Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda CBR 125 o fiyatı hak ediyo mu



Sayfa : 1 [2]

kings
09 Eylül 2008, 15:12
kardeşim ben motoru gördüm ya süper bişey ne bu ya r6 gibi dedim hatta ilk sürüş için ideal motor fiyat ah fiyat çok fazla:)

melocann
09 Eylül 2008, 16:32
bence arkadaşlar bu motorun fiyatı pahalı ama 2. elde bence hak ediyo kız gibi makinalr var alınır paşa paşa binilir

fireblade1
09 Eylül 2008, 16:40
ona bakarsan yamaha yzf r125 in fiyatı bunun 2 katı :) 2. elde de çok uygun..bence fazlasını hak ediyo cbr:cat:

tuğper
09 Eylül 2008, 16:53
http://img133.imageshack.us/img133/4421/150racingqg0.jpg

RMZ 2150 - 23 TEKNİK ÖZELLİKLER

Boyutlar.....................................1940 mm x 689 mm x 1099 mm
Benzin Motor Tİpi..........................Tek Silindirli 4 Zamanlı Hava Soğutmalı
Silindir Hacmi..............................149.4 cc
Ön Süspansiyon............................Teleskopik
Ateşleme....................................Elektr on ik CDI
Arka Fren...................................Disk
Arka Süspansiyon..........................Hidrolik Prolink Amortisör
Çalıştırma Tipi.............................Elektrikli
Max. Güç...................................14 Hp.
Lastik Ebat Ön/Arka......................100/80 - 17 , 70/90 - 17
Ön Fren.....................................Disk
Ağırlık.......................................126 Kg.


forumdaki kişilerin az çok neye meyilli oldukları bu resimle görünüyor.
şimdiki sözüm hak etmiyor diyenlere bu motoru alın derim 2 bin ytl miymiş neymiş.cidden siz bu motoru hak ediyorsunuz işte başka bir şey demeyim.
2 tane bedava verseniz bu motordan 3 tane olsun alıp bu motoru binmem binmem yine binmem.
bu motora ancak gülerim böyle bilgili insanların olduğu bir forumda şu motorla cıbır'ı kıyaslamayın ancak gülünür:mrgreen:

bu motoru alan bir arkadaş olursa bir test yapalım benim cıbır 45,000 km'de 2,5 yıldan beri kullanıyorum sıfır alan arkadaşla bir sorun testi yapalım bakalım sıfır alınan bu çinçon motor mu sorun çıkaracak 2,5 yıllık bu km'de cıbır mı ilk bir kaç bin km'de takırtı sesleri başlar eminim hız olarakta bu cıbır'ı geçsin anahtarı veririm...

biri bu ramzey'i koymuş bunun nedeni açık herkesin alım gücü farklı ramzey'e 2 bin ytl verebilen için o motor 1 numara.
fakat cbr125'e o parayı veremeyenler alamayanlar için bisiklet kötü hak etmiyor bu bu kadar açık zaten yorumlayanların çoğu hiç bir bilgi sahibi değil cbr hakkında.

crownhead
09 Eylül 2008, 16:57
forumdaki kişilerin az çok neye meyilli oldukları bu resimle görünüyor.
şimdiki sözüm hak etmiyor diyenlere bu motoru alın derim 2 bin ytl miymiş neymiş.cidden siz bu motoru hak ediyorsunuz işte başka bir şey demeyim.
2 tane bedava verseniz bu motordan 3 tane olsun alıp bu motoru binmem binmem yine binmem.

bu motoru alan bir arkadaş olursa bir test yapalım benim cıbır 45,000 km'de 2,5 yıldan beri kullanıyorum sıfır alan arkadaşla bir sorun testi yapalım bakalım sıfır alınan bu çinçon motor mu sorun çıkaracak 2,5 yıllık bu km'de cıbır mı ilk bir kaç bin km'de takırtı sesleri başlar eminim hız olarakta bu cıbır'ı geçsin anahtarı veririm...

kimse bu motor alınmaz dandik dundik demediki... cbr 125 in kalitesinden kimsenin şüphesi yok zaten... milletin derdi 5500 lira verilirmi verilmezmi isteyen verir millet bunun peşinde kimse sana kazıklandın çok pahalıya aldın motorun dandik gibi ithamlarda bulunmadı sen kendi kendine hırs yaptın

tuğper
09 Eylül 2008, 17:05
peki neye dayanarak pahalı diyorsunuz,bu kalitede piyasada başka motor yokki kıyaslayabilelim:silent:
örnek;suzuki 125cc 4 zamanlı 2 sübap su soğutmalı filan,4,000 bin ytl.
böyle bir örnek olsa o zaman düşünürüz ya aynı özelliklte honda pahalı suzuki ucuz neden böyle diye uzun uzun düşünürüz.

Ezqi
09 Eylül 2008, 17:08
kimse bu motor alınmaz dandik dundik demediki... cbr 125 in kalitesinden kimsenin şüphesi yok zaten... milletin derdi 5500 lira verilirmi verilmezmi isteyen verir millet bunun peşinde kimse sana kazıklandın çok pahalıya aldın motorun dandik gibi ithamlarda bulunmadı sen kendi kendine hırs yaptın

Bu açıklaman için teşekkür ederim.

Arkadaşım cbr ile ramzeyi kıyasladığımız yok. Sadece 14 beygir sözüne inanılmadığı için özelliklerini yazdım. Senin maddi gücün var ki vermişsin 5.500.

Bide gücü olmayıp bu tip motora binmek isteyenler var onları düşün. Kimse senin cbr ni kötülemiyor. Ama sen ramzeyi kötülüyorsun. Sağlamlık arıyorsan ve tıkırtı olmasın diyorsan git mobylette al ona bin ömür boyu sorun çıkartmaz sana :wiinkk:

tuğper
09 Eylül 2008, 17:21
ben 4,500 ytl verdim:cat:

Ezqi
09 Eylül 2008, 17:29
O farketmez artık.:wiinkk:

Shrieker
09 Eylül 2008, 18:14
Sizce CBR125'in fiyatı ne olmalı? Ne kadar parayı hakediyor?

2006'da fuardan önce 4000 ytl'nin altındaydı fiyatı.Bence Cbr 125 için ideal fiyat oydu.Gerçi bunda suç Honda'dan çok ötv'yi abartan hükümette.Uçuk vergi oranına rağmen cbr 125 hala Almanya ve İngiltere'den daha ucuz Türkiye'de.Tabi onların alım gücü bize kıyasla çok fazla olduğundan kalkıpta "Türkiye'de ucuz" diyecek halimiz yok.Kişisel fikrim fiyatının asla 4200-4300 ytl'yi geçmemiş olması gerektiği yönünde.

Not: YZF R125'le yapılan fiyat kıyaslamasını yanlış buluyorum.O motorun fiyatı mantık sınırlarını aşmış durumda.Cbr 125'in fiyatını başka bir motorla kıyaslamaya gerek yok.Kendisiyle kıyaslayın.2 sene önceki fiyatlarıyla:wiinkk:Gerçi bugün Türkiye'de üç aşağı beş yukarı bütün motorlar için geçerli bu.

By Mükemmel
09 Eylül 2008, 18:55
Aslında haketmiyor ama, suç Honda'nın değil.Yüksek vergilendirmenin sonucu...

dgrmr
09 Eylül 2008, 20:19
Ramzey 150 ss al derim honda ile arasında sadece amblem farkı var ramzey den memnun kalırsın... Sonra zaten en azından 250cc lik bi motor istersin ss ye baslangıc icin ramzey ideal veya daha önce vitesli kullandıysan hyo gt 250 yi tavsiye ederim sekil olarak 600 lük ss gibi

Bir ambleme 2.000-2.500 ytl fazla ödüyorsunuz diyorsun yani? Servis, müşteri hizmetleri, satış sonrası hizmetleri, kalite hep aynı yani sadece Honda yazıyor biz de enayi gibi markayı görünce kitlenip aradaki fiyat farkını görmeden balıklama dalıyoruz...

Ramzey kötü mü? Bilemem, beni ilgilendirmiyor da. Çünkü kullanıcısı değilim. Şu var ki Ramzey Honda değildir, Honda da Ramzey değildir. Maliyet-fayda hesabına girdi mi Ramzey daha avantajlı çıkarsa Ramzey almak her zaman mantıkıdır. Honda avantajlı çıkarsa Honda almak. Bunlar stabil değerler de değildir 2007'de Honda mantıklıyken 2010'da Ramzey mantıklı olabilir.

Maliyet-fayda hesabında da risk konuşur yani siz bu gün Ramzey aldınız diye her zaman zarar edeceksiniz diye bir şey yoktur sadece ekstra 2.000 ytl'lik risk almış olursunuz. Başınıza gelir gelmez orası için kesin konuşulamaz. Gelmezse ne ala, ya gelirse... He Honda'nın riski yok mu elbet var ama düşük. Bu herhangi bir mal alırken yapmanız gereken bir işlemdir zaten. Önce bütçenize bakarsınız, sonra mala bakarsınız, sonra risklere bakarsınız. Bütçeniz 2.000 ytl ise zaten cbr125 hesaplamaya bile sokulmaz, mantılı değil, alternatifi ne onu düşüneceksin, risk alacaksın. Uzatmadan yazmaya çalıştım, eksik yerler olabilir mutlaka. Uzun uzadıya yazsam konu değişir.

Marka almak sadece amblem almak değildir (tekstil için konuşmuyorum, tekstilde sürpriz sonuçlar alabilirsiniz. Diğer sektörler, özellikle otomotiv sektörü için konuşuyorum) o markanın güvenirliğini de almaktır, yarın başına bir iş geldiğin de karşında sorumlu bulabileceğinin rahatlığını da yaşamaktır. Evet Honda Ramzeyden pahalıdır fakat sadece amblemi yüzünden değil.

Cbr125 fiyatını hak eder hak emez demek görecelidir. Gelir durumunuz birazcık yüksek olsa bindikçe "ülen hak ediyor" diyeceğiniz bir makina, biraz düşük olsa, "çok mu para verdik" diye düşündürtücek bir motosiklet. Kişinin hesap ve beklentisine göre değişir.

Bu soru "0 km. fiyatı fazla mı?" diye sorulsaydı daha anlamlı olurdu. Cevap basit "evet, pahalı". Hitap etmesi gereken kitleye göre(17-23 yaş); bence kesinlikle fazla. Yzf125 zaten o fiyatla kitlesinin çok çok uzağında, bahsetmeye değmez.

Türkiye'de gelir dağılımı çok dengesiz. Yoksa 5.500 ytl ortalama bir işte çalışan bir kişiye yani ayda 2.000ytl maaş alan bekar bir adama koymaz ama öğrenci adama büyük yük gibi gelecektir. Bence böyle olmamalı tam öğrenci işi çünkü. Hem estetik, hem bakım tutumu kolay, hem ufak, hem şirin, başlangıç için 4*4 vs. Bu sebeple de satış fiyatı asıl hedef kitlesine göre fazla fakat işini gücünü nispeten oturtmuş adama da, çok çok uygun...

Khutuck
09 Eylül 2008, 20:26
2006'da fuardan önce 4000 ytl'nin altındaydı fiyatı.Bence Cbr 125 için ideal fiyat oydu.Gerçi bunda suç Honda'dan çok ötv'yi abartan hükümette.Uçuk vergi oranına rağmen cbr 125 hala Almanya ve İngiltere'den daha ucuz Türkiye'de.Tabi onların alım gücü bize kıyasla çok fazla olduğundan kalkıpta "Türkiye'de ucuz" diyecek halimiz yok.Kişisel fikrim fiyatının asla 4200-4300 ytl'yi geçmemiş olması gerektiği yönünde.


CBR125 4300 olsa; CBF150 3640'dan satılamazdı :wiinkk:

Alternatif modellerle kıyaslayınca bence CBR'ın ederi 4,900. CBF'in 3,600. Ama Honda'nın ayda 4-5.000 lira maaş verdiği pazarlama elemanları eminim ki arz-talep konusunda her ayrıntıyı hesaplamıştır, şirketin en karlı olacağı fiyatları seçmiştir :)

GP500-1st
09 Eylül 2008, 21:25
Alması ve kullanması ve yakıtı ile dengeli bir motor ama kaza yaparsan yandın:pr:

Farklı sınıflarda ama ses 150 Dylan fiyatını daha çok hakettigini düşünmüşümdür hep.

Juba
09 Eylül 2008, 21:36
Bende var bi tane 2007 sıfır aldım:pr::pr:
Hak etmiyor tabikide bu paranın yarısıdır bence hak ettiği fiyat çok süslü diye böyle oluyor bence.

kings
10 Eylül 2008, 15:48
o zaman burda cbr125 kullanan arkadaşlar kaça satarlar acaba onuda bi öğrensek.

b+rk
10 Eylül 2008, 15:50
bu arada cbr125 5.500 değil eski kasayı 4 cıvarına satıyorlar


Bir ambleme 2.000-2.500 ytl fazla ödüyorsunuz diyorsun yani? Servis, müşteri hizmetleri, satış sonrası hizmetleri, kalite hep aynı yani sadece Honda yazıyor biz de enayi gibi markayı görünce kitlenip aradaki fiyat farkını görmeden balıklama dalıyoruz...

Ramzey kötü mü? Bilemem, beni ilgilendirmiyor da. Çünkü kullanıcısı değilim. Şu var ki Ramzey Honda değildir, Honda da Ramzey değildir. Maliyet-fayda hesabına girdi mi Ramzey daha avantajlı çıkarsa Ramzey almak her zaman mantıkıdır. Honda avantajlı çıkarsa Honda almak. Bunlar stabil değerler de değildir 2007'de Honda mantıklıyken 2010'da Ramzey mantıklı olabilir.

Maliyet-fayda hesabında da risk konuşur yani siz bu gün Ramzey aldınız diye her zaman zarar edeceksiniz diye bir şey yoktur sadece ekstra 2.000 ytl'lik risk almış olursunuz. Başınıza gelir gelmez orası için kesin konuşulamaz. Gelmezse ne ala, ya gelirse... He Honda'nın riski yok mu elbet var ama düşük. Bu herhangi bir mal alırken yapmanız gereken bir işlemdir zaten. Önce bütçenize bakarsınız, sonra mala bakarsınız, sonra risklere bakarsınız. Bütçeniz 2.000 ytl ise zaten cbr125 hesaplamaya bile sokulmaz, mantılı değil, alternatifi ne onu düşüneceksin, risk alacaksın. Uzatmadan yazmaya çalıştım, eksik yerler olabilir mutlaka. Uzun uzadıya yazsam konu değişir.

Marka almak sadece amblem almak değildir (tekstil için konuşmuyorum, tekstilde sürpriz sonuçlar alabilirsiniz. Diğer sektörler, özellikle otomotiv sektörü için konuşuyorum) o markanın güvenirliğini de almaktır, yarın başına bir iş geldiğin de karşında sorumlu bulabileceğinin rahatlığını da yaşamaktır. Evet Honda Ramzeyden pahalıdır fakat sadece amblemi yüzünden değil.

Cbr125 fiyatını hak eder hak emez demek görecelidir. Gelir durumunuz birazcık yüksek olsa bindikçe "ülen hak ediyor" diyeceğiniz bir makina, biraz düşük olsa, "çok mu para verdik" diye düşündürtücek bir motosiklet. Kişinin hesap ve beklentisine göre değişir.

Bu soru "0 km. fiyatı fazla mı?" diye sorulsaydı daha anlamlı olurdu. Cevap basit "evet, pahalı". Hitap etmesi gereken kitleye göre(17-23 yaş); bence kesinlikle fazla. Yzf125 zaten o fiyatla kitlesinin çok çok uzağında, bahsetmeye değmez.

Türkiye'de gelir dağılımı çok dengesiz. Yoksa 5.500 ytl ortalama bir işte çalışan bir kişiye yani ayda 2.000ytl maaş alan bekar bir adama koymaz ama öğrenci adama büyük yük gibi gelecektir. Bence böyle olmamalı tam öğrenci işi çünkü. Hem estetik, hem bakım tutumu kolay, hem ufak, hem şirin, başlangıç için 4*4 vs. Bu sebeple de satış fiyatı asıl hedef kitlesine göre fazla fakat işini gücünü nispeten oturtmuş adama da, çok çok uygun...

dediklerinde dogruluk payı war ama bide işin karizma yonu var. Nasıl dersen cbr125 in fiyatnı assai çekince kuryelerde o motoru alıcak kuryelerin aldıgı motoru öğrenci adam almayı istemeyecek. Genelde kuryelerin kullandıkları motorların fiyatlarınıda aşşai çekerlerse kar yuzdeleri çok düşücek. Sonu olmaya bi dongu anlayacağın :D
(bu arada kuryelerin kullandığı motor derken kotu bsy demek istemedim yanlış anlaşılmasın- iş amaçlı kullanan fazlasıyla bol bulunan motorlar olduğu için oyle soyledim)

kings
10 Eylül 2008, 16:13
ustam netten araştırdım da en az 2800 e veriyorlar oda peşin bu cbr125 motor sevdasından vazgeçicez başka çare yok.:pale::pr:

Khutuck
10 Eylül 2008, 16:14
dediklerinde dogruluk payı war ama bide işin karizma yonu var. Nasıl dersen cbr125 in fiyatnı assai çekince kuryelerde o motoru alıcak kuryelerin aldıgı motoru öğrenci adam almayı istemeyecek. Genelde kuryelerin kullandıkları motorların fiyatlarınıda aşşai çekerlerse kar yuzdeleri çok düşücek. Sonu olmaya bi dongu anlayacağın :D
(bu arada kuryelerin kullandığı motor derken kotu bsy demek istemedim yanlış anlaşılmasın- iş amaçlı kullanan fazlasıyla bol bulunan motorlar olduğu için oyle soyledim)

Doğruya doğru, bir motoru kuryelerin kullanması kısmen karizmasını azaltıyor, CuBuF'la bunu çok rahat gözlemliyorum.

Ama motorumu kuryelerin de kullanması benim motoruma bakışımı değiştiriyor mu? Pek değil, sadece ne kadar sağlam olduğunun ispatı gibi hissediyorum, ayrıca CBF'in (ve YBR-Apache) şehir motoru olduğunun ispatı oluyor.

CBR125 kullanan birkaç kurye de gördüm, demek ki CBR da sağlam ve az yakıyor.

kaskşart
10 Eylül 2008, 16:19
anket sonuçlarıyla yorumlar gerçekten çok farklı ama kullan kişiler genel olarak olumlu yorum yapıyo benim içinde önemli olan o zaten :cat:

kings
10 Eylül 2008, 16:21
kimse kendi malını kötülemez zaten:farao:

cbr125 liğe 5500 verceme gider 2.el 6000 ytl verir bi r6 bulurmuşum.

dgrmr
11 Eylül 2008, 01:15
kimse kendi malını kötülemez zaten:farao:

cbr125 liğe 5500 verceme gider 2.el 6000 ytl verir bi r6 bulurmuşum.

Tamam ilk etapta mantıklı görülecek bir yaklaşım olabilir ama mantıklı değil. Mantık yönü şurada evet çoğu insan "benim malım kötü" demek istemez. O halde sen söyle neresine kötü diyelim? Motoruna mı? fren sistemine mi? elektrik aksamınan mı? şasesine mi? süspansüyonlarına mı? soğutmasına mı? Grenaj ve kullanılan plastiğin kalitesine mi? Heryerde servisinin bulunmasına mı? Servis kalitesinin yüksek olmasına mı? Parça teminin kolay ve kısa olmasına mı? Neresine kötü demeliyim.

Fiyat göreceli bir kavramdır yukarıda üç aşağı beş yukarı anlattım, bir kez daha okuyabilrsin. He parça fiyatları pahalı, doğrudur bir öğrencinin bütçesini zorlar Allah korusun bir yan yatma veya kaza durumunda.

6.000 ytl'ye alacağın R6 cbr125'den daha masrafsız olacağı için bu görüşle, ne diyeceğimi bilemiyorum kurduğun mantığa. 6.000 ytl'ye R6 alırsın belki ama üstüne de bir ikinci el cbr125 masrafı yaparsın herhalde, bakım tutum masraflarını hesaba katma istersen. İlk motorun olacaksa zaten R6 ile ne işin var, ilk motorda bakacağın modeller ve fiyatları belli. Aralarında beklentilerini sana sunacak olanlar da.

5.500ytl'lik bir malda neler bekliyorsunuz önce onları ortaya bir koyalım sonra yine konuşalım. Yukarı da artıları var eksileri de var. Fiyat bir eksimi orası tartışılır fakat parça fiyatı eksi olsun. Burak arkadaşımız da değişik bir noktaya değinmiş. Mesele malını övmek değil. Artıları eksileri bir daha yanyan getir. Türkiye piyasası, paramızın değeri ekonomik koşullar ve verdiğimiz alım satım vergileri belli zaten. Bir de aşağıdaki yazıyı oku

"It is unwise to pay too much, but it is worse to pay too little. When you pay too much, you lose a little money...that is all. When you pay too little you sometimes lose everything, because the thing you bought was incapable of doing the things it was bought to do. The common law of business balance prohibits paying a little and getting a lot...it cannot be done. If you deal with the lowest bidder it is well to add something for the risk you run. And if you do that, you will have enough to pay for something better. There is hardly anything in the world that some man cannot make a little worse and sell for a little cheaper, and the people who consider price only, are this man's lawful prey"

John Ruskin(1819-1900)

Economist

"Çok ödemek zekice değildir, fakat az ödemekse yanlıştır. Çok ödediğiniz zaman, biraz para kaybedersiniz.... Bu kadar. Az ödediğiniz de ise bazen herşeyi kaybedersiniz, çünkü aldığınız mal yapmasını beklediğiniz işleri yapacak kabiliyete sahip değildir. Genel iş kanunu dengesi, az ödeyip, çok almanıza engel olur... Bu mümkün değildir. En düşük teklifi kabul ettiğiniz zaman, girdiğiniz riski de hesaba katmanız gerekir ve bunu yaptığınız zaman da daha iyi bir şey almak için yeterli paranız olduğunu da görürsünüz. Dünyada herhangi biri, bir malı biraz kötü yapıp onu muadillerinden biraz daha düşük fiyata satamaz bu çok (enderdir) zordur ve sadece işin fiyat kısmını düşünen insanlar, bu kişlerin yasaya uygun (kanuni) avlarıdır."

John Ruskin(1819-1900)

Economist


Bu koşullarda baktığında ben mi malımı övüyorum yoksa mal zaten kendini övdürtecek nitlikte mi? Bir daha düşün bakalım.

kings
22 Eylül 2008, 19:23
arkadaşlar cbr 125 r ların fiyatları düşmüş haberiniz olsun 2.250 den başlıyo fiyatlar ve çoğu 3000 i bile geçmemiş havalar soğuk diye satıyolarmış.

super
22 Eylül 2008, 19:25
o kadar parayı 125liğe bağlamam ama 2.elini alırım iyi b i fiyata.

driver600f
22 Eylül 2008, 19:43
Ucuz bile. YZF-R125 9 milyara yakın.

:):):) ne demek istediğim anlaşılmıştır herhalde

sysroot
02 Ekim 2009, 03:11
Katılıyorum bana göre 4 milyarı hak edicek bir motor.

davids
02 Ekim 2009, 15:17
tabiki hayır

Silverwing
02 Ekim 2009, 15:54
O kadar para etmez. 125 cc'dende racing makine olmaz. Race'ler en düşük cc'si 250 cc iki zamanlılar olmalıdır. 4 zamanlyı bile race grubuna katmam. Başlangıç motoru olarak düşünülebilirsede ikinci el tavsiye ederim. Kullanan ilk birkaç aydan sonra sıkılabilir. kalkışta her on metrede vites değiştirerek bunalabilirsiniz.Yanınızdan runner 180 gibi bir scooter geçerse race' in havası söner ve soluğu 600 cc'de alırsınız.

Lucastorn
02 Ekim 2009, 16:13
2.el olarak alınır, 0 olarak alınmaz. Bu motorun büyük bir handikapı var. Düşük cc'li ve başlangıç motoru. Bununla birlikte parçaları pahalı. Motoru alan kişi de büyük ihtimalle ilk zamanlar ufak tefek kazalar yapacağından maliyeti yükseliyor. 125cc olsun ve biraz tecrübem var diyenler için 2.el almak bence uygun. Yeni başlayacak biri içinse uygun görmüyorum 125r'ı.

by_dengesiz
02 Ekim 2009, 22:42
ben sadece başlığa cevap vermek isterdim ama herkes fiyatından çok cüsseye bakmış
arkadaşlar beldeyama.com da yamaha r125 e 10.250 fiyat çekmişler aprillia ona keza bu motorun neresi pahalı benim motor bütün çakma repsollere plakamı okutur evelallah yok skyjet yok skyteam yok ramzey bunlar motor mu yaaaa
adamlar cbr yi öyle bir tasarlamışki tam bir tasarım harikası tekerleri biraz daha kalın olsa gitmez yakıt artar,tekerler standart cüsse biraz iri olsa ağırlıktan kalkmaz,150 cc yada aprilla hesabı 29 hp olsa motoru zaptedemezsin,
honda mühendisleri işin farkındalar,adamlar ne yapacağını çoook iyi biliyo her zaman söylüyorum ucuz motor alacaksanız gidin ybr 125 ya da tvs apache alın
cbr 5500 lirayı tam manasıyla hak ediyor
şu forumda en bilinçli adam dynner valla her zaman yanındayım