PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : benim silindire cbf veya ybr silindiri uyarmı



kartalizma07
24 Şubat 2009, 02:00
150cc motor, cbf150 yada ybr125 silindiri uyarmı acaba. merak ettim basitse değiştiririm belki. ustayla tabiki

http://img527.imageshack.us/img527/4338/adszq.th.jpg (http://img527.imageshack.us/my.php?image=adszq.jpg)http://img23.imageshack.us/img23/9893/adsz2yyh.th.jpg (http://img23.imageshack.us/my.php?image=adsz2yyh.jpg)

http://i40.tinypic.com/f50mdi.jpg

hurricane_cbr
24 Şubat 2009, 02:07
150cc motor, cbf150 yada ybr125 silindiri uyarmı acaba. merak ettim basitse değiştiririm belki. ustayla tabiki

http://img527.imageshack.us/img527/4338/adszq.th.jpg (http://img527.imageshack.us/my.php?image=adszq.jpg)http://img23.imageshack.us/img23/9893/adsz2yyh.th.jpg (http://img23.imageshack.us/my.php?image=adsz2yyh.jpg)

neden değiştiriyorsun ki.. bence performans için diyorsan değmez onun yerine piston genişletip silindir taşlatabilirsin.. hee eğer titreme söz konusu ise o konuda pek birşey yapılmaz sanırım çünkü titreme konusu motorun alttan ya da üstten egzantirikli olmasıyla alakalı kısaca şöyle diyeyim senin motorun üstten egzantirikli ise şimdide titrer sonra da titrer.. (bildiğim kadarıyla..)

motoracer125
24 Şubat 2009, 02:10
aynen arkadaslar bende merak ettım bılgısı olan arkadasların yazması ıı olur ....

kartalizma07
24 Şubat 2009, 02:13
performans olayı gayet iyi 120-125 düz yolda basıyor. maksat titreme, yok olurmu acaba. alt üst egzantirik onu karıştırıyorum.


aynen arkadaslar bende merak ettım bılgısı olan arkadasların yazması ıı olur ....

sendede benim dertten var herhalde. aynı düşüncelere sahibiz demekki. alırsan ucuzunu uğraşırsın işte böyle.

motoracer125
24 Şubat 2009, 02:24
sendede benim dertten var herhalde. aynı düşüncelere sahibiz demekki. alırsan ucuzunu uğraşırsın işte böyle.

aynen valla benım motorun performansıda kotu tıtresımıde. Iyı tarafı soguk sıcak dınlemıo tıkır tıkır calısıo bı marsta ama gerısı yalan:(

hurricane_cbr
24 Şubat 2009, 12:10
ee başka cevap yok mu yaw bende bildiğimi yazdım ama emin değilim yani..

kartalizma07
24 Şubat 2009, 13:21
başlığı tutturamadık. bilenler vardır elbette, bugün yarın çıkar bilenler.

piranha4
25 Şubat 2009, 00:35
Selam.motorunuzun yalnızca silindirini degiştirerk titreşimden kurtulamazsınız.titreşim büyük oranda kranktan kaynaklıdır.Mevcut motorunuzda da şanzuman resminden anlaşılacagı üzere balancer var heralde.Ama titreşiminizin asıl nedeni motorunuzun aerodinamik yapınsından da kaynaklanıyo olabilir.Yani kasa-şasi baglantılarında kullanılan teknikden kaynaklana bilir.Ve buda kaneatimce telefisi pek mümkün degil.Semeri degiştirecegine bence eşegi degiştirsen daha mantıklı.Trafikte tespite gir yeni ruhsat çıkart bi sürü ıvır zıvır.Kolay gelsin

Makine
25 Şubat 2009, 09:44
Titreşim için yapabileceğiniz bir şey yok. Sizin ki tek silindir bir motor. Yani bir dolu bir boş çalışıyor. Titreşimi de 2 ve daha fazla silindir sayısına sahip motora göre çok daha yüksek olacaktır. Yeni teknoloji motorlarda krankın tam tersi yönünde dönen denge milleri ile motorun titreşimi alınmakta. Böyle bir düzenek de sizin motorda yok sa sonradan takmanızda mümkün değil. Netice de yapabileceğiniz pek bir şey yok. Belki motor bağlantılarını takoz üzerine alıp daha esnek bir düzenekle titreşimin gövdeye geçişi azaltılabilir. Bu işin de çok zahmetli olabileceğini tahmin ediyorum.

kartalizma07
25 Şubat 2009, 13:55
http://img18.imageshack.us/img18/1461/dscf1870.th.jpg (http://img18.imageshack.us/my.php?image=dscf1870.jpg)


işaretli olan 3 civatayı 1-2 milim matkapla genişleterek değiştirdi usta. azda olsa titreme azaldı. diğerlerinide değiştirelim dedim diğerleri önemli değil bunlar önemli dedi. diğerleride değişse daha iyi sonuç alınabilirmi? başka malzeme kullanılabilirmi?
ençok depo titriyo ve direksiyon çok titriyo ayaklarda az hissediliyo.