PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : HYPERCHARGER kurulum yardım lutfen



serkan01
22 Aralık 2008, 20:21
Arkadaslar chopper motosikletime amerikadan hypercharger getirtim ve gerektigi sekilde taktım ama vacum hortumunu nereye takacagımı bulamadım karbüratörun arkasında manifota giden bir cıkıs var oraya taktım ama kapaklar(kelebekler) motor calıstıgı zaman kapanıyo (normal)ama hareket etmiyo motorurum kawasaki vn 1500 tesekkurler

gs500inanc
22 Aralık 2008, 21:07
bu konuda yeterli bilgim yok ama fotolu olarak yaptıklarını gösterseydin en azından bilgilenmiş olurduk

mach1
22 Aralık 2008, 21:14
Kitapçığında göstermesi lazım vakum girişini:)

cbr125faik
22 Aralık 2008, 21:14
evet foto olsaydı konuya bıraz vakıf olabılırdık...ama en cabuk sekılde sonuca gıdersın ınsallah benımde hc bı fıkrım yok...

_alp_
22 Aralık 2008, 21:17
Dostum motorun vakum hortumunu kesip, kutunun icinden cikan t baglantisini takacaksin. t baglantisinin 3. cikisini da hypercharger'in on alt kismindaki cikintiya takacaksin. Ankarada isen bana ozel mesaj at, yardimci olmaya calisirim. Benimkini kendim takmistim (jet-kit haric) Jet-kit'i de Honda Efe'de Bahtiyar usta takmisti.

halilihsan
22 Aralık 2008, 21:30
Fotoğraf koyarsan arkadaslar büyük ihtimal sana yardımcı olurlar

gs500inanc
22 Aralık 2008, 21:50
motorun kaç beygir ve bununla gücü ne kadar artacak biraz da foto eklersen sevinirim kolay gelsin

muratgergerli
22 Aralık 2008, 21:55
http://i300.photobucket.com/albums/nn21/ozguratabay/IMG_0467.jpg

arkadaşlar hypercharger kurulum işlemi:


http://img158.imageshack.us/img158/6099/12hq1.jpg

aslında çok basit "al tak" gbi dursada aslında önemli ölçüde zahmetli ve bilen bir ustaya yaptırmanız şart. şöyleki. aslında 3 kısımdan oluştuğunu ve temel parçanın o albenili kısım değil jetkit olduğunu söylemeliyim
öncelikli olarak (shadow için söylüyorum) depo ve orjinal hava filtresi ve kapağını söküyorsunuz. ardından karbüratörü söküp üst kapağı çıkarıyorsunuz. içinde ki plastik valfi söktükten sonra karbüratör iğnesine pakette verilen yuvarlak halkayı geçiriyorsunuz. ardından şekilde görülen kısma 4mm geçmeyecek şekilde matkapla delik açıp verilen kitlerden 2.5 mm olanı yerleştiriyorsunuz.


http://img338.imageshack.us/img338/7222/93039700qy4.jpg

"off ne zahmetli" demeyin dahası var. yan kapağı açıp gene şekilde gösterilen yere 3mm ve 3,5 mmlik kitleri yerleştiriyorsunuz. bu işlem hakikaten büyük dikkat isteyen ustalık gerektiren bir iş ve herhangi yanlış hareket veya laubalilikte karbüratörünüz çöpü boylayabilir. karbüratör işlemi bittikten sonra güzelce yerleştiriyoruz.

sırada hava filtresi kısmı var. filtre kapağının yuvarlak kısmını açıp 3 kollu desteği takıyoruz fakat maalesef alyanlar amerikan ve ne 4lük ne 5 lik alyan oluyor biz 5mmlik alyanı eğelemek zorunda kaldık.

3 vidayı da sıktıktan sonra (bu arada not: 3ayaklı kısım ve kapak kısmı arasına bir parça yerleştirirseniz daha iyi olur) karbüratöre giden plastik kanalı takıyoruz. ardından vakum borusunu şekilde gösterilen biiçimde T destekle bağlayıp bağlantı kısmına yerlestiriyoruz. tahliye borusunuda arkadaki gösterilen yere dirsekli boruyla bağlayıp depomuzu yerleştiriyoruz. sonuçta yapılan işlem bir motor (chopperlar için tabi) için yapılan en hakiki en fazla tuning, upgrade, modifiye yada geliştirme o yüzden dikkatli olmak şart.


http://i253.photobucket.com/albums/hh80/zincirkiran/04052008/IMG_0007.jpg
keyifli sürüşler


Kaynak (http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/20594-honda-shadow-750-hakkinda-16.html)

_alp_
22 Aralık 2008, 22:01
http://i300.photobucket.com/albums/nn21/ozguratabay/IMG_0467.jpg

arkadaşlar hypercharger kurulum işlemi:


http://img158.imageshack.us/img158/6099/12hq1.jpg

aslında çok basit "al tak" gbi dursada aslında önemli ölçüde zahmetli ve bilen bir ustaya yaptırmanız şart. şöyleki. aslında 3 kısımdan oluştuğunu ve temel parçanın o albenili kısım değil jetkit olduğunu söylemeliyim
öncelikli olarak (shadow için söylüyorum) depo ve orjinal hava filtresi ve kapağını söküyorsunuz. ardından karbüratörü söküp üst kapağı çıkarıyorsunuz. içinde ki plastik valfi söktükten sonra karbüratör iğnesine pakette verilen yuvarlak halkayı geçiriyorsunuz. ardından şekilde görülen kısma 4mm geçmeyecek şekilde matkapla delik açıp verilen kitlerden 2.5 mm olanı yerleştiriyorsunuz.


http://img338.imageshack.us/img338/7222/93039700qy4.jpg

"off ne zahmetli" demeyin dahası var. yan kapağı açıp gene şekilde gösterilen yere 3mm ve 3,5 mmlik kitleri yerleştiriyorsunuz. bu işlem hakikaten büyük dikkat isteyen ustalık gerektiren bir iş ve herhangi yanlış hareket veya laubalilikte karbüratörünüz çöpü boylayabilir. karbüratör işlemi bittikten sonra güzelce yerleştiriyoruz.

sırada hava filtresi kısmı var. filtre kapağının yuvarlak kısmını açıp 3 kollu desteği takıyoruz fakat maalesef alyanlar amerikan ve ne 4lük ne 5 lik alyan oluyor biz 5mmlik alyanı eğelemek zorunda kaldık.

3 vidayı da sıktıktan sonra (bu arada not: 3ayaklı kısım ve kapak kısmı arasına bir parça yerleştirirseniz daha iyi olur) karbüratöre giden plastik kanalı takıyoruz. ardından vakum borusunu şekilde gösterilen biiçimde T destekle bağlayıp bağlantı kısmına yerlestiriyoruz. tahliye borusunuda arkadaki gösterilen yere dirsekli boruyla bağlayıp depomuzu yerleştiriyoruz. sonuçta yapılan işlem bir motor (chopperlar için tabi) için yapılan en hakiki en fazla tuning, upgrade, modifiye yada geliştirme o yüzden dikkatli olmak şart.


http://i253.photobucket.com/albums/hh80/zincirkiran/04052008/IMG_0007.jpg
keyifli sürüşler


Kaynak (http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/20594-honda-shadow-750-hakkinda-16.html)

Hey gidi gunler. :) Marcos'la birbirimizi nasil gaza getirip ugrasmistik alabilmek haypirlari :mrgreen: Muratgergerli ayrica tebrik ederim. Nereden buldun bu mesaji yav :)

Burhansefa
22 Aralık 2008, 22:03
evet öle alıp takması sıkıştığın yerde bize sorması değil:)

anlatsana yaw bizde bilelim bu nedir ne işe yarar

resimli olsun bi zahmet


edit: murat abi bu ne işe yarar biraz açıklasana öğrenirdik

performans için galiba

muratgergerli
22 Aralık 2008, 22:11
Muratgergerli ayrica tebrik ederim. Nereden buldun bu mesaji yav :)

Eyvallah Hocam..:cherry:

Konunun Linkini en altta vermiştim..:cat:

gs500inanc
22 Aralık 2008, 22:14
yukardaki anlatım için teşekkürler emek sarfetmişsiniz

muratgergerli
22 Aralık 2008, 22:17
edit: murat abi bu ne işe yarar biraz açıklasana öğrenirdik

performans için galiba

Burhan'ım;
performansdan ziyade görünüşü için takılan bir hava filtresidir..
Yakıtta biraz artış sağlar..
Kalkışta biraz titreme olur..
Güç olarak azda olsa artış olur.Ne de olsa benzin sarfiyatı artıyor..
(Ama ehil bir ustaya taktırıp karbüratör ayarıda verdirince bu sarfiyat ortadan kalkar):cat:

Tabi fiyatıda el yakacak düzeydedir:pale: (sorması ayıp 400-500YTL gibi):wiinkk:

Ama chopper hastasına vız gelr bu fiyatlar..:cherry:

serkan01
22 Aralık 2008, 22:49
tekrardan selam arkadaslar hypecharger i kaendim kurdum ama dedigim gibi vacumm hortumu hala sorun alp arkadasımızın dedigi karburatorun arkasındaki cakum gırısıne T baglantı kullanmadan takmıstım hpercharger kelebeyi kapanıyo ama baska bii tepki yok T bıruyu kullanırsam 1ucu hpercharger e 2.ucu karburatore 3 uc nereye acaba
saygylar

rkadaslar bilgisayardaki resmi nasıl yuklicez forma

muratgergerli
22 Aralık 2008, 23:58
tekrardan selam arkadaslar hypecharger i kaendim kurdum ama dedigim gibi vacumm hortumu hala sorun alp arkadasımızın dedigi karburatorun arkasındaki cakum gırısıne T baglantı kullanmadan takmıstım hpercharger kelebeyi kapanıyo ama baska bii tepki yok T bıruyu kullanırsam 1ucu hpercharger e 2.ucu karburatore 3 uc nereye acaba
saygylar

rkadaslar bilgisayardaki resmi nasıl yuklicez forma


http://www.sa750.com/hypercharger/hypercharger2.htm
Bu link sana biraz yardımcı olacaktır umarım..Gerçi İngilizce ama fotolardan anlamak kolay sanırım..

Sitemize foto eklemek için ise;

önce bilgisayarınızdaki fotoyu http://load.imageshack.us/ linkine upload edeceksiniz..Upload kısmına bilgisayardaki fotoyu gösterin..Yeni bir sayfa açılacak
Oradan çıkan " Hotlink for forums (1) " sırasındaki uzantıyı buraya ekleyeceksiniz..

motorhocası
23 Aralık 2008, 02:08
Bu güzel aletin işlevi karbüatör memesini büyütüp hava girişini arttırmak olduğu

belli ve teşekkürler emekler için. Ama bunu kim yazdıysa hakiki motorcu yazmış

ve müşteri kendi yapmasın diye de zorlaştırmış anlamayı helal olsun:queen:

Resim ekleme özürlüyüm teşekkürler Murat üstad.

muratgergerli
23 Aralık 2008, 02:47
tekrardan selam arkadaslar hypecharger i kaendim kurdum ama dedigim gibi vacumm hortumu hala sorun alp arkadasımızın dedigi karburatorun arkasındaki cakum gırısıne T baglantı kullanmadan takmıstım hpercharger kelebeyi kapanıyo ama baska bii tepki yok T bıruyu kullanırsam 1ucu hpercharger e 2.ucu karburatore 3 uc nereye acaba
saygylar

rkadaslar bilgisayardaki resmi nasıl yuklicez forma

Fotodan ve çat pat İngilizcemden anladığım kadarıyla 1ucunu benzin musluğuna 1 ucunu karbüratöre 1 ucunu da
Kit'e bağlayacaksın..:mrgreen:

http://img389.imageshack.us/img389/97/step9tfittingpj1.jpg (http://imageshack.us)

Bir foto daha buldum..İşine yarar sanırım..

http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/attachments/projects-how-write-ups/13342d1185737177-vn900-hypercharger-install-instructions-hypercharger-extra-parts.jpg

http://photoshare.shaw.ca/image/c/e/a/95418/img_1755-0.jpg

VN15
09 Kasım 2012, 01:42
serkan01 dostum bende vn1500 classic karbüratör modelini kulanıyorum hypercharger aldım bende eğer sen taktıysan burda nasıl yapıldığını paylaşırmısın lütfen