PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : hava filtresi => yakıt sorunu



laptec1
30 Aralık 2009, 23:15
slm arkadaslar bugun bi tanıdıgımdan bişey duydum bilmiyorum nasıl oluyor bilen varsa bi zahmet anlatıversin. motorumun çok yakmasında şikayetciyim 150 cc Kanuni trex moyotorum tanıdık dediki hava filtresini bölen bişey var onu taktır İbre E de iken 100 km yol yaparsın dedi. ondada aynı trex vardı. nasıl bişey bu bilgisi olan varmı ?

Mehmet-07
31 Aralık 2009, 00:15
Hava Filitresini Bölen Derken.?:silent:

mterayes26
31 Aralık 2009, 01:03
hava filterını bolmek ne yaa kımler uyduruyor bunları

ExTReMa
31 Aralık 2009, 01:34
Eray kırklarelidemisin yahu :P

GooD_DeviL
31 Aralık 2009, 01:52
bir deli bir kuyuya taş atar 40 akıllı cıkaramaz hayırlı ugurlu olsun arkadasını tebrık edıyorum

remzi_39
31 Aralık 2009, 04:55
Hava filtresini bende böldüm..
Hatta arakat bile yaptirdim ama benzinde tasarruf olmadi nedense.

arkadasiniza sorun..
Tam olarak nasil bölmüs?
Ben yanlis yerdenmi böldüm acep? :silent:

serdarmert
31 Aralık 2009, 14:09
Evet bölünce performans da artar yakıt azalır..En güzel sistem şu anda petek şeklinde hava filtresidir.. Havanın herbir gözden geçerek yakıtla karışım performansı yakıt tüketiminin karekökünün yarısı ile orantılı olduğu belirlenmiştir..detay bilgi için..ulaşın...

laptec1
01 Ocak 2010, 13:37
tekrar soracagım tam olarak anlattıgında anlatacagım ;)

serdarmert
03 Ocak 2010, 04:17
Yatay yönde değilde dikey yönde bölünürse çok daha efektif oluyor..

teknikhoca
03 Ocak 2010, 07:54
slm arkadaslar bugun bi tanıdıgımdan bişey duydum bilmiyorum nasıl oluyor bilen varsa bi zahmet anlatıversin. motorumun çok yakmasında şikayetciyim 150 cc Kanuni trex moyotorum tanıdık dediki hava filtresini bölen bişey var onu taktır İbre E de iken 100 km yol yaparsın dedi. ondada aynı trex vardı. nasıl bişey bu bilgisi olan varmı ?

Günaydın herkese....
Bahsettiğiniz parça hava filtresinin girişine takılan ve havaya vida tarzı bir hareket yaptırdığını iddia edlien basit bir plastik parçadır (piyasadkimüdailllerinden esinleniyorum. Aksi bir şeyse bilemem). Teoride havaya biraz daha hız ve türbülans kazandırarak yakıtla daha iyi karışmasını sağlamak, güç ve ekonomi yapmaktır. Pratikte zaten emme manifoldunda süpap girişinde ve motorun silindir içerisinde hava yeterince yön değiştirdiği için hiçbir işe yaramaz....Hele hele E de iken +100km....F'de iken düşünemiyorum bile....:)