PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yağ ile ilgili iki sorum var



RunemagicK
13 Ekim 2009, 17:49
Birincisi motor yağının son kullanma tarihi olurmu. Arabamız için aldığımız yağlar fazladan kalmış duruyor öyle, ağzı en az bir kere açılmış yani. Üzerinde 09/2010 gibi bişeyler gördüm ama üretim/son kullanma tarihi vs birşey yazmıyordu
İkinci sorum ise araba yağının 15-40 ı ile motor yağının 15-40ı aynımıdır. Aynıdır dimi:)

Birde 15-40 ve 5-40 yağlar var. motorda kullanabilirmiyim bunları

ergün1968
13 Ekim 2009, 18:21
Motor yağının hava ile temasından sonra kısa sürede tüketilmesi gerekir.Açılmış yağlar bir süre sonra özelliklerini kaybederler.Yağ kodlarına gelince başlangıç nosu,soğuk ,son no ise,sıcak akışkanlık değerleridir.Hepsini kullanabilirsin

cakalaz
13 Ekim 2009, 22:00
Araba yağı- Motor Yağı diye birşey yoktur. Önemli olan motorunuzun performansı ve fonksiyonlarına yararlı olan yağı bulabilmektir... 10 gün kadar önce 4 günde 3 kez yağımı değiştirdim... Öne Castrol aldım; beğenmedim; sonra yine Castrol aldım beğenmedim; sonra Shell 10-40 Motosiklet Yağı aldım gayet memnun kaldım...
Motorunuzun kitapcığında hangi yağ yazıyorsa onu kullanın !

RunemagicK
14 Ekim 2009, 01:08
Motor yağının hava ile temasından sonra kısa sürede tüketilmesi gerekir.Açılmış yağlar bir süre sonra özelliklerini kaybederler.Yağ kodlarına gelince başlangıç nosu,soğuk ,son no ise,sıcak akışkanlık değerleridir.Hepsini kullanabilirsin

nettede araştırdım kimisi son kullanma tarihi yok kimisi var diyor. hem motorda bulunan yağ da sürekli hava ile temas etmiyormu, o zamanda bozulması gerekmiyormu

songiden
14 Ekim 2009, 02:09
Motor yağını açıldıktan belirli bir süre sonra kullanmak gerekir. Önceki tesbitler doğru.

Motosiklet yağıyla, otomobil yağı arasında fark vardır. Zira motosiklet motorunun çalışma ortamı, otomobil motoruna göre çok daha değişiktir.

Düşünün bir 1200cc motosiklet motoru, 1200cc araba motoruyla neredeyse aynı gücü üretiyor. Fakat bu gücü, bir insanın iki bacağının arasındaki mesafeye yerleşebilecek bir alanda yapıyor.

Bu durumu göz önüne alırsanız, motosiklet yağları, otomobil yağlarına göre çok daha ağır koşullarda çalışmak üzere tasarlanmıştır. Bu yüzden sakın ha, motosikletinize araba yağı koymayın. Zira motosiklet için benzin yemekse, yağ da kandır. 5 - 10 lira için, sevgilinizi riske atmaya değmez...

kartalizma07
14 Ekim 2009, 02:16
motor yağı kullan bence...

Osbourne
14 Ekim 2009, 02:42
motosiklet yağı ile araba yağı arasında fark yoktur diyenleri kınıyorum..
Çalışma ısıs ortamı denilen birşey var..Tamam viskozite oranları aynı olabilir ama çalışma ortam ısısı değişir ve araba/motosiklet yağlarında ona uygun değerler yazılır..
PAzarlama stratejisi değil yani gerçekten farklılar..

Özetle; Motosiklet ve araba yağları farklı..

İkinci konu da yağ ömrü; kapalı hallerini bilemiyorum ama açılmış yani havayla temas etmiş bir yağın 2 ay içerisinde motora konulması gereklidir diye duydum birden fazla kişiden..

Arjantinli69
14 Ekim 2009, 02:56
eskiden motora 10-40 veya 20-50 otomobile konan yaglardan koyuyorduk ve senelerce kullanmamıza ragmen herhangi bir sorun çıkartmadı.ya biz görmedik veya ozamanlar fazlamı bulunmuyordu ne 4t diye bir yaga denk gelmedim gerçi.bu arada sene 88-92 arası.şu an bile yazın cbf 20-50 kışın 10-40 oto yagı kullanıyoruz hiçbir sorun yok.arasıra servis 4t motor yagı koyuyor.bu arada yagı 500-1000 km aralıgında degiştiriyoruz.gerisi size kalmış.

Jagadam
14 Ekim 2009, 04:08
http://ronor-lu.com/images/OilAnalysis.jpg
Araba yağlarındaki kayganlaştırıcı katkılar motosiklet debriyajlarını sapıttırıyor diye biliyorum ben. Çünkü çoğu motosiklette debriyaj da motor yağıyla yağlanıyor ve debriyajın içindeki yüzeyler arasında belli bir sürtünme oranının korunması gerekiyor. Metal yüzeylere yapışıp kayganlığı arttıran Magnatec'li vesaire yağlar kullanırsanız hem debriyaj ömrü azalabilirmiş hem de motosikletin hızlanma değerleri düşebilirmiş.

Ayrıca motosikletlerin devri arabalardan çok yüksek, yağları da ona göre imal ediliyor. Aşınmaları engelleyip yüksek basınçta dayanıklılık sağlayan katkılar, motosiklet yağlarında üç dört kat daha fazlaymış mesela.

Bununla beraber, bazı sentetik dizel yağları motosikletler için de gayet uygunmuş. Nitekim Amerika'daki motorcular çatır çatır Shell Rotella kullanıyor. Fakat söz gelimi Shell Rimula motosiklete uygun değilmiş, sebebini bilemiyorum. Türkiye'de satılan dizel yağları arasında motosiklete uygun olan var mıdır, onu da bilmiyorum. Araştırıp, öğrendiklerini bizimle paylaşan olursa makbule geçer.

Gerçi "bilmem kaç bin kilometredir araba yağı kullanıyorum, hiçbir zararını görmedim" diyen de az değil.

RunemagicK
14 Ekim 2009, 04:16
viskozite oranları aynı ise kullanılabilir diye düşünüyorum aslında. metalurji mühendisi arkadaşıma en kısa sürede bu konuyu sorucam:)

COQ
14 Ekim 2009, 04:34
Motosikletinize, ureticinin onerdigi yag disinda yag koymayin.
Burada oneriden kasit marka degildir.
Her motosikletin kullanmasi gereken yag ozelligi ve degisim araligi farklidir.
Bunu da ancak uretici belirleyebilir.
Yani A marka motosiklet ile B marka motosikletin yag ozellikleri farkli olabilir.
Bu anormal bisey degildir.
Yani birak motosiklete otomobil yagi koymayi,
A motosikletinde yuksek performans ve olumlu sonuç veren bir yagin;
B motosikletinde ayni sonucu vermesi garanti degildir.

Sözün özü;
otomobil yagi kullanan A marka motosiklet herhangi bir sorunla karsilasmamis olabilir. (ki bu yalandir. Er ya da geç problem çikaracaktir)
Bu A marka motosikletin problem çikarmamasi B marka motosikletinde problemsiz çalisacagi garantisini vermez.

Motosikletinizin kullanma klavuzuna uyun.
2. el motosiklet alirken, mutlaka kullanma klavuzu ve bakim periyodunu gosteren karneyi isteyin.
Kendi motosikletinizde de bu evrak ve karneyi duzenli tutmaya ozen gosterin.
Eger motosikletinizin kullanma klavuzuna sahip degilseniz, niye aldiniz ki o motosikleti?

ab285
14 Ekim 2009, 09:28
Arkadaşlar ben cbf250 için (kataloğ değerine göre) SG - SL vizikosite sınıf, 4 mevsim aralığında 10-40 motor yağı kullanıyorum. Satış şekli ise 4 litrelik bidonda araba yağı( elf 10-40 moligraf yarı sentetik), ben denedim Castrol un standart 10-40 motosiklet yağıdan çok daha iyi performası var, seçim sizin bence sadece pazarlama ve satış politikası

Jagadam
14 Ekim 2009, 14:37
Motosikletinize, ureticinin onerdigi yag disinda yag koymayin.
Burada oneriden kasit marka degildir.
Her motosikletin kullanmasi gereken yag ozelligi ve degisim araligi farklidir.
Bunu da ancak uretici belirleyebilir.
Yani A marka motosiklet ile B marka motosikletin yag ozellikleri farkli olabilir.
Bu anormal bisey degildir.
Yani birak motosiklete otomobil yagi koymayi,
A motosikletinde yuksek performans ve olumlu sonuç veren bir yagin;
B motosikletinde ayni sonucu vermesi garanti degildir.

Sözün özü;
otomobil yagi kullanan A marka motosiklet herhangi bir sorunla karsilasmamis olabilir. (ki bu yalandir. Er ya da geç problem çikaracaktir)
Bu A marka motosikletin problem çikarmamasi B marka motosikletinde problemsiz çalisacagi garantisini vermez.

Motosikletinizin kullanma klavuzuna uyun.
2. el motosiklet alirken, mutlaka kullanma klavuzu ve bakim periyodunu gosteren karneyi isteyin.
Kendi motosikletinizde de bu evrak ve karneyi duzenli tutmaya ozen gosterin.
Eger motosikletinizin kullanma klavuzuna sahip degilseniz, niye aldiniz ki o motosikleti?

Elimde başka veri yoksa tabii ki üreticinin dediğini yaparım ama çok rağbet gören bazı modeller söz konusu olunca, kullanım tecrübesi de en az üretici tavsiyesi kadar değer kazanıyor. Benim DRZ'den biliyorum mesela, Suzuki'nin çuvalladığı alanlar var:

Otomatik egzantrik gergisini manuelle değiştirmek gerekiyor. Otomatik olan sukoyverebiliyor.

Statördeki ve marş kavramasındaki bazı civataları Loctite'lamak lazım, gevşeyip ciddi hasarlara yol açabiliyorlar.

"Countershaft sprocket" dedikleri şey de Loctite uygulanmazsa yerinden çıkabiliyor. Türkçesi "ara mili dişlisi" mi?

Elektrik tesisatındaki bazı kablolar olması gerekenden ince, bazı prizler arıza yapmaya çok meyilli.

Yağa gelince, Suzuki'nin önerdiği 10-40'lık yağ da motoru korumaya yetmiyor. Hatta bazılarına göre statörün ömrünü kısaltması bile muhtemel. Motorun içinde ve debriyajda fazlasıyla hırpalanıp erkenden "cıvıyor". Üstelik yağlar ortalama 1500 ila 3000 kilometrede bir değiştirildiği halde oluyor bunlar. Suzuki'nin 6000 kilometrede bir yağ değiştirme tavsiyesine uyulsa ne olur Allah bilir. Bu yüzden ömründe nice silindirler açıp nice pistonlar incelemiş ak sakallı DRZ alimlerinin "20w50 ya da 15w50'lik, tam sentetik, mümkünse ester bazlı yağ kullanın, sık sık da değiştirin" tavsiyesini Suzuki'nin tavsiyesinden muteber tutuyorum ben.

_OLD_
14 Ekim 2009, 15:10
Arkadaşlar,
Bazı konuları motosiklet genelinde tartışmak yanlıştır.150 cc scooter'la 1000RR aynı motor özelliklerindemidir?Mesela,ben EN500 le genellikle 3-5 bin arası geziyorum.Hayabusa'nın yada benzeri motorlar gaza elini koyunca 3 binden başlıyor.Hava soğutmalı ile sıvı soğutmalı motor aynımıdır?

COQ
14 Ekim 2009, 15:26
Jagadam.
Ben baska bir sey soyluyorum.
Herkese, tam sentetik motor yagi kullanin diye akil veriyoruz.
Ama Honda kullanma klavuzu, yari sentetik kullan diyor.

Simdi o motoru yapan gelistiren, test eden onlar.
Ahmet aga bir tane motor almis, 10-20-30 bin kilometre kullanmis, Honda muhendislerine degil de, tamirci Fikret'e guvenmis, bir problemle de karsilasmamis olabilir.
Eee sonra?

Bir motosikleti kaç kilometre kullaniyorsunuz?
Turkiye'de 5-10bin kilometre motor kullanip, hemen degistiriyorlar.
Ondan sonra adam gelip, burada ben 200bin kilometre yol yaptim diyor.
Vayyy tecrubeye bak.
Ama ayni motorla degil.
O uzerinde deney yaptigi motoru satti gitti.
Alan adam napiyor onu sormak lazim.

Yani kisisel tecrube bir yere kadar.

Hah suna okey derim.
Adamin biri çikar.
Ben su motoru 0 km aldim.
Otomobil yagi kullandim.
300bin kilometre yaptim tik demedi.
Herkese tavsiye ederim.
Ellerinden operim o tecrubenin.

Turkiye'de 100bin kilometrede yuruyen motor yok.
Acaba neden?
Geçen ay adamin biri (kurye)98 model VFR'si ile 1milyonuncu kilometresini kutladi.
Turkiye'de 300bin kilometreyi geçmis VFR bulun goreyim sizi.

Yani Suzuki, Honda muhendisinin sozunun muteber olmadigi ulkede sasilacak bir durum degil bu.

Trakonya
14 Ekim 2009, 15:55
Araba yağı- Motor Yağı diye birşey yoktur. Önemli olan motorunuzun performansı ve fonksiyonlarına yararlı olan yağı bulabilmektir... 10 gün kadar önce 4 günde 3 kez yağımı değiştirdim... Öne Castrol aldım; beğenmedim; sonra yine Castrol aldım beğenmedim; sonra Shell 10-40 Motosiklet Yağı aldım gayet memnun kaldım...
Motorunuzun kitapcığında hangi yağ yazıyorsa onu kullanın !

Neye göre memnun kaldınız ya da kalmadınız? Bilmediğimden soruyorum. Mesela shell den memnun kalma nedeniniz ne?

Jagadam
14 Ekim 2009, 17:09
Coq, ben de kimseye araba yağı kullanmasını söylemiyorum. Bildiğim sakıncalarını aktarmamdan, kullanılmasını uygun görmediğim sonucu çıkmaz mı?

Ayrıldığımız nokta, üretici tavsiyelerine ne derece itibar edilmesi gerektiği. Mühendis tavsiyeleri peygamber sözü değil. Aarıca adamların önceliği, kullanıcı mutluluğundan ziyade şirket çıkarları. Ürün geliştirirken ya da test ederken maliyet gibi, rekabet gibi bir sürü faktörü göz önünde bulundurmak zorundalar. Yanıldıkları noktalar olabiliyor ve bu noktaları kullanıcı tecrübeleri açığa çıkarabiliyor.

Kastettiğim kişisel tecrübe değil kolektif tecrübe. Ve benim durumumda o kolektif tecrübenin kaynağı Fikret Usta değil Thumpertalk.com gibi bir derya. Yoksa benim gibi bir aceminin eti ne, budu ne ki? Yani Suzuki mühendislerinin sözünün usta sözü "kadar" muteber tutulmadığı ülke de Türkiye'den ziyade Amerika. Türkiye'deki DRZ'lerin hepsini toplasan kaç tane eder ki?

Mühendisler ürünleri test ediyor da acaba ne kadar test ediyor? DRZ400 2000 yılında piyasaya çıkmış mesela ve 2000 yılından beri bu modeli kullanan insanlar, tamir ya da modifiye eden ustalar var. Neredeyse 10 yıl. Suzuki'nin testlere 1990'da başladığınıysa hiç sanmıyorum.

Hep DRZ diyorum, tanıdığım motor o çünkü. Tanımadığım, hakkında araştırma yapmadığım motorlar hakkında ahkam kesemem. Forumdaşlarım DRZ'yle kendi motorları arasında paralellik kurabildikleri ölçüde söylediklerimden faydalanır. Kimsenin Harley'ine 20w50'lik tam sentetik yağ koymasını tavsiye ettiğim yok yani. Peki koyulsa kötü mü olur? Bilmiyorum. Araştırmak lazım.

Arjantinli69
15 Ekim 2009, 02:59
şimdi bu yağ olayı böyle aslına bakarsak genelde firma hangi yagı önermiş ise onu kullanıyoruz.ama özel servise motoru ve yağ arabayı götürünce şu ya daha iyi diyor ve ya tavsiye ediyor.şimdi bundan çıkan sonuç kalitemi yoksa tavsiyeden ve ya satıştan kazanılan paramı onu iyi bilmeli kavramalı,ona göre konuşmalı. ama bir arkadaşım var siteye üye arkadaş (brezilyalı ) serkan honda titan la 280.000 km yapmıştı bildiğim kadarıyla.kendisi o zamanlar kurye idi ve bana kullandıgı yagın 20/50 otomobil yagı oldugunu herzaman dile getirirdi.ama ne varki her hafta motor yagını değiştirirdi.birde her dolu depo benzin içine 1 çay bardagı pompa yağı koyardı.bir kaç sefer degiştirdiği yagı görmüştüm çıkan yag temiz ve kayganlıgı hayla güzeldi.özelliğini kaybetmemişti ve o motor o km yi yapmıştı.e başka ne beklenir 280.000 km bence çok bile.gerisi size kalmış iyi ögrenip motora zarar vermeden kaliteli ve uygun yağ kullanmalı :cat:

EKONOMİ
25 Eylül 2014, 08:50
yağların 2-3 yıl raf ömrü vardır
bunlar yag üreticilerinin açıkladıkları rakamlar

zapalka
30 Kasım 2017, 15:00
konunun üzerinden epey geçmiş, hortlatıyorum.

motosiklet yağının son kullanma tarihi var mıdır ?

Yukarıda yazılmış, açılan yağ hemen kullanmak lazım özelliğini yitirir.

2lt yağ aldık, motor 1.5 lt alıyor. yarım litre çöpe mi gidecek şimdi ?
3 ay sonra 1lt daha alsak 1.5'a tamamlayıp kullanamaz mıyız ?

BLUERAY
30 Kasım 2017, 16:51
gazozun asidi kacmasin diye şöyle yaparim, Şiseyi kapagi acikken sıkarım, gazoz sisenin agzina dayanincada kapagi guzelce kapatirim. Motor yagi kutusuna da bunu yap, hava ile temasini kes. Gayet guzel kullanirsin sorun olmaz.

SKT kutunun biyerlerinde yaziyorsa hali ile vardir.

Ornegin kullandigim silah yaginda der ki, raf omru 3 yildir, kutu acildiktan sonraki SKT 1 yildir. Uretim tarihi parti no ile aynidir..... İlla kutuda tarih arama, bu sekilde aciklamada olabilir.

ogzcngdk
30 Kasım 2017, 20:34
konunun üzerinden epey geçmiş, hortlatıyorum.

motosiklet yağının son kullanma tarihi var mıdır ?

Yukarıda yazılmış, açılan yağ hemen kullanmak lazım özelliğini yitirir.

2lt yağ aldık, motor 1.5 lt alıyor. yarım litre çöpe mi gidecek şimdi ?
3 ay sonra 1lt daha alsak 1.5'a tamamlayıp kullanamaz mıyız ?

oksijenle temas etmeye başladığı an ömrüde kısalmaya başlar, bu yüzden son kullanma tarihi yazmasa da açıldıktan sonra kısa sürede kullanılması gerekiyor. Fakat 3 ayda sorun olacağını sanmıyorum.

BLUERAY
30 Kasım 2017, 21:57
oksijenle temas etmeye başladığı an ömrüde kısalmaya başlar, bu yüzden son kullanma tarihi yazmasa da açıldıktan sonra kısa sürede kullanılması gerekiyor. Fakat 3 ayda sorun olacağını sanmıyorum.

usdad, blog nasil gidiyor. gv250 nin ecu yazilimini bir sekilde çozdum, linux tabanli cikti ama asal simetrik kodlama var Onuda cozunce hata tespitini 4 gb lik bir usb ve pc baglantisiyla halledicez. hyo gv250 kullanicilarina mujde olsun. Yok su hata yok bu hata isi bitiyo, hangi sensorden hata varsa zart diye cikicak. Alicaksin yenisini takicaksin kendi kendine.. Yetenegin yiyorsa tabi...

ogzcngdk
30 Kasım 2017, 21:59
usdad, blog nasil gidiyor. gv250 nin ecu yazilimini bir sekilde çozdum, linux tabanli cikti ama asal simetrik kodlama var Onuda cozunce hata tespitini 4 gb lik bir usb ve pc baglantisiyla halledicez. hyo gv250 kullanicilarina mujde olsun. Yok su hata yok bu hata isi bitiyo, hangi sensorden hata varsa zart diye cikicak. Alicaksin yenisini takicaksin kendi kendine.. Yetenegin yiyorsa tabi...

Merhaba, blog duruyor arada yeni birşeyler olursa ekliyorum. Soruları yanıtlıyorum, kendi motorumu sattım bazı sebeplerden dolayı o yüzden eskisi gibi ilgilenmiyorum pek.

Sj's
30 Kasım 2017, 22:03
Acilmis motor yaginin 6 ay omru vardir. Ureticilerin lafi boyledir. 6 ay icinde tuketin o kutudagi yagi. Bu noktadan sonra baz yag ile katki maddeleri ayrismaya baslar.

Taze sikma portakal suyu gibi dusunun. Ilk 3 gun buzdolabinda tutup icerseniz sikinti yok. 20 gun sonra icin bakalim onu nasil oluyor.

Oha cok guzel anlattim.

BLUERAY
30 Kasım 2017, 22:13
Merhaba, blog duruyor arada yeni birşeyler olursa ekliyorum. Soruları yanıtlıyorum, kendi motorumu sattım bazı sebeplerden dolayı o yüzden eskisi gibi ilgilenmiyorum pek.

valla bende malum bel fitigi var gv250 olmadi doktorum da eski motorcu, olmaz dedi. ama hala aşkimdir. İnazuma aldim agabeyim iyi para verdi ona sattim. Simdi mahalle bakkal carsi pazar ex aşkim kuba filinta ile geziyorum. Galiba yine inazuma alicam. Ancak hyo ya takintim var. çözücem her derdini.. yemişim koreliyi, derman bizde kardesim😂😂😂

umarim o sebep ailevi yada saglik degildir. Geri kalan ne varsa zamanla duzeliyor...emin ol duzeliyor..

ogzcngdk
30 Kasım 2017, 22:31
valla bende malum bel fitigi var gv250 olmadi doktorum da eski motorcu, olmaz dedi. ama hala aşkimdir. İnazuma aldim agabeyim iyi para verdi ona sattim. Simdi mahalle bakkal carsi pazar ex aşkim kuba filinta ile geziyorum. Galiba yine inazuma alicam. Ancak hyo ya takintim var. çözücem her derdini.. yemişim koreliyi, derman bizde kardesim������

umarim o sebep ailevi yada saglik degildir. Geri kalan ne varsa zamanla duzeliyor...emin ol duzeliyor..




iyi dileklerin için teşekkürler abi, sağlık veya ailevi değil şükür ki, maddi sıkıntılardan dolayı :)

bende inazuma planlıyorum, mayıs ayı gibi, sende eski kullanıcısıysan alacağım zaman sana danışmak isterim. Bu arada gv 250 ile bel sıkıntısı yaşayacağına inanıyorum çünkü yapısı itibari ile tüm ağırlık bele yükleniyor.

BLUERAY
30 Kasım 2017, 22:42
bel problemini yürekçe üstad anlatmisti, onun deneyimi ile doktoruma danistim, oda asla olmaz dedi. ustune inazuma aldim. Tam bir safa pezosu olarak cok memnundum. Dedigin gibi istanbuldan uygun satici bulursan kapim her daim acik, odan, yatagin hazir. Senin gibi gönlü güzel özü sözü bir kardeşimi ailemle beraber misafir etmekten sevinç duyarim. Elimden gelen her destegi veririm.

j700
30 Kasım 2017, 22:54
kitapcıkta aynen söyle yazıyor benim hangi yağı almam gerekiyor link verir misiniz

Tavsiye edilen ya¤
Honda ‘‘4-ZAMANLI MOTOS‹KLET
YA⁄I” ya da eflde¤eri.Motosikletinizin ya¤ katk› maddelerine ihtiyac›
yoktur. Tavsiye edilen ya¤› kullan›n.
Grafitli ya da molibdenum katk›l› ya¤ kullanmay›n.
Debriyaj›n çal›flmas›n› olumsuz yönde etkileyebilir.
Kutusunda enerji tasarruflu yazan API SH ya da
daha yüksek ya¤lar› kullanmay›n.
Ya¤lamay› ve debriyaj performans›n› olumsuz
flekilde etkileyebilirler.
TAVS‹YE ED‹LMEZ UYGUN
Deterjans›z, bitkisel ya da hintya¤› bazl› yar›fl
ya¤lar›n› kullanmay›n.

BLUERAY
01 Aralık 2017, 00:08
motosikletler icin uretilmis 10/40 iyi kalite, bilinen marka yag kullan diyor, kizartma yagi, magnatek oto yagi, disli yagi, endustriyel makine yagi falan koyma diyor.

j700
01 Aralık 2017, 00:14
motosikletler icin uretilmis 10/40 iyi kalite, bilinen marka yag kullan diyor, kizartma yagi, magnatek oto yagi, disli yagi, endustriyel makine yagi falan koyma diyor.

10w-30 yazıyor 10w40 kullansam sorun olur mu