PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : kanuni modifiye



macloren
12 Ocak 2009, 19:57
arkadaşlar biraz yardım edinde şu motoru 120 yaptıralım sizce neler yapmalıyım motorun içini ellemeden iridyum buji performans filtre karbiratör eksoz vb. bilgilerinizi bekliyorum motor kanuni seyhan 125t

Ramazan Can
12 Ocak 2009, 21:43
onu satıp cbr 125 almalısın... motoru ellemek istemiyorsan ................

serkanADH13
13 Ocak 2009, 00:15
yapacagın sadece dişliler olabılır,
ve istedıgın performansıda alırsın,

yaplabılecek herseyi istersen,

egzosu del veya değiştir,
dişliler ile oyna,
hava fıltresı tak veya karburatoru komple ayarlatır ve hava fıltresını ıptal et,
(yalnız hava fıltre yuvasından toz gırmemesıne ozen gostereret yap,çünki,
o motora alacagım performans hava filtresı adı altında satılanlar sadece toz içeri girmesın dıye tasarmanlış,yanı dışı ınce telli içinde bişiy yok:P:D:D)

sanırım bu şekılde 140 vurursun,
ama sadece 3,bılemedım 6 aylık,
sonrasında yenı motor yaptırmalısın,

Kolay Gelsin...

digi_boy26
13 Ocak 2009, 00:35
tatlı tatlı kullan bence. :) hiç gerke yok :) bende de 125cc motor var 100 göstermesi yeterli geliyor bana. :)

ozgursarica
13 Ocak 2009, 18:00
bende de seyhan 125 t var 130 u vurdum at sahibine göre kişnermiş. :queen:

halilihsan
13 Ocak 2009, 18:44
Sana tavsiyem hiç motoru elleme 120 vurmak istiyorsun diyelim ki 120 vurdun 130 basmaz mı bu??? kendi kendine dersin alırsın 600 cc motor sağlam ytongtan yapılmıs duvara girersin 120 değil 220 basarsın en basit yolu

macloren
13 Ocak 2009, 23:32
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim benim motor sadece 120 gitsin yeter

thecoolzzz
13 Ocak 2009, 23:42
ben tamirci bi arkadasın tavsiyesiyle değiştirdim ön dişliyi.hem titreme azaldı hemde top speed arttı.120 yi cok rahat göruyo.ama güvenli değil işte bu motorla..

SHY
14 Ocak 2009, 00:01
Bencede ön Ve Arka Dişlilerle Oynamak Yeterli Full Modifiye Yapmayacaksan Eğer..