşekkür ederim dikkate alıcam bunları ama lastik değiştirirsem bir sorun kalmaz sanırım?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------


bende zamanında epeyce araştırmıştım bu motoru hyo kullanıcıları yüzde 90 motorlarını seviyor ve tavsiye ediyorlar kawasaki kullanıcıları kawasakinin nerdeyse en özenmeden ürettiği motor diyorlar ama sonuçda hyonun kasasına kawasaki motoru takarsam tam olacaktı ben ikisini de almadım :P

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 ----------

bence hyonun en büyük handikap olayı tank tokatlaması

dostum bu tank tokatlama olayını biraz açıklarmısın???

GOKHAN42
26 Şubat 2010, 00:47
kardeşim kesinlikle sıfır motor alıcam zaten 2. el motora karşıyım çünkü çok dolandırıcılık var o işte neyse verdiğin bilgiler içimi rahatlattı gerçekten peki uzun yolda nasıldır hyosung?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------



uyarın için teşekkür ederim dikkate alıcam bunları ama lastik değiştirirsem bir sorun kalmaz sanırım?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------



dostum bu tank tokatlama olayını biraz açıklarmısın???



race tipi duruşu olduğu için motorda uzun süreli sürüşde her racing gibi yorar benim kanımca(ama sana bakanları gördükçe gidiyo yorgunluğun falan):bounce:. V motor oluşu tork ve uzun yolda motoru yormama adına büyük avantajdır kardeşim.

Canİzmir
26 Şubat 2010, 00:49
race tipi duruşu olduğu için motorda uzun süreli sürüşde her racing gibi yorar benim kanımca(ama sana bakanları gördükçe gidiyo yorgunluğun falan):bounce:. V motor oluşu tork ve uzun yolda motoru yormama adına büyük avantajdır kardeşim.

:mrgreen: evet gözler üzerindeyken pek yorgunluk kalmaz bencede :mrgreen: sen bir GT250R kullanıcısı olarak başka bilgilerin varsa ve paylaşırsan sevinirim çünkü aklım iyice bu motorda şuanda :cat:

seannnnn
26 Şubat 2010, 00:51
İki motorun da artıları ve eksileri var. Bence 0 alacaksan iki motorun'da üstüne otur, gör, yakından bir incele, seni heyecanlandıran modeli al. Zaten işte bu dersin...
İkinci el alacaksan hangisinden temiz düşürürsen onu al.
Ama ne alırsan al yanına bir de eğitim al derim. ilk motorun sanırım. ikiside güçlü ve ağır motor.
Ya da sen gel cbr125 al:) taş gibi motor valla:P

Canİzmir
26 Şubat 2010, 00:57
İki motorun da artıları ve eksileri var. Bence 0 alacaksan iki motorun'da üstüne otur, gör, yakından bir incele, seni heyecanlandıran modeli al. Zaten işte bu dersin...
İkinci el alacaksan hangisinden temiz düşürürsen onu al.
Ama ne alırsan al yanına bir de eğitim al derim. ilk motorun sanırım. ikiside güçlü ve ağır motor.
Ya da sen gel cbr125 al:) taş gibi motor valla:P

evet ilk motorum bu ama kesinlikle 0 alıcam... eğitim olayına gelince muhakkak bir eğitim şart zaten bununla ilgili şuanda araştırmalarım var bir kurs yada sürüş eğitimi veren yer var burda onlara danışıcam...

birde ben şu konuyuda sordum yani daha düşük bir motorla başlamalımıyım yada farketmezmi dedim motor kullanan bir arkadaşıma o da bana 250 lik bir motor bence iyi daha küçük bir motor alırsan soğursun iştahın kapanır sen 250 likle başla pek fark yok dedi cbr125 e de baktım ama cılız geldi bana biraz gerçeği söylemek gerekirse tabi ben bu 250 motorla çok fazla sürat yapmıcam en azından iyice öğrenene kadar ki bu bir kaç yıl alır motor ciddi ve hata affetmeyen bişey bence...

aya
26 Şubat 2010, 01:02
Ama ne alırsan al yanına bir de eğitim al derim. ilk motorun sanırım. ikiside güçlü ve ağır motor.
Ya da sen gel cbr125 al:) taş gibi motor valla:P

işte buna katılıyorum. hyosung ile kawasaki soduğun için ben ikisi açısından yaklaştım olaya ama ilk motor olacaksa, her ikisi de büyük ve ağır motorlar. 250 klasmanı genelde başlangıç klasmanı ve bu motorlar da başlangıç motoru gibi görünüyor ülkemizde ama kalıplı, büyük ve ağır (gerçek anlamda kilo olarak ağır) oldukları için tam acemiler açısından sıkıntılı motorlar bence. ben de almadan önce "ne var bunda, kullanan nasıl kullanıyor, ben de kullanırım" diyordum ama emin ol sahip olduktan sonra ne denmek istendiğini daha iyi anladım. çok şükür ben alışma sürecini ciddi problem çıkmadan atlattım gibi ama öyle olacağını bilsem sanırım cesaret edemezdim. biraz cahil cesareti oluyor başlarken. bu nedenle ben de ilk motor olarak ve alışma süreci için ybr125 ya da cbr125 gibi daha hafif, kontrolü daha kolay bir motoru tavsiye ederim.

en basitinden devrildikten sonra 150-160 kiloluk bir motoru yerden kaldırmak bile daha sıkıntılı. istediğin kadar tekniğini bilerek kaldırsan da durum öyle. (zaten tekniğini bilmeden tek başına kaldırmak ise imkansız)...

Canİzmir
26 Şubat 2010, 01:06
işte buna katılıyorum. hyosung ile kawasaki soduğun için ben ikisi açısından yaklaştım olaya ama ilk motor olacaksa, her ikisi de büyük ve ağır motorlar. 250 klasmanı genelde başlangıç klasmanı ve bu motorlar da başlangıç motoru gibi görünüyor ülkemizde ama kalıplı, büyük ve ağır (gerçek anlamda kilo olarak ağır) oldukları için tam acemiler açısından sıkıntılı motorlar bence. ben de almadan önce "ne var bunda, kullanan nasıl kullanıyor, ben de kullanırım" diyordum ama emin ol sahip olduktan sonra ne denmek istendiğini daha iyi anladım. çok şükür ben alışma sürecini ciddi problem çıkmadan atlattım gibi ama öyle olacağını bilsem sanırım cesaret edemezdim. biraz cahil cesareti oluyor başlarken. bu nedenle ben de ilk motor olarak ve alışma süreci için ybr125 ya da cbr125 gibi daha hafif, kontrolü daha kolay bir motoru tavsiye ederim.

en basitinden devrildikten sonra 150-160 kiloluk bir motoru yerden kaldırmak bile daha sıkıntılı. istediğin kadar tekniğini bilerek kaldırsan da durum öyle. (zaten tekniğini bilmeden tek başına kaldırmak ise imkansız)...

:) dostum güzel söylemişsin ama benim cüsse biraz fazla benim boyum 1.93 kilom 91 :) söylediğinde haklısın daha düşük bir makinayla başlamak daha mantıklı ama sanırım o motorların üstünde ben biraz farklı görünürüm motormu bana binmiş benmi motora ilginç olur gibi :mrgreen: ama dediğim gibi alışana kadar kendimi aşacak hareketlerden kaçınırım kesinlikle dönüşü olmayan hatalar olmaması açısından :)

seannnnn
26 Şubat 2010, 01:09
vala ne yalan söyleyim banada cılız geliyor. ama hatayı çok çabuk telafi eden bir motor o yüzden çabuk ısındım. :) kendine güveniyorsan, eğitimde almaya niyetlisin 250cc daha uzun bir süre tatminkarlık sağlıyor imiş.
tank tokatlama olayı, sert süspansiyonların da etkisiyle bozuk asfalt zeminden ya da çok az da olsa yükseklik farkı olan bir yerden geçerken(viyadük girişi gibi) ön lastiğin sekmesi sonucu gidon hakimiyetini kaybedip gidonun bir sağa bir sola hareketi suretiyle dizlerinin sırayla tanka çarpması durumudur. valla bir cümleyle bu kadar oluyor.:) youtube da tankslaping diye aratırsan demek istediğimi anlarsın.

birde bu linke bir ara zaman yaırıp bakmanda fayda var (http://donald.hypermart.net/Teori/Cover.htm)
iyi geceler,, hayırlı olsun şimdiden

pequeninho
26 Şubat 2010, 01:10
can izmir kardeşim bende izmirdeyim. ve pazartesi günü motor alıcam senin yaptığın araştırmanın geniş çaplısını ben yaptım. bana ne kadar paran olduğunu söyle sana hemen yardımcı olayım. ben uzun süre beinerim motora dersen honda vtr 250 yada 1-2 sene biner satarım dersen ybr 250 derim. paramı ayarladım şimdi cbf 150 alıyorum . 1 seneden transalp alıcam. şehir içi beni cbf 150 idare eder.

GOKHAN42
26 Şubat 2010, 01:12
:mrgreen: evet gözler üzerindeyken pek yorgunluk kalmaz bencede :mrgreen: sen bir GT250R kullanıcısı olarak başka bilgilerin varsa ve paylaşırsan sevinirim çünkü aklım iyice bu motorda şuanda :cat:

arka fren sakat bunda bence. durdurmuyo motoru, çıplak harbi çıplak asfaltta kitleyip duruyo o yüzden temkinli dokunmak gerekiyo orjinal lastiğindende olabilir bu. ön falan kaldırmayı denemedim hiç(denemek de istemiyorum) ama kıçını sallayarak bi gidiyo pofff:) şöyle bi eksisi var bunun gören abi bunun markası ne diye soruyo. HYOSUNG diyorsun hmm diyolar ne malı diye soruyolar. milletin kulağı alışmış kawasaki honda yamaha'ya,ama senin işin daha kötü, üzerinde ST kanuni yazacak be kardeşim çocuklar güler kanuni yazısını görünce,o yüzden hemen oraları kaldırmak gerek:)

Canİzmir
26 Şubat 2010, 01:15
vala ne yalan söyleyim banada cılız geliyor. ama hatayı çok çabuk telafi eden bir motor o yüzden çabuk ısındım. :) kendine güveniyorsan, eğitimde almaya niyetlisin 250cc daha uzun bir süre tatminkarlık sağlıyor imiş.
tank tokatlama olayı, sert süspansiyonların da etkisiyle bozuk asfalt zeminden ya da çok az da olsa yükseklik farkı olan bir yerden geçerken(viyadük girişi gibi) ön lastiğin sekmesi sonucu gidon hakimiyetini kaybedip gidonun bir sağa bir sola hareketi suretiyle dizlerinin sırayla tanka çarpması durumudur. valla bir cümleyle bu kadar oluyor.:) youtube da tankslaping diye aratırsan demek istediğimi anlarsın.

birde bu linke bir ara zaman yaırıp bakmanda fayda var (http://donald.hypermart.net/Teori/Cover.htm)
iyi geceler,, hayırlı olsun şimdiden


dostum gayet güzel anlatmışsın :) vermiş olduğun linkide incelicem tavsiyelerin için saol... motoru aldığımda buraya foto koyarım sizlerle paylaşırım...

iyi geceler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 ----------


can izmir kardeşim bende izmirdeyim. ve pazartesi günü motor alıcam senin yaptığın araştırmanın geniş çaplısını ben yaptım. bana ne kadar paran olduğunu söyle sana hemen yardımcı olayım. ben uzun süre beinerim motora dersen honda vtr 250 yada 1-2 sene biner satarım dersen ybr 250 derim. paramı ayarladım şimdi cbf 150 alıyorum . 1 seneden transalp alıcam. şehir içi beni cbf 150 idare eder.


şuan için 15000 TL civarında düşünüyorum ama hondayıda araştırdım kullanan bazı arkadaşlardan yedek parça ve bakım parasının çok fazla olduğu yönünde şikayetler işittim açıkçası...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------


arka fren sakat bunda bence. durdurmuyo motoru, çıplak harbi çıplak asfaltta kitleyip duruyo o yüzden temkinli dokunmak gerekiyo orjinal lastiğindende olabilir bu. ön falan kaldırmayı denemedim hiç(denemek de istemiyorum) ama kıçını sallayarak bi gidiyo pofff:) şöyle bi eksisi var bunun gören abi bunun markası ne diye soruyo. HYOSUNG diyorsun hmm diyolar ne malı diye soruyolar. milletin kulağı alışmış kawasaki honda yamaha'ya,ama senin işin daha kötü, üzerinde ST kanuni yazacak be kardeşim çocuklar güler kanuni yazısını görünce,o yüzden hemen oraları kaldırmak gerek:)

hyosung yazanından alırız be kardeşim bizde olmadı dediğin gibi kanuni yi silerim hemen :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

GOKHAN42
26 Şubat 2010, 01:19
dostum gayet güzel anlatmışsın :) vermiş olduğun linkide incelicem tavsiyelerin için saol... motoru aldığımda buraya foto koyarım sizlerle paylaşırım...

iyi geceler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 ----------




şuan için 15000 TL civarında düşünüyorum ama hondayıda araştırdım kullanan bazı arkadaşlardan yedek parça ve bakım parasının çok fazla olduğu yönünde şikayetler işittim açıkçası...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------



hyosung yazanından alırız be kardeşim bizde olmadı dediğin gibi kanuni yi silerim hemen :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

sen sıfır alacağın için sende st kanuni yazacak kaçarın yok:):P sen zaten daha başka bir motor sürmediğin için bu motora oturunca gaza basınca aşık olcaksın eminim:) ilk aldığımda ben olmuştum:) şimdi ise keşke içindeki motor 600cc olsaymış deli olurmuş diyorum:) (insanoğlu hep daha fazlasını istiyo)

Canİzmir
26 Şubat 2010, 01:22
sen sıfır alacağın için sende st kanuni yazacak kaçarın yok:):P sen zaten daha başka bir motor sürmediğin için bu motora oturunca gaza basınca aşık olcaksın eminim:) ilk aldığımda ben olmuştum:) şimdi ise keşke içindeki motor 600cc olsaymış deli olurmuş diyorum:) (insanoğlu hep daha fazlasını istiyo)

bana şimdilik 250cc lik bu motor yeter sanırım :) ileride belki 600cc yada 1000cc bir makinada olabilir :) sanada nasip olur inşallah :) ama şunu söylemeliyim Hyosung GT250R netleşmeye başladı kafamda yarın gidip birde canlısını göreyim :wiinkk:

GOKHAN42
26 Şubat 2010, 01:26
bana şimdilik 250cc lik bu motor yeter sanırım :) ileride belki 600cc yada 1000cc bir makinada olabilir :) sanada nasip olur inşallah :) ama şunu söylemeliyim Hyosung GT250R netleşmeye başladı kafamda yarın gidip birde canlısını göreyim :wiinkk:

gör tabikide gör. ben ilk kuyruk kısmını görmüştüm önü görülmüyodu dedim ne güzel bir motor yaw dye geçirdim içimiden,birde baktım hyosuunnngg:) hemen aldım ikinci eldi ama olsun:) motor çalışırken yanında yada etrafında 600 yada 1000lik gibi motorları çalıştırtma ha,ben çalıştırdım motoru oo seside kötü değilmiş hani diyodum ki, dibinde bi tane 750lik SRAD vardı bi çalıştırdılar benimkinin sesi duyulmuyo böğürüyo resmen suziki,ilk izlenimini etkiler benden söylemesi..:)

Canİzmir
26 Şubat 2010, 01:29
gör tabikide gör. ben ilk kuyruk kısmını görmüştüm önü görülmüyodu dedim ne güzel bir motor yaw dye geçirdim içimiden,birde baktım hyosuunnngg:) hemen aldım ikinci eldi ama olsun:) motor çalışırken yanında yada etrafında 600 yada 1000lik gibi motorları çalıştırtma ha,ben çalıştırdım motoru oo seside kötü değilmiş hani diyodum ki, dibinde bi tane 750lik SRAD vardı bi çalıştırdılar benimkinin sesi duyulmuyo böğürüyo resmen suziki,ilk izlenimini etkiler benden söylemesi..:)

evet o hatayı yaptım bende kawasaki bayide 250 ninjayı çalıştırdık sonra 636 ninja çalıştı ses farkı çok fazla ama şimdilik sese değilde yeni olduğum için kullanışa ve pratiğe ihtiyaç var hele bi öğrenelim iyice sonra seslisinden alırım :mrgreen::mrgreen:

GOKHAN42
26 Şubat 2010, 01:36
evet o hatayı yaptım bende kawasaki bayide 250 ninjayı çalıştırdık sonra 636 ninja çalıştı ses farkı çok fazla ama şimdilik sese değilde yeni olduğum için kullanışa ve pratiğe ihtiyaç var hele bi öğrenelim iyice sonra seslisinden alırım :mrgreen::mrgreen:

şimdiden hayırlı olsun arkadaşım iyi geceler..:bestmt:

pequeninho
26 Şubat 2010, 01:37
iyide honda sorunu olmayan makina yivede sen bilirsin vtr 250 maddi sorun yoksa
hayırlısı olsun

Canİzmir
26 Şubat 2010, 01:55
şimdiden hayırlı olsun arkadaşım iyi geceler..:bestmt:

teşekkür ederim kardeşim iyi geceler...::tutkuy::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------


iyide honda sorunu olmayan makina yivede sen bilirsin vtr 250 maddi sorun yoksa
hayırlısı olsun

saol dostum... ilgin için teşekkürler...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------

Arkadaşlar şuanda edinmiş olduğum GT250R hakkında bir yazıyı sizinle paylaşıyorum şok olmuş durumdayım ki tam karar vermiştim :pale::pale::pale:


Buyrun arkadaşlar link:
http://www.motordelisi.com/forum/duyurular/59777-sampt-kanuni-gt250r-alacaklara-duyurulurmutlaka-okuyun.html+st+kanuni+gt250r&cd=2&hl=tr&ct=clnk&gl=tr

inanın bir anda tüm aklım yine karıştı ne zormuş ya :pale::pale::pale::pale::pale::pale::pale::pale::p ale::pale::pale::pale::pale:

otopsici
26 Şubat 2010, 08:24
birde ben şu konuyuda sordum yani daha düşük bir motorla başlamalımıyım yada farketmezmi dedim motor kullanan bir arkadaşıma o da bana 250 lik bir motor bence iyi daha küçük bir motor alırsan soğursun iştahın kapanır sen 250 likle başla pek fark yok dedi cbr125 e de baktım ama cılız geldi bana biraz gerçeği söylemek gerekirse tabi ben bu 250 motorla çok fazla sürat yapmıcam en azından iyice öğrenene kadar ki bu bir kaç yıl alır motor ciddi ve hata affetmeyen bişey bence...

o arkadaşın sana yanlış söylemiş arada o kadar fark var ki inanamazsın 125 lik le yavaş yavaş hızlanırsın 250 ile gazladın mı gider
tank tokatlama olayı eğer ön teker kaldırıp gideceksen o zaman seni ilgilendirir (tekeri indirdiğinde seni at gibi üzerinden atmaya kalkar savurur)
eğer cbr yi küçük bulduysan ninja sana daha küçük gelecek
hyo 250 görüntü olarak suzuki gsr 1000 r dan daha büyük makine (görüntü olarak)
kullanış açısından kesinlikle hepsinden daha iyi ben hız yapmam kardeşim diyosan kesinlikle hyo al derim
bak benim avatara hyo 650 kullanıyom boy ve cüsse olarak süper görüntüsü var beni hızı doyumadığı için 650 aldım 250 çok kullandım süperdir hiç bir şekilde içinde şüphe olmasın
sen ilk defa motor kullanacan haliyle motoru çok yıpratacan demektir hele ilk kullandığında mutlaka düşersin hepimiz ilk haftada düşmüşüzdür ninja alıp sezon başında düştün diyelim sezon sonuna kadar parça gelmiyecek motor yatacak olaya bir de bu açıdan bak:cat:[COLOR="Silver"]

istanbulccc
26 Şubat 2010, 09:55
kardeşim hiç bir şart altında kesinlikle kawasaki alma
neden mi?
çünkü kawasaki en çok ve en çabuk arızalanan motordur
kawasaki z motor sitesinde parça en geç iki haftada elinde olur diyo geçen sene bana 3 ayda geldi sadece bir pistonu 550 avro basit elektronik arızaları için en az 1000 lira para harcarsın yan sanayi ürünler uymuyo çıkma buluyorsun çıkmalar neredeyse orjinal fiyatına satılıyo bene en 500 var bir yıl içinde toplam 1000 km yol yaptım bana 2000 tl masraf çıkardı aç sor kawasaki kullananlar (elindeki motoru gagalamak isteyenler hariç) kesinlikle alma diyecektir

Tam komedi ya 1,5 yıl kullandım 13000km de sattım başka bir markadan mı bahsediyor arkadaş acaba

hımm hemen profile bakıyoruz "Hyosung GT 650 Comet" görüyoruz. Yazdıklarını Dikkate almıyoruz. :P

aggressive
26 Şubat 2010, 10:07
Ben ninja 250r almanı öneririm. İzmirde kawasaki bayii si vardır sanırım. Kredi işine gelince her bayii yapmıyor onu sein yaşadığın yerdeki bayii ye sorup daha doğru bilgi alabilirsin.

ninja al başın ağrımasın ama şunu bilgi aldığın paraları unutup ikinci elde satarken zorlanacagını unutma

motorcu48
26 Şubat 2010, 10:12
kawasaki 250r tartışılmaz bile sadece havası yeter

Canİzmir
26 Şubat 2010, 10:34
ninja al başın ağrımasın ama şunu bilgi aldığın paraları unutup ikinci elde satarken zorlanacagını unutma

Satışta zarar elbette olacak ama inan onu düşünmüyorum ben sadece rahat edebileceğim bir makina istiyorum yani kullanışı rahat ve çok sık arıza çıkartmayan bir makina olsun ama dediğiniz gibi sanırım kawasakinin adı bile yetecek gibi...

GOKHAN42
26 Şubat 2010, 11:59
Satışta zarar elbette olacak ama inan onu düşünmüyorum ben sadece rahat edebileceğim bir makina istiyorum yani kullanışı rahat ve çok sık arıza çıkartmayan bir makina olsun ama dediğiniz gibi sanırım kawasakinin adı bile yetecek gibi...

kavasakinin havası yeter diyenler kawayı sürmüşler mi de böyle kesin yargılarla konuşuyorlar??sen motoru süren kişilerin verdiği bilgileri dikkate al can kardeş. çok atıp tutan olur kafan karışmasın. hyo sahibi olarak motorundan memnun olmayan var mı acaba?? sana detaylıca anlattım diğer yazılarda da,kawaya otur,git birde hyoya otur. gör bak hangisi racingmiş. bu kadar basit bu. git kawaskiye arkadan bak,git birde hyoya bak,lastikler kimi daha ön planda çekici kılıyor?? googleda tonlarca resim var,karşılaştır kardeş hepsini. gidonlara(direksiyonlara) bak.. sıfır almayacakmısın zaten sen motorunu? ilk sen bineceksin zaten hiç bir kusuru olmayan bi motor alacaksın. hiç bi şekilde şüphen olmayacak içinde şusu varmı busu varmı diye. bakımlarını zamanında yaptır seni asla üzmez bu motosiklet. herkes kawasaki ismine takılıyor yahu, isim önemliyse inan sil sıfır aldığında ST kanuni yazılarını,herkes desin bu motorun markası ne ki diye içinden.. kalitesiz bir motosiklet değil bu kardeşim başını ağrıtmaz. bizim sıfıra paramız yetmiyodu ikinci elini aldım,ne mi oldu? hiç bişey olmadı çok memnunum şu an. almadan önce tam 1yıl araştırdım bu motosikleti,bazı yerlerde öyle kötülüyorlar ki HYOSUNGu aklın durur,anca motoru alıp binmeye başladığımda anladım bol keseden attıklarını.. aklın falan karışmasın. sahibindende kaç tane ninja 250 var allah aşkına,hyosung tutuluyor bu piyasada,satmayı düşünmezsin ama makinayi büyülteceğinde 600cclik bi honda alacağını varsayalım takasla çok güzel değerlendirirsin bunu. 600cc sahibi takas için hyosungu asla geri çevirmez(takas düşünüyorsa). çünkü içindeki makina haricinde pek bişey farketmez kasa olarak.. al sana benim makinanın resimlerini de koyuyum dostum.. karar senin artık.. kolay gelsin..

http://img297.imageshack.us/img297/5799/1001695j.jpg (http://img297.imageshack.us/i/1001695j.jpg/)

http://img203.imageshack.us/img203/8620/1001698u.jpg (http://img203.imageshack.us/i/1001698u.jpg/)

http://img228.imageshack.us/img228/9207/1001694n.jpg (http://img228.imageshack.us/i/1001694n.jpg/)

http://img213.imageshack.us/img213/1941/1001697i.jpg (http://img213.imageshack.us/i/1001697i.jpg/)

motocycleboyreigns
26 Şubat 2010, 12:42
250 kategorisinde birkaç model motor değiştirdim,şimdi de hyo kullanıyorum.Kimse bahsetmemiş ama bunlar 165-170 kg civarında motosikletlerdir.İkisinin de max torku 22 10000 dd civarında.Sorun şu ki,bu tork değeri bu ağırlıkta motor için biraz yetersiz.Sorun olmaz ama zorlamaman,itina ile kullanman gerekiyor.Bazı arkadaşlar ben 170 yaptım 180 yaptım diye buraya yazıyorlar,sonra da krank kırdı dandik çıktı motor diye ağlıyorlar.

Servis olarak senin servisin Kanuni olacak,servis kanuni,bildiğim en süper servis olmasa da herhalde sorun olmaz.Kawa servisi ise rezaletti en son hatırladığım kadarıyla.
Her ne alırsan al,güle güle kullan.

Canİzmir
26 Şubat 2010, 14:53
kavasakinin havası yeter diyenler kawayı sürmüşler mi de böyle kesin yargılarla konuşuyorlar??sen motoru süren kişilerin verdiği bilgileri dikkate al can kardeş. çok atıp tutan olur kafan karışmasın. hyo sahibi olarak motorundan memnun olmayan var mı acaba?? sana detaylıca anlattım diğer yazılarda da,kawaya otur,git birde hyoya otur. gör bak hangisi racingmiş. bu kadar basit bu. git kawaskiye arkadan bak,git birde hyoya bak,lastikler kimi daha ön planda çekici kılıyor?? googleda tonlarca resim var,karşılaştır kardeş hepsini. gidonlara(direksiyonlara) bak.. sıfır almayacakmısın zaten sen motorunu? ilk sen bineceksin zaten hiç bir kusuru olmayan bi motor alacaksın. hiç bi şekilde şüphen olmayacak içinde şusu varmı busu varmı diye. bakımlarını zamanında yaptır seni asla üzmez bu motosiklet. herkes kawasaki ismine takılıyor yahu, isim önemliyse inan sil sıfır aldığında ST kanuni yazılarını,herkes desin bu motorun markası ne ki diye içinden.. kalitesiz bir motosiklet değil bu kardeşim başını ağrıtmaz. bizim sıfıra paramız yetmiyodu ikinci elini aldım,ne mi oldu? hiç bişey olmadı çok memnunum şu an. almadan önce tam 1yıl araştırdım bu motosikleti,bazı yerlerde öyle kötülüyorlar ki HYOSUNGu aklın durur,anca motoru alıp binmeye başladığımda anladım bol keseden attıklarını.. aklın falan karışmasın. sahibindende kaç tane ninja 250 var allah aşkına,hyosung tutuluyor bu piyasada,satmayı düşünmezsin ama makinayi büyülteceğinde 600cclik bi honda alacağını varsayalım takasla çok güzel değerlendirirsin bunu. 600cc sahibi takas için hyosungu asla geri çevirmez(takas düşünüyorsa). çünkü içindeki makina haricinde pek bişey farketmez kasa olarak.. al sana benim makinanın resimlerini de koyuyum dostum.. karar senin artık.. kolay gelsin..

http://img297.imageshack.us/img297/5799/1001695j.jpg (http://img297.imageshack.us/i/1001695j.jpg/)

http://img203.imageshack.us/img203/8620/1001698u.jpg (http://img203.imageshack.us/i/1001698u.jpg/)

http://img228.imageshack.us/img228/9207/1001694n.jpg (http://img228.imageshack.us/i/1001694n.jpg/)

http://img213.imageshack.us/img213/1941/1001697i.jpg (http://img213.imageshack.us/i/1001697i.jpg/)

kardeşim inan bana verdiğin bilgiler gerçekten ilgimi çekti fakat bir link yolladım orda yazılanları okuduktan sonra ciddi anlamda endişelendim sonuçta 10 12000 TL para verip alıcam bunu ve uzun ömürlü bişey olmasını istiyorum güven vermeli bana senin motorun çok iyi çıkmış keşke herkese öyle bir motor çıksa ama verdiğim linki okursan orda adam sıfır almış ST Kanuni GT250R markayı bir hafta içinde başına gelmeyen şey kalmamış ve dahada beteri olmuş istersen o yazıyı bir oku bana hak vereceksin ama senin anlattıklarına göre problem yok... aklım karıştı iyice :pr::pr::pale:

banarlı
26 Şubat 2010, 15:19
tabiki hyosong gtr 250

aya
26 Şubat 2010, 15:32
hyosung gt250r satış adedi nedir? sorunlu çıkan makine sayısı nedir? sorun çıkaranda da sorun nedir? neden kaynaklıdır? bunları düşünmek lazım. kaç tane hyo'da sorun çıkmış ki? ben birebir alıp da sorun yaşayan 1 kişi bile tanımıyorum. aldım 5 bin küsür km kullandım ve sezon dışı olmasına rağmen 1,5 ay gibi kısa bir sürede sattım.

kawasaki için bir şey diyemem, kullanmadım, hatta yakından 1 tane bile görmedim. ama hyo ile ilgili söylenen olumsuzlukların bir çoğunun palavra olduğunu, "bir adamın adı çıkacağına canı çıksın" durumuna getirildiğini adımı bildiğim gibi biliyorum...

Canİzmir
26 Şubat 2010, 15:36
hyosung gt250r satış adedi nedir? sorunlu çıkan makine sayısı nedir? sorun çıkaranda da sorun nedir? neden kaynaklıdır? bunları düşünmek lazım. kaç tane hyo'da sorun çıkmış ki? ben birebir alıp da sorun yaşayan 1 kişi bile tanımıyorum. aldım 5 bin küsür km kullandım ve sezon dışı olmasına rağmen 1,5 ay gibi kısa bir sürede sattım.

kawasaki için bir şey diyemem, kullanmadım, hatta yakından 1 tane bile görmedim. ama hyo ile ilgili söylenen olumsuzlukların bir çoğunun palavra olduğunu, "bir adamın adı çıkacağına canı çıksın" durumuna getirildiğini adımı bildiğim gibi biliyorum...

gerçekten bu konuda haklı olabilirsin kötüleniyor olabilir ama iş kanuni ye geçmiş artık sanırım ki kanuni olunca insanın kafasıda karışıyor haliyle ama makine gerçekten güzel ona lafım yok ama birde şu kötüleyenler olmasa çok iyi olacak yada kötülemekmi amaçları gerçekmi bu da bir muamma...:pale:

GOKHAN42
26 Şubat 2010, 18:04
gerçekten bu konuda haklı olabilirsin kötüleniyor olabilir ama iş kanuni ye geçmiş artık sanırım ki kanuni olunca insanın kafasıda karışıyor haliyle ama makine gerçekten güzel ona lafım yok ama birde şu kötüleyenler olmasa çok iyi olacak yada kötülemekmi amaçları gerçekmi bu da bir muamma...:pale:

abicim bu motorun başına gelenler senin linki verdiğin adresde yazanlar sürücü ile alakalı yüzde 99... ne demek artçının ayağının kırılması,arkama 100kiloluk dayımı bindirdim gezidrdim be, o motoru yeni almasına rağmen direk şehirler arası yola çıkmış,konyaya yaklaşırkende motoru arıza vermiş,eminim ki yolda gelirken o motoru rodajda mantığıyla kullanmamıştır.basmışda basmıştır motorla. sadece bu örneğin tüm hyosunglara mal edilmesi çok büyük bir yanlış.. o adamın başına gelenlere üzüldüm. demişsin ya sana iyi motor denk gelmiş diye bana,bence o adama 1000 de 1 ihtimal olabilecek bir motosiklet denk gelmiş. benim kanaatim bu. bu tip yazıları bende almadan önce çok okudum tam 1 yıl araştırdım. emin ol alınca çok yanlış olduklarını göreceksin. abi en kralından örnek veriyim, 2006 model mondial 100kh motosiklet,şu an 19binde ve motoru açılmadı bu arkadaşımın. benimkide 12binde 2008 mondi 100ukh bununda hiç bi şekilde arızası tamiri olmadı. motoruna iyi bak ki o da sana iyi baksın:)

otopsici
26 Şubat 2010, 22:17
Tam komedi ya 1,5 yıl kullandım 13000km de sattım başka bir markadan mı bahsediyor arkadaş acaba

hımm hemen profile bakıyoruz "Hyosung GT 650 Comet" görüyoruz. Yazdıklarını Dikkate almıyoruz. :P

abisi dikkatli bakarsan üsttede kawasaki en 500 yazıyo nikah kıydım motora loca oldu bana :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:13 ----------


kardeşim inan bana verdiğin bilgiler gerçekten ilgimi çekti fakat bir link yolladım orda yazılanları okuduktan sonra ciddi anlamda endişelendim sonuçta 10 12000 TL para verip alıcam bunu ve uzun ömürlü bişey olmasını istiyorum güven vermeli bana senin motorun çok iyi çıkmış keşke herkese öyle bir motor çıksa ama verdiğim linki okursan orda adam sıfır almış ST Kanuni GT250R markayı bir hafta içinde başına gelmeyen şey kalmamış ve dahada beteri olmuş istersen o yazıyı bir oku bana hak vereceksin ama senin anlattıklarına göre problem yok... aklım karıştı iyice :pr::pr::pale:

kardeş bak şimdi iki silindir makineyi redlinede 30 dakika sürdünmü kol çıkarır bu bütün hız yapan motorcuların bildiği bişeydir diğer makinelerde redlinede kol çıkarır ama uzun sürer
bundan emin olabilirsin ninjayı git bi gör üzerine otur emin ol ki ybr nin krenajlısı:farao:

fearlesboyy
26 Şubat 2010, 23:07
arkadaşım kendimde hyo kullanıcısı olarak yazıyorum ama tabi şimdiki yazdıklarım şahsi düşüncem herkes katılmayabilir.
1-sana tavsiyen hangisini alırsan al sıfır alma,özellikle kawayı şimdi diyceksinki satmıycam binicem emin ol 3 ay sonra sana bu her iki makinada yetmiycek sonrada iki gün sonra seni nette cc büyükmek için 250 lık satarken görücez
2-sıfır aldın diyelim sattın yada değiştirmek istedin kafadan en az 3 bin zarar sen kendini alıcı yerine koy arada 1000-1500 fark olsa sıfırmı alırsın 2, el mi
3-kendim hyo aldım 2 el sadece yaz sezonunda bindim yaklaşık 8000 km yakın emin ol motor sadece benzin masrafı yaptı sonra aldıgım fiyata verdim ama sen bu ikisinide sıfır alsan yarı yarıya zarar,
4-başlangıc motoru diyorsan sana tavsiyem kesinlikle 2,el öğrenme aşamasında ufak tefek küçük düşmeler ve grenaj çizikleri oluşacaktır.
5-hyo meselesinde al temiz bir 2007.ama gövdeye aldanıp 170 geçme paşa paşa binersin sahibinden.com a bak 5000-5500 alırsın fsıfırına 10,000 ödeme hesap ortada aynı şey 2,el kawA İÇİNDE GEÇERLİ HEM KAWALARIN PİYASADAKİ YOKLUĞUNU İLAHN SAYISINA BAK anlarsın.
6-buyur sıfır sayıılır 3000 kardasın.
http://www.sahibinden.com/1_500_km_de_hyosung-23WQQaXQQ22154263WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/ihtiyactan_satilik-71WQQaXQQ21035101WQQpXQQdisplayitem
al sana sıfır 8.800

http://www.sahibinden.com/acillllll_ihtiyactan-18WQQaXQQ22037079WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/gercekten_600_luk_dusunenler_icin_harika_bir_motor _-37WQQaXQQ22033555WQQpXQQdisplayitem
2008 model 16.000 km de 5750 tl pazarlıkda var daha

http://www.sahibinden.com/2008_15_000_de_gtr-23WQQaXQQ22128073WQQpXQQdisplayitem

vs. vs. işte kendi bütçene bak