PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Supersport almak istiyorum. Başlangıç için ne önerirsiniz.



Sayfa : [1] 2

regresyon59
14 Ağustos 2009, 21:14
15 aydan beri motosiklet kullanmıyorum. O zaman bıraktığımda bir daha hiçbir zaman kullanmamak üzere bırakmıştım. Yaklaşık 4 yıl motor tecrubem vardı. Motorum 125 cc vitesli mondial'di. Ama ne olsuysa 1 haftadan beri buralardan geçen supersport motosikletleri gördükten sonra yeniden motosiklet kullanmaya kadar verdim. Supersport kullanmak istiyorum. Başlangıç için ne önerirsiniz. Teşükkürler.

Gnusher
14 Ağustos 2009, 21:19
Hiç böyle bir başlık açılmamıştı, acayip kararsız kaldık ne önersek? Sonra 1000RR yazınca ayıp oluyo. 2009 olsun 1000rr ya da R1.

tutankhamon
14 Ağustos 2009, 21:22
Kawasaki Ninja 250r sizin için gayet güzel bi başlangıç olur.

Mo(scow)tor
14 Ağustos 2009, 21:26
R1 -tavsiye etmem...125 cc likten sonra 1000 lik , tabut olur o motor sana ...Allah korusun
yerinde olsam 600 lukle devam ederim...CBR 600 tek gecerim veya R6...ama illada 1000 lik diyorsan Ninja ZX-10R al

kubilay_981
14 Ağustos 2009, 21:37
aynen 1000'lik tabut olur. cbr 125 ideal bence:cat:

Kazamai
14 Ağustos 2009, 21:39
en güzeli zx 250 r oturuş pozisyonu biraz dik ama olsun. neticede racing

scan77
14 Ağustos 2009, 21:57
ben cbr 600rr tek geçerim..ama yinede sen bilirsin tabiki...

sfk `>s
14 Ağustos 2009, 22:03
Hyosung Gt 250 R , para çoksa r6 :)

asivezor
14 Ağustos 2009, 22:15
muhtemelen ss lerin sesi gıdıklamıştır motor sevdanı. bu nedenle 600 cc den aşagısı ses olarak kesmez seni. bu iş için ne kadar bir bütçe ayırdın. eger varsa 10000liran git yüksek model temizbir cbr600f al. genelde şehir içi kullanacaksan fz6 -gsr 600 seni tatmin eder.

karasahin
14 Ağustos 2009, 22:45
seLamlar Tavsiyelerim Şunlar..

Honda CBR 125 R
Hyosung Gt 250 R
Kawasaki zx 250 R

bunlardır :)

:cat::cat:

regresyon59
14 Ağustos 2009, 23:05
muhtemelen ss lerin sesi gıdıklamıştır motor sevdanı. bu nedenle 600 cc den aşagısı ses olarak kesmez seni. bu iş için ne kadar bir bütçe ayırdın. eger varsa 10000liran git yüksek model temizbir cbr600f al. genelde şehir içi kullanacaksan fz6 -gsr 600 seni tatmin eder.

Evet tabiki etkiliyen en önemli etken ses oldu tabiki. Hyosung gt250r 'lerin sesi nasıl. 7500-10000 arası çıkartabilirim. Peki istendiği zaman tekrar satabilir miyim?

asivezor
14 Ağustos 2009, 23:12
250 r a bulaşma. ses olarak duydugun sesi alamazsın en güzeli benim saydıklarıma bak

regresyon59
14 Ağustos 2009, 23:13
250 r a bulaşma. ses olarak duydugun sesi alamazsın en güzeli benim saydıklarıma bak

Teşekkürler. Şöyle 2001 modelleri falan 7500-9500 (YZF R6) arası. Onlar nasıl iş görür mü sence?

karasahin
14 Ağustos 2009, 23:16
600 lük bir makine alıp ses bakımından tatmin olabilrsiniz ama birden 600 lük makineye geçmek ölüme gitmk gibi bir şey bence...

250 lik bir makine den sonra 600 lük bir makine alın bnce... :)

Spist
14 Ağustos 2009, 23:27
Racing çok riksli yaa..

rman
14 Ağustos 2009, 23:36
R1 vs 1000 cc baska bir alet tavsiye edilmiyor ama 600 lük racing tavsiye ediliyor!! bu nasil bir mantik yahu anlamiyorum ben.
Emin ol canim kardesim bu tavsiyelerde bulunan bazi arkadaslar daha 600 cc koltuguna oturmamisdir bile ve nasil oldugunu kestiremiyorlar.
Düsünce direk su 1000 cc cok güclü cok hizli 175 bg tabut olur.... ama 600 cc 100 veya 130 bg o tabut olmaz yavas gider nasil olsa,,, sesde var.
Yapmayin arkadaslar bu motorlarin arasinda öyle aman aman farklar olmaz ilk 600 metrede felan hemen hemen aynidir hizlari akselerasyonlari!!!!! aklinizi basiniza alin 600 cc deyip yabana atmayin cok hizlidir bu makinalar ciddi ciddi büyük tecrübe gerektirir.

aYe
14 Ağustos 2009, 23:39
CBR1000RR al karadeniz turuna çık arkadaşım, rahat 2500km garantin var.

eftelya
14 Ağustos 2009, 23:40
evine dön evlat :mrgreen: :P
bence hazır kurtulmuşken hiç bulaşma , yok illa almak istiyorum diyorsan da hyo al hyo , 250 R

reflexiv
14 Ağustos 2009, 23:43
son mesaja katılıyorum:rendeer:.motor yükseltmek sadece cc yükseltmek demek değildir.mondi nin 125 liğine kullandıktan sonra yine bi 125 lik ama racing tipe geçmesi daha sonra cc yükseltmesi bunu da 250cc daha sonra 600 cc olarak yapmak gerek:cat:.hersey cc demek değil..250 cc de önerdiğiniz makineler sahsen kullandığım hyo(29 beygir) bile başlangıc motoru olarak değerlendirilemez.(kısa bi zamanda 140 gören bi makine, bunun neresi başlangıc motoru)

halis
14 Ağustos 2009, 23:45
evine dön evlat :mrgreen: :P
bence hazır kurtulmuşken hiç bulaşma , yok illa almak istiyorum diyorsan da hyo al hyo , 250 R

agzına saglık ama anlamazlarki
:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 PM ----------


CBR1000RR al karadeniz turuna çık arkadaşım, rahat 2500km garantin var.

he birde pendikte ev haramiderede iş bulurusun tecrübende olur

reflexiv
14 Ağustos 2009, 23:45
R1 vs 1000 cc baska bir alet tavsiye edilmiyor ama 600 lük racing tavsiye ediliyor!! bu nasil bir mantik yahu anlamiyorum ben.
Emin ol canim kardesim bu tavsiyelerde bulunan bazi arkadaslar daha 600 cc koltuguna oturmamisdir bile ve nasil oldugunu kestiremiyorlar.
Düsünce direk su 1000 cc cok güclü cok hizli 175 bg tabut olur.... ama 600 cc 100 veya 130 bg o tabut olmaz yavas gider nasil olsa,,, sesde var.
Yapmayin arkadaslar bu motorlarin arasinda öyle aman aman farklar olmaz ilk 600 metrede felan hemen hemen aynidir hizlari akselerasyonlari!!!!! aklinizi basiniza alin 600 cc deyip yabana atmayin cok hizlidir bu makinalar ciddi ciddi büyük tecrübe gerektirir.

:cat::rendeer::cat:

Barış Şuşut
14 Ağustos 2009, 23:46
R1 -tavsiye etmem...125 cc likten sonra 1000 lik , tabut olur o motor sana ...Allah korusun
yerinde olsam 600 lukle devam ederim...CBR 600 tek gecerim veya R6...ama illada 1000 lik diyorsan Ninja ZX-10R al

vay anam vay ne günlere kaldık ... uzmana bak uzmana 125 ten sonra r1 tabut olur r6 al demiş... vay vay vay kaç kere r6 ya bindin veya kaç ss kullandın ...

125 mondial le tecrübe edinmiş arkadaş race soruyo ...cc ne olursa olsun spor modeller ciddi tecrübe isterler ... ybr de 125 cbr de 125... değil işte öle ilk virajda anlarsın neden değil olduğunu ... 650 race kullanmadan önce en az 600 cc 1-2 motor kullanmak lazım .. öle deneme sürüşündende bahsetmiyorum uzun kmlerden bahsediyorum .. o güce alışmak lazım ufak ufak .. ha sıfır tecrübe ile git ciddi eğitim al direk 600 cc bi enduro veya çepırla başla ama sağlam eğitim ... yoksa yaş sana kafa verenlerin çoğu selesine oturmamışlardır bak bu olur dedikleri motorun .. 26 senedir bir fiil motor biniyom hemde yaz kış 26 yıllık tecrübe ve bilmemkaçbin km den sonra ben bile race in hakkını veremem .. o yüzden haddimi bilirim .. ha ama 2 yıllık motorcu pist ve trafik eğitimi alır r1 i öttürür o başka mesele .. bu birazda yetenek işi .. 3. viteste 140 ve üstünü gören motorlardan konuşuyoruz burada ... akıl başta yakışır

kutaydemirel
14 Ağustos 2009, 23:47
600cc ve üzerini sakın düşünme supersport'a yeni başlıyorsan, emin ol 125 cc'lik commuter kullanmakla alakası yok 125'lik supersportların. o kadar seri hızlanıyorsun ki commuter'dan sonra alışmak zaman alıyor ve alışana kadar adrenalin bağımlısı olunuyor. 1 - 1,5 sene sonra adrenalin kesmezse 600cc'yi düşünmelisin ve en son 1000cc ve üzeri. Emin ol hayat evreleri gibi gitmen gerekiyor motosiklette. Ben honda cbr-125,ve yamaha yzf-r125 öneririm. Maddi duruma göre birini 0 veya 2.el düşünmelisin bence, hyosung gt 250r oldukça tutulan bir model s&t kanuni adıyla geliyor ama supersport japon işidir ben bunu bilir bunu söylerim.

aYe
14 Ağustos 2009, 23:52
3. viteste 140 ve üstünü gören motorlardan konuşuyoruz burada ... akıl başta yakışır

Abi çok mütevazisin.:)

1000RR'da 1. vites bittiğinde kesiciye girme anında kadran 158-159 değişir.

R1'de 161-162kmh şeklinde.

reflexiv
14 Ağustos 2009, 23:53
niye italyan ya da ispanyol olmaz mı?

Barış Şuşut
14 Ağustos 2009, 23:55
muhtemelen ss lerin sesi gıdıklamıştır motor sevdanı. bu nedenle 600 cc den aşagısı ses olarak kesmez seni. bu iş için ne kadar bir bütçe ayırdın. eger varsa 10000liran git yüksek model temizbir cbr600f al. genelde şehir içi kullanacaksan fz6 -gsr 600 seni tatmin eder.

bak bak bak ... dergiden modelmi sayıyon o olmazsa bu bu olmaz şu ... yurdumun forumu uzman kaynıyo .. ama uzmanlık bisiklette kazanılmış :cherry:

alp_tunay
14 Ağustos 2009, 23:56
niye italyan ya da ispanyol olmaz mı?

Geniş gelir.....:P:P:P:P:P:P

Biraz daha devam et derim düşük cc liye... ya da hyo alabilirsin alışmak için.... Tek fark motor gücü... Görüntü aynı istediğin 600-1000 kasası... :cat::cat::cat:

Barış Şuşut
14 Ağustos 2009, 23:56
Abi çok mütevazisin.:)

1000RR'da 1. vites bittiğinde kesiciye girme anında kadran 158-159 değişir.

R1'de 161-162kmh şeklinde.



olm herkes senin gibi pertçimi normal vites atmalarda diyom öle red line görerek gdersen 3. motor da pert ona göre :cherry:

Lucas
14 Ağustos 2009, 23:59
Topa tutulma ihtimalim olsada, CBR 600 F diyeceğim. Neden ?
1- Yeterince hızlı, hatta senin için çok bile hızlı (O yüzden agresif kullanmayacak, gaza gelmeyeceksen al)
2- Yeterince seri, beygiri torku senin isteklerini karşılayacaktır (O yüzden agresif kullanmayacak, gaza gelmeyecek ve kendine hakim olabileceksen al)
3- İkinci el piyasası iyi, kolay alınır, kolay satılır (Al ama agresif kullanma uyarısı bu madde içinde geçerli)
4- Ben irademe sahip çıkamam, çok çabuk gaza gelirim, motoru aldığım zaman yola çıkar basabildiğim kadar basarım diyorsanız madde 1-2 ve 3 sizi bağlamayacağından madde 5'e geçiniz.
5- 250 cc kategorilerine bakabilirsiniz, İkinci el piyasası sizin için önemli bir unsursa Hyosung GT 250 R' lere bakabilirsiniz, yok değil derseniz Kawasaki daha iyi bir seçenek.

alp_tunay
14 Ağustos 2009, 23:59
olm herkes senin gibi pertçimi normal vites atmalarda diyom öle red line görerek gdersen 3. motor da pert ona göre :cherry:

Yaf ER5 te 3.viteste 150 görür..... :queen::queen::queen::queen::queen:

Marmaris sıcak mı?..... :queen::queen::queen:

aYe
15 Ağustos 2009, 00:02
olm herkes senin gibi pertçimi normal vites atmalarda diyom öle red line görerek gdersen 3. motor da pert ona göre :cherry:

Töpe de abi, son motorun depo kuyruk kafa grenajını daha geçen hafta boyattım, bir de bu akşam otobanda kaldım zaten, otobanın ortasında lastik mi biter abi.

Motorummu bedevi benmi anlamadım ki.:P

Mercedes servisini çeken Aydın abime de çok çok teşekkürler, burgman400'ü varmış kendisinin sağolsun beni yol kenarında salak salak bakınırken gördüde durdu, fitilden tut araç çakmaklığından çalışan pompasına kadar full destek tam destek, çok teşekkürler abi.(yoksa halen kuş yutmuş aptal kedi numarası bakışıyla otoban kenarında bekliyordum)

Bu arada 250'le giderken arka lastik bir anda inince(ilk tamir pek başarılı olmadıda) bi hoş oluo hiç tavsiye etmem, her sürüş öncesi tam kontrol şartmış onuda öğrendim.

halis
15 Ağustos 2009, 00:08
yalnız böyle giderse daha cok taziye başlıkları acarsınız burda yazık yazık kolay yetişmiyorsunuz kız tavlamak cadede kask kolunda gezmek için motor alımaz motora binilmez motor bir tutkudur. o yoksa ölmek yakındır bende motor kulanırken kendimi kaybederim ama geleikle arkamdan gelen zarar görür hava atmak ve sesi vardiye motor alcaksan yakın zamanda senin içinde bir taziye başlıgı acarlar burda ama arkandan ancak 3 gün sonra sadece anan baban aglar bizde başka biri bir başlık acar 125cc motorum var bilmem kac km yol yaptım 600cc alcam yada 1000cc alcam yazan birine başlık acar ona akıl veriyo oluruz bu böyle sürer gider eger bizde bir kazada ölmezsek

cihan_34_ist
15 Ağustos 2009, 00:13
dostum otomatik istiyorsan Gilera nexus 500 aprillia atlantic 500 ve burgman 400 veya 650 abs eğer vitesli diyorsan. cebinde paranda kalsın bak bu fikrimi herkezle paylaşmam 3bin liraya git bi Yamaha RX 135 2 zamanlı Motoru al. hem arı gibi ses var hemde. müthiş bir serii lik emin olki zx 250 r ı filan tokatlıyor 500 lük scooterleri bile geçiyor. sana yeter ve artarda. ;)

Barış Şuşut
15 Ağustos 2009, 00:19
regresyon59
güneş gözlükleri tamam sırta bi mont ama flight jecket olcak üste armalar falan .. altınada bi race top-gun daki tom cruise gibi .. arkayada bi sarışın sivri topuk giyen .. sonrada bas gaza aşkım bas gaza ..

bu arada çok takan olmuş ben orada 140 ve üzeri 3. viteste görür dediğim motorlar 250 gtr den başlayarak r1 e uzanan yelpazedir. okuduğunuza dikkat edin max 140 dememişim :P

asivezor
15 Ağustos 2009, 00:37
bak bak bak ... dergiden modelmi sayıyon o olmazsa bu bu olmaz şu ... yurdumun forumu uzman kaynıyo .. ama uzmanlık bisiklette kazanılmış :cherry:

lisedeyken kendime bir moped aldım. 2 yıl kadar kullandım. daha sonra gidip 350 jawa aldım daha önce hiç kullanmamıştım vitesli. ama hiç zorluk çekmeden kullandım. daha sonra bi arkadaşımda 750 lik suzuki vardı. oldukça agır olmasına ragmen sorunsuz kullandım. hatta ilk sürüşümde 170 gördüm ama biraz tırstım. dogru bişe mi yaptım hayır. ama keyf aldım.onun haricinde birçok irili ufaklı motor tecrübelerim oldu. uzunca bir ara verdim en son bi scooter aldım. motosiklet tecrüben benden kat kat fazladır. saygı duyarım. fakat şu anda kullanamayacagım bir motor olmaz. sadece risk almam belli bir dönem. kendimide haddimide bilirim.

şimdi adamı etkileyen ses. ve duydugu ses en düşük 600 cc 4 silindir makinadan çıkıyor. bu adam gitse cbr 125 alsa tatmin olmayacak.

saydıgım modeller ses olarak tatmin olabilecegi replika bir ss e göre kullanımı daha kolay(özellikle naked olanlar) modellerdir. herkese iyi geceler.

polo34
15 Ağustos 2009, 00:49
bende şu an 125 cc kullanıyorum, ss isteseydim hedefim 600 cc bir makina olurdu ama gidip hazırlık olarak hyo 250 cc alırdım, acele etmeye gerek yok, kaporta bizim bedenimiz, tecrübe olayı çok önemli, ben alırım basmam demekle olmuyor, hız güzel şey o makinalarla ama işte virajlar var, sürüş teknikleri var, var da var :) enduro da da aynı şeyi yapardım, 250-400 cc birşey arardım ..

hasanpinar0537
15 Ağustos 2009, 00:54
seLamlar Tavsiyelerim Şunlar..

Honda CBR 125 R
Hyosung Gt 250 R
Kawasaki zx 250 R

bunlardır :)

sana değil lan adama...:queen:

XxX-Boi
16 Ağustos 2009, 13:26
Honda CBR 125 R sizin için gayet güzel bir başlangıç olabilir diye düşünüyorum. En azından bu motoru satın alırken başlangıç motorunuzun sonunuzu getirmeyeceğinden emin olabilirsiniz. Honda CBR 125 R ses olarak Supersport hissini size yaşatmayabilir. Ama kasa olarak Hondanın diğer Supersport modelleri olan CBR 600 RR ve CBR 1000 RR ile görüşünüş olarak biraz benzer. Sonuçta modelleri her ne kadar farklı olsada supersport model motorlar hepsi. CBR 600 RR ve CBR 1000 RR gerçek anlamda tecrübe ve deneyim isteyen motorlardır. Hatta tecrübe ve deneyiminiz olsa bile hata affetmezler. Benim dayım CBR 1000 RR sahibiydi. Deneyim ve tecrübesi oldukçada yüksekti. CBR 1000 RR kullanmadan önce çeşitli süpersport modelleri kullanmışlığı vardı. Ancak bir anlık hatası ve hız tutkusu neredeyse ölümüne sebep olucaktı. Uzun lafın kısası "Kontrolsüz güç, güç değildir.." Aşağıya başlangıç motoru olarak önerdiğim Honda CBR 125 R'ın Honda sitesinde ki linkini ekliyorum ordan bakıp fikir sahibi olabilirsin..

http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/supersport/cbr125.htm

Fikir sahibi olmadığım diğer bir supersport modeli ise Yamahanın YZF R125 modeli daha detaylı bilgi için Yamahanın kendi sitesinden bakıp fikir sahibi olabilirsiniz..

http://www.beldeyama.com.tr/www/urunler/urundetay.php?k_id=13&u_id=285

Saygılar..

Akileos
16 Ağustos 2009, 14:28
bence alma......bana al...:P
dermişim...git parana ve zevkine göre hangisini istersen al...sen seç yani..nasıl olsa hepsi aynı.

ERDEM860
16 Ağustos 2009, 14:40
4yıllık vitesli tecrüben varmış daha ne istiorsun 600rr ile başla bence.. Gayet ciddiyim.. Hatta beraber gezeriz yavaş yavaş pişersin;)
tek önerim gaza gelme, ve gazı çok çekme.. Bunlara uyarsan çok uzun yaşarsın,.. ölmek için değil ölümüne kullanmış olursun motoru...)

Akileos
16 Ağustos 2009, 14:49
4yıllık vitesli tecrüben varmış daha ne istiorsun 600rr ile başla bence.. Gayet ciddiyim.. Hatta beraber gezeriz yavaş yavaş pişersin;)
tek önerim gaza gelme, ve gazı çok çekme.. Bunlara uyarsan çok uzun yaşarsın,.. ölmek için değil ölümüne kullanmış olursun motoru...)

vayyyy hangi filmi seyrettin ...

ERDEM860
16 Ağustos 2009, 14:58
vayyyy hangi filmi seyrettin ...

Benim hayatım film olmuş abi, film izlememe gerek mi var :queen::queen: hangi filmi izlemem gerekiordu bu arada???

asfalt meleği
16 Ağustos 2009, 15:00
cevapları okudukça benim ne işim var burada dediğim topic lerden biri yine..

Akileos
16 Ağustos 2009, 15:12
cevapları okudukça benim ne işim var burada dediğim topic lerden biri yine..

niye....yanlışmı yazılmış..

davids
16 Ağustos 2009, 19:21
bende şu an 125 cc kullanıyorum, ss isteseydim hedefim 600 cc bir makina olurdu ama gidip hazırlık olarak hyo 250 cc alırdım, acele etmeye gerek yok, kaporta bizim bedenimiz, tecrübe olayı çok önemli, ben alırım basmam demekle olmuyor, hız güzel şey o makinalarla ama işte virajlar var, sürüş teknikleri var, var da var :) enduro da da aynı şeyi yapardım, 250-400 cc birşey arardım ..

oda bişeymi benim 125 cc lik suzim var ama kalktım vn 800 kullandım bir iki hafta.öyle dolaştım işte boş sokaklarda aylak aylak.1000 cc ye geçiş yapım o zaman hemen.hiç mantıklı değil.bende sesine bitiyorum ama yapıcak bişey yok.inanın 250 cc almak bile düşündüyor beni.motor olayında ciddi bir tecrübe kesinlikle şart,lütfen önce kendinizi sonra sevdiklerinizi düşünün ve ona göre bir seçim yapın.

paradiseizmir
16 Ağustos 2009, 20:11
burada iyilik yaptığını sanan arkadaşlara sesleniyorum belliki onlar motordan anlamıyor anlasalar 600 cc ile 1000 cc nin arasında fazla bir fark olmadığınıda anlarlar o konuşanlara söylüyorum adama iyilik yapıcaksanız hiç konuşmayın arkadaşım eğer kendine güvenin varsa yani gaza gelmicek birisi isen gönlünden geçeni alderim yoksa 600 cc yada 1000 cc 2 side tehlikeli 2 side hata affetmez küçük cc mesela 250 cc ile başlamanı öneririm ama hoyosung önermiyorum sorunlu bir motor olduğunu biliyorum kazasız sürüşler dilerim

yt_servan
16 Ağustos 2009, 23:30
adamın biri fazla tecrübem yok 600 cc aldım dese tepesine çökersiniz.

buda yetmez biri kalkar 125 cc sonra race alacam dese 600 cc ya da 1000 cc önerirsiniz.

az söylemişsiniz. hayabusa demediğinize şaşırdım.

tigermbz
17 Ağustos 2009, 11:20
er5-gs500-er6-cbf500

CengizhanD
17 Ağustos 2009, 11:45
"yamaha yzf125r" resmi sitesi -----http://www.beldeyama.com.tr/www/urunler/urundetay.php?k_id=13&u_id=285

"kawasaki ninja 250r" resmi sitesi -----http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/supersports/ninja250r.html

"hyosung (s&t kanuni) gt250r" resmi sitesi ------ http://www.stkanuni.com.tr/Model.aspx?model=gt250r

fiyatlar

yamaha : 8.500 TL

kawasaki : 5.250 euro (
5250 Euro = 11 152,2379 Yeni Türk Lirası)

hyosung(s&tkanuni) : 9.874 TL

performans :

kawasaki 250r

fiyat :

hyosung

favori :

kawasaki

Gnusher
17 Ağustos 2009, 12:00
Ya bu durumun karşılaştırması 123162487192379 kere yapıldı. Arasın bulsun merak eden. Bende artık böyle topiclerden bıktığım için 1000RR ya da R1 dedim. Aha yine diyorum 2009 1000RR:cherry:. 3-4 tane motor var işte, herkes ne kadar kolaycı. Kawa 250, hyo 250, cbr 125. Tiger ın dediklerinden en çok gs500 e katılıyorum. Bende de olduğu için araştırdım. Yurtdışında motosiklet eğitimi verilen okullarda en çok bulunan motosikletmiş. Çok hata affedici ve çok dayanıklı olduğu söyleniyor. Zaten tüm uygun makineler söylenmiş artık bunları inceleyip karşılaştırmak ve detaylı bilgileri bulmak topiği açan arkadaşımıza kalmıştır diye düşünüyorum.