PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : motorda dıkkat edılecek hususlar {rafelden]



rafel
15 Temmuz 2008, 22:07
1: kask .eldiven.dizlik .koluluk veya mont muhakak takın
2: kaskınız cene acılır yada acılmaz fark etmez boyun kısmı acıkta kaldıgı ıcın ucan böcek yada taş barcaları boynunuzun herhangı bır yerıne gelebılır buda kaza davetiye cıkarır bunun için koruma bantı yada eşarp gıbı bırşeyle boyun kısmını koruyun
3:cep telefonu ,anahtar cakı yada bır nefı eşya pantolon arka yan ceplerde mumkun oldukca taşımayın
4:gözluk kullan arkadaşlar cercevelerın plastık olmalarına dıkkat etsın demır tehlıke işerıtır
5:motorunuz orta sehpada ise ındırdıgınızde yan ayıklık acık şekılde ındırın herhangı denge kaybında dırek motor o kısma cekın düşme gıbı tehlıkeden kurtulursunuz
6: motoru yıkamadan önce sabun surmeyın önce soguk suyla pıslıklerı aldıktan sonra tekrar bır sungerle su yardımıyla uzerınde gecın sonra sabun surun cızme rıskı olmasın dıye
7: motorla gıderken vıteslı ıcın asla boşa almaya calışmayın ya buyuk vıtes atın yada deprıyajı sıkın
8:yolda gıderken arabının arkasındaysanız arabının sol kısmana yanı arac dıreksıyon kısmının arka tarafında gıtmeye calışın şçfçr sızı fark etsın
9:solamalarda asla sag tarafta yapmayın kapı acılma sonra anı duruşlar istenmeyen kazalar neden oluyor
10:gıysılerınde parlayıcı özelıkller olsun
11:yanınızda gereklı alet ve benzerı şeyler muhakak bulunsun
12: sıkışan trafıkteysenız sakın otobus mınıbus gıbı buyuk araçların sag tarafında gıtmeyın
13:yanınza herzmn ruhsatınızı alın
14:motor kullanırken demır saat .yuzuk yada kupe takmama özen gösterın yuzuk parmak koparmaya demır saat bılek kırmaya kupe ıse kulagın yırtılmasına neden olur
15:yanınızda daıma ıkıncı bır tel tada batarya bulusun
16:KENDINIZ GUVENDE HIS EDIYORSANIZ BUYRUN YOLLAR SIZIN
SAYGILARIMLA
RAFEL

ShowDown
15 Temmuz 2008, 22:18
çok sağol ya bana lazımdı bunlar teşekkürler:rendeer:

Khutuck
15 Temmuz 2008, 22:19
Ayrıca virajda kaskınıza arı girerse debelenmeyin, arı sokması asfalt sokmasından iyidir :) Bunu önlemek için de hızınız 50'yi geçtiğinde vizörü kapatın :mrgreen: Başıma geldi, düşeyazdım :)

huceyn
15 Temmuz 2008, 22:27
Ayrıca virajda kaskınıza arı girerse debelenmeyin, arı sokması asfalt sokmasından iyidir :) Bunu önlemek için de hızınız 50'yi geçtiğinde vizörü kapatın :mrgreen: Başıma geldi, düşeyazdım :)

laf dinlemedim.yarım parmak eldiven kullandım uzun yolda.benm parmağımı arı soktu.hızım 120.allahtan sokar sokmaz farkettim ve durdum.çünkü 15 dakika sonra fren tutamıcak kadar kötü oldu elim:salut:

Khutuck
15 Temmuz 2008, 22:30
laf dinlemedim.yarım parmak eldiven kullandım uzun yolda.benm parmağımı arı soktu.hızım 120.allahtan sokar sokmaz farkettim ve durdum.çünkü 15 dakika sonra fren tutamıcak kadar kötü oldu elim:salut:

Ya ben de sıcakta parmaksız takıyorum, ama tırsıyorum da bir yandan. Yazlık kapalı eldiven de var ama parmaksızlar çok daha kullanışlı, ayrıca 35 derece sıcakta kapalı eldiven ne kadar ince olursa olsun yine terletiyor :pr:

KARACADDY
16 Temmuz 2008, 00:15
Metal saat bileği kırabilmesinin dışında, bileğinizi koparak parçalayabiliyor, yaralayabiliyor, seiko daytona bile yapıyor bunu düşünün en düşük hızda ki düşüşümde başıma geldi...

atos0707
17 Temmuz 2008, 11:50
çok faydalı bilgiler rafel arkadaş bilgilerin için teşekkürler gerekeni yapacağım

busihido_kadir
17 Temmuz 2008, 17:14
Cok saol Abi Faydalı bılgıleırn ıcın:cat:

demirgursel
17 Temmuz 2008, 17:19
dostum güzel hatırlatmalar sağol:rendeer:

muzaffer1968
17 Temmuz 2008, 17:26
bildiğim şeyleri hatırlatığın için teşekürler gerçekten güzel anlatmışsın :cat:

_SuLeYMaN_
17 Temmuz 2008, 18:47
Yararlı bir konu olmuş teşekkürler.

huceyn
17 Temmuz 2008, 19:10
Ya ben de sıcakta parmaksız takıyorum, ama tırsıyorum da bir yandan. Yazlık kapalı eldiven de var ama parmaksızlar çok daha kullanışlı, ayrıca 35 derece sıcakta kapalı eldiven ne kadar ince olursa olsun yine terletiyor :pr:

abi ben geziden döndüm işte.ama korumasız eldiven kullanmak daha kötü sonuçlar doğurabilirdi.şehir içi parmaksız olabilir ama uzun yolda şart:cat: