mstf_gnc
27 Aralık 2009, 23:31
arkadaşlar biliyorum defalarca bu konu gündeme gelmiştir yalnız benim sorunum biraz değişik
Geçenlerde motorum elektrik tesisatı bobini yanmış bujiye elektrik gitmediği içinde yolda giderken alttan patlama oldu
egzost bağlantı yerinden neyse
gittim tamirciye abi böle böle falan anlattım ogün 7 saat uğraştılar motor çalışmadı, çalışıyor fakat gaz verince güçsüz hararetli ve tekliyor pat pat pat gibi
sonra ogünde baya uğraşmışlar en sonunda yeni karbürotör almanız gerek dedi neyse
aldık karbürötörü bağlandı falan tamam oldu çalıştı sorun yok bindim gidiyorum hoop motor stop etti bastım marşa falan yok çalışmadı baktım depoda az benzin var iterek gittim benziciye aldık neyse bas bas çalışmıyor bidaha iterek tamirciye götürdüm mesafeler kısa :D
abi kaldım yolda hemen çektiler içeri kaldırdılar koltuğu karbürotör hava girişini açtı klemens i sonra oraya elini koydu kapattı bastı çalışmadı açık bıraktı tek marşda çalıştı sonra kapattı bağladı falan sorun yok çalışıyor motor
Dün işden geliyordum maslak-levent yolu sanırım 50-60 la gidiyordum ışıklarda durdum kalktım gidiyorum teklemeye başladı
stop etti sorna bende adamın yaptığı gibi yaptım açtım hava girişini çalıştırdım çalıştı sorna hava filtresini araladım biraz böle gittim
ertesi günü sabahı açtım biraz incelim dedim jigle kablosu takılı değildi sanırım gerek duymamış bende az çok anlıyorum jigleyi taktım
biraz motor çalıştı sonra yine stop etti hemen jigleyi çıkarttım yine aynı şekilde hava filtresini açtım çalıştı sonra kapattım
şimdi sorum ise
1-karbürotör ayarı yapılması mı gerek
2-hava filtresi (temiz) orayı açıp kapayınca neden çalışır
3-en önemlisi şuan otomatik jigle kablosu takılı deiğil yani devre dışı
yakıt sarfiyetı artarmı
4-jigle olmadan böle devam etse ne gibi sorunlar olur
sanırım biraz uzun oldu ama tam 1 aydır bu sorunla uğraşıyorum en son çare sizlere sormakta buldum
sizlere sonsuz teşekkürler ederim ...saygılar ve sevigler...
Geçenlerde motorum elektrik tesisatı bobini yanmış bujiye elektrik gitmediği içinde yolda giderken alttan patlama oldu
egzost bağlantı yerinden neyse
gittim tamirciye abi böle böle falan anlattım ogün 7 saat uğraştılar motor çalışmadı, çalışıyor fakat gaz verince güçsüz hararetli ve tekliyor pat pat pat gibi
sonra ogünde baya uğraşmışlar en sonunda yeni karbürotör almanız gerek dedi neyse
aldık karbürötörü bağlandı falan tamam oldu çalıştı sorun yok bindim gidiyorum hoop motor stop etti bastım marşa falan yok çalışmadı baktım depoda az benzin var iterek gittim benziciye aldık neyse bas bas çalışmıyor bidaha iterek tamirciye götürdüm mesafeler kısa :D
abi kaldım yolda hemen çektiler içeri kaldırdılar koltuğu karbürotör hava girişini açtı klemens i sonra oraya elini koydu kapattı bastı çalışmadı açık bıraktı tek marşda çalıştı sonra kapattı bağladı falan sorun yok çalışıyor motor
Dün işden geliyordum maslak-levent yolu sanırım 50-60 la gidiyordum ışıklarda durdum kalktım gidiyorum teklemeye başladı
stop etti sorna bende adamın yaptığı gibi yaptım açtım hava girişini çalıştırdım çalıştı sorna hava filtresini araladım biraz böle gittim
ertesi günü sabahı açtım biraz incelim dedim jigle kablosu takılı değildi sanırım gerek duymamış bende az çok anlıyorum jigleyi taktım
biraz motor çalıştı sonra yine stop etti hemen jigleyi çıkarttım yine aynı şekilde hava filtresini açtım çalıştı sonra kapattım
şimdi sorum ise
1-karbürotör ayarı yapılması mı gerek
2-hava filtresi (temiz) orayı açıp kapayınca neden çalışır
3-en önemlisi şuan otomatik jigle kablosu takılı deiğil yani devre dışı
yakıt sarfiyetı artarmı
4-jigle olmadan böle devam etse ne gibi sorunlar olur
sanırım biraz uzun oldu ama tam 1 aydır bu sorunla uğraşıyorum en son çare sizlere sormakta buldum
sizlere sonsuz teşekkürler ederim ...saygılar ve sevigler...